igre za PC in konzole, vici, smešne slike, ...
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Napisal/-a Mate Po sep 13, 2004 10:40 pm

Geforce 2 pro ne podpira pixel shaderjov, a ne? :oops:

In jest sm bil computer freak... eh :?

Mi boste ze povedal :)
 
Uporabniški avatar
Tomaz40
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1690
Pridružen: Sr maj 14, 2003 7:30 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Tomaz40 Po sep 13, 2004 10:50 pm

vesolc je napisal/-a:a mi lahko kdo pomaga kva hudica je narobe!!! spilo mi ze zalaufa pa mi un zacetn filmcek pokaze, poj pa to napise: error creating pixel shader:PixelShaders/General/CarGlassInternal.pso
:cry: :?



JAOOOO men tut to napiše. Kako pa veš katera je prava grafična, ker jo moram itak zamenjat.
Če bi hitrost ubijala, bi bili vsi dirkači že zdavnaj mrtvi.
 
Uporabniški avatar
killah bee
Smrtonosni čebelj
 
Prispevkov: 4321
Pridružen: Pe jan 16, 2004 2:47 pm
Kraj: RS

Napisal/-a killah bee To sep 14, 2004 7:57 am

tomaz40 je napisal/-a:
vesolc je napisal/-a:a mi lahko kdo pomaga kva hudica je narobe!!! spilo mi ze zalaufa pa mi un zacetn filmcek pokaze, poj pa to napise: error creating pixel shader:PixelShaders/General/CarGlassInternal.pso
:cry: :?



JAOOOO men tut to napiše. Kako pa veš katera je prava grafična, ker jo moram itak zamenjat.


Radeon 9800PRO :twisted: , še vedno huda

za male pare pa dobiš , če najdeš Nvidia Titanimum4200, tud še vedno hitra kljub njeni starosti :wink:

drgač za vse pa rabite grafične karte ki podpirajo DX6 :roll:(nism siguren) , DX7 pa sigurno in naprej gor :wink:
Slika
 
Uporabniški avatar
ice
Administrator a.com
 
Prispevkov: 3083
Pridružen: Po feb 04, 2002 9:58 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a ice To sep 14, 2004 10:29 am

Zgleda da oba večja uvoznika PC iger ne bosta uvozila popularne igre Richard Burns Rally, ki je trenutno označena kot kralj ralleyev na osebnih računalnikih. Tako da iščemo uvoznika --> pisite na infoAFNAavtomobilizem.com!
IceBreakr
Ustanovitelj portala/foruma Avtomobilizem.com
 
Uporabniški avatar
Ps2 in Honda-car
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 85
Pridružen: Po sep 13, 2004 1:15 pm
Kraj: nm

Napisal/-a Ps2 in Honda-car To sep 14, 2004 12:19 pm

Ne vem, zakaj mi je en prej post zbrisal, pa vseeno.
Najbolj ga je zihr špilat z orginalni joystickom ps2, rabiš še konverter, vse skup 12k, pro stvar.
Sedaj pride Wrc4 hudobija, čeprav je Richard fenomenalen in sigurno najboljši na Playstation2.

wrc4....pride kmalu in hudobija.

Slika

Slika
 
Uporabniški avatar
svarci
Novinec
 
Prispevkov: 299
Pridružen: To avg 19, 2003 12:37 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a svarci To sep 14, 2004 4:42 pm

Ps2 in Honda-car je napisal/-a:Najbolj ga je zihr špilat z orginalni joystickom ps2, rabiš še konverter, vse skup 12k, pro stvar.


Ej, a potem z joystickom lahko tud naprimer držiš 50% gas, ni skos na ful, a ne. Sej to je analogna zadeva? Pa tud zavijanje - recimo lahko malo dodaš joystick in to ni isto, kot na tipkovnici, ko pomeni pritisnjena tipka obrat volana na ful? Če je tko, pol bo pa treba en joystick ubodt...
foto Modlic - odlični do zadnjega piksla!
 
Uporabniški avatar
killah bee
Smrtonosni čebelj
 
Prispevkov: 4321
Pridružen: Pe jan 16, 2004 2:47 pm
Kraj: RS

Napisal/-a killah bee To sep 14, 2004 5:04 pm

svarci je napisal/-a:
Ps2 in Honda-car je napisal/-a:Najbolj ga je zihr špilat z orginalni joystickom ps2, rabiš še konverter, vse skup 12k, pro stvar.


Ej, a potem z joystickom lahko tud naprimer držiš 50% gas, ni skos na ful, a ne. Sej to je analogna zadeva? Pa tud zavijanje - recimo lahko malo dodaš joystick in to ni isto, kot na tipkovnici, ko pomeni pritisnjena tipka obrat volana na ful? Če je tko, pol bo pa treba en joystick ubodt...


točno tako, lahko dodajaš odvzemaš kar ti srce poželi, sam PS joypad +converter pa to je 12k , tak pad k mam pa jest pa je 5k in je skor isto sranje,no ne glih sam je hudo :twisted:
Slika
 
Uporabniški avatar
killah bee
Smrtonosni čebelj
 
Prispevkov: 4321
Pridružen: Pe jan 16, 2004 2:47 pm
Kraj: RS

Napisal/-a killah bee To sep 14, 2004 5:05 pm

aha pa tale WRC4 pride tud za PC, grafika zgleda brutalno-realistična :shock:
Slika
 
Uporabniški avatar
ice
Administrator a.com
 
Prispevkov: 3083
Pridružen: Po feb 04, 2002 9:58 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a ice Sr sep 15, 2004 6:17 am

Ok, debata je tukej o simulaciji RBR, ne o konzolnih drkalicah, stick to it please.
IceBreakr
Ustanovitelj portala/foruma Avtomobilizem.com
 
drejc
Novinec
 
Prispevkov: 200
Pridružen: Pe jan 16, 2004 5:35 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a drejc Sr sep 15, 2004 7:24 am

Men tud tole napiše PixelShaders/General/CarGlassInternal.pso
Ali je edina rešitev ta, da zamenjam grafično kartico, ali se da kako drugače rešit? :cry:
 
Uporabniški avatar
Tomaz40
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1690
Pridružen: Sr maj 14, 2003 7:30 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Tomaz40 Sr sep 15, 2004 7:44 am

killah bee je napisal/-a:
tomaz40 je napisal/-a:
vesolc je napisal/-a:a mi lahko kdo pomaga kva hudica je narobe!!! spilo mi ze zalaufa pa mi un zacetn filmcek pokaze, poj pa to napise: error creating pixel shader:PixelShaders/General/CarGlassInternal.pso
:cry: :?



JAOOOO men tut to napiše. Kako pa veš katera je prava grafična, ker jo moram itak zamenjat.


Radeon 9800PRO :twisted: , še vedno huda

za male pare pa dobiš , če najdeš Nvidia Titanimum4200, tud še vedno hitra kljub njeni starosti :wink:

drgač za vse pa rabite grafične karte ki podpirajo DX6 :roll:(nism siguren) , DX7 pa sigurno in naprej gor :wink:



Sicer ne vem če mi bo delal ampak naroču sm si radeon 9200 SE. Ni blo več keša, zdejšna grafična se pa poslavlja. Upam da mi bo delal.

LP
Če bi hitrost ubijala, bi bili vsi dirkači že zdavnaj mrtvi.
 
Uporabniški avatar
Ps2 in Honda-car
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 85
Pridružen: Po sep 13, 2004 1:15 pm
Kraj: nm

Napisal/-a Ps2 in Honda-car Sr sep 15, 2004 8:16 am

ice je napisal/-a:Ok, debata je tukej o simulaciji RBR, ne o konzolnih drkalicah, stick to it please.



...si malo fouš ko nimaš konzole :twisted: :twisted: ...se hecam, da ne bo kake resnosti, pc današnih iger žre bol slabo, rabiš grafiko, pa spet grafiko....no sej ne, sm zakaj 60k za grafiko, če pa je ps2 39.990sit in je mir do ps3.

Pa še tale, igrice so igrice, zakaj se ne bi pogovarjali tudi o igrah na konzolah, popolnoma iste-mogoče boljše-kar se tiče simulacij,pač gt4 nikoooli ne bo na pc.

Konverter+ps2 joystick je najboljša ubijalska stvar za nažiganje dirkačin na pc!
 
Uporabniški avatar
killah bee
Smrtonosni čebelj
 
Prispevkov: 4321
Pridružen: Pe jan 16, 2004 2:47 pm
Kraj: RS

Napisal/-a killah bee Sr sep 15, 2004 8:20 am

sam konverter je težko dobit :roll:
Slika
 
Uporabniški avatar
ice
Administrator a.com
 
Prispevkov: 3083
Pridružen: Po feb 04, 2002 9:58 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a ice Sr sep 15, 2004 8:29 am

Ps2 in Honda-car je napisal/-a:
ice je napisal/-a:Ok, debata je tukej o simulaciji RBR, ne o konzolnih drkalicah, stick to it please.


Imam tudi konzolo (xbox)... odpri novo debato "PS2 - ime spila", ce ti je volja...
IceBreakr
Ustanovitelj portala/foruma Avtomobilizem.com
 
Uporabniški avatar
Ps2 in Honda-car
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 85
Pridružen: Po sep 13, 2004 1:15 pm
Kraj: nm

Napisal/-a Ps2 in Honda-car Sr sep 15, 2004 8:37 am

killah bee je napisal/-a:sam konverter je težko dobit :roll:


jih imam jaz, cene ne smem pisat, je pa poceni!

Ni smiselno odpirat nove teme, ker sta si temi identični!
 
Uporabniški avatar
Suljo
Uporabnik
 
Prispevkov: 1339
Pridružen: Pe sep 12, 2003 9:51 pm
Kraj: Ljubljana - Črnuče

Napisal/-a Suljo Sr sep 15, 2004 4:57 pm

Aja a ma mogoče gdo link iz suprnove za Richard Burns rally k jst nimam pojma kje to najdt :oops:
LP
 
Uporabniški avatar
ice
Administrator a.com
 
Prispevkov: 3083
Pridružen: Po feb 04, 2002 9:58 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a ice Po sep 20, 2004 10:08 am

Piratskih linkov ne objavljajte na javen forum, ker jih bodo uredniki brisali.
Drugače pa en user review s tujine:

10 things I love about RBR!

1.) Car Weight. The car mass, acceleration, and reaction to it's surroundings is as real as any simulation that I have driven to date. When watching a replay, they physics of the car looks as it should.

2.) Perfect levels of grip. After spending the first 16 years of my life on a farm, completely sideways in every vehicle that I could get my right foot into, the grip in the car is right on the money. Steering with the gas and the brake is part of real life and I would expect to see it in a quality simulation.

3.) It's apparent that SCI spent their time on a proper physics engine in their simulation and didn't waste time on inconsequentials such as shiney headlights and such.

4.) I like it that SCI made a great attempt at including something that the community begged for, like the crowd righting the car. At first I thought it unfortunate that the same sequence was used all the time, but then I realized what a task it would be to have a spectator a mile away run to help me right the automobile. I decided the solution is to slow the heck down and quit going off the road so darn much.

5.) Thank goodness SCI had the presence to have a proper driving model that acts like an automobile in virtually any situation.

6.) The surface - there are many, many, many, surface changes, potholes, ruts, grooves, holes, puddles, streams, etc.. etc.. - you'd have to be either completely blind or just plain not paying attention to miss them.

7.) Very good damage modelling. With the damage cranked I have found that many a rut will bottom the car and break something causing the wheel to wobble violently coming back through my wheel and causing the car to pull eradically to one side or the other.

8.) Setup options. I have one heck of a time with THAT many options in the setup of the car!!!! Thank goodness they helped me with the tire choices or I'd have gone nuts trying to decide what the heck to use.

9.) Track modeling. Holy crap. What an EXTRAORDINARY piece of work each and every stage truly is. Crank up the graphics and run a few of these stages at about 20kph just to have a look at the surrounding graphics, the beautiful changes in track surface right in the middle of a stage (not to mention how it affects the car), the changes in elevation, the attention to geometric changes that make a turn a "no-cut" turn, the ruts that can actually help or hurt the car as you slam it through a medium left.... man, I could rave about this for another hour....PHENOMENAL WORK.

10.) Balls. Sci has 'em. I have driven every simulation out there, and this is without question the greatest that I have run to date - just fantastic, riveting stuff. It has me throwing the wheel to save a spin, holding my breath on a fast-left as it tighens, hammering the accelerator looking for just 3 more horsepower as I climb that hill in the clay......wow, after a week with this sim, I am absolutely, completely thrilled with it.

Thank you so much, after the loss of Papyrus' NASCAR Racing series, you folks have made my year.

Mazic
Structural Engineer
Milwaukee, WI
USA
IceBreakr
Ustanovitelj portala/foruma Avtomobilizem.com
 
Uporabniški avatar
ice
Administrator a.com
 
Prispevkov: 3083
Pridružen: Po feb 04, 2002 9:58 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a ice Pe sep 24, 2004 9:01 am

Stratus :twisted:

Anyway, prispel je ze prvi patch za RBR 1.01, ki popravi marsikaj...
IceBreakr
Ustanovitelj portala/foruma Avtomobilizem.com
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Pe sep 24, 2004 9:46 am

To je za tiste, ki bojo, ko bojo izpit naredili, komaj čakali, da začnejo tovarne delat avte, ki bodo sami opposite lock delali in bojo furali z đojstikom :wink:
@Ledeni...a dela igra s patch-em brez CD-ja pol?

LP
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
Vrni se na Zabavni kotiček

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 1 gost