Cestne dirke, hitrostne preizkušnje, dosežki
 
Uporabniški avatar
Slicker
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4594
Pridružen: Pe jul 23, 2004 12:38 am
Kraj: okolica Trebnjega

Re: umikanje počasnejših

Napisal/-a Slicker So maj 22, 2010 10:12 am

LongCarv je napisal/-a:Me pa zanima kako to da Ibiza FR spada pod Unlimited? (lahko na PM)

glede na pravila ki jih je loco postavil sem v Unlimited (gewinde, panel filter, menjan auspuh, čip, večji intercooler, ojačitev zadaj, pa še kj se najde). Mogoče bo po naslednjih pravilih situacija drugačna. sva pa bila midva se mi zdi približno v isti situaciji ko nikakor ni gripa pri pospeševanju. pa georg in un z manto sta imela enako oz še večje probleme. jz sem že naročil nove gume, tako upam da bo z njimi naslednjič kaj boljši čas :D
 
BraaZ
Novinec
 
Prispevkov: 416
Pridružen: So nov 01, 2008 6:01 pm
Kraj: Grosuplje :) SELO:)

Napisal/-a BraaZ So maj 22, 2010 10:47 am

Zanimivi časi :D :D Zgleda, da ste se mel res fajn kljub dežju :D Vas pridem naslednič pogledat in kšno slikco,video "prtisnt"...

Drugače pa...če čase pogledamo pohvale za Slickerja in za Fabio. Res lepi časi..bravo fantje :D
Drugače pa nič slabe ne mislm ampak me zanima kaj je blo pa R26 za tak čas ? Ali so bili samo vremenski pogoji ekstremno slabi.

Kokrkol lepi časi...Čestitke :D
 
HuskY
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 54
Pridružen: Sr jun 04, 2003 3:10 pm
Kraj: Kamnik

Re: umikanje počasnejših

Napisal/-a HuskY So maj 22, 2010 11:43 am

A da bi pa do nejga šel in se zmenil, pa ni šlo? Ne zastopim zakaj zdj po forumih jamranje...

GodOfAll je napisal/-a:
LongCarv je napisal/-a:Nisem bil navajen se umikat drugim vozilom, ampak vreme je zgleda botrovalo k temu da sem imel s tem veliko opravka.

Lej jst sm že prej opazu hitrejše in sm se jim umaknu k so bli še 2 ovinka stran (in to ne na tist del zunanje strani kamor te odnese če si prehiter) tko da se jim na času 100% ni poznal . Neki tazga pričakujem od drugih.


LongCarv je napisal/-a:@GodOfAll: FAIL? Na ravnini sem si privoščil stopiti na plin ko je bila kaka impreza ali evo za menoj, saj sem menil da me bodo z boljšo trakcijo ter motorjem z lahkoto prehiteli, vendar temu ni bilo tako.

A bejž no. Razlika je v celem krogu par sekund. Ti pa zdej mislš da bom na ravnini, če dava oba poln gas spizdu 20 metrov? In ja, fail.. kaj če bi mi na vhodu v ovinek vzelo zadek in bi lepo zadriftal v tebe? Me zanima kako bi gledal, pa kako bi se potem zmenila glede škode.[/quote]
 
GodOfAll
Novinec
 
Prispevkov: 299
Pridružen: So maj 07, 2005 7:39 pm
Kraj: Fračji dol

Napisal/-a GodOfAll So maj 22, 2010 11:47 am

Neki gradiva je treba met tud za na forum.
 
urosch
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 90
Pridružen: Ne dec 28, 2008 11:04 pm

Re: umikanje počasnejših

Napisal/-a urosch So maj 22, 2010 12:08 pm

HuskY je napisal/-a:A da bi pa do nejga šel in se zmenil, pa ni šlo? Ne zastopim zakaj zdj po forumih jamranje...


Iz moje strani je dobronamerno, kajti mogoče bo pa kateri novinec prebral to temo in bo že pred prihodom v Raceland seznanjen s "pravili", ki so zaželjena za miren, varen potek.

@LongCarv
Vse je enkrat prvič ampak žal nisi edini, ki je plačal ter se bojeval v bitki s časom.
Skratka, sedaj bogatejši za izkušnjo več in boš naslednjič bolj previden ter pozoren.

p.s. A ti mal olje pije mašinca oz. turbina, ker parkrat se ja kar pomodrilo iz auspuha?
 
krt2
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 33
Pridružen: So jun 21, 2008 9:02 pm

Napisal/-a krt2 So maj 22, 2010 12:16 pm

Bo kdo pripopal še kakšne slike mogoče?
 
Uporabniški avatar
eXtreme69
Novinec
 
Prispevkov: 244
Pridružen: Če maj 06, 2010 9:22 pm

Napisal/-a eXtreme69 So maj 22, 2010 1:03 pm

Mogoče bi blo fajn na kak plakat spritat pravila... :)

PS: slik mam kr velik.. bom do jutr probu gor spravt ;)
Slika
 
Uporabniški avatar
X-Hair
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5000
Pridružen: Če sep 26, 2002 7:21 pm
Kraj: Fant od Fare

Napisal/-a X-Hair So maj 22, 2010 1:06 pm

Preklet zakurnk. Ravno ko je nehalo padat in postane zanimivo, odpove material. Avspuh je pri sredniskem loncu odlomil. Kakor sem videl mu ni za zamert, je še original gor in še vedno je :D Torej. Vseeno lep dan do takrat in lepo dirkanje. Ne rabim omenjat jezo, če se je začelo kasneje sušiti. Eden izmed Murphyjev pač, bomo prežvel. Sedaj bi pa res lahko bilo že 1x suho. :lol:

Vsekakor hvala za lepo polovico dneva organizatorju. Pa naslednjič brez zamujanja. :mrgreen: Kakšeno sliko in posnetek pa mogoče tekom leta oops

Hvala lastniku racelanda za orodje. Še večja hvala pa nekomu za pomoč, da sva dobila zadnji del avspuha dol in sem se nekako privlekel do doma. Naslednjič ne pridem praznih rok ;) Še so dobri ljudje na svetu. Hvala.
SlikaSlika
 
soru81
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 41
Pridružen: Pe apr 26, 2002 9:57 am

Napisal/-a soru81 So maj 22, 2010 1:14 pm

Pohvale tudi z moje strani organizatorju. Res kvalitetno izpeljan event z malo cakanja kljub precejsnji gneci na parkingu. Svoje so prispevali predvsem casomerilci za vsak avto, menjavanje avtomobilov po 6 komadov naenkrat in pa monitor s casi - zelo pohvalen napredek!
Imam pa se par predlogov za prihodnjic:
* ko spuscate na progo ne spustit cele kolone, ampak dajte obvezen presledek med avte - sicer to lahko pocnejo tudi sami tekmovalci, ampak kot je rekel kolega "to zahteva mozgansko aktivnost" :D , zato bi bilo bolj ce to pocne starter... tako bi bilo zihr manj nervoze zaradi zadrzevanja pocasnejsih
* morda samo 4 hitri krogi - bi bilo se bolj tekoce, in bi se prej prisel na vrsto, ce se kdaj ne postavis takoj v vrsto potem ko prides iz proge
* problem je bil tudi pesek, ki ga nekateri 4x4 res sekajo kot po njivi in za sabo pustijo pravo razdejanje... stozci na robnikih pomagajo, ampak samo zacasno, zato bi bilo dobrodoslo ce bi tudi tukaj uvedel "1h pavze"
Ampak to so res ze detajli. Event je bil super in lahko recem samo keep up the good work :tomidelej:

Zal pa imam malo vec za povedat cez vremenarje, ker so nas res dobro za*ebali :evil:
Zame je izpadlo bolj kot "trening varne voznje", saj preprosto ni bilo kaj dosti gripa, niti pospeskov, niti pojemkov... :?
Sploh pa ni bilo gripa po idealni liniji (najbrz zaradi kartistov?), ker drugod je presenetljivo dobro drzalo, ni bilo pa dosti hitro. Pa se ravno na sredi eventa, ko se je steza ze zacela susit in so se casi ze lepo izboljsali, ravno zapeljamo gor in se zacno prve kaplje, no na koncu ogrevalnega si moral imeti ze brisalce na polno :evil:
Na sreco sem po nakljucju pocakal se kaksne pol urce po koncu, ko je posijal soncek in progo ze posusil par ovinkov... tistih par krogov je bilo pa cisto nekaj drugega, se toliko bolj ker sem se ze navadil na G-je na mokri podlagi. :)
 
N3N4D
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 13
Pridružen: Sr dec 31, 2008 5:28 pm

Napisal/-a N3N4D So maj 22, 2010 1:44 pm

odlično izpeljan event !

kjlub gužvi mi je uspelo odpelat 81 krogov tako da nimam pritožb.

pohvale piciniju, bistriju ter ermanu za vožnjo. na zelo razmočeni stezi jih je bilo teško lovit, pol ko je prenehalo padat pa je trdo nastavljeno podvozje prislo do izraza.

pohvala tudi za fabio 1,9 tdi
 
soru81
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 41
Pridružen: Pe apr 26, 2002 9:57 am

Napisal/-a soru81 So maj 22, 2010 1:47 pm

Aja, pa še en predlog pri oblikovanju razredov za naslednje time attacke. Predlagam, da jih oblikujete tako, da bo najvec poudarka na tistem, kar najbolj vpliva na case - na GUMAH. Razni auspuhi, chip tuningi, gewinde, bremze, itd.. na racelandu ne vplivajo bistveno na cas, ce gledamo samo doloceno spremembo. Razlika med navadno ali poldirkalno gumo pa je precejsna, to pa je dejstvo.

Teoreticno, ce bi bila samo 2 razreda - navadne gume ter poldirkalne gume, mislim da bi bilo bolj primerljivo za vse voznike kot sedaj. Sedaj primerjanje casov zgleda na prvi pogled eno, ampak brez podatka o gumah res bolj malo povedo. Mogoce gledam prevec iz svoje perspektive, ampak mislim da je na tem eventu vsaj pol takih ki nimajo nekih drasticnih predelav (recimo 2-3 od teh: chip, gewinde, feltne, izpuh), hkrati pa nimajo tako dirkalnih ambicij, da bi si kupili locen set gum + platisc samo za dirkanje. Kar je pa najbrz primerno za ostalo polovico, ki pa ima lahko tudi vecje posege na vozilu.

Za dirkalne gume pa najbrz sploh ne bi rabili svojega razreda, lahko bi jih kar prepovedali, glede na to da je amatersko tekmovanje - saj niso tako pomembni absolutni casi, ampak je lahko poudarek na voznikovih spretnostih znotraj zadanih okvirjev (ki so smiselni tudi zaradi cenovne dostopnosti).

Kakorkoli, verjamem da je s tem kar kriz in da bo vsem pac nikoli ne bo enako prav... Good luck ;)
 
Uporabniški avatar
LoCo
Uporabnik
 
Prispevkov: 960
Pridružen: Po jan 05, 2009 6:04 pm

Napisal/-a LoCo So maj 22, 2010 1:56 pm

Zaenkrat ti bom odgovoril samo na komentar o gumah, o vsem ostalem malo kasneje.

Meni osebno je ceneje kupit rabljene zjahane štampe ki so za 2x in pol za v smeti kot cestne gume. 245/40/18 cestna guma ki je vsaj napol uporabna je 200 eur (Evo X serijska dimenzija za primer). Komplet rabljenih štamp 200-400 eur - odvisno od stanja. Zdržijo dlje, boljše se peljejo, vseeno mi je če jih zluknjam, zakurim, uničim v kakršnemkoli pogledu - zakaj? Zato ker preden grem domov nataknem serijske gume, ki so odlične, v lepem stanju za kazat policistom in se peljem z njimi domov.

Verjamem pa da vsem tistim ki komplet gum za njihov avto stane 300 eur deluje vožnja z dirkalnimi gumami goljufanje. V resnici je pa varčevanje.
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.


Slika
 
Uporabniški avatar
wuky
Novinec
 
Prispevkov: 491
Pridružen: So jul 10, 2004 12:44 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a wuky So maj 22, 2010 1:59 pm

soru81 nov pravilnik je v pripravi... ne bo veljal več obstoječi, in sicer bo veliko sprememb uporabljen pa bo na TA#3 več o pravilniku boste pa izvedeli ko bo odprta nova tema za #3 time attack.
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Napisal/-a ~toMmy~ So maj 22, 2010 2:41 pm

ZELENKO1 je napisal/-a:Sprva čestitke organizatorju za uspešno zaklučen race!
Res sem presenečen na sam izit...naslednjič upam na boljše pogoje...

:)


Hvala, da si mi polepšal dan s tako dobro uvrstitvijo 1.9 TDI-ja! :D

Drugače pa čestitke za super idejo in kolikor mi uspe iz postov razbrat tudi super organizacijo! ;) Upam le, da se bom naslednjič končno imel čas tudi udeležit TA, kot gledalec seveda (razen če ima kdo kak komplet fedrov pa gum za šenkat :-P ).
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
brrr
Novinec
 
Prispevkov: 150
Pridružen: Če maj 28, 2009 10:34 am

Napisal/-a brrr So maj 22, 2010 2:43 pm

nisem bral cisto vsega (mogoce je ze kdo predlagal), ampak elegantna resitev bi bila na zacetku naredit neke vrste kvalifikacije (2-3 kroge, ali pa 10min) in potem po dosezenih casih priblizno skupine narest. evo z 300-400KM in 20let stara honda ali pa clio z 90KM ne pasejo istocasno na stezo. tudi sposobnosti voznikov niso enake in na ta nacin se ognes raznim 'incidentom' in slabi volji ob izgubljenem idealnem krogu.
 
Andi S
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 3
Pridružen: To apr 27, 2010 9:30 am
Kraj: Dol pri Ljubljani

Napisal/-a Andi S So maj 22, 2010 3:27 pm

LoCo je napisal/-a:Zaenkrat ti bom odgovoril samo na komentar o gumah, o vsem ostalem malo kasneje.

Meni osebno je ceneje kupit rabljene zjahane štampe ki so za 2x in pol za v smeti kot cestne gume. 245/40/18 cestna guma ki je vsaj napol uporabna je 200 eur (Evo X serijska dimenzija za primer). Komplet rabljenih štamp 200-400 eur - odvisno od stanja. Zdržijo dlje, boljše se peljejo, vseeno mi je če jih zluknjam, zakurim, uničim v kakršnemkoli pogledu - zakaj? Zato ker preden grem domov nataknem serijske gume, ki so odlične, v lepem stanju za kazat policistom in se peljem z njimi domov.

Verjamem pa da vsem tistim ki komplet gum za njihov avto stane 300 eur deluje vožnja z dirkalnimi gumami goljufanje. V resnici je pa varčevanje.


Podpis pod tole!
 
soru81
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 41
Pridružen: Pe apr 26, 2002 9:57 am

Napisal/-a soru81 So maj 22, 2010 3:32 pm

LoCo je napisal/-a:Meni osebno je ceneje kupit rabljene zjahane štampe ki so za 2x in pol za v smeti kot cestne gume. 245/40/18 cestna guma ki je vsaj napol uporabna je 200 eur (Evo X serijska dimenzija za primer). Komplet rabljenih štamp 200-400 eur - odvisno od stanja. Zdržijo dlje, boljše se peljejo, vseeno mi je če jih zluknjam, zakurim, uničim v kakršnemkoli pogledu - zakaj? Zato ker preden grem domov nataknem serijske gume, ki so odlične, v lepem stanju za kazat policistom in se peljem z njimi domov.


To je res. Moras pa tudi vedet kje kupit tako poceni slickse, moras imeti vsaj en set dodatnih lahkih platisc, potem je tu se problem z dostavo seta kolesa (dvosedezniki odpadejo), pa se z je*anje 2x montirat platisca gor/dol... tudi obraba avta je malo vecja. :) Zaradi tega zaenkrat nimam namena kupovat drugih gum za pisto, mi je pa vseeno zanimiva primerjava s kakrsnokoli konkurenco na podobnih gumah. Najbrz nisem edini s takim misljenjem..

Tisto o prepovedi sem rekel bolj zato, ker afaik je bil na prejsnjem TA samo eden na slicksih (ocitno ne?), pa da ni take razprsenosti razredov zaradi enega/dveh tekmovalcev. Daleč od tega, da bi gledal na to kot goljufanje. Ce ze ne bo to glavni diferenciator za razrede (cestne/semi/slicksi), res ne bilo odvec ce bi zraven casa in avta pisal zraven se tip gum. Btw, kako imajo to reseno drugod po svetu?
 
HuskY
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 54
Pridružen: Sr jun 04, 2003 3:10 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a HuskY So maj 22, 2010 5:28 pm

Mal smešn tole. Če bi vsi tko razmišlal, bi bla vožnja dovoljena samo z stock avti, namreč takoj bi se kdo našel, pa rekel, da nemore nabavt big turbo upgrejda za evota in mu ni ql, ker se nemore primerjat z big boysi in nihovimi 600konjskimi stroji (upam da bojo kdaj na TA 8) )

soru81 je napisal/-a:To je res. Moras pa tudi vedet kje kupit tako poceni slickse, moras imeti vsaj en set dodatnih lahkih platisc, potem je tu se problem z dostavo seta kolesa (dvosedezniki odpadejo), pa se z je*anje 2x montirat platisca gor/dol... tudi obraba avta je malo vecja. :) Zaradi tega zaenkrat nimam namena kupovat drugih gum za pisto, mi je pa vseeno zanimiva primerjava s kakrsnokoli konkurenco na podobnih gumah. Najbrz nisem edini s takim misljenjem..
Zadnjič spremenil HuskY, dne So maj 22, 2010 5:31 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
LoCo
Uporabnik
 
Prispevkov: 960
Pridružen: Po jan 05, 2009 6:04 pm

Napisal/-a LoCo So maj 22, 2010 5:29 pm

HuskY je napisal/-a:Če bi vsi tko razmišlal, bi bla vožnja dovoljena samo z stock avti, namreč takoj bi se kdo našel, pa rekel, da nemore nabavt big turbo upgrejda za evota in mu ni ql, ker se nemore primerjat z big boysi in nihovimi 600konjskimi stroji (upam da bojo kdaj na TA 8) )


Mislm da 600 hp avto mora met tok velk turbo da na racelandu nima kej iskat (govorim o 4 cilindraših) :)
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.


Slika
 
HuskY
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 54
Pridružen: Sr jun 04, 2003 3:10 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a HuskY So maj 22, 2010 5:32 pm

LoCo je napisal/-a:Mislm da 600 hp avto mora met tok velk turbo da na racelandu nima kej iskat (govorim o 4 cilindraših) :)


Važn da se ve kaj je point....ok drugače, podvozje za 5k € :)

Žal je tako povsot, namreč "no money, no funny".
Vrni se na Tekmovanja

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost