Napisal/-a KARL ABARTH Ne sep 28, 2008 7:45 am
Tako je; ESEM sicer ni natančno odgovoril, praktično pol odgovora je pa odgovor zapisal »med vrsticami«, - zato z moje strani, čisto dovolj, da rečem - izvoli naslednjo !
Gre za NISSAN CHERRY (N 12), A.R. ARNA pa je bila njegova dvojčica. Čeprav so ALFISTI vedno zatrjevali, da to sploh ni ALFA je danes postala redkost, kot kakšne veliko bolj znane ALFE, katerih »količino« praktično preštevamo na prste.
Sicer pa so okrog te »poroke« zelo zanimive »štorje«. Kaj je res in kaj ne verjetno ne bomo nikoli povsem 100% natančno vedeli - dejstvo/logično pa je naslednje.
Skupina FIAT je v želji slediti tržnemu uspehu GOLF-a, sicer ustvarila dva konkurenta (RITMO, DELTA), za A.R. je kot vse kaže dobesedno zmanjkalo časa ob hkratni silni želji po konkurentu - združitev tako različnih znamk kot sta NISSAN in A.R. razumemo z rekom: »v sili še hudič muhe žre« in kaže na vso takratno agonijo A.R.
Najbolj »ekspres« varianta je bila: poiskati primernega partnerja, ki že ima »zgrajeno osnovo«. Tako je nastal t.i. join-venture, ki je bil uradno sklenjen v Tokiu oktobra 1980, po katerem naj bi NISSAN dobavljal karoserije modela PULSAR, A.R. pa bi dodala »železnino« modela ALFASUD + ostale "malenkosti", ki so "dišale" po A.R.
ARNA je bila sicer »zgrajena« v rekordnem času, vsa vnema pa se je izkazala za največjo polomijo znamke A.R.
Okrog »japonca« je spet zanimivo poimenovanje - CHERRY (1970) je bil prvi spredaj gnan NISSAN, PULSAR (1978) je bil njegov naslednik, na nekaterih (tudi EU) trgih pa je še vedno nosil »staro« ima CHERRY. Da bo zmešnjava popolnejša, naj dodam, da je 3.gen PULSAR (1987-1990) pri nas (veliko bolj) znan kot model SUNNY.
LP
- Priponke
-

-
