Končno smo se lahko po dolgi pavzi spet malo razmigali, je res prijalo.
@Drmo: Predvidevam, da si se dovolj zrajcal

... Avto je res hiter in res ga je užitek gledati, kaj šele poslušati. V šoli bi ti rekli "odlično sedi 5"

.
Pohvalil bi tudi našega Gulija z A4ko, ki je bil kar hiter (BTW na kakšnih gumah je vozil S4?), potem predvsem Duleta s Saxojem, ki je z zlomljeno ključnico bil kar dober, oba Blatnika sta tudi zelo dobro naštudirala 1.4 Clia (komaj čakam, da bo končan drug Clio),...
Od ostalih, ki se jih spomnim, bi pohvalil
Gregi-ja z RS Cliom, ki se mi zdi kar precej hiter (glede na avto in izkušnje), pa
Uros3n, ki je bil s serijskim Twingom RS hitrejši od hrvaškega, na SS gumah (če se prav spomnim) in verjetno predelanim podvozjem...
Silvio je napisal/-a:Če pa ima kdo fotke od saxo-ja k gre po dveh kolesih se pa priporočam

Tega Saxoja si ne upa nihče več fotkati

...
scirocco12 je napisal/-a:...Z malo sreče se tudi jaz udeležim naslednjega TA s svojo novo pridobitvijo Scirocco R s kompletno predelavo motorja, vzmetenja, menjalnika komplet izpuha, ki so ga izvedli v ABT Nemčija. Velika verjetnost je, da pride še ekipa iz Nemčije( Audi R8, audi TT,Nisan 370Z), vsi so dodatno predelani,
...
To bi bilo lepo videti.
Matjaz46 je napisal/-a:Bilo je fajn!
Imam vprašanje kako je s številom udeležencev! Pogledal sem slike z Grobnika in je bilo veliko slovencev in mislim da ko bo naslednji timeattack na racelandu in ne bo nič na grobniku jih bo pol prišlo na raceland.
Že zdaj je bila velika gneča, kako bo pol.
Sploh je problem zaradi gradbišča.
Se pridružujem temu, da je z gradbiščem postalo precej zoprno, glede na to da je gradbišče na "standardnem" mestu za bokse. Nekaj nas je tako imelo "bokse" na tistem prvem delu (takoj za vhodom levo), seveda so bili takoj po prvi vožnji tam parkirani obiskovalci. Tako kot sem že nekajkrat povedal, bi sploh sedaj moral nekdo stati pri vhodu in spuščati čez vhod samo tekmovalce, obiskovalci pa naj bodo vsaj zaenkrat parkirani zunaj. Naj se sliši še tako "hudobno", ampak tako je povsod! Saj pa ti ne more kar nekdo zaparkirati "boksa", da moraš potem sredi ceste menjavati gume ali kaj podobnega?!?
Nekaj je že na TAju bilo govora o številu udeležencev (o omejevanju), ampak vseeno. Saj mogoče ni toliko problematično število, bolj sam sistem. Dejansko je s tem gradbiščem še malenkost bolj komplicirano vse skupaj. Tekmovalci so imeli že kar nekaj težav, da so sploh prišli iz piste, če pa je kdo želel ohladiti avto, da bi se zapeljal na cesto, pa ga je verjetno ohladil že v tem času ko se je prebijal do ceste

. Da ne omenjam, da tisti, ki so imeli bokse bolj pri "bifeju" skoraj niso imeli možnosti priti do izhoda ali, da bi se postavili v vrsto. "Vrivanje" je tokrat nekajkrat bilo nujno, ker drugače se nimaš kam umakniti. Nekateri so (kasneje sem tudi sam) čakali na vrsto (v dodatni tretji vrsti) na asfaltu pred prekopanim cestiščem, da nismo z vročimi gumami pobrali vsega kamenja in ga kasneje znosili naprej po boksih ali po pisti. S tem se je delala še malenkost večja gužva. Kamenja je bilo na koncu res precej povsod pred vhodom na pisto.
Glede na to, da so v preteklosti že bili avtomobili označeni s štartnimi številkami, bi mogoče lahko to spet uvedli nazaj (saj pa se mora kje najti flomaster

). Mogoče ima kdo kak pameten predlog kako bi lahko poskusili izboljšati to gužvo, ki nastaja pri čakanju na vožnje.
Recimo pri nas na avtoslalomih smo v večini primerov vozili po štartnih številkah. Zadeva je funkcionirala zelo dobro. Gužve ni bilo nobene, ker je vsak vedel kdaj je na vrsti in je imel dovolj časa da se pripravi. Tako so bili avtomobili v boksih, na vrsto pa je čakalo samo po par naslednjih avtomobilov.
Potem pa smo enkrat rekli eh saj to ni potrebno, pa naj bodo vožnje "proste", pač kdor prej pride prej melje. S tem smo naredili ravno takšno zmešnjavo kot je na TAjih.
Vem, da TA ni enako avtoslalomu in da se vozi na drugačen način, ampak tista kača/kolona čakajočih je pa vseeno moteča. Vsake 5 minut moraš avto naprej prestavljati, tako da še na pijačo ne moreš v miru (ali pa v miru pogledati voženj ostalih, poklepetati,...). Lansko sezono me to še niti ni toliko motilo, ker sem R5ko pač kot nekateri prestavljal/tiščal ugasnjeno, letos pa sem ugotovil, da je ta nova krava precej težka za tiščanje

. Pa še preden dam lahko kontakt, da se mi volan odklene zna trajati, tako sem v celem sobotnem TAju avto ugasnil ravno trikrat (prvič, zadnjič in nikoli več).
Za naslednjič zato razmišljam, da si bom s sabo prinesel list papirja, ali pa en avto-igračko, na njega napisal štartno številko in potem tisti list/igračko postavil v čakalno vrsto in ga vsake 5min prestavljal

. V bistvu, če bi tako naredili vsi, potem sploh ne bi bilo nobene gužve... Je pa velika verjetnost, da bi nas kdo popokal za kakšno umobolnico, ko bi nas gledal kako prestavljamo tiste papirje/igračke

.
Ne resno, ta sistem je treba nekako izboljšati. Jaz zaenkrat druge ideje kot na dirkah, kjer se vozi po štartnih številkah, ne vidim. Res si je težko predstavljati, ampak ko bi se navadili (tako kot smo se na marsikaj) bi verjetno bilo v redu. Na ta način bi lahko celo ubili dve muhi na en mah. Tista druga muha je tisto, ki je tudi tokrat poskrbelo za precej prahu: (pre)hitri in (pre)počasni tekmovalci/avtomobili, ki se znajdejo istočasno na progi. Če bi se vozilo po štartnih številkah, bi nam lahko
Wuky že pred eventom smiselno (po doseženih časih) razporedil štartne številke in tako bi bilo precej manj (ali skoraj nič) oviranja na progi.
V čakalni vrsti pa bi tako lahko vedno bilo samo recimo 6 naslednjih avtomobilov (+ recimo 3 rezerve), ostali pa bi lahko ves čas čakali v boksih. Gužve ne bi bilo nobene, ker bi vsak imel enako možnosti voziti, ne pa sedaj ko voziš kolikor se ti ljubi gužvati. Če kdo, ki bi bil na vrsti še ne bi bil pripravljen ali še ne bi želel voziti, bi recimo počakal na naslednji krog ali kaj podobnega.
S takšnim sistemom bi tudi precej zmanjšali možnost odrgnin na avtomobilih, ki so dokaj pogoste pri prerivanjih v vrsti in oziroma boksih

. Aja sem pozabil, to je dirkanje, boli vas ...... za pleh, sam da je hiter

.
Kar se tiče "tehničnega" pravilnika bom tokrat tiho

. Naj še ostali povedo njihove predloge, ampak imam občutek, da je večini čist OK (oziroma, če prevedem: vseeno)

.
Aja da ne pozabim,
skopusnik (seveda tudi ostali fotografi/snemalci) super fotke (se res vidi, da ti je Clio bolj všeč kot 5ka

). Če še ima kdo kdaj materiala se priporočam

.
LP, Primož