Cestne dirke, hitrostne preizkušnje, dosežki
 
TribesMan
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 5
Pridružen: To nov 03, 2009 9:04 pm

Napisal/-a TribesMan Ne sep 05, 2010 11:51 am

peroRS je napisal/-a:Kompliciraš ;)

Je blo že kar nekaj dizlov na TA, pa so se odlično odrezali. Poglej si čase na prejšnjih TA.

Če bi blo tako enostavno tiščat po progi, bi bli vsi F1 pa rally vozniki ;)


Nič ne kompliciram. Tko pač je.
Sem si dobro ogledal čase prejšnjih TA. Trije dizelski avtomobili so dosedaj dosegli čas pod 1 minuto. Fabia RS, moja Alfa 147 (ki je daleč od stock) in Ford Focus.
Men se to ne zdi "odlično"... :)
 
Uporabniški avatar
Slicker
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4594
Pridružen: Pe jul 23, 2004 12:38 am
Kraj: okolica Trebnjega

Napisal/-a Slicker Ne sep 05, 2010 11:55 am

slabo si gledal :D jaz sm tudi peljal pod minuto in pa zelenko tudi. oba mava tdi.
 
Uporabniški avatar
LoCo
Uporabnik
 
Prispevkov: 960
Pridružen: Po jan 05, 2009 6:04 pm

Napisal/-a LoCo Ne sep 05, 2010 11:56 am

TribesMan je napisal/-a:
peroRS je napisal/-a:Kompliciraš ;)

Je blo že kar nekaj dizlov na TA, pa so se odlično odrezali. Poglej si čase na prejšnjih TA.

Če bi blo tako enostavno tiščat po progi, bi bli vsi F1 pa rally vozniki ;)


Nič ne kompliciram. Tko pač je.
Sem si dobro ogledal čase prejšnjih TA. Trije dizelski avtomobili so dosedaj dosegli čas pod 1 minuto. Fabia RS, moja Alfa 147 (ki je daleč od stock) in Ford Focus.
Men se to ne zdi "odlično"... :)


A misliš da ma to kej veze s tem, da so dizli primarno narejeni za relacije in nizko porabo in imajo serijsko v štartu ponavadi mehko podvozje, zanimiva prestavna razmerja itd...?

To pa še zmerej ne izključuje enega dejstva: navor imajo nižje kot bencinarji kar jih po sredini racelanda naredi zelo dobre potencialne avtomobile... Ampak če rad dirkal z dizlom bo treba valda kej naredit v smeri da ni to kar je na začetku...
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.


Slika
 
gofra
Uporabnik
 
Prispevkov: 1153
Pridružen: Pe jun 22, 2007 8:56 pm

Napisal/-a gofra Ne sep 05, 2010 12:04 pm

Sej mam jst z izjemo tega, da se mi veselje ne neha ze pri 4000 obratih podoben primer. Trakcije iz zavoja enostavno ni, doziranje pa je samo full ON ali OFF. Ampak gre nekako...z solidnim podvozjem, poznavanjem linije in zanesljivimi gumami bi se dalo it se nizje - kakih carovnij pa ne gre pricakovat - cas pod 58 recimo je za stock FWD avto imho stena.

Pa pustmo zdej Ozija s Cliom in kako drugo gospodo, ki si lasti vozila sekcije RS - tisto so itak vesoljci :) Aja, Primus, se enkrat - ala ti vera, res!

LpF
 
TribesMan
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 5
Pridružen: To nov 03, 2009 9:04 pm

Napisal/-a TribesMan Ne sep 05, 2010 12:11 pm

LoCo, nevem ali sva se midva pogovarjala ob prijavi zakaj so dizli rangirani tako visoko v sezanmu avtomobilov... OK imajo velik navor. Ampak tisto kar si pa omenil v prvem delu posta pa pozabite? Prestavna razmerja, krajše uporabno območje motorja, mehkejše podvozje...? Za vas je važen samo navor v spodnjem delu obratov, čeprav je tega že pri 250Nm čez glavo preveč in vrti kolesa v prazno?

Če pridem drugič te povabim na ene par krogov da boš videl kje je problem dizla.

Sicer pa opis predelav na mojem avtu:

Eibach fedri
Koni FSD amortizerji
Trši stabilizatorji iz 147 GTA
Velik FMIC
Remap - cca 190PS pri 4000 rpm in 370Nm med 1800-3200rpm
Torsen diferencial
Gume Dunlop sport maxx tt - po mojem mnenju daleč najbolj važna stvar na racelandu (poleg 4 kolesnega pogona)

Torej je po tvojem mnenju narejeno "dovolj" v tej smeri al bo treba še kej?

@Slicker: tvojega časa nisem opazil... kater avto? Mogoče isto Fabia RS (ker to vem da sta šle 2 pod minuto)...
 
Uporabniški avatar
Slicker
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4594
Pridružen: Pe jul 23, 2004 12:38 am
Kraj: okolica Trebnjega

Napisal/-a Slicker Ne sep 05, 2010 12:13 pm

ibiza fr. bil sem pa na 5. TA se mi zdi, pol ne več. se pa strinjam da je pri dizlu zelo veliko dela z šaltheblom in pa preveč navora za ovinke. proga je preveč zaprta za dizla, ampak j*** ga, tak pač je :D
 
TribesMan
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 5
Pridružen: To nov 03, 2009 9:04 pm

Napisal/-a TribesMan Ne sep 05, 2010 12:21 pm

A, nisem vedel da je ibiza FR dizlaš... :)
Očitno "sorodnica" fabie RS? Oba zlo dobra avtka. ;)
 
Uporabniški avatar
Slicker
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4594
Pridružen: Pe jul 23, 2004 12:38 am
Kraj: okolica Trebnjega

Napisal/-a Slicker Ne sep 05, 2010 12:26 pm

isto sranje, drugo pakovanje bi se lahko reklo :)
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis Ne sep 05, 2010 12:33 pm

omahens je napisal/-a:
adis je napisal/-a:
omahens je napisal/-a:Novica: LINK

Fotke pa so tudi že vse na moji strani...


sprašujem se zakaj v svoj "članek" ne dodaš še link strani, kjer si izvedel za dogodek?


www.TimeAttack.si še ne dela. Ko bo, bo tudi ta link lahko poleg. Ne moreš pa linka do foruma dajat v novico :roll:


seveda lahko... ali se pač bojiš "avtonomije" - avtomanija
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Napisal/-a peroRS Ne sep 05, 2010 12:33 pm

TribesMan je napisal/-a:Sicer pa opis predelav na mojem avtu:

Eibach fedri
Koni FSD amortizerji
Trši stabilizatorji iz 147 GTA
Velik FMIC
Remap - cca 190PS pri 4000 rpm in 370Nm med 1800-3200rpm
Torsen diferencial
Gume Dunlop sport maxx tt - po mojem mnenju daleč najbolj važna stvar na racelandu (poleg 4 kolesnega pogona)

Torej je po tvojem mnenju narejeno "dovolj" v tej smeri al bo treba še kej?


Tole se ne sliši slabo :D

Poglej, poznam se z lastnikom Fabie RS, ki je vozil na 1.TA-u. Dosegel je čas 58.83 s serijskim avtom in bil hitrejši od Golfa V GTI, ki je na papirju veliko boljši/hitrejši avto (res pa da voznik tu igra močno vlogo).

Velika slabost močnega FWD dizla je, kot si že sam omenil podkrmarjenost in posledično vrtenje prednjih koles v prazno. Na RS-ki je kasneje poskusil dat spredaj semi-slicks gume in je ta problem skoraj povsem odpravil (tudi po mokri cesti !!) Rekel je celo, da je avto potem postal prekrmarjen, kar ni slabo :D
Pa tudi zadnji anti-roll bar zna zelo pomagat pri boljši legi vozila!

Potem imaš še primer tiste srebrne Fabie TDI 100KM z malce predelanim podvozjem, ki je povzročila pravo razburjenje med lastniki Imprez :lol:
 
Uporabniški avatar
ludbe
Uporabnik
 
Prispevkov: 1021
Pridružen: So feb 10, 2007 5:18 pm
Kraj: Ivančna Gorica

Napisal/-a ludbe Ne sep 05, 2010 12:42 pm

a mogoče kdo ve, ali bo letos še kakšen TA al je bil ta zadnji letos?

lp
 
Uporabniški avatar
Falco_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1163
Pridružen: Ne jun 03, 2007 5:19 pm

Napisal/-a Falco_ Ne sep 05, 2010 12:45 pm

ludbe je napisal/-a:a mogoče kdo ve, ali bo letos še kakšen TA al je bil ta zadnji letos?

lp


LoCo je napisal/-a:Se vidimo naslednjič - 1. oktober je zaenkrat tak "plavajoč datum", ni pa še nič uradno.




:)
When life speeds by... downshift.
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Napisal/-a Symon Ne sep 05, 2010 12:59 pm

TribesMan je napisal/-a:Torej je po tvojem mnenju narejeno "dovolj" v tej smeri al bo treba še kej?

Nisem LoCo ampak slišati je kar obetavno. 8) In kot si napisal, gume so tu glavni faktor. Ti iz izkušenj lahko povem, da je tu takoj sekunda ali več razlike, če imaš stare gume pa potem daš malo boljše. Pa s tem, da tudi te boljše (Pilot Exalto PE2) so imele 30.000km za sabo pa 3 dirke. :lol: Tako, da je še ta faktor.
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
 
Uporabniški avatar
alanq4
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1700
Pridružen: Pe apr 15, 2005 11:02 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a alanq4 Ne sep 05, 2010 1:51 pm

Ja gume so zelo pomembne, še najbolj pri fwd avtu, sam še nisem uspe priti z dobrimi gumami do racelanda.
Se je lepo vidlo kaj so naredili slicksi na brumnovi integri.
Alfa Romeo 156 "project real GTA" in 166 2.4 jtd mau okrepljena :)
 
Uporabniški avatar
_B3yBo_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4121
Pridružen: Ne avg 28, 2005 5:21 pm
Kraj: vrhnika

Napisal/-a _B3yBo_ Ne sep 05, 2010 2:52 pm

@skopusnik: hvala


fantje se bo treba navadit dozirat gas.... tud tale kanta ki jo jaz vozim pa ceprav ima samo 72 konjov vrti cez ovinke in iz ovinkov ce samo tiscim gas....

drugace spera dela cudeze :twisted:
Slika
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Napisal/-a Symon Ne sep 05, 2010 2:59 pm

_B3yBo_ je napisal/-a:drugace spera dela cudeze :twisted:

In prazni denarnice. :rofl
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
 
Uporabniški avatar
_B3yBo_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4121
Pridružen: Ne avg 28, 2005 5:21 pm
Kraj: vrhnika

Napisal/-a _B3yBo_ Ne sep 05, 2010 3:08 pm

pustmo zdej malenkosti :lol:
Slika
 
Uporabniški avatar
B|ind
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2601
Pridružen: So avg 07, 2004 4:05 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a B|ind Ne sep 05, 2010 3:54 pm

Kaj pa Twingo 1.2, znižan, na 195 R15 bi imel kaj početi na RL ?
 
Uporabniški avatar
airmike
Uporabnik
 
Prispevkov: 1214
Pridružen: Po okt 12, 2009 12:20 pm
Kraj: Rogaška Slatina

Napisal/-a airmike Ne sep 05, 2010 4:14 pm

Če sem bil jaz z 1100kg in 90hp (nekaj itak pocrkanih) znižan na hin amortizerjih in 185/60 14 gumah.... Vsak avto je za raceland....samo pri enih bojo slabi časi pri drugih pa ne :D
 
Uporabniški avatar
MyWay!
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 687
Pridružen: Sr okt 29, 2008 10:30 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a MyWay! Ne sep 05, 2010 4:30 pm

B|ind je napisal/-a:Kaj pa Twingo 1.2, znižan, na 195 R15 bi imel kaj početi na RL ?
Če se je AX peljal, bi se tale Twingo toliko bolje.

A lahko glasujemo za najslabšega voznika? Možak v Golfu III VR6 dobi moj glas. :lol:
Vrni se na Tekmovanja

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost