ajatola je napisal/-a:TrijoAdijo je napisal/-a:No ja, nekak težko rečemo da gre pri dizlih za alfino tehnologijo...Sicer je bil sistem razvit v sodelovanju z magneti-marelli in fiatom, ampak ker je italijanom zmanjkalo idej in financ, je bil sistem prodan švabskemu boschu, ki je sistem skompletiral do konca, v zameno pa je grupa fiat dobila cr sistem za AR 156 2.4 jtd.To je bilo mislimda leta 1997,v istem letu je isti sistem dobil še MB mislimda C klase. Kar pa se tiče zanesljivosti: Znani so primeri, ko so PD-ji crkovali, ampak so jih pod kulanco tudi menjali (mislim,da je bila meja max. 200kkm prevoženih). O tem lahko pri CR sistemu samo sanjaš. Če imaš srečo, potem CR sistem drkneš le 1x na 200kkm.... sistema PD pa nisi rabu drknt tut po prevoženih 300kkm.
Imel sem alfo 2,4 jtd z prevoženimi 370 tisoč kilometri,brez ene okvare na dizel motorju,imam tudi fiat stilo 1,9 jtd pri 200 tisoč kilometrih je motor še kot nov.Comon rail so razvili alfa romeo in mercedes v skupnem projektu.In ta comon rail imajo že skorajda vsi dizli.Pri bmw so ga začeli prakticirat okrog leta 99 .Bmw dizli pred tem so bili problematični.Tudi vw ima sedaj to tehnologijo.
Američani kupujejo te motorje od fiata za svoja vozila.
Aja pa na bmw imam comon rail in 240 tisoč pa niti slučajno ne misli crknit motor.
Modern common rail systems, whilst working on the same principle, are governed by an engine control unit (ECU) which opens each injector electronically rather than mechanically. This was extensively prototyped in the 1990s with collaboration between Magneti Marelli, Centro Ricerche Fiat and Elasis. After research and development by the Fiat Group, the design was acquired by the German company Robert Bosch GmbH for completion of development and refinement for mass-production. In hindsight, the sale appeared to be a tactical error for Fiat, as the new technology proved to be highly profitable. The company had little choice but to sell, however, as it was in a poor financial state at the time and lacked the resources to complete development on its own.[5] In 1997 they extended its use for passenger cars. The first passenger car that used the common rail system was the 1997 model Alfa Romeo 156 2.4 JTD,[6] and later on that same year Mercedes-Benz C 220 CDI.
Nikola_Tesla je napisal/-a:Opala nobenega prahu ne vidim nikjer ... kako je možno dosegati tako stopnjo "održavanja" ?
ddas je napisal/-a:@ajatola že 4 strani samega nakladanja, SLIK pa od nikoder. Daj fotografiraj BMW in tega famoznega fiata skupaj pred blokom, pa da vidimo to čudo 20. stoletja.
TrijoAdijo je napisal/-a:ajatola je napisal/-a:TrijoAdijo je napisal/-a:No ja, nekak težko rečemo da gre pri dizlih za alfino tehnologijo...Sicer je bil sistem razvit v sodelovanju z magneti-marelli in fiatom, ampak ker je italijanom zmanjkalo idej in financ, je bil sistem prodan švabskemu boschu, ki je sistem skompletiral do konca, v zameno pa je grupa fiat dobila cr sistem za AR 156 2.4 jtd.To je bilo mislimda leta 1997,v istem letu je isti sistem dobil še MB mislimda C klase. Kar pa se tiče zanesljivosti: Znani so primeri, ko so PD-ji crkovali, ampak so jih pod kulanco tudi menjali (mislim,da je bila meja max. 200kkm prevoženih). O tem lahko pri CR sistemu samo sanjaš. Če imaš srečo, potem CR sistem drkneš le 1x na 200kkm.... sistema PD pa nisi rabu drknt tut po prevoženih 300kkm.
Imel sem alfo 2,4 jtd z prevoženimi 370 tisoč kilometri,brez ene okvare na dizel motorju,imam tudi fiat stilo 1,9 jtd pri 200 tisoč kilometrih je motor še kot nov.Comon rail so razvili alfa romeo in mercedes v skupnem projektu.In ta comon rail imajo že skorajda vsi dizli.Pri bmw so ga začeli prakticirat okrog leta 99 .Bmw dizli pred tem so bili problematični.Tudi vw ima sedaj to tehnologijo.
Američani kupujejo te motorje od fiata za svoja vozila.
Aja pa na bmw imam comon rail in 240 tisoč pa niti slučajno ne misli crknit motor.
Ajde mulac, ne s***.
Da te razsvetlim o CR-u v Alfi:
http://en.wikipedia.org/wiki/Common_railModern common rail systems, whilst working on the same principle, are governed by an engine control unit (ECU) which opens each injector electronically rather than mechanically. This was extensively prototyped in the 1990s with collaboration between Magneti Marelli, Centro Ricerche Fiat and Elasis. After research and development by the Fiat Group, the design was acquired by the German company Robert Bosch GmbH for completion of development and refinement for mass-production. In hindsight, the sale appeared to be a tactical error for Fiat, as the new technology proved to be highly profitable. The company had little choice but to sell, however, as it was in a poor financial state at the time and lacked the resources to complete development on its own.[5] In 1997 they extended its use for passenger cars. The first passenger car that used the common rail system was the 1997 model Alfa Romeo 156 2.4 JTD,[6] and later on that same year Mercedes-Benz C 220 CDI.
Tole, kar piše zgoraj, smo nekateri že leta 1998 brali v avto revijah,....in to je bilo objavljeno sedem let pred tvojim rojstvom. Zdej se pa nehaj smešit po forumu.
ajatola je napisal/-a:Včeraj sem ga samo malo sprobal.Da vidim,če radira gume v tretji.
xsara je napisal/-a:No ni čist res da je 1,4 tko slab, meni na menjavo olja na cca 10000 kilometrov porabi 1,5 litra olja, poraba je res tam okol 8,5 litra, je blo pa že tudi veliko stvari za popravit, kar malo težko verjamem, da je tvoj sediči tko neproblematičen, je pa seveda možno, plus so smešno poceni deli in poceni registracija, daj kako fotko gor, da vidmo tvoje konjičke, čist tko bom pa še jest objavu neki fotk svojih dveh fiatov, da tema ne ostane brez fotk , če jih avtor noče..........
Tipo:
Uno:
INFINITI je napisal/-a:ajatola je napisal/-a:Včeraj sem ga samo malo sprobal.Da vidim,če radira gume v tretji.
Si preveril, da ti tudi gume niso 20 let stare?
ajatola je napisal/-a:INFINITI je napisal/-a:ajatola je napisal/-a:Včeraj sem ga samo malo sprobal.Da vidim,če radira gume v tretji.
Si preveril, da ti tudi gume niso 20 let stare?
Tukaj bluziš.V resnici nimaš pojma.Zato ne govori take neumnosti.
Vozite neka j***a in učite starega majstra,ki ve kaj je pravi avto.Me prav zanima koliko avtov ste tukaj kupili brez kreditov.
Al so vam pa očkoti pomagali kupit sanjske avte.
ajatola je napisal/-a:xsara je napisal/-a:No ni čist res da je 1,4 tko slab, meni na menjavo olja na cca 10000 kilometrov porabi 1,5 litra olja, poraba je res tam okol 8,5 litra, je blo pa že tudi veliko stvari za popravit, kar malo težko verjamem, da je tvoj sediči tko neproblematičen, je pa seveda možno, plus so smešno poceni deli in poceni registracija, daj kako fotko gor, da vidmo tvoje konjičke, čist tko bom pa še jest objavu neki fotk svojih dveh fiatov, da tema ne ostane brez fotk , če jih avtor noče..........
Tipo:
Uno:
Oprosti ampak kupil sem novega 1.4 in prvih tisoč kilometrov sem zlil liter selenije not.Imel sem tudi bravota 1,4.Popolnoma drugačen motor.Na 20 tisoč ni manjkalo nito milimeter olja.Nikoli v 19 letih uporabe pri moji hiši ni spustil kapljice olja.Čeprav je to zloglasen motor ampak pri meni je bil pač dober.
Vikking je napisal/-a:Samo ena oseba je bila sposobna pisat in odgovarjat podobne stvari na tem forumu, kot jih ajatola.
Honda+turbo * evo vs r8 / iphone = igranje klavirja za rešetkami.
kokice pa to, boljše kot v kinu.
ajatola je napisal/-a:Tipo nažge vse te novotarije itak.
primozek68 je napisal/-a:Vikking je napisal/-a:Samo ena oseba je bila sposobna pisat in odgovarjat podobne stvari na tem forumu, kot jih ajatola.
Honda+turbo * evo vs r8 / iphone = igranje klavirja za rešetkami.
kokice pa to, boljše kot v kinu.
Kdo je že to?
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 43 gostov