Cestne dirke, hitrostne preizkušnje, dosežki
 
Uporabniški avatar
Silvio
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 44
Pridružen: Če jul 15, 2010 5:38 pm
Kraj: Savinjska dolina

Re: REPSOL Time Attack Chapter 2: Enga na hitr (8.4.2011)

Napisal/-a Silvio Sr apr 06, 2011 3:13 pm

Zgleda res tako, da bomo morali saxoja malo popoprati, da bo spet konkurenčen :)
Drugače pa privoščim drmotu za odlično pripravljen avto :)
Catch me if you can :)
 
Uporabniški avatar
Schkorc
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 529
Pridružen: Po apr 21, 2003 11:38 pm
Kraj: Celje

Re: REPSOL Time Attack Chapter 2: Enga na hitr (8.4.2011)

Napisal/-a Schkorc Sr apr 06, 2011 3:23 pm

airmike je napisal/-a:
Schkorc je napisal/-a:Ali pa da želi nekdo s čisto serijskim Meganom RS tekmovati proti njegovem kolegu s serijskim Golfom GTI, ampak ne more, ker je serijski Megane že v osnovi med "predelanimi" avtomobili ;).



Zakaj nebi mogo? Ker nista enako klasificirana še ne pomeni da po eventu ne smeta primerjat svojih časov...

Ah ti, (ki se imaš fajn na TAju) tega ne razumeš :D... Sploh ni fora v tem, da ne smeta primerjati časov, fora je v tem, da se bo drugi kolega (z Golfom) poleg časa pred tem kolegom (z Meganom) in celo domačo vasjo lahko bahal še s pokalom, oni z Meganom pa se bo slabo počutil, ker tudi če bo vozil boljši čas, ne bo moral kolegu (z Golfom) pokazati pokala in zato seveda ta kolega (kaj šele ostali na vasi) sploh ne bodo ganjeni :D.


Če nadaljujem malo v tri dni :lol:... Zaradi tega bo ta prvi model prodal Megana enemu tretjemu kolegu in naslednjo sezono raje tudi kupil Golfa, da pokaže kolegu, kdo je jači. Ampak, ker se en lolek vmešava v to klasifikacijo avtomobilov, bodo (mogoče) naslednjo sezono ti podobni avtomobili enako klasificirani in tako bo oba Golfa napral tisti tretji kolega z Meganom, ki mu je ravno za vsa točkovanja in pravilnike :lol:... Tisti prvi (nesojeni) pa bo iz jeze vsem na TAju prerezal gume :D.

LP, Primož
Avtoslalom? Več na: www.amd-sempeter.si
 
Uporabniški avatar
LoCo
Uporabnik
 
Prispevkov: 960
Pridružen: Po jan 05, 2009 6:04 pm

Re: REPSOL Time Attack Chapter 2: Enga na hitr (8.4.2011)

Napisal/-a LoCo Sr apr 06, 2011 3:47 pm

Schkorc: (spet sm prav napisu :D )

Nalim S3 (TAM**)
Slick gume: +25
Stabilizatorji: +8
Se pravi ima še 7 točk.

AndQ: Evo X (TAM***)
R888 +8
245 širina +2

Ima še 20 točk

V temu primeru ko pogledam situacijo še vedno trdim da so gume trenutno "podcenjene" v smislu točk, kako bomo pa to rešili pa še vedno ugotavljam.
Trenutni cikel razmišljanja:
opcija a: slicksi 40 pik (in ostale gume posledično procentualno prav tako več)
opcija b: avtomobil ki je v štartu klasificiran v TAM ob uporabi slicksov avtomatsko preskoči razred

Vsekakor pa se strinjam s tvojo trditvijo da bo en evo al pa impreza z minimalnimi modifikacijami na slicksih in dobro optiko lahko stresel TAM bolj od pocket rocketov. Se pa nagibam bolj k opciji a - podražitev slicksov - ker slicksi brez vsaj minimalne predelave serijskega podvozja sicer naredijo veliko, ampak še daleč ne toliko kot s pravim podvozjem.
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.


Slika
 
Uporabniški avatar
Schkorc
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 529
Pridružen: Po apr 21, 2003 11:38 pm
Kraj: Celje

Re: REPSOL Time Attack Chapter 2: Enga na hitr (8.4.2011)

Napisal/-a Schkorc Sr apr 06, 2011 5:26 pm

@LoCo: Saj sčasoma se boš navadil, pa boš vedno prav napisal :D (si pa naliMa zato narobe napisal :lol:)...

Poleg imena si mu tudi točke narobe seštel :twisted: :D. Po trenutno edinem veljavnem pravilniku in klasifikaciji (katere papirje vidva z Wukyem gledata, nas ne zanima :lol:) je njegov S3 v TAM*. Tudi po mojem izračunu mu modifikacijske točke prinesejo 33točk. Torej ima na voljo še 17 modifikacijskih točk. Recimo 10 točk za amortizerje, 4 točke za vzmeti, če bi to bil kak drug avto bi mu dodal še 3 točke za vijake za nastavljanje naklona in to bi bilo teh "zmagovalnih" 17 točk. S takšnim setup-om bi po mojem mnenju Milan konkuriral TAU časom :twisted:.

Preden se sedaj kdo obesi na tistih "če bi 3 točke za vijake", če jih pa ne more biti... Sicer poleg tega, da vozi Michelin, ne vem katere gume vozi naliM, ampak mislim da ne bom veliko zgrešil, če bom rekel, da vozi 200/6x/17. Kar jih precej ne ve, si lahko zato odšteje 6 modifikacijskih točk in ima tako na voljo 6 + tiste "3 če bi" = 9 točk s katerimi mu bi uspelo podreti kolesa in tako se tisti "če bi" spremeni v "bi" ;).

Kar se tiče tvojih opcij, boš verjetno v vsakem primeru spet imel za vratom Subarujevce ;).
EDIT: Pa po opciji a, bo tudi Drmo že verjetno spet pristal v TAU, kjer spet ne bo imel kaj iskati.
EDIT2: Da sploh ne govorimo o opciji b, v povezavi s Seicentom, ki bi bil potem v TAU :lol: :D.

LP, Primož
Avtoslalom? Več na: www.amd-sempeter.si
 
Uporabniški avatar
ManIAK
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2639
Pridružen: So apr 16, 2005 8:37 am

Re: REPSOL Time Attack Chapter 2: Enga na hitr (8.4.2011)

Napisal/-a ManIAK Sr apr 06, 2011 5:43 pm

Pa sam eno vprašanje.

Zakaj se letos seznam prijavljenih ne objavlja?
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Re: REPSOL Time Attack Chapter 2: Enga na hitr (8.4.2011)

Napisal/-a Symon Sr apr 06, 2011 6:04 pm

Sam ste zakomplicirali čist do fula spet. :lol:

LoCo kaj pa, če bi v primeru slick gum ne le seštel točke od podvozja ampak jih naprimer množil z 1,5 ali kaj takšnega? ;) Res bo pol že čisto preveč matematike ampak je pa dosti logično, da dobro podvozje na navadnih gumah tule ni še dosti, s slicki je pa prva liga.


Pa še za vse, ki jamrate, da nimate za time attack avto obenem pa furate avte, ki so dražji od ne vem, 8000€ (cena že kar dosti novih avtov!). Nihče vam ne prepoveduje prodati hitrega daily driverja in kupite za vsak dan šparovčka za pol manj denarja, za ene 500-1000€ kupite en pocket rocket skret, vanj vržete še kakega jurja, vse ven in ste v plusu pa še hitrejši boste. Slišati je logično a ne? Vse je v prioritetah. ;)
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
 
Uporabniški avatar
ludvik
Novinec
 
Prispevkov: 240
Pridružen: Po okt 09, 2006 3:23 pm

Re: REPSOL Time Attack Chapter 2: Enga na hitr (8.4.2011)

Napisal/-a ludvik Sr apr 06, 2011 6:32 pm

ManIAK je napisal/-a:Pa sam eno vprašanje.

Zakaj se letos seznam prijavljenih ne objavlja?
x2
 
Uporabniški avatar
wuky
Novinec
 
Prispevkov: 491
Pridružen: So jul 10, 2004 12:44 pm
Kraj: Ljubljana
 
Uporabniški avatar
airmike
Uporabnik
 
Prispevkov: 1214
Pridružen: Po okt 12, 2009 12:20 pm
Kraj: Rogaška Slatina

Re: REPSOL Time Attack Chapter 2: Enga na hitr (8.4.2011)

Napisal/-a airmike Sr apr 06, 2011 6:54 pm

uuuuu 3x AR145 :) lepo lepo :)
 
drmocar
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 578
Pridružen: Če feb 26, 2004 6:06 pm

Re: REPSOL Time Attack Chapter 2: Enga na hitr (8.4.2011)

Napisal/-a drmocar Sr apr 06, 2011 7:32 pm

@Schkorc:
TAS* +10
15% povečanje prostornine +10 (kar se mi ubistvu ne zdi fer, ker še vedno nisem na 1587 kubikih, kot jih ima 1.6 16v motor)
glava, odmične, bla, bla, bla +15
individual throttle bodies +10
izpušni kolektor +6
ostali izpuh +4
menjalnik +15
lsd +10
nastavljivo podvozje po višini +10
gume +25
širina gume -9
vse skupaj: 106 točk


Se pravi imam še 14 točk rezerve. :) Pa imam, skret od izpuha, skret od podvozja, skret od gum?, pa še lahko kaj dodam. :) V tem smislu sem mislil da imam kar nekaj rezerve. ;)

Če daš nek skret gor si si sam kriv, tako je. Tako smo se pogovarjali na sestanku (saj si bil tam). Kdo ti je kriv če maš menjan izpuh, nek custom zadevo, imaš pa katalizator. Sam si si kriv. :) Pa ne mi o tem da potem avto ni več road legal, ker nikjer ne piše da ga tam ne smeš odmontirat. Tako tud jst pravim, "sam si si kriv, kaj pa imaš neko poceni podvozje, izpuh, itd. Lahko bi si naredil nekaj dobrega, če si že menjal". Tako pač je. ;) Pa da ne govorim o optiki. :lol:

Če bomo zdej zakomplicirali zadevo, potem bo samo še slabše. Mogoče bo edino treba spremenit osnovno klasifikacijo. To je moje mnenje.

Bomo pa videli v petek, kakšni bodo sedaj časi ko bo asfalt bolj topel. ;)
 
urosch
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 90
Pridružen: Ne dec 28, 2008 11:04 pm

Re: REPSOL Time Attack Chapter 2: Enga na hitr (8.4.2011)

Napisal/-a urosch Sr apr 06, 2011 7:48 pm

106 točk in voziš 106tko, usoda. :D
 
Uporabniški avatar
naliM
Novinec
 
Prispevkov: 267
Pridružen: Ne jan 01, 2006 9:55 pm
Kraj: Maribor - okolica

Re: REPSOL Time Attack Chapter 2: Enga na hitr (8.4.2011)

Napisal/-a naliM Sr apr 06, 2011 7:55 pm

LoCo je napisal/-a:naliM S3 (TAM**)
Slick gume: +25
Stabilizatorji: +8
Se pravi ima še 7 točk.


Takole bo ustrezno:
naliM S3 (TAM*)
Slick gume: +25
Stabilizatorji: +8
Ožje gume (200 namesto 235): -7 (3,5*2) (dejansko sem pri prijavi goljufal in šenkal 1 točko, ker sem prijavil samo 3cm ožjo gumo :twisted: )
--------------------------------------------------------
+26 točk na eno * podlage = 36 točk => imam še 24 točk za modifikacije v TAM ;)
 
Uporabniški avatar
LoCo
Uporabnik
 
Prispevkov: 960
Pridružen: Po jan 05, 2009 6:04 pm

Re: REPSOL Time Attack Chapter 2: Enga na hitr (8.4.2011)

Napisal/-a LoCo Sr apr 06, 2011 8:01 pm

Slika

A nimas ti tanovga S3ja?

Edit: Nevermind... Sm pogledu slike... Ja očitno maš še nekej lufta pol ane... Mislim pa da bom v vsakem primeru slickse moral malo podražit - in pa točke za ožjo gumo bo treba odstraniti, točke za širšo pa malo pojačati.
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.


Slika
 
Uporabniški avatar
Matjaz46
Uporabnik
 
Prispevkov: 839
Pridružen: So feb 17, 2007 1:58 am
Kraj: Maribor

Re: REPSOL Time Attack Chapter 2: Enga na hitr (8.4.2011)

Napisal/-a Matjaz46 Sr apr 06, 2011 11:23 pm

LoCo je napisal/-a:

opcija b: avtomobil ki je v štartu klasificiran v TAM ob uporabi slicksov avtomatsko preskoči razred


S tem se strinjam in z zadnjo trditvijo za dodane točke za slickse in ni odštevanja za ožje.
 
Uporabniški avatar
naliM
Novinec
 
Prispevkov: 267
Pridružen: Ne jan 01, 2006 9:55 pm
Kraj: Maribor - okolica

Re: REPSOL Time Attack Chapter 2: Enga na hitr (8.4.2011)

Napisal/-a naliM Če apr 07, 2011 12:20 am

LoCo je napisal/-a:Slika

A nimas ti tanovga S3ja?

Edit: Nevermind... Sm pogledu slike... Ja očitno maš še nekej lufta pol ane... Mislim pa da bom v vsakem primeru slickse moral malo podražit - in pa točke za ožjo gumo bo treba odstraniti, točke za širšo pa malo pojačati.


Boš videl v petek kako izgleda, ko se še ostali opremijo s Slick gumami (malo poglej top listo lanskih časov in bo vse jasno). :)
 
GodOfAll
Novinec
 
Prispevkov: 299
Pridružen: So maj 07, 2005 7:39 pm
Kraj: Fračji dol

Re: REPSOL Time Attack Chapter 2: Enga na hitr (8.4.2011)

Napisal/-a GodOfAll Če apr 07, 2011 7:02 am

Glede na trenutni pravilnik bi jaz lanski čas 52.6 lahko postavil v TAM.

TAM* = 10
Menjava/Modifikacija/Odstranitev katalizatorja(-ev): Atmosferski: +0 Prisilno polnjeni +4
=4
Dodajanje/modifikacija/odstranitev stabilizatorjev in linkov +8
Modifikacije ki omogoča spreminjanje naklona/zaostajanja koles višje od serijskih (ne samo vijaki) +7 - stvar debate - modifikacija ki jo imam jaz ne omogča spreminjanja ampak ga samo permanentno spremeni (fiksne šalčke)
Vijaki za večji naklon koles +3
=18
slicks=25

--------------
57
 
Uporabniški avatar
Schkorc
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 529
Pridružen: Po apr 21, 2003 11:38 pm
Kraj: Celje

Re: REPSOL Time Attack Chapter 2: Enga na hitr (8.4.2011)

Napisal/-a Schkorc Če apr 07, 2011 9:00 am

Symon je napisal/-a:Sam ste zakomplicirali čist do fula spet. :lol: ... kaj pa, če bi v primeru slick gum ne le seštel točke od podvozja ampak jih naprimer množil z 1,5 ali kaj takšnega? ;) Res bo pol že čisto preveč matematike ampak je pa dosti logično...

:rofl :-D :lol: Kaj pa če bi dosežene točke dali pod kvadratni koren :D?... V enem stavku praviš, da preveč kompliciramo, v naslednjem pa predlagaš poleg seštevanja še množenje točk =P. Saj pa vidiš, da že sedaj ne znamo izpolnjevati prijavnic in si sešteti točke, množenje bi nas verjetno pokopalo do večera :lol:.

@Drmo: Priznam, da sem mislil da nimaš več toliko rezerve s točkami... Kar se tiče rezerve v "skret" uporabljenih delih, boš pa sam najbolj vedel :). Če misliš, da lahko slediš tempu, ki ga bi/bodo verjetno krojili predvsem turbo 4 pogonci, potem je itak vse OK :). Silvio se tudi ne buni in iz napisanega deluje, kot da bodo na Saxojih samo dva šraufa spremenili, da bodo konkurenčni :). Ostali pa? Kje je pa kakšna TAM Hondaš?... Kar se tiče nas, se bomo že nekako prilagodili večini =P (itak moramo prvo sploh avte skupaj spravit, da vidimo kje bomo s časi :)).

Sem pa spet opazil točko kjer se mogoče lahko stvari tolmači na različne načine. Napisal si: "nastavljivo podvozje po višini +10". V pravilniku piše: "Neserijski nastavljivi amortizerji / Stršani / Zmehčani serijski amortizerji +10", to sem jaz vedno razumel, da se tiče samo amortizerjev in, da je s tistim "nastavljivi" v bistvu mišljeno "nastavljivi po trdoti". To sem predvideval zaradi tega, ker v tej točki niso nikjer omenjene vzmeti, je pa potem naslednja točka: "Neserijske vzmeti +4", kar je izpolnjeno praktično vedno, ko so amortizerji nastavljivi po višini. V tvojem primeru je sicer čisto možno, da voziš na serijskih vzmeteh in se nisi zmotil, ampak ker ni v bistvu točno definirano, pa lahko kdo drug res razume nastavljivi amortizerji = komplet gewinde. Jaz sem si gewinde (pač amortizerji z vzmetmi) računal kot 10+4 točk.

Aja kar se tiče pravilnika (sistema točkovanja), jaz nikoli nisem imel pripomb čez pravilnik ;) (vsaj kolikor se spomnim :)). Meni je že lanski pravilnik bil čisto OK, to sem tudi na začetku sestanka povedal. Motila me je (in me še vedno moti) "samo" osnovna klasifikacija, ki je še vedno zgrešena.

LoCo je napisal/-a:. in pa točke za ožjo gumo bo treba odstraniti, točke za širšo pa malo pojačati.

Ti to resno :D? Kje si se zdaj vpiknil v te točke in kakšen učinek bi imel tvoj predlog :)?
Saj res ne vem, koliko vpliva ta širina in te točke v primeru TA-ja, ampak... V TAS je ta s širino gum in točkami bila in je itak čisto brez veze (če se motim me popravite). V TAU itak ne poznajo teh točk z gumami. V TAM je pa verjetno odvisno od pravilnika. Lani smo itak lahko imeli samo "ta majhni" dirkalne gume. Vozimo večinoma na 15" (kdo še na 14"). To pomeni, da smo "vsi" vozili gume nekje 180-190 širine (ker drugega niti ne obstaja) in so točke za širino prišle prav edino v toliko, da smo si jih vsi odštevali :). Letos, ko so v TAM zraven tudi "ta hitri avtomobili", pa bi mogoče res lahko prišlo do odstopanj. Sicer kolikor mi je poznano, trenutno tudi večina s 17" in dirkalnimi gumami vozi na samo 200 širine (ker je težko dobiti drugo dimenzijo), ampak načeloma je res opcija tudi precej širših gum, ki verjetno prinese precejšnjo razliko. Ne vem s tem nimam nobenih izkušenj (razen teh, da se mi je po lanskem pravilniku zdelo neumno :)).


Matjaz46 je napisal/-a:S tem se strinjam in z zadnjo trditvijo za dodane točke za slickse in ni odštevanja za ožje.

To sedaj predlagaš na podlagi česa??? Po tvoje bi torej vsi, ki so osnovno v TAM z uporabo slick gum avtomatsko padli v TAU (kjer bodo nekateri od njih vozili čase "samo" 54-55s), ob tem bi še dodatno dal točke za slick (da bodo mogoče še avtomobili, ki so bili narejeni na meji za TAM po trenutnem pravilniku, padli v TAU) in ne bi odšteval točk za ožje gume?
Zakaj pa ne, mogoče bi tudi tako bilo v redu. Ampak potem lahko ugotovimo, da lahko vsako sezono/dirko pripravimo nov pravilnik in bo vsak po svoje OK. In mogoče bodo rezultati po skupinah vedno zanimivi in tesni, ampak vedno z drugimi in drugačnimi avtomobili.

GodOfAll je napisal/-a:Glede na trenutni pravilnik bi jaz lanski čas 52.6 lahko postavil v TAM.

:bow Končno eden, ki v praksi dokaže to kar jaz v teoriji govorim že od sestanka naprej :D...

Podoben čas bi lahko dosegli tudi nekateri drugi. Sicer je vse OK, ampak zakaj potem še TAU klasa (za Domna :D?)?

LP, Primož
Avtoslalom? Več na: www.amd-sempeter.si
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Re: REPSOL Time Attack Chapter 2: Enga na hitr (8.4.2011)

Napisal/-a Symon Če apr 07, 2011 9:32 am

Schkorc je napisal/-a: :rofl :-D :lol: Kaj pa če bi dosežene točke dali pod kvadratni koren :D?... V enem stavku praviš, da preveč kompliciramo, v naslednjem pa predlagaš poleg seštevanja še množenje točk =P. Saj pa vidiš, da že sedaj ne znamo izpolnjevati prijavnic in si sešteti točke, množenje bi nas verjetno pokopalo do večera :lol:.

Letelo je konkretno na tole idejo:
LoCo je napisal/-a:Vsekakor pa se strinjam s tvojo trditvijo da bo en evo al pa impreza z minimalnimi modifikacijami na slicksih in dobro optiko lahko stresel TAM bolj od pocket rocketov. Se pa nagibam bolj k opciji a - podražitev slicksov - ker slicksi brez vsaj minimalne predelave serijskega podvozja sicer naredijo veliko, ampak še daleč ne toliko kot s pravim podvozjem.

;) Torej le v primeru slick gum.

Sicer pa noben pravilnik ni popoln in kdor si tako prekleto želi tiste 4 litre olja naj prilagodi avtu eni klasi potem je pa samo še vprašanje, če si začel s pravim avtom ali pa si dovolj dober voznik. Isto je v svetovnem merilu kjer najbrž iz določenim razlogom Citroen ne uporablja C5 za WRC, če me razumete. ;)
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
 
Uporabniški avatar
LoCo
Uporabnik
 
Prispevkov: 960
Pridružen: Po jan 05, 2009 6:04 pm

Re: REPSOL Time Attack Chapter 2: Enga na hitr (8.4.2011)

Napisal/-a LoCo Če apr 07, 2011 9:37 am

Schkorc je napisal/-a: :bow Končno eden, ki v praksi dokaže to kar jaz v teoriji govorim že od sestanka naprej :D...

Podoben čas bi lahko dosegli tudi nekateri drugi. Sicer je vse OK, ampak zakaj potem še TAU klasa (za Domna :D?)?

LP, Primož


To jaz že vem - zato tudi govorim o klasifikaciji slicksov drugam. Že pred sezono sem iskal način za prepoved oz. močnejšo omejitev slicksov avtom ki so v štartu že v 2 klasi in še vedno iščem način kako to uravnovešeno narediti. Je bla debata točno na to temo z istimi besedami: "Kaj pa če vsem k so v štartu v TAM kr prepovemo slickse? Handicap je isti za ostale, sam pik na rabmo dost drkat" - to je bil dejanski quote iz enega naših petkovskih havana sestankov s katerim se jaz strinjam.
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.


Slika
 
Uporabniški avatar
airmike
Uporabnik
 
Prispevkov: 1214
Pridružen: Po okt 12, 2009 12:20 pm
Kraj: Rogaška Slatina

Re: REPSOL Time Attack Chapter 2: Enga na hitr (8.4.2011)

Napisal/-a airmike Če apr 07, 2011 9:48 am

Symon je napisal/-a:o želi tiste 4 litre olja naj prilagodi avtu eni klasi potem je pa samo še vprašanje, če si začel s pravim avtom ali pa si dovolj dober voznik. Isto je v svetovnem merilu kjer najbrž iz določenim razlogom Citroen ne uporablja C5 za WRC, če me razumete. ;)



Točno to sem htel napisat. Lahk vzamemo Ferrarija 599 GTO pa bo slab voznik postavil slab čas. Avto se ne pelje sam! Faktor voznika pozabljamo v teh debatah!

Drgač pa si pomojem v dveh stavkih bolj zadel bistvo kot Schkorc v svojem glomaznem postu. :mrgreen:
Vrni se na Tekmovanja

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov