Danes sem opazil, da je Lexus je zagnal novo marketinško kampanjo "THE HARD WAY" in pogledal nekaj posnetkov. Spoti precej fascinantno opisujejo zagnanost kvalitete tako, da se mi je zdelo dovolj zanimivo za linkanje na forum
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M → 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
Ceed je napisal/-a:Če bi ga primerjali z Audijem, MB, BMW kakšne so posledice takega test bi bil pol tudi oprijemljiv, ampak tako...
Saj nimaš kaj primerjat pri tem "obešanju". Pač izziv za tiste, ki so to prikazali, v praksi pa ne pomeni ravno dosti. Podobno kot Audijeva fora s skakalnico, marketing.
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"