avtomobil je napisal/-a:Mene zanima glede idealnih obratov med vožnjo, da se motor čim manj uničuje.
avtomobil je napisal/-a:Mene zanima glede idealnih obratov med vožnjo, da se motor čim manj uničuje.
im nobody je napisal/-a:avtomobil je napisal/-a:Mene zanima glede idealnih obratov med vožnjo, da se motor čim manj uničuje.
takrat ko ma največ navora
esem je napisal/-a:im nobody je napisal/-a:avtomobil je napisal/-a:Mene zanima glede idealnih obratov med vožnjo, da se motor čim manj uničuje.
takrat ko ma največ navora
Torej bi ti po avtocesti z nekaterimi bencinarji pri 130 vozil v četrti (s Hondo morda celo v tretji?) :P
Energetik81 je napisal/-a:Ni glih tako. Optimalni obrati so odvisni od obremenitve motorja in karakteristik samega motorja. Za vožnjo po ravnem in recimo 60km/h (zelo majhna obremenitev) so optimalni čim nižji smiselni - jaz recimo vozim z bencincem v takih razmerah pri 1800-2000rpm.
Pri velikih obremenitvah (pospeševanje, hud klanec itd) pa pri tistih, kjer doseže max navor - je pa to zelo odvisno od krivulje navora. Če maš pri 3000rpm recimo 95% max navora in pri 4500 max navor, boš recimo vozil pri 3000.
Vse kar je pa več od max navora je pa samo višanje porabe in je primerno samo za dirkanje in prehitevanje. Ko prehitevam, grem seveda do rdečega polja in potem šaltam.
Lp
adis je napisal/-a:off:jaz bi dal tole temo v "nima veze z avtomobilizmom"
esem je napisal/-a:
oz v "zabavni kotiček"
Univerzalen in najkrajši odgovor avtorju teme - Dosti gasa = višji obrati; malo gasa = nižji obrati!
Se sliši smešno, a vsebuje najpomembnejše za manjšo obrabo - to je, da ne matraš preveč motorja s pospeševanjem pri nižjih obratih in da ga ne turiraš brez potrebe (kot delajo nekatere stare mame. ko prestavljajo jajčka 2>3 pri 50 ali 60).
Energetik81 je napisal/-a:Ni glih tako. Optimalni obrati so odvisni od obremenitve motorja in karakteristik samega motorja. Za vožnjo po ravnem in recimo 60km/h (zelo majhna obremenitev) so optimalni čim nižji smiselni - jaz recimo vozim z bencincem v takih razmerah pri 1800-2000rpm.
Pri velikih obremenitvah (pospeševanje, hud klanec itd) pa pri tistih, kjer doseže max navor - je pa to zelo odvisno od krivulje navora. Če maš pri 3000rpm recimo 95% max navora in pri 4500 max navor, boš recimo vozil pri 3000.
Vse kar je pa več od max navora je pa samo višanje porabe in je primerno samo za dirkanje in prehitevanje. Ko prehitevam, grem seveda do rdečega polja in potem šaltam.
Lp
avtomobil je napisal/-a:Mene zanima glede idealnih obratov med vožnjo, da se motor čim manj uničuje.
lisko je napisal/-a:..... dajte mi reč nekaj. Kak bi vozli avto ki nima obratomera?
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov