Matjazy je napisal/-a:Gilbern Invader
Bravo.
Torej, zakaj sem zbral Invaderja.
Zgodovina mi je simpatična: Izvira iz južnega Walesa, kjer sta v koncu petdesetih lokalni mesar in nemški inženir (bil ujetnik, ostal po vojni) poskušala skupaj sestavit avto s karoserijo iz steklenih vlaken. Ko je bil rezultat preprosto predober za samo en primerek, se je proizvodnja začela na malce večji skali. Ime Gilbern se sicer sliši kot kako lokalno ime, ampak dejansko izvira iz imen njegovih ustvarjalcev - GILes Smith & BERNard Friese.
Prvi primerek prvega modela, Gilbern GT, je bil sestavljen v gospodarskem poslopju za klavnico, in da so karoserijo spravili s prvega nadstropja so posekali hruško.

Kmalu za tem so sestavili še nekaj avtov in čeprav so sprva zadevo ponujali kot semi-kit car, kjer stranka poskrbi za mehanične komponente, se to ni obneslo in tako so vsi Gilberni za tem uporabljali nove mehanične komponente. Je pa kupec še vedno moral vgraditi motor, menjalnik, zadnjo os, natakniti kolesa in nekaj interiera. Tako imenovani 'component car' torej.
Problem, ki je pestil Gilberne je bila visoka cena, saj so komponente dobivali v malih količinah in niso po ceni za trgovce/proizvajalce. Kakorkoli že, to je malo uvoda v zgodovina tega zanimivega valižanskega avta, več pa si lahko preberete na luškani spletni strani lastnikov Gilbernov:
http://gilbern.co.uk/
Škoda edino, da se na našem ozemlju ni zgodilo kaj več take akcije v "skednjih"... Očitno imamo raje senike.
Invader MkIII
Invader MkII Estate
Prvi Gilbern GT in Giles Smith
GT v Avstraliji
No, saj ni bila tako težka. Izvoli naprej.
