Cestne dirke, hitrostne preizkušnje, dosežki
 
Uporabniški avatar
kr3mn1
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 512
Pridružen: Sr mar 26, 2003 10:48 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a kr3mn1 Če maj 20, 2004 7:45 pm

grupa a je obstajala ze prej, isto je bila taglavna kot danes. grupi b pa so ukinil omejitve ker ni vec privabljala gledalcev. trend visanja konj se je pa zacel z 200 konskim audi kvatrotom, ki je bil, ko je prvic peljal dirko, predvozilo in je za okoli 15 min bil hitrejsi od zmagovalca dirke. 15 min.

prej jih niso omejevala pravila temvec konji. karkoli je bilo cez 200 hp ni bilo vec vozno na makadamu. ko je prisel kvatro se je vse spremenil.

audijev problem je pa se isti kot danes. motor ima kompletno pred prvo pogonsko osjo. rine avto cez gobec ko pijanec cez plot (vozim sam avdija)
POZOR! ne mislim A3, A2, in TTja, ti imajo pocez motor.
...narodni heroj...
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Če maj 20, 2004 7:48 pm

Slika
No one knows the exact reason why Ferrari built the 288 GTO, but it could have been created as a potential competitor in the Group B class. Rally-prepared versions of the 308 had been fairly successful earlier in the 1980s on tarmac events. It's a shame that we didn't get to see this car in rally action, because it would have been very spectacular to watch. Had Ferrari entered the class, rallying popularity worldwide would have skyrocketed.

Slika
The 959 was also successful on the track - it won its class at the 24 heures du Mans. The 959 is possibly one of the most versatile competition cars ever.
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Napisal/-a Symon Če maj 20, 2004 7:57 pm

Vse o tej temi lahko preberete v Aprilski številki revije Joker. Štiri strani dolg in izčrpen članek pove vse od začetka grupe B, do njenega konca. Pa še polno avtov je predstavljeno v okvirju. Peđo 205 Turbo 16 rula. :P Sicer pa so bili vsi ti avtomobili vsak v nečem ful posebni in najboljši. Peugeot 205ka je imela edina sredinski motor postavljen prečno, Lancia je imela oh in sploh motor, Audi je postavil temelje quattra... Skratka ful zanimiv članek, poskusite ga dobiti (drugače pa bo čez par mesecev ziher na netu na njihovi strani).
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Če maj 20, 2004 8:12 pm

sm prebrau, ta in vse prejsnje clanke o avtih v jokerju :) tamau ma narocenga jokerja tko da te dobrote o B grupi zmer z uzitkom pogoltnem med uporabo WC-ja al pa kj :D

drgac pa clanek o Lancii ECV sm najdu pa v reviji SAM, tm nekje okol letnik 85-86.
in je tehnicno ful dobr razlozeno delovanje super advanced lancine masine. res so bli majstri, sam zdj nimajo vec nobenga zagona. skoda :cry:
(aja doticne revije pa nikjer ne najdem, ker sm sel z nekom stavt neki o tem avtu, in pol je itak murphy skriu to revijo tok da je zihr nikol vec ne bom najdu.)

piz*a ta zdajsnji rally je cisti crap. kdo hoce gledat serijske avtomobile bah. ok lahk bi dal omejitev 300hp, sam ne pa nujn stock car kot osnovo. to suxzz.
 
Uporabniški avatar
Sportivo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1762
Pridružen: Pe avg 29, 2003 9:53 pm
Kraj: Cerkno

Napisal/-a Sportivo Če maj 20, 2004 8:22 pm

Pa sej je tut zdej vredu, pač mal varnosti pa more bit, da lahk še vedno tam zraven stojiš.
 
Uporabniški avatar
kr3mn1
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 512
Pridružen: Sr mar 26, 2003 10:48 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a kr3mn1 Če maj 20, 2004 8:25 pm

Symon je napisal/-a:Vse o tej temi lahko preberete v Aprilski številki revije Joker. Štiri strani dolg in izčrpen članek pove vse od začetka grupe B, do njenega konca. Pa še polno avtov je predstavljeno v okvirju. Peđo 205 Turbo 16 rula. :P Sicer pa so bili vsi ti avtomobili vsak v nečem ful posebni in najboljši. Peugeot 205ka je imela edina sredinski motor postavljen prečno, Lancia je imela oh in sploh motor, Audi je postavil temelje quattra... Skratka ful zanimiv članek, poskusite ga dobiti (drugače pa bo čez par mesecev ziher na netu na njihovi strani).


joker ni ravno natancen glede podatkov. okol nitra je bil cist mem. isto v grupi b sem nasel nekaj napak. na netu mas polno strani ki so zelo izcrpne. ali pa knjige.

drgac pa za vse ki ste navduseni. E-mule: die evolution des driftwinkels CD1 in CD2. 5 let grupe b. od zacetka do konca. potegnte si dol. nekaj o cemer boste se dolg govorl.

lp, kr3mn1
...narodni heroj...
 
Uporabniški avatar
jky
Novinec
 
Prispevkov: 308
Pridružen: Če sep 25, 2003 12:21 pm

Napisal/-a jky Pe maj 21, 2004 7:55 am

Sportivo je napisal/-a:..
Ostanek po nesreči.
Zaradi te nesreče je bila ukinjena grupa b, mislim da konec sezone 1986. Ustvarjena je bila grupa A, v kateri je bila omejitev ta, da mora biti specialka narejena iz serijskega avtomobila, kasneje pride pravilo, da je max moč lahko 300km.


kokr jez vem je bila omejitev restriktor (na 30 mm) in ne konji ?!

Ce se ne motim je mel AUDI pripravljen 800KM avto, potem pa je bla B grupa ukinjena, sam se ne spomnim kje sem to bral.

sicer pa za primerjavo: (1.5l turbo +1000bhp)

With the latest turbocharged engines now producing well in excess of 1000bhp (from just 1.5-litres), the sporting authorities sought to counter the ingenuity of F1 engine manufacturers by limiting boost pressure to 4 bar for the 1987 season.
NO GO!
 
Uporabniški avatar
WRC555
Uporabnik
 
Prispevkov: 819
Pridružen: Sr dec 24, 2003 10:13 am

Napisal/-a WRC555 Pe maj 21, 2004 9:56 am

Jp...audi je mel res pripravljeno zverino s 1000hp...po makadamu je kopalo vse do 3 prestave, v glavnem cisto nevozno...svaka cast kamikazam k so to sploh upal pelat!

Zanimivo,da so danasnji WRC-ji ze hitrejsi,ceprav majo "samo" 300hp...
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Pe maj 21, 2004 10:32 am

Slika
The Maxi 5 ends with the monster history. Sold only to homologate the Gr. B rally car, and using all the technology available at the moment, could reach more than 400bhp using 1527cc. The end of the Gr. B meant the death of these machines development.

Slika
The R5 Turbo 2, the second generation, with some upgrades, arrives (185 bhp). Produced as a natural continuation to the rally successes, once prepared to race it could obtain over 360bhp from the same block!

Evo še 2 zverine B grupe.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
Sportivo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1762
Pridružen: Pe avg 29, 2003 9:53 pm
Kraj: Cerkno

Napisal/-a Sportivo Pe maj 21, 2004 2:56 pm

nebivedu je napisal/-a:Slika

Lih tako sem vidu v italiji na odpadu, me je prav mal stisnilo, upam da je ne bodo recikliral.
 
Uporabniški avatar
D.J.
Uporabnik
 
Prispevkov: 1166
Pridružen: So nov 09, 2002 10:21 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a D.J. Pe maj 21, 2004 3:33 pm

kr3mn1 je napisal/-a:joker ni ravno natancen glede podatkov. okol nitra je bil cist mem. isto v grupi b sem nasel nekaj napak. na netu mas polno strani ki so zelo izcrpne. ali pa knjige.

lp, kr3mn1

O nitrotu in tistem je pisal urednik, to je pisal Byrkus, ki je tudi na tem forumu in verjemi on res obvlada avtomobilizem. Članek se res splača prebrat, pa ne gledat na to, da je v Jokerju!
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith So maj 22, 2004 3:29 am

Lancia 037
Slika
ta sicer ni iz grupe b, sam je tud ful sexi :D lancia stratos
Slika
pol pa se audi quattro S1
Slika
Slika
 
Uporabniški avatar
TITan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3443
Pridružen: Če jan 30, 2003 11:41 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a TITan So maj 22, 2004 3:36 am

Pa še motor od S1ke
Slika
Slika
Vrni se na Tekmovanja

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov