TribesMan je napisal/-a:Sicer pa opis predelav na mojem avtu:
Eibach fedri
Koni FSD amortizerji
Trši stabilizatorji iz 147 GTA
Velik FMIC
Remap - cca 190PS pri 4000 rpm in 370Nm med 1800-3200rpm
Torsen diferencial
Gume Dunlop sport maxx tt - po mojem mnenju daleč najbolj važna stvar na racelandu (poleg 4 kolesnega pogona)
Torej je po tvojem mnenju narejeno "dovolj" v tej smeri al bo treba še kej?
Tole se ne sliši slabo
Poglej, poznam se z lastnikom Fabie RS, ki je vozil na 1.TA-u. Dosegel je čas 58.83 s serijskim avtom in bil hitrejši od Golfa V GTI, ki je na papirju veliko boljši/hitrejši avto (res pa da voznik tu igra močno vlogo).
Velika slabost močnega FWD dizla je, kot si že sam omenil podkrmarjenost in posledično vrtenje prednjih koles v prazno. Na RS-ki je kasneje poskusil dat spredaj semi-slicks gume in je ta problem skoraj povsem odpravil (tudi po mokri cesti !!) Rekel je celo, da je avto potem postal prekrmarjen, kar ni slabo
Pa tudi zadnji anti-roll bar zna zelo pomagat pri boljši legi vozila!
Potem imaš še primer tiste srebrne Fabie TDI 100KM z malce predelanim podvozjem, ki je povzročila pravo razburjenje med lastniki Imprez
