fičfirič je napisal/-a:Če nebi videl nebi verjel. Nevem kam vsa moč gre, ker že pri par kW bi mogle leteti kocke ledu skozi zračnik
JureV je napisal/-a:_HellMan_ je napisal/-a:Ko greš v trojanski klanc z Toyoto Yaris 1.0 z pržgano klimo ne vleče nikamor.
Ko pa sred klanca ugasneš klimo... Hohoho Se pa kr turbo uzge
X2....pa ni nujno da je trojanski klanec
Energetik81 je napisal/-a:Pa še nekaj me zanima, ko tako vsi jamrate da se ne da vozit s klimo in malim bencinarjem - ali je tako težko bolj pohoditi stopalko za gas in/ali prestaviti v nižjo prestavo? Pa je takoj spet enaka zmogljivost avta. Ali res vozite večino časa pri polni moči (=gas do podna, rdeče polje), da vas teh 5-10kW tako ovira?
~toMmy~ je napisal/-a:_HellMan_ je napisal/-a:Ko greš v trojanski klanc z Toyoto Yaris 1.0 z pržgano klimo ne vleče nikamor.
Ko pa sred klanca ugasneš klimo... Hohoho Se pa kr turbo uzge
A tko kot tomos avtomatik k ti sred klanca s polnim gasom rivkerc štarta ko ne zmore več?
gofra je napisal/-a:Zmogljivost enaka ne bo nikoli, pa tudi ce saltas 8 brzin nizje...
Kael je napisal/-a:Zanimivo bi bilo tudi vedet, ali vključeno kroženje zraka pri 35 stopinjah zunaj res vpliva na porabo goriva ali ne - med nasveti za nižjo porabo goriva sem tudi to že videl - kej ko enkrat avto shladiš, klima hladi šem samo že uhlajen zrak in zato manj žre.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 32 gostov