BoBeR52 je napisal/-a:Tale čas z golfom je pa rekord če prav razumem?
Itak! Pa še to je rikverc vozu

BoBeR52 je napisal/-a:Ah..Ne me zejbavat res ne razumem..Tam sem bil in Goku je imel najbolši čas 53 pa še nekaj zdaj me je pa zmedlo ko vidim golfa pod 50s ? Kdo pa kaj razume ko ste čisto skregani s temi komentarji tukaj,kdor kaj upraša nič ne izve,kdor ve je pa tiho
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.
adis je napisal/-a:
sprašujem se zakaj v svoj "članek" ne dodaš še link strani, kjer si izvedel za dogodek?
omahens je napisal/-a:adis je napisal/-a:
sprašujem se zakaj v svoj "članek" ne dodaš še link strani, kjer si izvedel za dogodek?
www.TimeAttack.si še ne dela. Ko bo, bo tudi ta link lahko poleg. Ne moreš pa linka do foruma dajat v novico
GodOfAll je napisal/-a:omahens je napisal/-a:adis je napisal/-a:
sprašujem se zakaj v svoj "članek" ne dodaš še link strani, kjer si izvedel za dogodek?
www.TimeAttack.si še ne dela. Ko bo, bo tudi ta link lahko poleg. Ne moreš pa linka do foruma dajat v novico
Ma kakršna je novica lahk še staro mamo prlepš notr. Nč čudga da 17 ljudi verjame da je en k razen na fotki racelanda še vidu ni pelu z golfom 46s.
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.
LoCo je napisal/-a:Dizel na uporabnih gumah je čist konkurenčna zadeva... Navor na 1200 obratih je zavidljiva stvar.
TribesMan je napisal/-a:OK, kdo je že vsaj od deleč vidu dizla, al pa se peljal v njemu?
Navora pri 1200 obratih ni... popolnoma nobenega. Pod 1800 nimaš prav kaj delat, ker zgubiš ogromno časa sam da se zadeva skoplje iz luknje.
Druga stvar so bolano kratke prestave, sploh če ima avto 6 prestav, moraš pred vsakim ovinkom prestavljat v drugo prestavo, na vsaki najkrajši ravnini pa je 2. v 4500+ obratih preden rečeš keks, nad 4500 pa itak ne vleče popolnoma nič več.
Tretji problem pa je spravit ves ta navor ki je na voljo med 2000 in 3000 obrati na cesto v zaprtih ovinkih. Tist železen blok v nosu ne pomaga glih...
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost