Gen|uS je napisal/-a:Že v tadrugi temi o calibri 4x4 sm napiso da je vzdrževanje najdražje pri avtu.
Taeni se pa mente da je bivših 100jurjov ko kup listja ki leži na pločniku,men je pa že to tešk dat za registracijo pa čeprav enkrat na leto, pa niti nevek kak ste lahko za 107kw avto zavaroval za 130jurjov(trafo66)??? za mojih 66kw in 1900ccm je prišla osnovna registracija+20%+ AOplus(tut na sebe mislim
) malenkost pod 120jurjev
Da ne govorimo o gumah pa ostalih komponent podvozja, ki jih uničiš zarad lepot slovenskih cest.
Za nakonc me pa zanima zkaj že rabiš tolko konjev za provi avto??? se velik furaš po avtocesti da rabiš avto z visoko konšno hitrostjo, ker js opažam da sm že z 90im konjim prehiter za ostale na navadni cesti pa je moja vožnja po omejitvah pa do + 20% več od omejitve izven naselja kjer cesta to dopušča.Je pa res da si na semaforjih car z močnim avtom
evo izračunregistracije če se bo videlo
. no v priponki se da prebrat