Firediver je napisal/-a:RUNAČ je napisal/-a:...Tu bom komentiral samo še to, da se ne reče kar tako enemu vozni, drugemu pa prehitevalni pas.
Evo, razmislek: Na obvoznici, kjer je veliko uvozov/izvozov na kratki razdalji, še velja vozni in prehitevalni pas?
Ker je promet empirično bolj tekoč, če so na desnem (voznem) pasu oni, ki gredo na prvem izvozu ven, tako imajo tisti na uvozu prostor, da se vključijo, tretji, ki gredo naravnost (so na prehitevalnem), se pa v to ne mešajo. (analogija na krožišče z dvema pasoma).
Po pravilu voznega/prehitevalnega pasu pa se vsi "pravilno" gnetejo na voznem pasu, pa še one na uvozu moraš uvidevno spustiti predse. Če so na voznem pasu še kamioni, je gneča popolna, prehitevalni pas pa je "pravilno" prazen, ker nihče nikogar ne prehiteva - tudi če ga, po tem ne more zapeljati nazaj na vozni pas v "gužvo".
(analogija na krožišče, kjer vsi vozijo po zunanjem pasu, ne glede na to kje gredo ven).
Torej, pravila so eno, praksa pa malce drugačna?
Da še malo popopram vse skupaj: če imaš zadaj dve vozili formalno po zakonu (v Sloveniji) na AC ne gre več za prehitevanje temveč vožnjo mimo oz v zakonu je en drug izraz, ki se ga sedaj ne spomnim. Tako da v gneči, ko so avtomobili na vseh pasovih zakonsko nisi zavezan se gužvati na vozni pas, ker ne prehitevaš .