igre za PC in konzole, vici, smešne slike, ...
 
Uporabniški avatar
Wolfgang Ullrich
Novinec
 
Prispevkov: 141
Pridružen: Če jul 12, 2007 12:22 pm
Kraj: Zasavje

Slabo za motor?

Napisal/-a Wolfgang Ullrich Če avg 09, 2007 8:07 pm

LP!
Sem v dilemi glede mišljenja o tej zadevi.
Ali res škodi motorju, če pri nizkih obratih(bencinski 1200-1500) v dokaj visoki prestavi(3.,4.,5.) pohodimo naenkrat gas do podna? Moje mnjeje je da to resnično škodi motorju in ga zapacuje, nekateri pa pač pravijo da je to za motor zelo dobro , saj je tadej zelo majhna poraba(dušilna loputa je na široko odprta in deluje motor gospodarno?)
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis Če avg 09, 2007 8:13 pm

prvo me zanima kako avto gre in če sploh gre oz. potegne km ko ga pohodš v npr. 3 , 4 ali 5 pri 1200-1500obratih....lol

v glavnem škodi motorju zato pa ima motor obrate tudi do 8k, v glavnem moje mnenje je da se tega nebi smelo delati za nikakršno ceno niti za prihranek parih centov
 
Uporabniški avatar
imilet1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1368
Pridružen: Pe dec 05, 2003 11:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a imilet1 Če avg 09, 2007 8:20 pm

komot lahko tko peljes, saj bo poraba manjsa...
Priporocljivo pa ga je pol kdaj pa kdaj sterat po avtocesti, da ne rata prevec len...
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9985
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Če avg 09, 2007 8:24 pm

Ti bi torej pri bencinarju pri 1200 obratih v peti pohodil gas do kraja, po možnosti polno naložen in v klanec, avto bi torej delal na full throttle, šel (pospešil) pa ne bi nikamor? In poraba bi bila zelo majhna?

Naj nekdo to prestavi v Zabavni kotiček!
 
Uporabniški avatar
dj_em
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2622
Pridružen: Če jul 11, 2002 12:27 pm
Kraj: Zemlja --> Evropa --> pr mami doma :D

Napisal/-a dj_em Če avg 09, 2007 8:25 pm

haha .. gospodarno ja zdej sem se pa nasmeju :lol:

kot prvo če ga pohodš pr 1200 tist trenutek ko ga pohodš se ne zgodi nič.. razen poraba se poveča... 1000000000x več

preveč goriva ti skur sploh zato da avto nabije v obrate k bi ti rad.. jest ga ponavad pod 2000 nikol ne vozm ... mam recimo v 4 60 km/h in 2500 obr/min to je gospodarno razn če ga ne mislm tiščat nekam v hrib pol je to spet poguba za motor..

navedene podatke govorim za po ravni cesti kjer ubistvu samo vzdržujš tist tek ne pa premagovanje nekih vzponov....

če grem kam v klanc pa da mam 60 not se pelem v 3 pri 3100obr/min
tko motor laži vleče je pa seveda tut poraba večja... amapk ne tok kot če bi ga v 4 pelu.. kar bi tut šlo samo bi moral pedalko bol prtiskat in pa sama odzvinost pade v podn..

odvisno je pa seveda tut od same moči motorja
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass Če avg 09, 2007 8:26 pm

To, da bo poraba manjša je pa še kako zmotno mišljenje.
To je mučenje avta, ne rečem po AC s konstantno hitrostjo, ampak pospeševanje s takih obratov je debilizem.
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis Če avg 09, 2007 8:29 pm

bass je napisal/-a:To, da bo poraba manjša je pa še kako zmotno mišljenje.
To je mučenje avta, ne rečem po AC s konstantno hitrostjo, ampak pospeševanje s takih obratov je debilizem.


ne ampak KRETENIZEM :D
 
Uporabniški avatar
dj_em
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2622
Pridružen: Če jul 11, 2002 12:27 pm
Kraj: Zemlja --> Evropa --> pr mami doma :D

Napisal/-a dj_em Če avg 09, 2007 8:30 pm

adis je napisal/-a:
bass je napisal/-a:To, da bo poraba manjša je pa še kako zmotno mišljenje.
To je mučenje avta, ne rečem po AC s konstantno hitrostjo, ampak pospeševanje s takih obratov je debilizem.


ne ampak KRETENIZEM :D

haha
lol :lol:
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Če avg 09, 2007 8:30 pm

to ni dobr za avto.nemores ti avto(bencinarja) pa tut dizla ne vozt s tko nizkim obrati.to za leza je glavne gredi ni dobr.pa poj ka das gas pr takih obratih.
a mas spet ksno fazo tako k s takm uprasanjm uletavas?
 
Uporabniški avatar
IcEm4n
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6427
Pridružen: Če jun 22, 2006 11:17 am

Napisal/-a IcEm4n Če avg 09, 2007 8:33 pm

ah to, d je poraba tkrt manjša, je larifari. A če bi šov ti npr. s kolesom z 21 prestavo v klanec (niti ne tok mejhn), da bi bil mn zmatran kot če bi šel s 4. prestavo (sicer mal čudna primerjava, ampak vseeno dost podobno)?
Slika
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Če avg 09, 2007 8:35 pm

IcEm4n je napisal/-a:ah to, d je poraba tkrt manjša, je larifari. A če bi šov ti npr. s kolesom z 21 prestavo v klanec (niti ne tok mejhn), da bi bil mn zmatran kot če bi šel s 4. prestavo (sicer mal čudna primerjava, ampak vseeno dost podobno)?


sploh ni tko cudna primerjava.pa se ce bos meu tok moci da bos u 21 prestavi pelau po klancu bos ketno raztegnu al pa pedal skriviu...
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass Če avg 09, 2007 8:35 pm

Primerjava je logična in povsem na mestu.
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
 
Uporabniški avatar
Spyker
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2297
Pridružen: Po dec 06, 2004 5:34 pm
Kraj: okolica Ljubljane

Napisal/-a Spyker Če avg 09, 2007 8:37 pm

adis je napisal/-a:prvo me zanima kako avto gre in če sploh gre oz. potegne km ko ga pohodš v npr. 3 , 4 ali 5 pri 1200-1500obratih....lol


Tretja prestava pri 1500 obratih in pohodit gas? Najprej se ne zgodi dost, nato gre pa vredu, tko da za to še nič ne rečem...kar je večja skrajnost se tud men zdi debilizem.

Najbolj ugodna poraba ni v najnižjem območju vrtljajev ampak takrat, ko so obrati na sorazmerno nizkem nivoju, obenem pa motor ne potrebuje posebnega napora, da ko pohodiš plin do daske, normalno pospeši. Je pa to zelo odvisno od motorja, predvsem od njegove osnovne zasnove :D Torej dizel ali bencinar. Jest pri svojem 1.4 16V bencinarju (90 KM) pri ogretem motorju vozim večinoma med 1750 in 3500 obrati, ko pa je motor hladen ga ne dvignem nad 2500 obrati. Je pa pametno kdaj pa kdaj ga stišat tud skor do blokade ;)
Če je ravno, ni zabavno.
 
Uporabniški avatar
dj_em
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2622
Pridružen: Če jul 11, 2002 12:27 pm
Kraj: Zemlja --> Evropa --> pr mami doma :D

Napisal/-a dj_em Če avg 09, 2007 8:46 pm

tut skor do blokade ni nikol dobr tiščat..
bol je če greš ti v najvišji prestavi po avtoceti pa gas v podn.. in kok gre gre držat tm pol kako minuto... pol pa naprej normalno.. po omejitvah ;)
 
VET
Novinec
 
Prispevkov: 411
Pridružen: To okt 05, 2004 1:03 am
Kraj: LJ

Napisal/-a VET Če avg 09, 2007 9:26 pm

Tud jaz sem včasih tako mislu :twisted:

Vožnja bencincev pod 2k5 rpm s polnim gasom se kmalu pozna na odžganih ventilih in ropotajočih dročnikih. Optimalno delovno območje povprečnih bencincev je od 3 do 4k rpm. V tem območju je tud balansirana glavna gred.
 
Uporabniški avatar
tomzzi
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2241
Pridružen: Pe mar 11, 2005 8:47 pm

Napisal/-a tomzzi Če avg 09, 2007 10:28 pm

Itak, da je slabo za motor če se ga vozi na zelo nizkih obratih. Večja obraba motorja in njegovih delov je jasna. Pravtako ni dobro spet motor tiščat v visoke obrate. To tudi ne vpliva ne vem kako ugodno na mašino. Je eden nad mano mensezdi v istem smislu napisal. Nikakor pa ni to način na katerem bi prišparal bencin. Prej obratno. Za moje pojme se bencinarji vozijo od 2500 in navzgor. Oziroma po občutku. Saj je pa ja že takoj začutit v katerem območju vrtljajev avto vleče normalno. Kar je pod 1800 je že skor matranje mašine za bencinarja.
 
Uporabniški avatar
phoebus
Uporabnik
 
Prispevkov: 1496
Pridružen: Ne jan 26, 2003 12:59 am

Napisal/-a phoebus Če avg 09, 2007 10:59 pm

Hondaši se zelo dobro zavedajo nevarnosti za mašino ki jo povzroča vožnja pod nizkimi obrati :twisted:
 
Uporabniški avatar
drigy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 13
Pridružen: Pe maj 16, 2003 10:27 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a drigy Če avg 09, 2007 11:13 pm

Kokr jst vem je najmanjša poraba, ko avto poganja že skoraj osnovni navor mašine. Recimo 50kmh v 5. Se pravi, skoraj brez gasa. To se pozna pri močnejših avtomobilih oz pri avtih z večjim navorom. Dodajanje gasa v tem primeru, da bi pospešil, pa nikakor ni vredu za mašino.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Pe avg 10, 2007 12:27 am

Ne vem al ste res tok "zaležani" vsi al ste res tok "napiflani" vsega? Mente se sam o obratih in pri kerih...... a brez obratomera pa ne bi znali vozit? Večina ( iz prebranega sodeč) po moje ne....... V petki nimam obratomera pa točno vem kje mu kaj paše pa kaj ne..... v Jeepu sicer je obratomer pa ga spet ne bi rabu ker spet točno vem kdaj mu kaj paše in kdaj ne........ Višja ko je prestava višji obrati pašejo motorju za pospeševanje in obratno...... torej u prvi mu ziher ne paše nad 5 tisoč obratov ker je že brezveze...... v peti pa mu ne paše pri tisoč obratov ker je spet brezveze....

Odvisno od hitrosti, od načina trenutne vožnje ( pospešvanje, zaviranje), od lastnosti cestišča ( sneg, led, navkreber, navzdol...)

Za moja oba točno vem kje in kdaj kermu paše..... za petko ne morm reč ker ne vem podatka ( ni obratomera) za Jeepa pa informativno da mu najbolj ustreza od 1800 pa do 3000 obratov...... kar je manj se očitno matra, kar je več ni več odzivnosti...... ko pa je u igri reduktor mu pa sploh ni pomebno pri kerih obratih je ,ker koplje tudi pod štangasom....
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
Pavel_P
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 742
Pridružen: To jun 26, 2007 8:47 am
Kraj: Kr&Lj

Napisal/-a Pavel_P Pe avg 10, 2007 12:38 am

tomzzi je napisal/-a:Itak, da je slabo za motor če se ga vozi na zelo nizkih obratih. Večja obraba motorja in njegovih delov je jasna.
......
Kar je pod 1800 je že skor matranje mašine za bencinarja.

Kaj pa kšni avti z avtomatskimi menjalniki, ki prestavijo v nekako najvišjo možno prestavo in imaš avto večinoma na 1500 ali manj... Zakaj je to slabo za motor in obrabo?

phoebus je napisal/-a:Hondaši se zelo dobro zavedajo nevarnosti za mašino ki jo povzroča vožnja pod nizkimi obrati :twisted:

Sej bi kej nazaj rekel, sam maš v bistvu čisto prav :D Če maš 100nm navora, je vožnja okoli 1500rpm še dosti hujša kot če bi imel kakega SDIja :)
Vrni se na Zabavni kotiček

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov