jorgeus je napisal/-a:Ruži lahko, če ET ni ustrezen. Sam fantje to ponavadi pozabjo povedat, k ti rečejo, da lohk spaviš gor tud 20tke če hočeš.... Seveda lohk, sam kaj to pomeni za samo vožnjo in obnašanje avta je pa druga zgodba... Najprej se pozanimi, kolikšen je ET originalnih platišč, njihova širina in seveda višina. Poglej še, koliko je originalno predpisana pnevmatika. Ko boš imel te podatke, potem znotraj istega ET išči večja platišča, "nižjo" pnevmatiko, širino pa tako, da bo čim manj odstopala od originalne. Seveda bo širša, samo če imaš ustrezen ET (oz OFFSET), potem ne boš imel platišča preveč "proti notranjosti" oz "proti zunanjosti" , še vedno pa je dovolj maneverskega prostora za širšo feltno (ne pa spet preširoko,se razume) in se boš tako izognil "drsanju". Malce po kmečko napisano, vseeno upam, da dovolj razumljivo. Seveda je lahko nekomu napisat, "probaj pa boš vidu", sam ker platišča kar ležijo po cesti za sprobar, a ne...
Ponavadi jih je treba kupit (17tke pa tud niso ne vem kako poceni)...potem pa ugotoviš, da niso v redi... Jah, no big deal, pač prodaš in izgubiš ene 20% vrednosti...kaj pa je to, nič...
coffa06 je napisal/-a:. Če jo ima, to pomeni, da je proizvajalec, ki je felgo naredo, felgo dal tud na ta avto in ga testiral pod vsemi pogoji. Na ET pa ne rabi študirat, ker na to so že oni študirali.
S|icKeR je napisal/-a:brez zamere, ampak jz bi dau gor najprej ene poštene felge (beri 17col) pol bi se pa naprej styling šu. tele nikakor ne pašejo pa še premjhne so. mogoče se mi tko zdi tut zato ker so mi tole najgrše felge kar se jih prodaja. pa kok maš to? 14?
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov