igre za PC in konzole, vici, smešne slike, ...
 
Uporabniški avatar
Kael
Uporabnik
 
Prispevkov: 1092
Pridružen: Pe maj 11, 2007 5:48 pm
Kraj: Slovenia / Stajerska

Napisal/-a Kael To jun 29, 2010 6:34 am

Zanimivo bi bilo tudi vedet, ali vključeno kroženje zraka pri 35 stopinjah zunaj res vpliva na porabo goriva ali ne - med nasveti za nižjo porabo goriva sem tudi to že videl - kej ko enkrat avto shladiš, klima hladi šem samo že uhlajen zrak in zato manj žre.
 
JureV
Novinec
 
Prispevkov: 254
Pridružen: Pe jun 20, 2008 7:37 pm

Napisal/-a JureV To jun 29, 2010 8:27 am

_HellMan_ je napisal/-a:Ko greš v trojanski klanc z Toyoto Yaris 1.0 z pržgano klimo ne vleče nikamor.

Ko pa sred klanca ugasneš klimo... Hohoho Se pa kr turbo uzge :D :D :D


X2....pa ni nujno da je trojanski klanec :)
 
altf4s6
Novinec
 
Prispevkov: 132
Pridružen: Po nov 06, 2006 8:32 pm

Napisal/-a altf4s6 To jun 29, 2010 9:18 am

4.2 V8, klima se pozna samo v prostem teku, ko so obrati malenkost višji :D
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 To jun 29, 2010 9:21 am

fičfirič je napisal/-a:Če nebi videl nebi verjel. Nevem kam vsa moč gre, ker že pri par kW bi mogle leteti kocke ledu skozi zračnik :D

Tudi meni tole ni jasno, običajna sobna klima porablja ~0,9kW in hladi z ~2,8kW. Pri 15KM na kompresorju to pomeni okoli 45KM hladilne moči, kar bi spremenilo kabino v velik zmrzovalnik, pa če je sredi opoldneva na soncu.
Tale diagram mi je malo sumljiv, lahko da so že kakšne izgube na prenosu zraven, lahko da klima nima optimalnega mase plina v sistemu in podobno. Ali pa kompresor kaj riba.
Je pa res, da je 15 KM okoli 11 kW.
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
Uporabniški avatar
TOYOTA
Uporabnik
 
Prispevkov: 1167
Pridružen: Če feb 13, 2003 4:20 pm

Napisal/-a TOYOTA To jun 29, 2010 9:54 am

JureV je napisal/-a:
_HellMan_ je napisal/-a:Ko greš v trojanski klanc z Toyoto Yaris 1.0 z pržgano klimo ne vleče nikamor.

Ko pa sred klanca ugasneš klimo... Hohoho Se pa kr turbo uzge :D :D :D


X2....pa ni nujno da je trojanski klanec :)


se strinjam, čeprav sem jo pa spravil na 175 po števcu, kar je za 1.0 motor in 68 konjev kar dobro, s povprečno porabo 6,7 l ( od punce avto ), na mojem se pa pozna , če je avto poln in ni ohlajen potem se mi zdi, da z zakasnitvijo vleče, drugače ne opazim razlike...
In USA you drive car.
In Soviet Russia car drives you.
In Japan car BREAKS you.
 
Uporabniški avatar
dobek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4310
Pridružen: So mar 02, 2002 5:12 pm
Kraj: MarburgAnDerDrau

Napisal/-a dobek To jun 29, 2010 9:58 am

_BANDIT_ je napisal/-a:Pri moji gajbi se ne čuti popolnoma nič, ko se vklopi klima...


hmm...bi sploh moral enkrat probat brez klime oops
SlikaSlika
Ce v svojih postih slucajno koga uzalim - prisezem, da je bilo nalasc!
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 To jun 29, 2010 10:00 am

Pa še nekaj me zanima, ko tako vsi jamrate da se ne da vozit s klimo in malim bencinarjem - ali je tako težko bolj pohoditi stopalko za gas in/ali prestaviti v nižjo prestavo? Pa je takoj spet enaka zmogljivost avta. Ali res vozite večino časa pri polni moči (=gas do podna, rdeče polje), da vas teh 5-10kW tako ovira?
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
Uporabniški avatar
TOYOTA
Uporabnik
 
Prispevkov: 1167
Pridružen: Če feb 13, 2003 4:20 pm

Napisal/-a TOYOTA To jun 29, 2010 10:05 am

Energetik81 je napisal/-a:Pa še nekaj me zanima, ko tako vsi jamrate da se ne da vozit s klimo in malim bencinarjem - ali je tako težko bolj pohoditi stopalko za gas in/ali prestaviti v nižjo prestavo? Pa je takoj spet enaka zmogljivost avta. Ali res vozite večino časa pri polni moči (=gas do podna, rdeče polje), da vas teh 5-10kW tako ovira?


mislim , da je problem ravno v tem, ker če vozim z 3000 obrati, avto nima 70 ks ampak 50( govorim na pamet) in potem še odštej teh 18 ks in imaš fičota:) zato, da imam 70 ks moram avto voziti na 5500 obrati, takrat se pa 18 ks ne pozna toliko...
In USA you drive car.
In Soviet Russia car drives you.
In Japan car BREAKS you.
 
gofra
Uporabnik
 
Prispevkov: 1153
Pridružen: Pe jun 22, 2007 8:56 pm

Napisal/-a gofra To jun 29, 2010 10:05 am

Se mogoce zavedas, da klima ni tako pametna, da bi jemala samo rezervo moci, ampak jo jemlje povsod? Kar v praksi pomeni, da ni treba avto gnat v zadnji brzini v rdece polje, da bi to opazil pac pa avto postane manj odziven povsod - in lahko si preprican, da je avto (gledano s stalisca motorja) na polno obremenjen bistveno veckrat kot se to marsikomu zdi - tudi pri 3000, 4000, 5000 vrtljajih v minuti.

Zmogljivost enaka ne bo nikoli, pa tudi ce saltas 8 brzin nizje...

Sam ne bom nikdar pozabil Punta Mk II s 60 konji, ki je bil totalna nepremicnina z vklopljenim kompresorjem (no, ob izklopu, roko na srce, bistveno drugace ni bilo :D)....

LpF
 
Uporabniški avatar
Black_Racer®
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1660
Pridružen: Po jul 10, 2006 1:40 pm
Kraj: Toti Cjele

Napisal/-a Black_Racer® To jun 29, 2010 10:10 am

Tukaj boste pavsaki čas knjigo napisal ene par strani zarad boge klime :lol:
1 3 5
2 4 6 R
 
Uporabniški avatar
_HellMan_
Novinec
 
Prispevkov: 182
Pridružen: So avg 12, 2006 12:53 pm

Napisal/-a _HellMan_ To jun 29, 2010 10:10 am

~toMmy~ je napisal/-a:
_HellMan_ je napisal/-a:Ko greš v trojanski klanc z Toyoto Yaris 1.0 z pržgano klimo ne vleče nikamor.

Ko pa sred klanca ugasneš klimo... Hohoho Se pa kr turbo uzge :D :D :D


A tko kot tomos avtomatik k ti sred klanca s polnim gasom rivkerc štarta ko ne zmore več? :D


Ja nekak tako to gre ja :)
Bolj Star Bolj Nor!!!
 
a1986a
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 71
Pridružen: Ne jun 08, 2008 1:47 pm

Napisal/-a a1986a To jun 29, 2010 10:29 am

recimo na audiju a4 1.6 se klima zares obcutno pozna posebaj v klanec.drgac pa tudi na golfu 3 z 150+ konji se malo pozna pri pospesevanju iz mesta
 
Uporabniški avatar
eljuero
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 639
Pridružen: Če jan 29, 2009 12:14 pm

Napisal/-a eljuero To jun 29, 2010 10:40 am

Ali se čuti ali ne oz. koliko se čuti je važno tudi s kakšno močjo dela, ne.
Pri jazzu 1,4 se pri hici nad 30 C (klima na 23-24 C) čuti, drugače pa niti ne.
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 To jun 29, 2010 10:50 am

gofra je napisal/-a:Zmogljivost enaka ne bo nikoli, pa tudi ce saltas 8 brzin nizje...

Zakaj ne. Recimo da se pelješ 100km/h in mašina proizvaja 30KM. Vklopiš klimo in zahteva po moči se poveča za 10KM. Pritisneš malo bolj na stopalko in mašina začne proizvajati 40KM, torej jih gre na cesto še vedno 30KM. To pa pomeni, da se na zunaj ni nič spremenilo. Je pa res, da je morebitni pospešek slabši.
Problem je lahko le, če že itak voziš na meji zmogljivosti motorja, ko ni več rezerve moči. Dokler pa folk jamra, da gre avto slabše pri 2000rpm in četrt gasa, pa to sploh ni problem. Uporabno delovno območje bencinarja je od 2000-6000rpm in ne samo do 3000rpm.
In ja, če imaš 1,0 mlinček ter hočeš zmogljivosti+klimo to pomeni pač tudi obrate čez 5000 in pohojeno stopalko za gas..
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
Uporabniški avatar
Jerch_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1464
Pridružen: So jan 26, 2008 5:23 pm
Kraj: še neustaljen :D

Napisal/-a Jerch_ To jun 29, 2010 11:41 am

Kael je napisal/-a:Zanimivo bi bilo tudi vedet, ali vključeno kroženje zraka pri 35 stopinjah zunaj res vpliva na porabo goriva ali ne - med nasveti za nižjo porabo goriva sem tudi to že videl - kej ko enkrat avto shladiš, klima hladi šem samo že uhlajen zrak in zato manj žre.


to tudi mene zanima.. predvsem je logično ko stojiš na AC v koloni in se počasi premikaš po asfaltu, ki ti stopi japonke.. poleg tega je baje dobro predvsem, ko se zapelje v kakšen dim ali prah, da imamo vklopljeno kroženje zraka v avtu. ne zaradi smradu ampak ker baje filtri kar precej trpijo.
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 To jun 29, 2010 11:50 am

Logično je, da je poraba manjša, če imaš zaprto kroženje zraka. Klima mora v tem primeru odvajati le toploto, ki pride skozi šipe in stene kabine, če imaš pa odprt kroženje zraka, mora pa hkrati še zrak s 35° ohladit in razvlažit, za kar gre ogromno energije. Je pa pri zaprtem potem zatohlo in še presuh zrak lahko rata.
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Napisal/-a ~toMmy~ To jun 29, 2010 11:54 am

Zaprto kroženje zraka je res začasna rešitev, kot je Energetik napisal je v avtu kmalu zatohlo in dobiš občutek tudi da se segreva(mogoče le posledica pomanjkanja svežega zraka).
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
...:::Team:::...
Novinec
 
Prispevkov: 371
Pridružen: Sr sep 26, 2007 12:47 pm
Kraj: ...It's Balkan you know, i change Bentley to Lada...

Napisal/-a ...:::Team:::... To jun 29, 2010 1:36 pm

abbe je napisal/-a:a lah jaz se svojga prpelem da se tega das na avlje da vidmo ko se pozna klima pri srednje mocnem turbodizlu?
slovenija tvoj doma?
 
gofra
Uporabnik
 
Prispevkov: 1153
Pridružen: Pe jun 22, 2007 8:56 pm

Napisal/-a gofra To jun 29, 2010 1:41 pm

ROFL
 
Uporabniški avatar
jay
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3183
Pridružen: So feb 26, 2005 10:59 am
Kraj: Mb-Ruše

Napisal/-a jay To jun 29, 2010 1:42 pm

meni se nič ne opazi... pri povprečnih 150hp.


Tudi, če bi se... nebi imel vgasnjeno klimo ;)
Slika
dB team united
16. dB awards 2009
Slika
irmscher vectra C GTS
Vrni se na Zabavni kotiček

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 32 gostov