Cestne dirke, hitrostne preizkušnje, dosežki
 
Uporabniški avatar
en3rgie
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 720
Pridružen: Ne jan 04, 2009 10:41 am
Kraj: Novo mesto

Re: Time Attack Chapter 3: Safety First (30.4.2011)

Napisal/-a en3rgie Ne maj 01, 2011 5:46 pm

Nevem verjetn sm glih tko prletu ob robnik ..
 
Uporabniški avatar
LoCo
Uporabnik
 
Prispevkov: 960
Pridružen: Po jan 05, 2009 6:04 pm

Re: Time Attack Chapter 3: Safety First (30.4.2011)

Napisal/-a LoCo Po maj 02, 2011 8:59 am

Hvala vsem k ste pršli, nehvala vsem tistim ki ste se prijavili pa vas ni bilo in tistim ki se odjavljate 1 dan pred eventom zaradi zdravstvenih razlogov. Naslednji event je v planu konec Maja.

Lp vsem in še enkrat čestitke za čase.
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.


Slika
 
Uporabniški avatar
skopusnik
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 515
Pridružen: Pe jul 18, 2008 7:59 pm
 
sporn
Novinec
 
Prispevkov: 118
Pridružen: Sr jan 13, 2010 6:14 pm

Re: Time Attack Chapter 3: Safety First (30.4.2011)

Napisal/-a sporn Po maj 02, 2011 1:03 pm

kje so pa čelade?
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Re: Time Attack Chapter 3: Safety First (30.4.2011)

Napisal/-a Symon Po maj 02, 2011 1:27 pm

sporn je napisal/-a:kje so pa čelade?

Večinoma na glavah. Saj je LoCo napisal, da ne bo panike, če je kdo ne bo uporabljal, sčasoma bo pa vedno bolj "tečen" glede tega. ;)
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
 
Uporabniški avatar
Slicker
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4594
Pridružen: Pe jul 23, 2004 12:38 am
Kraj: okolica Trebnjega

Re: Time Attack Chapter 3: Safety First (30.4.2011)

Napisal/-a Slicker Po maj 02, 2011 8:01 pm

sam tale evo od brumna pa noro dobr zgleda.
skopušni pohvale za slike.
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: Time Attack Chapter 3: Safety First (30.4.2011)

Napisal/-a peroRS Po maj 02, 2011 8:11 pm

skopusnik je napisal/-a:Moje fotografije si poglejte na: http://photomiha.blogspot.com/2011/05/timeattack-3.html
:)


Hud Golf, tale slika je za v okvir 8)

Slika
 
Uporabniški avatar
gaši
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1640
Pridružen: So nov 10, 2007 1:25 pm
Kraj: Šentilj

Re: Time Attack Chapter 3: Safety First (30.4.2011)

Napisal/-a gaši Po maj 02, 2011 8:45 pm

kolko pa ima ta golf kaj motorizacije?
 
Goku-san
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 13
Pridružen: So sep 04, 2010 7:03 am

Re: Time Attack Chapter 3: Safety First (30.4.2011)

Napisal/-a Goku-san Po maj 02, 2011 9:04 pm

So mogoce kaksne slike crne Honda Civic? Ce so, lahko posljete na pm ali mail: songoku6@gmail.com?
Skopusnik res hude slike 8)
 
Uporabniški avatar
uroš sojer
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 54
Pridružen: Po avg 10, 2009 8:15 am

Re: Time Attack Chapter 3: Safety First (30.4.2011)

Napisal/-a uroš sojer Po maj 02, 2011 9:52 pm

[quote="LoCo"]Hvala vsem k ste pršli, nehvala vsem tistim ki ste se prijavili pa vas ni bilo in tistim ki se odjavljate 1 dan pred eventom zaradi zdravstvenih razlogov. Naslednji event je v planu konec Maja.
Itak-če je velika verjetnost dežja,pol zna na zdravje usekat :lol: .
En dan pred eventom sploh ne bi smele biti dovoljene odjave-ali pa na naslednjem eventu tarifa +10eur(ker sem 100%,da gre v v ečini primerov za dežne ali točne :EE špekulante).
P.S.Loco,misli name please oops .
ne mi z dizlom baba
 
Uporabniški avatar
LoCo
Uporabnik
 
Prispevkov: 960
Pridružen: Po jan 05, 2009 6:04 pm

Re: Time Attack Chapter 3: Safety First (30.4.2011)

Napisal/-a LoCo To maj 03, 2011 7:25 am

skopusnik je napisal/-a:Moje fotografije si poglejte na: http://photomiha.blogspot.com/2011/05/timeattack-3.html
:)


Hude fotke k ps!

Uroš - dons že mislimo nate :)
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.


Slika
 
Uporabniški avatar
uroš sojer
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 54
Pridružen: Po avg 10, 2009 8:15 am

Re: Time Attack Chapter 3: Safety First (30.4.2011)

Napisal/-a uroš sojer To maj 03, 2011 8:57 am

Hvala,zelo cenim tvojo pomoč,Loco.
ne mi z dizlom baba
 
Uporabniški avatar
Schkorc
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 529
Pridružen: Po apr 21, 2003 11:38 pm
Kraj: Celje

Re: Time Attack Chapter 3: Safety First (30.4.2011)

Napisal/-a Schkorc To maj 03, 2011 2:38 pm

Fotka pove, da sem se imel fajn :)
Slika

Absolutni zmagovalec dneva je zame Tomi 269 z zeleno (5 vratno) Renault 5 Campus/Five in zarjavelimi železnimi felgami :D :bow. Kadarkoli sem pogledal je bil na progi, ali pa v vrsti za na progo :D (sem šel zanalašč pogledati, 5ka je dejansko naredila 126 krogov :DDD :vrum - in potem LoCo naklada o neki vzdržljivosti mick :lol:). Pa še vožnje so bile zelo hitre in zanimive za pogledati.
Slika

Druga najbolj zanimiva in predvsem razgibavajoča stvar je bilo skupinsko čiščenje olja (upam, da to skupinsko delo ni opazil samo LoCo) in predvsem reševanje našega polno naloženega Trafica iz močvirnatega Racelanda :rofl :D.
Slika

BTW A je kje fotka, ko Trafic vleče Trafica :)?


Najmanj zanimivo pa je bilo doooooollllllllllllgggggggggggggggggggggooooooooooooooooooooooooooooooooooooo čakanje na pokale :) (na koncu pa še za pijačo nismo dobili :D).

Na splošno pa postajajo časi vedno bolj zanimivi (sploh Domen :shock: :shock: :shock:). Vedno bolj se mi dopade Ermanova Impreza, ki deluje tako usklajena, da se mi je prav lušta :). Brumnov EVO je pravo nasprotje, avto je tako živčen, da že na ravnini skače :).
TAM tudi v prihodnje obeta zanimive boje. Upam, da imata andq in naliM še nekaj rezerve, da bosta imela Drmo in Goku polne roke dela :twisted:. Ne vem ali je Soru81 imel ves čas samo SS gume, ker bi bilo zanimivo, če bi nataknil slick in se še naprej poskusil boriti za vrh. Pravzaprav bi bilo pestro, če bi se (vsaj poskusno) za dirkalne gume odločil tudi Bistri in še kak AWDjevc, da se naredi malo zmešnjave :twisted:.
V TAS smo se tudi imeli precej našesto (sploh boj za tisočinko in drugo mesto) :D. Predelana proga je bila malo hitrejša =P, pogoji pa so zjutraj tudi bili kar ugodni za navadne gume. Škoda tiste Astre in menjalnika, ampak je za tolažbo primus dobil vsaj pokal (in ugodno avto vleko :)).
BTW Se bom še tukaj (javno) spraševal zakaj je moj avto uvrščen v TAS*****, glede na to da pelje enake čase kot Astra GTC, ki je uvrščena v TAS* ;) :)... Clio bi moral imeti še kakšno zvezdico zraven :lol:.

Za naslednjič razmišljam, da bi GTTjko (na navadnih gumah) malo zapeljal na sprehod in poskusil v TAS priti pod 57s :twisted:.

DevilJDM je napisal/-a:dobr ste zakompliciral use skupaj...

Mene na zalost ne bo, bom pa probal priti na TA #4. Prijavil se bom pa kr direkt v TAU da se mi ne bo treba kregat da sm zgoljufan ali kaj podobnega, ceprav se je avto pripravil tako da je izkorisceno toliko tock da bi se ostal v TAM.

Se vidmo naslednjic, pa srecno na TA #3.

Lp

Sem čakal, če bo kdo drug napisal kaj na to temo, pa očitno nihče ne bo (ker je večini vseeno?) :).... Torej, zakaj bi to naredil :)?
Če imaš avto, ki je po trenutnem pravilniku narejen čisto na vrhu TAM in se boš prijavil v TAU, boš kvečjemu prispeval k temu, da bo pravilnik še slabši, ker se ne bo videlo kaj trenutni pravilnik omogoča. Recimo za primer vzemi drugi letošnji event, ko je Drmo vozil z TOP TAM avtom in peljal čas 53.447s (v TAM). Drugo uvrščeni (če odštejem Drmo-ta Jr. z istim P106) je bil potem naliM, ki je peljal z "ogromnim" zaostankom približno sekundo počasneje (54.342s), sledil pa je Silvio z 54.487s. Torej oba drugo in tretje uvrščena s približno lanskimi TOP TAM časi. Če bi se torej Drmo prijavil v TAU, ne bi izstopal s časom in bi bilo na prvi pogled vse oh in sploh super z novim pravilnikom (češ letošnji TAM časi so se pač malenkost izboljšali, to je pa tudi vse). Tako pa si tudi ti videl, da pa je po trenutnem pravilniku mogoče TAM trenutno res malo prehiter glede na TAU (letos je vedno nekdo iz TAM v TOP 5 oziroma celo v TOP 3 generalno, in bo zelo verjetno tudi v prihodnje :roll:).

Tokrat je bil "na tapeti" Goku, ki je z avtom nekje vmes in se je debatiralo kam spada. Ti si (spet) enkrat napisal, da bo vozil v TAU, da ne bo kakšnih pritožb :)... Saj pa ni toliko hitrejši od konkurence (čeprav še ima nekaj rezerve že pri sami vožnji, če že na avtu ne). Konkurenca v TAM ima pa tudi še precej odprte roke, tako da...


...Trenutni pravilnik je zelo zelo... zanimiv. Sem se v soboto po tistem "sestanku" spraševal, če sploh potrebujemo tako zapleten pravilnik :). Zapleten v smislu točkovanja vsake predelave posebej in potem seštevanja teh predelav v razrede, na podlagi nekih osnovnih točk, ki si jih je avtomobil prislužil že zaradi imena.

V TAS večinoma vozijo čisto serijski avtomobili, tako bi lahko rekli, da predelave niso dovoljene ali pa se dovolijo tiste osnovne bedarije, ki jih ima večina avtov. Kar se tiče TAM, pa na hiter pogled (kot že rečeno zadnjič) deluje kot, da so hot-hatch-i (osnovno iz TAS), ki se predelujejo za v TAM praktično brez omejitev. Predelan motor (tako rekoč brez omejitev), menjalnik, špera, podvozje in gume. Kaj pa v bistvu še ostane? Komplicirano. A ni potem vseeno, če sploh ne bi bilo omejitev-pravilnika oops? Pač serijski avto je tam kjer je, predelan avto pa -> ena klasa višje. Torej v TAU so potem tako kot že sedaj tisti predelani, ki so osnovno v TAM.

Na drugi pogled je pa še bolj komplicirano. Ker ni enako dovoljeno za vse (pogoji niso za vse enaki). Tukaj imam v mislih predvsem razred TAM. Tako kot smo že v soboto debatirali, dejansko bi lahko za v TAM sestavil P106 "kit-car" (ali kak C2 "S1600") z 200-220KM na manj kot tono. Ampak hkrati pa ne moreš sestaviti konkurenčne P206ke RC, ker ima v osnovi (pre)več točk in bo tako v TAU :roll:. Ali še po "hondaško": Lahko sestaviš extra-ultra-JDM-Mugen-TypeX-ITR VTI Civica, ampak ne moreš pa sestaviti konkurenčnega (aktualnega) TypeR Civica :roll:.

Pa če že spet bluzim... Sedaj govorim o razredu TAU. Če vzamem čisto hipotetično, recimo da gre nekdo pripraviti Xsaro kit-car, bo zaradi pravilnika (pustimo to, da tega avtomobila sploh ni v osnovni klasifikaciji...) padel v TAU, pa recimo (na to se nanaša tisto hipotetično) da gre nekdo pripraviti Xsaro WRC, bo tudi ta v TAU. O konkurenčnosti in primerljivosti ne rabim izgubljati besed. Ta primer je bil namenoma prikazan z enakim modelom avtomobila, ampak verjetno razumete, da je v naši realnosti to na primer nek "dirkalen"/predelan Civic/Clio/... in nek "dirkalen"/predelan EVO/Impreza ;).


Kot že omenjeno, razmišljam da bi naslednjič na GTTjko nataknil navadne gume in šel v boj za prvo mesto v TASu. Ampak kaj ko o tem, da bodo obuli navadne gume, razmišljajo tudi ostali naši, ki sedaj ne morejo biti konkurenčni v TAMu oops :D... No po drugi strani bo pa še v TASu malo svežega vetra :twisted: =P...


@skopusnik: Dobre fotke kot vedno ;).

LP, Primož
Avtoslalom? Več na: www.amd-sempeter.si
 
Uporabniški avatar
eXtreme69
Novinec
 
Prispevkov: 244
Pridružen: Če maj 06, 2010 9:22 pm

Re: Time Attack Chapter 3: Safety First (30.4.2011)

Napisal/-a eXtreme69 To maj 03, 2011 2:57 pm

A drugih fotk ni? ^^
Slika
 
šinki²
Novinec
 
Prispevkov: 104
Pridružen: So okt 30, 2010 6:43 pm
Kraj: idrija

Re: Time Attack Chapter 3: Safety First (30.4.2011)

Napisal/-a šinki² To maj 03, 2011 3:17 pm

eXtreme69 je napisal/-a:A drugih fotk ni? ^^


To se tud jaz sprašujem, j eblo videt kar nekaj fotolikov tam okol. Če ma kdo sliko od rdečega bravota, lah tud slabše kvalitete naj mi jo prosim pošlje na PM.
ex šinki

okužen z rallyus virusom
 
šinki²
Novinec
 
Prispevkov: 104
Pridružen: So okt 30, 2010 6:43 pm
Kraj: idrija

Re: Time Attack Chapter 3: Safety First (30.4.2011)

Napisal/-a šinki² To maj 03, 2011 3:20 pm

Schkorc je napisal/-a:
Druga najbolj zanimiva in predvsem razgibavajoča stvar je bilo skupinsko čiščenje olja (upam, da to skupinsko delo ni opazil samo LoCo) in predvsem reševanje našega polno naloženega Trafica iz močvirnatega Racelanda :rofl :D.
Slika



Če kdo rabi kakšen zobnik za astro, ve kje ga najde. Upam da lastnik čim prej in s čim manjšimi stroški poprav astro.
ex šinki

okužen z rallyus virusom
 
Uporabniški avatar
skopusnik
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 515
Pridružen: Pe jul 18, 2008 7:59 pm

Re: Time Attack Chapter 3: Safety First (30.4.2011)

Napisal/-a skopusnik To maj 03, 2011 3:48 pm

Traffic + Traffic + Astra:
Slika
www.mihafabijan.si
Renault Sport
 
Uporabniški avatar
Mister Twister
Novinec
 
Prispevkov: 226
Pridružen: Ne jul 11, 2004 8:09 pm
Kraj: kamnik

Re: Time Attack Chapter 3: Safety First (30.4.2011)

Napisal/-a Mister Twister To maj 03, 2011 3:56 pm

kaj je pa blo z astro ?
 
Uporabniški avatar
skopusnik
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 515
Pridružen: Pe jul 18, 2008 7:59 pm

Re: Time Attack Chapter 3: Safety First (30.4.2011)

Napisal/-a skopusnik To maj 03, 2011 3:59 pm

menjalnik je odprlo...
www.mihafabijan.si
Renault Sport
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Re: Time Attack Chapter 3: Safety First (30.4.2011)

Napisal/-a Symon To maj 03, 2011 4:04 pm

Schkorc je napisal/-a:BTW Se bom še tukaj (javno) spraševal zakaj je moj avto uvrščen v TAS*****, glede na to da pelje enake čase kot Astra GTC, ki je uvrščena v TAS* ;) :)... Clio bi moral imeti še kakšno zvezdico zraven :lol:.

Astra GTC ima celo samo eno zvezdico? :lol: Megane RS, Focus RS, Golf 5/6 GTi, Astra GTC (OPC), Mazda 3 MPS in še kateri (mogoče celo CTR) so ista klasa torej bi bilo fer, da se jih da vse v isto (TAM) klaso. In, če gre komu v nos, da sta Focus in Megane RS oba "dosti boljša" se jima da pač eno zvezdico v TAM več kot ostalim pa je problem rešen.
Aja in, če že omenjaš Cliote, kar se mene tiče bi lahko imeli vsi Clioti RS tretje generacije glede na čase že serijsko 5 zvezdic. In če že gremo v Renaultovske detajle, če ima CUP/R27 paket še 10 točk. Konec koncev, če bi na navadnega Clia RS vrgel fedre in amortizerje (ki so razlika med navadnim in CUP) in bo imel 14 točk predelav (in zaradi še kakega filtra in avspuha za brezveze v TAM?) pa zelo verjetno ne bo razlike s serijskim CUP ali R27? ;) Moj ima 4 zvezdice, Clio 16V bi moral imeti 3 zvezdice (ne 2), Williams pa isto 4 ker pomoje ne bi smel imeti kaj dosti slabšega časa kot Clio 2 RS. Če pogledamo zadnje rezultete je Clio1 z 2,0 motorjem in drugim podvozjem čisto preveč konkurenčen v TAS in bi slečen, na slickih lahko bil dosti visoko v TAM (ne najvišje ampak itak ima še ful rezerve na predelavah). ;)
In še nekaj, zadnjič smo ugotovili, da je Integra Type R premalo točkovana in bi rabila najmanj 4 če ne kar 5 zvezdic. Tudi na fastestlaps si lahko vsak ogleda, da ima podobne čase kot katerikoli Clio RS (oziroma celo boljše če smo realni). Zaradi osnovne klasifikacije ITR (konkretno motorja iz ITR) je tudi nastal "problem" z Gokujem.

Schkorc je napisal/-a:Kot že omenjeno, razmišljam da bi naslednjič na GTTjko nataknil navadne gume in šel v boj za prvo mesto v TASu. Ampak kaj ko o tem, da bodo obuli navadne gume, razmišljajo tudi ostali naši, ki sedaj ne morejo biti konkurenčni v TAMu oops :D... No po drugi strani bo pa še v TASu malo svežega vetra :twisted: =P...

Hmm glede na to, da imaš kar nekaj predelav je to spet "iskanje lukenj", da bi pač z kar nekaj predelavami in ful lahkim avtom šel dirkati proti serijskim avtomobilom in bo gotovo spet "zgoljufan avto". :lol: Spet gre za isti problem kot z Imprezami in RSi v TAM ker potem ti pa Clio RS ne more slediti in ker je že v osnovi visoko klasificiran ni variante, da narediš predelave s katerim bi ti sledili (oziroma tokrat Škapinu) in ostal v isti klasi. Če mene vprašaš tale ideja, da so v serijski klasi avtomobili le z osnovnimi predelavami (fedri, amortizerji, filter in avspuh) ni slaba. Ker kot vidiš, če štartaš z enim starim, lahkim in relativno močnim avtom (ki ga lahko zahvaljujoč nizki klasifikaciji, le dve zvezdici, še fajn predelaš) hitro narediš zelo dober čas v TAS in bo spet vse narobe. Po drugi strani pa bi vsi z TAS**** ali več na slickih z še nekaj predelavami lahko bili konkurenčni v TAM.
In preden kdo reče, da nimajo vsi 25 jurjev za avte in predelave, da bi bili konkurenčni v TAM/TAU. Žal je to tekmovanje in v katerega v tujini vložijo veliko več kot mi. In kdo pravi, da rabiš dati 25k€ za novega Megana RS, če si lahko kupiš nekaj starega s potencialom za jurja, vanj vržeš še jurja, mogoče 2 in si za maskimalno 3 jurje zelo visoko v TAM obenem pa ne uničuješ daily driverja, ki ga še vedno lahko kupiš za 20k€ razlike oziroma pač karkoli imaš pač željo in budget.
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
Vrni se na Tekmovanja

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost