
Cefizelj je napisal/-a:Izhaja iz besede Felge, ki je nemška ja.
Beri je napisal/-a:Cefizelj je napisal/-a:Izhaja iz besede Felge, ki je nemška ja.
Ne tako dolgo ,je to bil uradni jezik na Slovenskem.
weasel je napisal/-a:Saj ne piše, da je nekaramboliran.
lancia hf je napisal/-a:Ni mi jasno, zakaj nekateri tak cirkus delate s tem, da je bil avto razbit............ ma kaj je zaradi tega kaj manj vzdržliv..............
Ni mi jasnoi zakaj so kupci bolj pozorni na to ali je bil avto karamboliran nanesto na prevrtene kilometre, ki so dosti bolj pomembni na vzdržljivost avtomobila...........
pskoda je napisal/-a:lancia hf je napisal/-a:Ni mi jasno, zakaj nekateri tak cirkus delate s tem, da je bil avto razbit............ ma kaj je zaradi tega kaj manj vzdržliv..............
Ni mi jasnoi zakaj so kupci bolj pozorni na to ali je bil avto karamboliran nanesto na prevrtene kilometre, ki so dosti bolj pomembni na vzdržljivost avtomobila...........
Zato, ker ko je bil avto enkrat razbit pomeni, da je bil barvan, pleh zvit, ki ga je treba ravnat in ni hudič, da ne bi ta avto začel rjavet in potem bom tukaj prebiral kako novejši opli rjavijo pa niso bili 100% nikoli razbiti. Če avto razbit naj spodaj pod opombe napiše, da je bil razbit konec debate.
Kilometre pri takih avtih je brezveze preverjat, ker avto ni star in ni mišljen za delati 30kkm ali več letno, ker je skregano z logiko.
ps.: men če bi nekdo prodal avto in mi trdil, da avto ni bil razbit jaz bi zvedel da je bi bi ga 100% tožil
lancia hf je napisal/-a:Če je bil avto razbit je nemogoče skriti že na oko vidne napake tudi pri novih avtih iz salona. Se pravi raje vidiš kako pri oplu in ostalih pri (po prevrtenem števcu) 120 000 km da crkuje vse kot po tekočem traku kot pa, da ti nekje malo rje ven pogleda![]()
Za prevrtene kilometre je pa nemogoče ugotoviti brez originalnega testerja, ki pa stane par tisočakov.
StajercS je napisal/-a:lancia hf je napisal/-a:Če je bil avto razbit je nemogoče skriti že na oko vidne napake tudi pri novih avtih iz salona. Se pravi raje vidiš kako pri oplu in ostalih pri (po prevrtenem števcu) 120 000 km da crkuje vse kot po tekočem traku kot pa, da ti nekje malo rje ven pogleda![]()
Za prevrtene kilometre je pa nemogoče ugotoviti brez originalnega testerja, ki pa stane par tisočakov.
Malo OFF. Pol če bi jaz na VW servis peljal, bi mi lahko z originalnim testerjem 100% zagotovili realne kilometre? Mam namreč kontra problem. Golf 5 1.9TDI l 2006, pa trenutno 108k km prevoženih. Skrbi pa me, v primeru prodaje, kako dokazati kupcu, da so realni kilometri? Je bil glaven servis delan preventivno na 101k km (menjano vse pa še več), ampak to ni noben dokaz.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov