V članku piše tole:
Though the company did not reveal the details, it "succeeded in adopting a well-known process to produce hydrogen from water to the MEA," said Hirasawa Kiyoshi
in tole
This process is allegedly similar to the mechanism that produces hydrogen by a reaction of metal hydride and water. But compared with the existing method, the new process is expected to produce hydrogen from water for longer time
Piše, da naj bi potekala kemijska reakcija, podobna tisti v metal-hidridni bateriji, le daljši čas. Torej so naredili baterijo, katero je potrebno menjati, ko se iztroši oz. vsekakor ne drži, da za večno samo nalivaš vodo in proizvaja elektriko.
A razumete - za razcep vode na vodik in kisik potrebuješ energijo za razcep kovalentne vezi. In če potem ta vodik in kisik spojiš nazaj v vodo v gorivni celici, se sprosti natanko toliko energije (če je izkoristek vseh procesov 100%, kar nikoli ni). Stvar se zacikla - toliko energije kot se proizvede v gorivni celici se porabi za proizvodnjo vodika in kisika, ki napajata celico. Ker so zraven še izgube, proces še zalaufa ne, kaj šele da bi dajal mehansko energijo na kolesa...
V primeru tega avta pa se H2O vez razcepi v kemijski reakciji z nekim drugim materialom, ki se porablja. In za njegovo izdelavo gre energija - trenutno električna iz premoga in urana.
