Cestne dirke, hitrostne preizkušnje, dosežki
 
GodOfAll
Novinec
 
Prispevkov: 299
Pridružen: So maj 07, 2005 7:39 pm
Kraj: Fračji dol

Re: REPSOL Time Attack Chapter 2: Enga na hitr (8.4.2011)

Napisal/-a GodOfAll Če apr 07, 2011 9:53 am

Enostavno prepoveš slickse, štampe ter podobne dirkaške zadeve, daš vsem za obvezo DOT gume in bo problematika okol tega zaključena.
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Re: REPSOL Time Attack Chapter 2: Enga na hitr (8.4.2011)

Napisal/-a Symon Če apr 07, 2011 10:03 am

GodOfAll je napisal/-a:Enostavno prepoveš slickse, štampe ter podobne dirkaške zadeve, daš vsem za obvezo DOT gume in bo problematika okol tega zaključena.

Oziroma se jih prestavi v TAU če ima kdo željo voziti z njimi. To sem že lani napisal (žal me ni bilo na sestanku), da se da v TAS serijske gume, v TAM semi slick (treadwear pod 160 ali kako je že?) in TAU slickse. Simpl k pasulj.
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
 
Uporabniški avatar
Matjaz46
Uporabnik
 
Prispevkov: 839
Pridružen: So feb 17, 2007 1:58 am
Kraj: Maribor

Re: REPSOL Time Attack Chapter 2: Enga na hitr (8.4.2011)

Napisal/-a Matjaz46 Če apr 07, 2011 10:28 am

Matjaz46 je napisal/-a:S tem se strinjam in z zadnjo trditvijo za dodane točke za slickse in ni odštevanja za ožje.

To sedaj predlagaš na podlagi česa??? Po tvoje bi torej vsi, ki so osnovno v TAM z uporabo slick gum avtomatsko padli v TAU (kjer bodo nekateri od njih vozili čase "samo" 54-55s), ob tem bi še dodatno dal točke za slick (da bodo mogoče še avtomobili, ki so bili narejeni na meji za TAM po trenutnem pravilniku, padli v TAU) in ne bi odšteval točk za ožje gume?
Zakaj pa ne, mogoče bi tudi tako bilo v redu. Ampak potem lahko ugotovimo, da lahko vsako sezono/dirko pripravimo nov pravilnik in bo vsak po svoje OK. In mogoče bodo rezultati po skupinah vedno zanimivi in tesni, ampak vedno z drugimi in drugačnimi avtomobili.
LP, Primož


Zato se strinjam s tem, ker ko subaruji in impreze ko dajo slickse gor FWD nekonkurenčni. Im ker so v osnovi v tam s 3 al 4 zbezdicami in na koncu s slicksi spadajo v tau. Imajo pa tudi 300KM+ in s takimi si lahko kot pravi loco v TAU konkurenčen...
 
Uporabniški avatar
Matjaz46
Uporabnik
 
Prispevkov: 839
Pridružen: So feb 17, 2007 1:58 am
Kraj: Maribor

Re: REPSOL Time Attack Chapter 2: Enga na hitr (8.4.2011)

Napisal/-a Matjaz46 Če apr 07, 2011 10:38 am

Symon je napisal/-a:
GodOfAll je napisal/-a:Enostavno prepoveš slickse, štampe ter podobne dirkaške zadeve, daš vsem za obvezo DOT gume in bo problematika okol tega zaključena.

Oziroma se jih prestavi v TAU če ima kdo željo voziti z njimi. To sem že lani napisal (žal me ni bilo na sestanku), da se da v TAS serijske gume, v TAM semi slick (treadwear pod 160 ali kako je že?) in TAU slickse. Simpl k pasulj.


Tole pa je najbolša ideja in tudi najmanj bo kregarije in še z menjavo gum se ne bi zafrkaval!
 
Uporabniški avatar
DJ Jerry
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 6
Pridružen: Ne jul 06, 2003 9:23 am
Kraj: Prebold

Re: REPSOL Time Attack Chapter 2: Enga na hitr (8.4.2011)

Napisal/-a DJ Jerry Če apr 07, 2011 10:54 am

Matjaz46 je napisal/-a:
Symon je napisal/-a:
GodOfAll je napisal/-a:Enostavno prepoveš slickse, štampe ter podobne dirkaške zadeve, daš vsem za obvezo DOT gume in bo problematika okol tega zaključena.

Oziroma se jih prestavi v TAU če ima kdo željo voziti z njimi. To sem že lani napisal (žal me ni bilo na sestanku), da se da v TAS serijske gume, v TAM semi slick (treadwear pod 160 ali kako je že?) in TAU slickse. Simpl k pasulj.


Tole pa je najbolša ideja in tudi najmanj bo kregarije in še z menjavo gum se ne bi zafrkaval!


NO NO! :x Kakšne bučnce pa trosite. Sej slicks gume ne daš gor, zato da bi naredu čas 51s, ampak da glede na zmožnosti avta popraviš čas za kakšno sekundo ali dve.
Torej sedaj bo v TAU Renault 5 1.4 s 60KM serijski s slicks gumami (ki je dal gor gume zaradi užitka) in Evo X s 300+ HP. A to je pa vredu al kako?
Dajmo mal bit realni in ne pozabit, da napadamo čas in ne kdo ma bol tunan avto.
Najbolš, da dodamo še nove tri skupine TAS s slicks, TAM s slicks in TAU s slicks, pa bo problem rešen. :huh:
Guli
Audi A4 1.8T
 
Uporabniški avatar
Schkorc
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 529
Pridružen: Po apr 21, 2003 11:38 pm
Kraj: Celje

Re: REPSOL Time Attack Chapter 2: Enga na hitr (8.4.2011)

Napisal/-a Schkorc Če apr 07, 2011 10:56 am

airmike je napisal/-a:Drgač pa si pomojem v dveh stavkih bolj zadel bistvo kot Schkorc v svojem glomaznem postu. :mrgreen:

Pač ne znam :D... Če bom jaz v kratkem postu napisal to kar mislim, ne bo nihče vedel kaj sem želel povedati.

@Symon: Smešno mi je samo to, da si napisal, da čist kompliciramo, v isti sapi pa kompliciraš sam ;) :). To, da se komplicira me pa ne moti (tako kot tvoj predlog tudi ne).

@LoCo: Ampak a ni potem ta opcija zelo podobna lanski, ko so bile slick gume vredne 55točk, samo da je pač malo obrnjena? Tudi po lanskem pravilniku bi vsi avtomobili, ki so v osnovi v TAM padli s slick v TAU. Res s tem spet malo spremeni stanje za "pocket rocket" avtomobile, ki bi naj vozili v TAM, ampak mogoče bi bilo to celo potrebno? Gume so gume, tako kot je menjalnik menjalnik. In prednosti bi verjetno morale biti za vse enake (tako v času kot pri vrednotenju)?

V tem primeru, bi vseeno bila bolj fer opcija tista od Symona, kjer bi se posebej točkovala kombinacija slick in podvozje. Ampak, če povsod govorimo "zakaj pa nisi....", lahko tudi tu kdo reče "zakaj pa imaš samo gume, bi si pa še podvozje porihtal, da izkoristiš gume"... Zakaj pa mislite, da je bil naš 1.4 Clio lansko sezono tako hiter v TAS? Mi smo tekmovali, kar pa še ne pomeni, da bi sedaj kar vsakemu uspelo narediti tako počasen avto konkurenčen. Zato se še vedno ne strinjam ravno z ukinitvijo dirkalnih gum v TAS. Sploh imam pa tudi svoje mnenje o ukinitvi SS gum in hkrati TW140 meji za TAS... BTW Če kdo iz TAS klase potrebuje "recept" za jutri -> danes naj obišče A3M, nabavi Federalke in jutri se bo na vasi hvalil s pokalom :D (da ne bo kdo sedaj, ki vozi čase nad minuto preveč upal, pogoj je seveda športen avto in soliden voznik).

Sedaj spet predlagate navadne serijske gume za TAS, SS gume za TAM in dirkalne za TAU. Ampak nekateri gledajo samo iz svojih oči :!:. Seveda bi tudi to "špilalo"... po svoje. Za TAS (recimo da) nimam pripomb, v TAM bodo turbo 4 pogonci verjetno vozili čase pod 55s, "pocket rocket" bodo vozili čase 56+s (do dve sekundi razlike). Za nekoga, ki avto uporablja tudi za daily car, je to pisano na kožo, kupiš dobre nove (drage) gume, ki jih lahko voziš tudi na cesti, odpelješ par krogov na RL in je to to. Za konkurenčne "pocket rockete" se niti ne uporabljajo toliko za daily use, in ne rabiš gume dovoljene za cesto. Ti avtomobili in lastniki pridejo na RL voziti (kolikor je možno in to ne pomeni par krogov). Obraba SS gum je neprimerno večja kot recimo slick, torej so že zato dražje. Zato bodo verjetno ti avtomobili vseeno opremljeni z dirkalnimi gumami in bodo zato vozili v TAU čase 54.xxx.

Tista s samo DOT gumami za vse, se mi pa sploh ne zdi dobra ideja. Potem lahko rečemo, da prepovemo vse dirkaške zadeve (predelave) in da lahko vozijo samo serijski avti (pa je problematika okoli vsega zaključena :D).

@Matjaz46: Napisal si, da se strinjaš s tem da avti iz TAM (osnovno) s slick padejo v TAU. Ti vidiš samo Impreze. V TAM so (osnovno) tudi ne-AWDji (recimo BMW, Nissan, Megane RS, Focus RS).


Kar se pa pravilnika tiče, pa ponavljam že 100tič... Nič nam ne koristi odličen pravilnik, če je osnovna klasifikacija zgrešena. Kot sem tudi že povedal, bi tudi lanski pravilnik bil verjetno OK, če bi osnovna klasifikacija bila OK.
Ob trenutnem pogledu na pravilnik mene bode v oči prej kot kaj drugega tole:
-Ne-DOT Slick gume +25
v primerjavi z:
-Neserijski računalnik (karkoli samostojnega high-end ki ponuja prednost kot je anti-lag ipd, kontrolo diferencialov itd.): +30????
-Neserijski amortizerji z zunanjim rezervoarjem +30???
mogoče tudi
-Neserijski amortizerji z zunanjim "piggy-back" rezervoarjem +21

LP, Primož
Avtoslalom? Več na: www.amd-sempeter.si
 
Uporabniški avatar
Schkorc
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 529
Pridružen: Po apr 21, 2003 11:38 pm
Kraj: Celje

Re: REPSOL Time Attack Chapter 2: Enga na hitr (8.4.2011)

Napisal/-a Schkorc Če apr 07, 2011 11:34 am

@DJ Jerry: :DDD A ti še celo znaš uporabljati forum :lol: :D?... Razmišljam o tem, da si verjetno rekorder v številu postov glede na datum registracije :rofl.

BTW Tista ideja o dodatnih "Slick" razredih mi je pa kar všeč :lol:.

LP, Primož
Avtoslalom? Več na: www.amd-sempeter.si
 
Uporabniški avatar
DJ Jerry
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 6
Pridružen: Ne jul 06, 2003 9:23 am
Kraj: Prebold

Re: REPSOL Time Attack Chapter 2: Enga na hitr (8.4.2011)

Napisal/-a DJ Jerry Če apr 07, 2011 11:40 am

Schkorc je napisal/-a:@DJ Jerry: :DDD A ti še celo znaš uporabljati forum :lol: :D?... Razmišljam o tem, da si verjetno rekorder v številu postov glede na datum registracije :rofl.

BTW Tista ideja o dodatnih "Slick" razredih mi je pa kar všeč :lol:.

LP, Primož


HE HE! Ko mi dvigne pritisk, pa še tu pa tam napišem kak post.
Guli
Audi A4 1.8T
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Re: REPSOL Time Attack Chapter 2: Enga na hitr (8.4.2011)

Napisal/-a Symon Če apr 07, 2011 11:51 am

Schkorc je napisal/-a:-Ne-DOT Slick gume +25
v primerjavi z:
-Neserijski računalnik (karkoli samostojnega high-end ki ponuja prednost kot je anti-lag ipd, kontrolo diferencialov itd.): +30????
-Neserijski amortizerji z zunanjim rezervoarjem +30???
mogoče tudi
-Neserijski amortizerji z zunanjim "piggy-back" rezervoarjem +21

LP, Primož

No tu se strinjam, slick gume lahko zbijejo čas za 2-3 sekunde, amortizerji pa ne glede na to kakšni so ne bodo povzročili takšnega izboljšanja časov kot dajejo penalov pri točkovanju.


Sicer pa Schorc ne glede na pravilnik bo vedno tako, da bo nekomu ustrezalo, drugi bodo pa videli luknje in napake. Vedno. ;)
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
 
Uporabniški avatar
Schkorc
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 529
Pridružen: Po apr 21, 2003 11:38 pm
Kraj: Celje

Re: REPSOL Time Attack Chapter 2: Enga na hitr (8.4.2011)

Napisal/-a Schkorc Če apr 07, 2011 12:03 pm

Symon je napisal/-a:Sicer pa Schorc ne glede na pravilnik bo vedno tako, da bo nekomu ustrezalo, drugi bodo pa videli luknje in napake. Vedno. ;)

To mislim, da nam je večini jasno :)... Drugače se pa meni gre za to, da bi bilo čimbolj fer in zanimivo in ne zato ali bom jaz dobil pokal ali ne ;). In vsaj zame je to bilo lani dokaj izpolnjeno, letos bo pa še treba malo spremeniti stvari.

LP, Primož
Avtoslalom? Več na: www.amd-sempeter.si
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Re: REPSOL Time Attack Chapter 2: Enga na hitr (8.4.2011)

Napisal/-a Symon Če apr 07, 2011 12:13 pm

Schkorc je napisal/-a:BTW Če kdo iz TAS klase potrebuje "recept" za jutri -> danes naj obišče A3M, nabavi Federalke in jutri se bo na vasi hvalil s pokalom :D

Slab recept, A3M bi dobil gume šele do naslednjega TA. :lol: Kolega že skrbi, če jih bodo dobili danes čeprav že zamujajo. :evil:
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
 
Uporabniški avatar
ManIAK
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2639
Pridružen: So apr 16, 2005 8:37 am

Re: REPSOL Time Attack Chapter 2: Enga na hitr (8.4.2011)

Napisal/-a ManIAK Če apr 07, 2011 1:55 pm

Kako je stanje v boksih?

Če tam še do zdaj ni asfaltirano dajte neki "filc" pogrnit, da se bo lahk jutri avte vozlo normalno ohlajat. Namreč temperature bodo 25+ tu se pa kamenje že lepo prime gor na gumo ko je segreta.
 
drmocar
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 578
Pridružen: Če feb 26, 2004 6:06 pm

Re: REPSOL Time Attack Chapter 2: Enga na hitr (8.4.2011)

Napisal/-a drmocar Če apr 07, 2011 2:01 pm

@Schkorc: Problem je samo to ker je Time Attack pri nas še v fazi razvoja in pravilnik se bo ves čas spreminjal, pravtako osnovna klasifikacija vozil.
Še enkrat se spomni kaj je cilj TAM klase (zaenkrat). Točno to kar sedaj je. Jst bi še dodal Goku-ja in Devil-a v TAM, ker to je point te klase. Verjetno glede na trenutno stanje ne bo fer, samo v prihodnosti bi bilo pa edino prav.
Glede tega, kolk pa paše moja 106 ob bok enemu audiju s3 bomo pa še videli.

Poglej si kako imajo to poštimano v Angliji: http://www.timeattack.co.uk/2011/area.php?a=2

Mi si tega še ne moremo privoščiti, ker prvič nimamo toliko avtomobilov, drugič nimamo tako hudo predelanih avtomobilov, in tretjič ni piste katera bi omogočala prvo in drugo točko.

Jst mislim da je dobro da se pogovarjamo in skupaj ustvarjamo en dober pravilnik, da bo zanimivo za vse zdajšnje in bodoče udeležence.

Pa še glede podvozja.
Res da neko u ibr hudo podvozje tukaj na racelandu ne kaže neke ogormne prednosti pred enim doma narejenim, samo ena razlika bi morala pa vseeno bit. Se pa strinjam da je absurd 30točk za coiloverje z remote canister-ji. Zaenkrat me to ne moti, ker tako ali tako nimamo nikogar ki bi to imel. Se bomo pa posvetili tudi tej tematiki.
 
Uporabniški avatar
Matjaz46
Uporabnik
 
Prispevkov: 839
Pridružen: So feb 17, 2007 1:58 am
Kraj: Maribor

Re: REPSOL Time Attack Chapter 2: Enga na hitr (8.4.2011)

Napisal/-a Matjaz46 Če apr 07, 2011 5:21 pm

@Matjaz46: Napisal si, da se strinjaš s tem da avti iz TAM (osnovno) s slick padejo v TAU. Ti vidiš samo Impreze. V TAM so (osnovno) tudi ne-AWDji (recimo BMW, Nissan, Megane RS, Focus RS).


Saj pa so s slicksi konkurenčni v TAU! Prejšno leto 53.4 focus, letos ze 53.1megane, nissan s slicksi bi bil tud konkurenčen, BMW cupe pa ni imel slicksov gor.Z njimi konkurenčen v TAU!
 
Igralec
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 74
Pridružen: Sr okt 09, 2002 6:08 pm
Kraj: Ljubljana

Re: REPSOL Time Attack Chapter 2: Enga na hitr (8.4.2011)

Napisal/-a Igralec Če apr 07, 2011 5:22 pm

Symon je napisal/-a:Slab recept, A3M bi dobil gume šele do naslednjega TA. :lol: Kolega že skrbi, če jih bodo dobili danes čeprav že zamujajo. :evil:


Zdej me ne skrbi več, ker vem da bom jutri lahko samo gledal :]
 
Uporabniški avatar
Schkorc
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 529
Pridružen: Po apr 21, 2003 11:38 pm
Kraj: Celje

Re: REPSOL Time Attack Chapter 2: Enga na hitr (8.4.2011)

Napisal/-a Schkorc Če apr 07, 2011 5:30 pm

@Matjaz46: Sem že pisal o tem... Ne vzeti za primerjavo Sokola in Malija ;). Povej mi koliko je razlike med VW GTI, Megane RS, Focus ST ipd? Ter zakaj je od teh samo Megane v TAM?

@Drmo: Mislim, da sem pozabil kaj smo rekli, da je cilj TAM klase oops :D... Saj nima veze... Če še vedno praviš, da bi lahko funkcioniralo, potem se bom pustil presenetiti. BTW Kakšne čase pa bi po tvoje naj vozila TAM klasa?

drmocar je napisal/-a:Poglej si kako imajo to poštimano v Angliji: Mi si tega še ne moremo privoščiti, ker prvič nimamo toliko avtomobilov, drugič nimamo tako hudo predelanih avtomobilov, in tretjič ni piste katera bi omogočala prvo in drugo točko.

Predvsem to glede piste ;). Zato pa je potreben pravilnik striktno za to karting pisto, saj na Mobikrogu (ali podaljšanem RLju) se pa ta pravilnik spet ne bi obnesel...

Se pa popolnoma strinjam, da več glav več ve in da je dobro skupaj debatirati o pravilniku. No jutri bom bolj malo vozil, pa lahko tudi jutri kakšno rečemo :)...

LP, Primož
Avtoslalom? Več na: www.amd-sempeter.si
 
Uporabniški avatar
Matjaz46
Uporabnik
 
Prispevkov: 839
Pridružen: So feb 17, 2007 1:58 am
Kraj: Maribor

Re: REPSOL Time Attack Chapter 2: Enga na hitr (8.4.2011)

Napisal/-a Matjaz46 Če apr 07, 2011 6:05 pm

Megane je v vseh pogledih boljši od focusa. Gti pa je nekje na istem, saj je po klasifikaciji tudi tako! Tile trije so čisto pravilno klasificirani.
 
Uporabniški avatar
airmike
Uporabnik
 
Prispevkov: 1214
Pridružen: Po okt 12, 2009 12:20 pm
Kraj: Rogaška Slatina

Re: REPSOL Time Attack Chapter 2: Enga na hitr (8.4.2011)

Napisal/-a airmike Če apr 07, 2011 6:11 pm

Tud če pogledaš čase od WiZZ, Sokol in Matjaz46 je jasno zakaj so tak kvalificirani :)
 
GodOfAll
Novinec
 
Prispevkov: 299
Pridružen: So maj 07, 2005 7:39 pm
Kraj: Fračji dol

Re: REPSOL Time Attack Chapter 2: Enga na hitr (8.4.2011)

Napisal/-a GodOfAll Če apr 07, 2011 6:47 pm

Mam eno idejo/prošnjo - glede na to da se postavljamo v dve koloni. A bi blo možno da je ena TAU, druga pa recmo TAM+TAS.... pa da gredo res izmenično na progo.

Res bi blo dobr da 53.x avti ne pelejo istočasno kot +58.x.
 
Uporabniški avatar
ManIAK
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2639
Pridružen: So apr 16, 2005 8:37 am

Re: REPSOL Time Attack Chapter 2: Enga na hitr (8.4.2011)

Napisal/-a ManIAK Če apr 07, 2011 7:09 pm

ManIAK je napisal/-a:Kako je stanje v boksih?

Če tam še do zdaj ni asfaltirano dajte neki "filc" pogrnit, da se bo lahk jutri avte vozlo normalno ohlajat. Namreč temperature bodo 25+ tu se pa kamenje že lepo prime gor na gumo ko je segreta.



Dajte uredit tudi, da bodo obiskovalci (če sem prav razumel tokrat parkirajo zunaj) parkirali tako, da bo cesta in izhod iz RL normalno prevozna. Jaz namreč vsakič do smetišča in nazaj ohladim avto in nočem da bi blo tokrat drugač.
Vrni se na Tekmovanja

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost