nova generacija litrskih supersport motociklov podpira pospesevanje z drsenjem iz ovinka - grajeni so tako, da imajo cim daljso, in nekoliko manj togo zadnjo nihajko. tisto ko mu zabije stevec na 299 km/h ni realna hitrost, ker ima senzor za stevec pri prednjem zobniku sekundarnega prenosa, iz ovinka pa pospesuje z drsenjem, kar pomeni da se zanje kolo suce nekoliko v prazno.Slide je napisal/-a:v ovinku mu števec nabije z 265 na 299
Zok je napisal/-a:nova generacija litrskih supersport motociklov podpira pospesevanje z drsenjem iz ovinka - grajeni so tako, da imajo cim daljso, in nekoliko manj togo zadnjo nihajko. tisto ko mu zabije stevec na 299 km/h ni realna hitrost, ker ima senzor za stevec pri prednjem zobniku sekundarnega prenosa, iz ovinka pa pospesuje z drsenjem, kar pomeni da se zanje kolo suce nekoliko v prazno.Slide je napisal/-a:v ovinku mu števec nabije z 265 na 299
Zok je napisal/-a:nova generacija litrskih supersport motociklov podpira pospesevanje z drsenjem iz ovinka - grajeni so tako, da imajo cim daljso, in nekoliko manj togo zadnjo nihajko. tisto ko mu zabije stevec na 299 km/h ni realna hitrost, ker ima senzor za stevec pri prednjem zobniku sekundarnega prenosa, iz ovinka pa pospesuje z drsenjem, kar pomeni da se zanje kolo suce nekoliko v prazno.Slide je napisal/-a:v ovinku mu števec nabije z 265 na 299
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 37 gostov