Čisto nov A340-600, najdaljše letalo na svetu, je stal v hangarju v Toulusu v Franciji in čakal na prevzem. Letalo ni imelo niti ene ure letenja.
Prevzemne teste naj bi v imenu kupca Etihad Airways izvedla ekipa ADAT, Abu Dhabi Aircraft Technologies.
Letalo so odpeljali iz hangarja na preizkusni poligon. Tam so vse motorje pognali s polno močjo, da bi preizkusili zavore.
Alarmi v kabini so pričeli tuliti, saj so motorji delali s polno močjo, letalo pa ni bilo pripravljeno za vzlet (predkrilca, zakrilca in podobno).
Enemu od ekipe ADAT je to pričelo presedati, zato je izvlekel varovalko senzorja za bližino terena (Ground Proximity Sensor), da bi utišal alarm.
Na ta način je želel prisiliti letalo, da bi mislilo, da je v zraku. To mu je tudi uspelo. Računalniki so v trenutku sprostili zavore, kar je katapultiralo letalo naprej.
Sprostitev zavor, ko je letalo v zraku, je eden od varnostnih mehanizmov, ki preprečuje, da bi piloti pristajali z blokiranimi kolesi, o čemer pa ekipa arabcev na krovu ni imela pojma.
Nobeden od ekipe arabcev se ni spomnil, da bi zmanjšal moč motorjev. Letalo vredno 180 milijonov je treščilo v varnostno ograjo - totalka.
Od devetih ljudi na krovu so jih pet odpeljali v bolnico.
Celo zgodbo so prikrili, da ne bi žalili čustva arabcev. Po enem letu so po internetu pričele krožiti slike. Zid proti letalu 1:0.



