Pohvale tudi z moje strani organizatorju. Res kvalitetno izpeljan event z malo cakanja kljub precejsnji gneci na parkingu. Svoje so prispevali predvsem casomerilci za vsak avto, menjavanje avtomobilov po 6 komadov naenkrat in pa monitor s casi - zelo pohvalen napredek!
Imam pa se par predlogov za prihodnjic:
* ko spuscate na progo ne spustit cele kolone, ampak dajte obvezen presledek med avte - sicer to lahko pocnejo tudi sami tekmovalci, ampak kot je rekel kolega "to zahteva mozgansko aktivnost"

, zato bi bilo bolj ce to pocne starter... tako bi bilo zihr manj nervoze zaradi zadrzevanja pocasnejsih
* morda samo 4 hitri krogi - bi bilo se bolj tekoce, in bi se prej prisel na vrsto, ce se kdaj ne postavis takoj v vrsto potem ko prides iz proge
* problem je bil tudi pesek, ki ga nekateri 4x4 res sekajo kot po njivi in za sabo pustijo pravo razdejanje... stozci na robnikih pomagajo, ampak samo zacasno, zato bi bilo dobrodoslo ce bi tudi tukaj uvedel "1h pavze"
Ampak to so res ze detajli. Event je bil super in lahko recem samo keep up the good work
Zal pa imam malo vec za povedat cez vremenarje, ker so nas res dobro za*ebali
Zame je izpadlo bolj kot "trening varne voznje", saj preprosto ni bilo kaj dosti gripa, niti pospeskov, niti pojemkov...
Sploh pa ni bilo gripa po idealni liniji (najbrz zaradi kartistov?), ker drugod je presenetljivo dobro drzalo, ni bilo pa dosti hitro. Pa se ravno na sredi eventa, ko se je steza ze zacela susit in so se casi ze lepo izboljsali, ravno zapeljamo gor in se zacno prve kaplje, no na koncu ogrevalnega si moral imeti ze brisalce na polno
Na sreco sem po nakljucju pocakal se kaksne pol urce po koncu, ko je posijal soncek in progo ze posusil par ovinkov... tistih par krogov je bilo pa cisto nekaj drugega, se toliko bolj ker sem se ze navadil na G-je na mokri podlagi.
