Fotka pove, da sem se imel fajn


Absolutni zmagovalec dneva je zame
Tomi 269 z zeleno (5 vratno) Renault 5 Campus/Five in zarjavelimi železnimi felgami

. Kadarkoli sem pogledal je bil na progi, ali pa v vrsti za na progo

(sem šel zanalašč pogledati, 5ka je dejansko naredila 126 krogov

- in potem
LoCo naklada o neki vzdržljivosti mick

). Pa še vožnje so bile zelo hitre in zanimive za pogledati.

Druga najbolj zanimiva in predvsem razgibavajoča stvar je bilo skupinsko čiščenje olja (upam, da to skupinsko delo ni opazil samo
LoCo) in predvsem reševanje našega polno naloženega Trafica iz močvirnatega Racelanda

.

BTW A je kje fotka, ko Trafic vleče Trafica

?
Najmanj zanimivo pa je bilo doooooollllllllllllgggggggggggggggggggggooooooooooooooooooooooooooooooooooooo čakanje na pokale

(na koncu pa še za pijačo nismo dobili

).
Na splošno pa postajajo časi vedno bolj zanimivi (sploh Domen

). Vedno bolj se mi dopade Ermanova Impreza, ki deluje tako usklajena, da se mi je prav lušta

. Brumnov EVO je pravo nasprotje, avto je tako živčen, da že na ravnini skače

.
TAM tudi v prihodnje obeta zanimive boje. Upam, da imata
andq in
naliM še nekaj rezerve, da bosta imela
Drmo in
Goku polne roke dela

. Ne vem ali je
Soru81 imel ves čas samo SS gume, ker bi bilo zanimivo, če bi nataknil slick in se še naprej poskusil boriti za vrh. Pravzaprav bi bilo pestro, če bi se (vsaj poskusno) za dirkalne gume odločil tudi
Bistri in še kak AWDjevc, da se naredi malo zmešnjave

.
V TAS smo se tudi imeli precej našesto (sploh boj za tisočinko in drugo mesto)

. Predelana proga je bila malo hitrejša

, pogoji pa so zjutraj tudi bili kar ugodni za navadne gume. Škoda tiste Astre in menjalnika, ampak je za tolažbo
primus dobil vsaj pokal (in ugodno avto vleko

).
BTW Se bom še tukaj (javno) spraševal zakaj je moj avto uvrščen v TAS*****, glede na to da pelje enake čase kot Astra GTC, ki je uvrščena v TAS*

... Clio bi moral imeti še kakšno zvezdico zraven

.
Za naslednjič razmišljam, da bi GTTjko (na navadnih gumah) malo zapeljal na sprehod in poskusil v TAS priti pod 57s

.
DevilJDM je napisal/-a:dobr ste zakompliciral use skupaj...
Mene na zalost ne bo, bom pa probal priti na TA #4. Prijavil se bom pa kr direkt v TAU da se mi ne bo treba kregat da sm zgoljufan ali kaj podobnega, ceprav se je avto pripravil tako da je izkorisceno toliko tock da bi se ostal v TAM.
Se vidmo naslednjic, pa srecno na TA #3.
Lp
Sem čakal, če bo kdo drug napisal kaj na to temo, pa očitno nihče ne bo (ker je večini vseeno?)

.... Torej, zakaj bi to naredil

?
Če imaš avto, ki je po trenutnem pravilniku narejen čisto na vrhu TAM in se boš prijavil v TAU, boš kvečjemu prispeval k temu, da bo pravilnik še slabši, ker se ne bo videlo kaj trenutni pravilnik omogoča. Recimo za primer vzemi drugi letošnji event, ko je
Drmo vozil z TOP TAM avtom in peljal čas 53.447s (v TAM). Drugo uvrščeni (če odštejem
Drmo-ta Jr. z istim P106) je bil potem
naliM, ki je peljal z "ogromnim" zaostankom približno sekundo počasneje (54.342s), sledil pa je
Silvio z 54.487s. Torej oba drugo in tretje uvrščena s približno lanskimi TOP TAM časi. Če bi se torej
Drmo prijavil v TAU, ne bi izstopal s časom in bi bilo na prvi pogled vse oh in sploh super z novim pravilnikom (češ letošnji TAM časi so se pač malenkost izboljšali, to je pa tudi vse). Tako pa si tudi ti videl, da pa je po trenutnem pravilniku mogoče TAM trenutno res malo prehiter glede na TAU (letos je vedno nekdo iz TAM v TOP 5 oziroma celo v TOP 3 generalno, in bo zelo verjetno tudi v prihodnje

).
Tokrat je bil "na tapeti"
Goku, ki je z avtom nekje vmes in se je debatiralo kam spada. Ti si (spet) enkrat napisal, da bo vozil v TAU, da ne bo kakšnih pritožb

... Saj pa ni toliko hitrejši od konkurence (čeprav še ima nekaj rezerve že pri sami vožnji, če že na avtu ne). Konkurenca v TAM ima pa tudi še precej odprte roke, tako da...
...Trenutni pravilnik je zelo zelo... zanimiv. Sem se v soboto po tistem "sestanku" spraševal, če sploh potrebujemo tako zapleten pravilnik

. Zapleten v smislu točkovanja vsake predelave posebej in potem seštevanja teh predelav v razrede, na podlagi nekih osnovnih točk, ki si jih je avtomobil prislužil že zaradi imena.
V TAS večinoma vozijo čisto serijski avtomobili, tako bi lahko rekli, da predelave niso dovoljene ali pa se dovolijo tiste osnovne bedarije, ki jih ima večina avtov. Kar se tiče TAM, pa na hiter pogled (kot že rečeno zadnjič) deluje kot, da so hot-hatch-i (osnovno iz TAS), ki se predelujejo za v TAM praktično brez omejitev. Predelan motor (tako rekoč brez omejitev), menjalnik, špera, podvozje in gume. Kaj pa v bistvu še ostane? Komplicirano. A ni potem vseeno, če sploh ne bi bilo omejitev-pravilnika

? Pač serijski avto je tam kjer je, predelan avto pa -> ena klasa višje. Torej v TAU so potem tako kot že sedaj tisti predelani, ki so osnovno v TAM.
Na drugi pogled je pa še bolj komplicirano. Ker ni enako dovoljeno za vse (pogoji niso za vse enaki). Tukaj imam v mislih predvsem razred TAM. Tako kot smo že v soboto debatirali, dejansko bi lahko za v TAM sestavil P106 "kit-car" (ali kak C2 "S1600") z 200-220KM na manj kot tono. Ampak hkrati pa ne moreš sestaviti konkurenčne P206ke RC, ker ima v osnovi (pre)več točk in bo tako v TAU

. Ali še po "hondaško": Lahko sestaviš extra-ultra-JDM-Mugen-TypeX-ITR VTI Civica, ampak ne moreš pa sestaviti konkurenčnega (aktualnega) TypeR Civica

.
Pa če že spet bluzim... Sedaj govorim o razredu TAU. Če vzamem čisto hipotetično, recimo da gre nekdo pripraviti Xsaro kit-car, bo zaradi pravilnika (pustimo to, da tega avtomobila sploh ni v osnovni klasifikaciji...) padel v TAU, pa recimo (na to se nanaša tisto hipotetično) da gre nekdo pripraviti Xsaro WRC, bo tudi ta v TAU. O konkurenčnosti in primerljivosti ne rabim izgubljati besed. Ta primer je bil namenoma prikazan z enakim modelom avtomobila, ampak verjetno razumete, da je v naši realnosti to na primer nek "dirkalen"/predelan Civic/Clio/... in nek "dirkalen"/predelan EVO/Impreza

.
Kot že omenjeno, razmišljam da bi naslednjič na GTTjko nataknil navadne gume in šel v boj za prvo mesto v TASu. Ampak kaj ko o tem, da bodo obuli navadne gume, razmišljajo tudi ostali naši, ki sedaj ne morejo biti konkurenčni v TAMu

... No po drugi strani bo pa še v TASu malo svežega vetra

...
@skopusnik: Dobre fotke kot vedno

.
LP, Primož