Tako je. Izvoli naslednjo.
Glede TURBINE CAR;
Za čas nastanka je bila futuristična zadeva razsežnosti, ki jih danes (pa verjetno še lep čas) avtomobilizem ne bo doživel. Če bi hoteli na kratko ilustrirat : Američani so hoteli postavit v avto tisto, kar so Nemci desetletje pred njimi v letalo. Sicer Američani niso bili edini, ki so se ukvarjali s to »zadevo«, so pa bili na čelu s CHRYSLER-jem »korak naprej«.
Ideja se je pri CHRYSLER-ju v stvarnost »prelila« sredi 50', sledile so generacije oz razvojne stopnje »stroja«, različnih vozil in izboljšav. Leta 1962, dosežejo 4.generacijo turbinskega »stroja«, leta 1966 pa so v avto, oblikovno delo Italijanske GHIA, vgradili agregat 6.generacije. Čeprav je bil avto praktično pred serijsko proizvodnjo ga je dokončno »pokopal« zakon o čistoči izpušnih plinov, katerim ni bil »kos«.
Večji del proizvedenih vozil so uničili, peščico pa prepustili raznim muzejem.
Največje prednosti takšnega pogona je bilo tiho delovanje brez vibracij, kot gorivo se je uporabljalo vse mogoče - bencin, dizel gorivo, alkohol, kerozin, alkoholne pijače, parfumi, olje za cvrtje …, slabosti pa visoka poraba, slabi pospeški in visoke temperature izpuha.
Zanimiva so bila testiranja vozila, ki so bila »javna«, kandidate so izbirali na natečajih. Leta 1962 npr. so od 30.000 prijavljenih izbrali 203. Med njimi je bil tudi Mehiški predsednik.
LP