Cestne dirke, hitrostne preizkušnje, dosežki
 
Uporabniški avatar
_Ozi_
Novinec
 
Prispevkov: 280
Pridružen: Ne sep 23, 2007 10:56 am
Kraj: Rivercity

Re: REPSOL Time Attack Chapter 2: Enga na hitr (8.4.2011)

Napisal/-a _Ozi_ So apr 09, 2011 1:32 pm

Super je bilo! =P Tokrat sem bil na TA kot spectator =P me je pa srbelo v prstih, se vsesti v Hondo in jo pognati po progi :) naredil sem tudi nekaj slik. Žal niso tako posrečene, ker je že dobro leto nazaj odkar sem se zadnje ukvarjal z nastavitvami na fotkiču in sem se malo lovil =P

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

Cool-down phase =P
Slika

In gasa naprej :)
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

My fellow stock car drivers =P
Slika
Slika

In malo igranja =P
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
 
Uporabniški avatar
skopusnik
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 515
Pridružen: Pe jul 18, 2008 7:59 pm
 
Uporabniški avatar
airmike
Uporabnik
 
Prispevkov: 1214
Pridružen: Po okt 12, 2009 12:20 pm
Kraj: Rogaška Slatina

Re: REPSOL Time Attack Chapter 2: Enga na hitr (8.4.2011)

Napisal/-a airmike So apr 09, 2011 4:37 pm

Blo je super! Gužve nobene, hitro si bil na vrsti, noben se ni vrival :mrgreen: Naredo sem največ krogov do zdaj in tu je rezultat:

Zadnje so še kul:

Slika

Sprednje pa:

Slika

Slika

:DDD
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Re: REPSOL Time Attack Chapter 2: Enga na hitr (8.4.2011)

Napisal/-a Symon So apr 09, 2011 5:33 pm

Mene bi bilo sram dati slike takih gum gor.



Mojim je še pol napisa pobralo. :lol:
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
 
Uporabniški avatar
srcnik
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1638
Pridružen: Po nov 22, 2010 10:51 am

Re: REPSOL Time Attack Chapter 2: Enga na hitr (8.4.2011)

Napisal/-a srcnik So apr 09, 2011 7:14 pm

@Ozi thanks za sliko oz. sliki.

Če ima še kdo kaj, se priporočam.
 
Uporabniški avatar
_Ozi_
Novinec
 
Prispevkov: 280
Pridružen: Ne sep 23, 2007 10:56 am
Kraj: Rivercity

Re: REPSOL Time Attack Chapter 2: Enga na hitr (8.4.2011)

Napisal/-a _Ozi_ So apr 09, 2011 8:03 pm

@srcnik - no problemo :)

Imam še eno poučno sliko =P
Slika

Nop, he isn't dancing to the song in his head -> YMCA =P nor is he reenacting the most famous scene from Titanic =P to make a long story short....red flag -> en krog vam še preostane za ohladitev bolida =P sem videl, da so nekateri takoj zapustili progo, ko so videli rdečo zastavo medtem ko bi lahko še en krog porabili za ohladitev vozila.

@Loco - lohk še pridem na TA?
 
Uporabniški avatar
DevilJDM
Novinec
 
Prispevkov: 104
Pridružen: Če jul 22, 2010 11:03 pm

Re: REPSOL Time Attack Chapter 2: Enga na hitr (8.4.2011)

Napisal/-a DevilJDM So apr 09, 2011 8:29 pm

Schkorc je napisal/-a:@Drmo: Priznam, da sem mislil da nimaš več toliko rezerve s točkami... Kar se tiče rezerve v "skret" uporabljenih delih, boš pa sam najbolj vedel :). Če misliš, da lahko slediš tempu, ki ga bi/bodo verjetno krojili predvsem turbo 4 pogonci, potem je itak vse OK :). Silvio se tudi ne buni in iz napisanega deluje, kot da bodo na Saxojih samo dva šraufa spremenili, da bodo konkurenčni :). Ostali pa? Kje je pa kakšna TAM Hondaš?... Kar se tiče nas, se bomo že nekako prilagodili večini =P (itak moramo prvo sploh avte skupaj spravit, da vidimo kje bomo s časi :)).


Hondasi so zguljufani in so potem avtomatsko v TAU klasi :D :D

Glede na case ki so bili na TA 2 bi Goku-san brez problema bil v TAM klasi, tako kot je rekel Drmo. Treba se je odlocit kaksne case se misli vozit v TAM. Ce bo tako kot je Loco omenil v enem izmed svojih postov ( nizkih 53 ali 52 < ne spomnem se tocn ), potem bi Goku-san definitivno moral biti v TAM klasi.
Ze sam to je zanimivo, da dejansko on sploh nima nekih predelav na avtu, razn ITR motor ( 1.8 200HP ), vendar ker hondasi nismo jokice, se Goku-sanu kratko j**e za to in glede tega ni nikoli tezil glede. Pac je vozil se naprej kot norc ( edina omembe vredna predelava pri njemu :D ) in izboljseval svoj cas.

zgleda pa nekak tko da cim mas karkoli vec kot VTI ( 1.6 160hp ) si po hitrem postopku v TAU :D


@Matjaz46 : kar se pa tebe tice, pa res ne vem kwa kle sam jokas. Vsi tvoji posti v te temi so eno samo jokanje. Raj mal izboljsaj svojo voznjo ( sem te gledal vceraj in imas se veliko lufta ), naslednjic ko bo pa sestanek za pravilnik ( kot je ze bil, pa te ni blo ) pa pridi tja in se prtozuj glede pravilnika. Seveda z argumenti, ne samo v smislu pravilnik ni fer ker so ostali toliko bolsi/hitrejsi od mene.
 
Uporabniški avatar
Matjaz46
Uporabnik
 
Prispevkov: 839
Pridružen: So feb 17, 2007 1:58 am
Kraj: Maribor

Re: REPSOL Time Attack Chapter 2: Enga na hitr (8.4.2011)

Napisal/-a Matjaz46 So apr 09, 2011 9:12 pm

@Matjaz46 : kar se pa tebe tice, pa res ne vem kwa kle sam jokas. Vsi tvoji posti v te temi so eno samo jokanje. Raj mal izboljsaj svojo voznjo ( sem te gledal vceraj in imas se veliko lufta ), naslednjic ko bo pa sestanek za pravilnik ( kot je ze bil, pa te ni blo ) pa pridi tja in se prtozuj glede pravilnika. Seveda z argumenti, ne samo v smislu pravilnik ni fer ker so ostali toliko bolsi/hitrejsi od mene.


Ni panike!! :vrum :vrum
Povej kje je luft da se izboljšam!
 
Uporabniški avatar
LoCo
Uporabnik
 
Prispevkov: 960
Pridružen: Po jan 05, 2009 6:04 pm

Re: REPSOL Time Attack Chapter 2: Enga na hitr (8.4.2011)

Napisal/-a LoCo So apr 09, 2011 10:37 pm

DevilJDM je napisal/-a:Glede na case ki so bili na TA 2 bi Goku-san brez problema bil v TAM klasi, tako kot je rekel Drmo. Treba se je odlocit kaksne case se misli vozit v TAM. Ce bo tako kot je Loco omenil v enem izmed svojih postov ( nizkih 53 ali 52 < ne spomnem se tocn ), potem bi Goku-san definitivno moral biti v TAM klasi.
Ze sam to je zanimivo, da dejansko on sploh nima nekih predelav na avtu, razn ITR motor ( 1.8 200HP ), vendar ker hondasi nismo jokice, se Goku-sanu kratko j**e za to in glede tega ni nikoli tezil glede. Pac je vozil se naprej kot norc ( edina omembe vredna predelava pri njemu :D ) in izboljseval svoj cas.

zgleda pa nekak tko da cim mas karkoli vec kot VTI ( 1.6 160hp ) si po hitrem postopku v TAU :D


"razn itr motor" -> in krajši menjalnik od integre, špero, komplet polupljen avto do te mere da so vrata zrezana ven, in pa slickse... Malenkosti ampak ubistvu je še zmer navaden VTi ki smo ga po krivem prestavili v TAU.
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.


Slika
 
Uporabniški avatar
ales.
Uporabnik
 
Prispevkov: 813
Pridružen: So avg 26, 2006 5:39 am
Kraj: celje

Re: REPSOL Time Attack Chapter 2: Enga na hitr (8.4.2011)

Napisal/-a ales. Ne apr 10, 2011 12:07 am

ubistvu je res navadn manjalnik in špera sta pri tem motorju seriska :D
kile pa gredo dol edin s tremblicom :D
[url=http://www.Slikomat.com/slika/3671979.htm][img]http://www4.slikomat.com/09/0324/wa3-100-17.jpg[/img][/url]
 
Uporabniški avatar
Schkorc
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 529
Pridružen: Po apr 21, 2003 11:38 pm
Kraj: Celje

Re: REPSOL Time Attack Chapter 2: Enga na hitr (8.4.2011)

Napisal/-a Schkorc Ne apr 10, 2011 1:39 am

Bilo je fajn. Še dobro, da sem včeraj na TA počival in šparal gume, ker danes je bilo pa čisto preveč :DDD....

Matjaz46 je napisal/-a:Pa kaj je s tabo, ne gnjavi. Megane RS ima 250KM, špero in cup podvozje, velika razlika. Ko sem se vozo s Sokoljim meganom ko je bil še originalen je bila razlika kot dan in noč.Zaj če gledaš podatke na papirju se ti res zdi da so isti falus ampak jaz vem kak je ker sem se vozo z njimi. Pa ne vem kaj ma to sploh veze. Brezveze.

Če kdo gnjavi si to ti ;)... S tem postom si vsaj meni dal svoje mnenje o kredibilnosti tvojih predlogov ;). Ti verjetno vidiš samo 5 metrov pred sabo. Zdaj podatki na papirju, ki očitno kažejo na podobnost niso relevantni, ampak tvoj občutek je tisti pravi. Kje si bil prej, ko se je postavljalo avtomobile v klase, bi ti vsakega dali za peljati, pa bi jih razvrstil po občutku...

Kot ti je skopusnik napisal je tukaj v igri tudi Megane 2 RS (tak kot od Sokola recimo). Ti Megani imajo 225KM, NIMAJO špere!!!!!, in v osnovi NIMAJO CUP podvozja!!!!!!. Sicer se je res tam pa tam kdo odločil za CUP podvozje (špere NI!!!), pa kaj, pri Cliotu se recimo to točkuje z eno zvezdico več kot pri navadnem, ne pa s preskokom razreda!!!!!!!!!!!!! Pa če že omenjaš tistega z 250KM (torej Megane 3 RS)... Glej ga zlomka, tudi ta v osnovi NIMA špere :shock: :shock: :shock: NITI CUP podvozja :shock: :shock: :shock: !!!! Res pa kot dodatno opremo pri paketu CUP za Megana 3 RS dobiš zraven tudi špero. Ampak daleč od tega, da imajo sedaj pa kar vsi ta paket :huh: . Špero ima tudi R26. In R26 ali 250RS CUP pa po mojem res spadata v TAM osnovno. In kakšna se ti zdi sedaj razlika med Meganom in Focusom?

Praviš da si se vozil s Sokolovim Meganom, ko je bil še originalen in da je bila razlika kot dan in noč. In kaj konkretno to pomeni na RLju? Kakšna misliš, da bi bila razlika med avtomobili, ki sem jih omenjal, če bi vse enako predelal? Če ti ne znaš narediti hitrega avta ali hitro peljati svoj avto, še ne pomeni, da so pa zato ostali prehitri :lol:. Pa naj en pogleda čase kakšnega drugega Megana (ne od Sokola ali Malija) ;).

@naliM: Počasi bo potrebno začeti šraufati :).

@Saxojevci: Prodajte Saxoje in nabavite 106ke :D.

@Drmo: :shock: :shock: :shock: :DDD :DDD :DDD .... Naslednjič ima da 106ka pelje hitrejši čas od TAU klase :twisted:.. Da še tukaj pohvalim -> ODLIČNO

LP, Primož
Avtoslalom? Več na: www.amd-sempeter.si
 
Uporabniški avatar
ludvik
Novinec
 
Prispevkov: 240
Pridružen: Po okt 09, 2006 3:23 pm
 
Uporabniški avatar
DevilJDM
Novinec
 
Prispevkov: 104
Pridružen: Če jul 22, 2010 11:03 pm

Re: REPSOL Time Attack Chapter 2: Enga na hitr (8.4.2011)

Napisal/-a DevilJDM Ne apr 10, 2011 8:50 am

LoCo je napisal/-a:
DevilJDM je napisal/-a:Glede na case ki so bili na TA 2 bi Goku-san brez problema bil v TAM klasi, tako kot je rekel Drmo. Treba se je odlocit kaksne case se misli vozit v TAM. Ce bo tako kot je Loco omenil v enem izmed svojih postov ( nizkih 53 ali 52 < ne spomnem se tocn ), potem bi Goku-san definitivno moral biti v TAM klasi.
Ze sam to je zanimivo, da dejansko on sploh nima nekih predelav na avtu, razn ITR motor ( 1.8 200HP ), vendar ker hondasi nismo jokice, se Goku-sanu kratko j**e za to in glede tega ni nikoli tezil glede. Pac je vozil se naprej kot norc ( edina omembe vredna predelava pri njemu :D ) in izboljseval svoj cas.

zgleda pa nekak tko da cim mas karkoli vec kot VTI ( 1.6 160hp ) si po hitrem postopku v TAU :D


"razn itr motor" -> in krajši menjalnik od integre, špero, komplet polupljen avto do te mere da so vrata zrezana ven, in pa slickse... Malenkosti ampak ubistvu je še zmer navaden VTi ki smo ga po krivem prestavili v TAU.

Loco narobe sva se razumela. Tisto glede VTIja je bilo receno malo v sali, ceprav je kar nekako tako. Nisem pa nikoli rekel da je v TAU po krivem. JRekel bi da je bila lani pravilna odlocitev glede TAU, ker je bil prevelk norc/prehitr za TAM in pa po lanskem pravilniku je bil tudi po tockah bolj v TAU kot v TAM, ampak po letosnjem pravilniku pa je vse drugace :
osnovna kvalifikacija : TAS* : +10 ( Honda Civic ESI )
Nastavljivi amortizerji in vzmeti : 14tock
Spera je pri ITR motorju ze serijsko, menjalnik je pri ITR motorju ze seijsko krajsi kot pri VTI ( dobro, tukaj se ne bomo obesali na to ker dejansko se ne ve tocno ce je serijski menjalnik in spera ) >>> se pravi >>>
spera : 10
menjalnik : 15
stabilizatorji : +8
neserijski dovod zraka : 3
izpusni kolektor : 6
izpusni sistem : 4
slick gume : 25 - 8 ( ce predvidevamo da je v TAM klasi ) = 17
----------------------------------------------------------------------------------------
Skupaj : 87 Tock

To je v primeru da upostevamo da spera in menjalnik nista serijska. Ubistvu smo skos predvideval da ni serijsko, ampak za spero smo nekak bolj nagnjeni k temu da ni serijska, za menjalnik se mi pa vedno bolj dozdeva da je serijski....morava z gokujem enkrat probat it en zravn druzga, potem bomo pa lahko vedl za zihr,

Kar se tice vrat ima serijska vrata se zmeraj doma, vendar ker je bil tako ali tako v TAU jih je seveda dal dol.


Tudi ce pogledamo letosnje case, bi rekel da spada v TAM, vendar to je se zmeraj tvoja odlocitev, oz. odlocitev vseh nas ki smo sestavljali pravilnik oz. vseh tistih ki ga bomo se skupaj popravljali.

Zdej ce se bos drzal svojih besed, da se v TAM klasi vozi nizkih 53s ( oz. 52s ) potem je ta zadeva tako ali tako resena. Treba se bo mal skp usest pa pogledat kako pa kaj je s tem.


Ravno tako bo problem, ce se bo nasel nekdo s serijsko itr in seveda da zna vozit. Potem bo tudi to kar naenkrat zgoljufana honda. Raje povem v naprej, da ne bo potem cudno. Je pa res da je serijskih ITR zelo malo. Mogoce lahko to temo pustimo tudi do takrat ko se bo dejansko nekdo pripeljal z njo. Me pa mika da bi si jo enkrat sposodil od kolega in sel par krogov z njo po RL zgolj zaradi informativnih namenov :D


Da ne bo zdej kle zgledalo da se karkoli bunim glede cesarkoli in da tezim da je pravilnik nepravicen oz. da se nam godi krivica. Tudi ne pisem v imenu Goku-san, ker njemu se kratko j**e za to, samo da ima mir, in da mu nihce ne tezi da je zgoljufan, da bi moral biti v TAU, da je prehitr oz. karkoli ( u get the point ).
Pac ko sem glede hond videl vprasanje od skorca in predlog od drmota, sem zelel izpostaviti dejstva, tako da se lahko malo tudi o tem razmisli, ce bo volja, ce pa ne bo, pa tudi ne bo nic hudega. Se zmeraj se bomo prisli furat/zabavat/tekmovat na TA.


Lp
 
Uporabniški avatar
DevilJDM
Novinec
 
Prispevkov: 104
Pridružen: Če jul 22, 2010 11:03 pm

Re: REPSOL Time Attack Chapter 2: Enga na hitr (8.4.2011)

Napisal/-a DevilJDM Ne apr 10, 2011 9:00 am

Se nekaj me zanima.
Kako je z osnovno klafisikacijo Honda Civic LSI ( 1.5 90hp non VTEC << ja vem to sploh ne mores rect da je honda :D ). Teh avtov je pri nas tudi nekaj. Glede na to da je ESI TAS* bi ta verjetno lahko bila TAS ( manjse bremze, brez stabilizatorjev, manj ojacana, motor etq... , daljsi menjalnik ).

Lp
 
Uporabniški avatar
airmike
Uporabnik
 
Prispevkov: 1214
Pridružen: Po okt 12, 2009 12:20 pm
Kraj: Rogaška Slatina

Re: REPSOL Time Attack Chapter 2: Enga na hitr (8.4.2011)

Napisal/-a airmike Ne apr 10, 2011 9:26 am

Pozabo si na povečanje prostornine motorja. Pa če se ne motim je bil lani engine swap avtomatsko TAU.
 
Uporabniški avatar
LoCo
Uporabnik
 
Prispevkov: 960
Pridružen: Po jan 05, 2009 6:04 pm

Re: REPSOL Time Attack Chapter 2: Enga na hitr (8.4.2011)

Napisal/-a LoCo Ne apr 10, 2011 9:26 am

DevilJDM je napisal/-a:Loco narobe sva se razumela. Tisto glede VTIja je bilo receno malo v sali, ceprav je kar nekako tako. Nisem pa nikoli rekel da je v TAU po krivem. JRekel bi da je bila lani pravilna odlocitev glede TAU, ker je bil prevelk norc/prehitr za TAM in pa po lanskem pravilniku je bil tudi po tockah bolj v TAU kot v TAM, ampak po letosnjem pravilniku pa je vse drugace :
osnovna kvalifikacija : TAS* : +10 ( Honda Civic ESI )
Nastavljivi amortizerji in vzmeti : 14tock
Spera je pri ITR motorju ze serijsko, menjalnik je pri ITR motorju ze seijsko krajsi kot pri VTI ( dobro, tukaj se ne bomo obesali na to ker dejansko se ne ve tocno ce je serijski menjalnik in spera ) >>> se pravi >>>
spera : 10
menjalnik : 15
stabilizatorji : +8
neserijski dovod zraka : 3
izpusni kolektor : 6
izpusni sistem : 4
slick gume : 25 - 8 ( ce predvidevamo da je v TAM klasi ) = 17
----------------------------------------------------------------------------------------
Skupaj : 87 Tock

To je v primeru da upostevamo da spera in menjalnik nista serijska. Ubistvu smo skos predvideval da ni serijsko, ampak za spero smo nekak bolj nagnjeni k temu da ni serijska, za menjalnik se mi pa vedno bolj dozdeva da je serijski....morava z gokujem enkrat probat it en zravn druzga, potem bomo pa lahko vedl za zihr,

Kar se tice vrat ima serijska vrata se zmeraj doma, vendar ker je bil tako ali tako v TAU jih je seveda dal dol.


Tudi ce pogledamo letosnje case, bi rekel da spada v TAM, vendar to je se zmeraj tvoja odlocitev, oz. odlocitev vseh nas ki smo sestavljali pravilnik oz. vseh tistih ki ga bomo se skupaj popravljali.

Zdej ce se bos drzal svojih besed, da se v TAM klasi vozi nizkih 53s ( oz. 52s ) potem je ta zadeva tako ali tako resena. Treba se bo mal skp usest pa pogledat kako pa kaj je s tem.


Ravno tako bo problem, ce se bo nasel nekdo s serijsko itr in seveda da zna vozit. Potem bo tudi to kar naenkrat zgoljufana honda. Raje povem v naprej, da ne bo potem cudno. Je pa res da je serijskih ITR zelo malo. Mogoce lahko to temo pustimo tudi do takrat ko se bo dejansko nekdo pripeljal z njo. Me pa mika da bi si jo enkrat sposodil od kolega in sel par krogov z njo po RL zgolj zaradi informativnih namenov :D


Da ne bo zdej kle zgledalo da se karkoli bunim glede cesarkoli in da tezim da je pravilnik nepravicen oz. da se nam godi krivica. Tudi ne pisem v imenu Goku-san, ker njemu se kratko j**e za to, samo da ima mir, in da mu nihce ne tezi da je zgoljufan, da bi moral biti v TAU, da je prehitr oz. karkoli ( u get the point ).
Pac ko sem glede hond videl vprasanje od skorca in predlog od drmota, sem zelel izpostaviti dejstva, tako da se lahko malo tudi o tem razmisli, ce bo volja, ce pa ne bo, pa tudi ne bo nic hudega. Se zmeraj se bomo prisli furat/zabavat/tekmovat na TA.


Lp


Nismo se nc narobe razumeli, sam hotel sem izpostavit da "samo itr 200hp" ni tok "samo" kt je zgledal na zacetku :) Glede točkovanja pa - swap je swap in se obravnava individualno - ITR motor v civica je sigurno vredno vsaj 10 pik več kot je serijska ITR, tako da začetno klasifikacijo malo popravi ko delaš svoj račun. (Pa ni to sploh predmet debate, just sayin').

Glede modifikacij in časov v TAM smo se pogovarjali na sestanku in točno tam kjer smo debatirali so te časi že po 2 eventih. Nekaterim(ki jih ni bilo na sestanku) je to šokantno, zgoljufano in še kaj - tisti ki pa smo bili tam in debatirali o tem, pa smo očitno kar dobro predvideli kaj bo...

Offtopic (in zgolj informativne narave, kar pomeni da ne quotate, ne razpredate in da pustite to tematiko na miru zaenkrat):
Se je pa res pojavila potreba mogoče po vmesni klasi med tistih stock 57 in tam 52-53. Ampak to je zaenkrat stvar debate in nič drugega, da nebi slučajno kdo začel na veliko o tem razpredat. V nobenem primeru pa če bo res tu vmes še 1 klasa ne bo klasa ki bi imela kakšno zahtevo glede gum. Razlog za to pa je še 300tič povedan: rabljeni slajki/štampe so cenejši od cestnih gum, v nemogočih pogojih zdržijo dlje od cestnih gum in dovoljujejo nivoje gripa ki tako ali tako niso primerni za na cesto. Navadite se jih uporabljat! Ceneje bo, bolj zabavno bo, pa še meja med dirkališčem in cesto bo toliko bolj očitna in lažje dojemljiva. Jaz osebno si ne predstavljam več peljat na pisti brez dirkalnih gum...
Slika

:D
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.


Slika
 
Uporabniški avatar
Matjaz46
Uporabnik
 
Prispevkov: 839
Pridružen: So feb 17, 2007 1:58 am
Kraj: Maribor

Re: REPSOL Time Attack Chapter 2: Enga na hitr (8.4.2011)

Napisal/-a Matjaz46 Ne apr 10, 2011 10:11 am

Schkorc zmeni se z locotom!
 
ludikure66
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 10
Pridružen: Po avg 09, 2010 7:02 am

Re: REPSOL Time Attack Chapter 2: Enga na hitr (8.4.2011)

Napisal/-a ludikure66 Ne apr 10, 2011 10:57 am

LoCo je napisal/-a:
wuky je napisal/-a:Super je bilo ! Nobene gužve, super družba :pivo
V vsakem primeru pa je bil najboljši "dvorni norček" =P


Slika

....tole je že zjutri napihu.... :D
not racing for victory, just for soul!
 
Uporabniški avatar
LoCo
Uporabnik
 
Prispevkov: 960
Pridružen: Po jan 05, 2009 6:04 pm

Re: REPSOL Time Attack Chapter 2: Enga na hitr (8.4.2011)

Napisal/-a LoCo Ne apr 10, 2011 12:58 pm

Med 5. in 6. nekje drgač...
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.


Slika
 
Uporabniški avatar
Schkorc
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 529
Pridružen: Po apr 21, 2003 11:38 pm
Kraj: Celje

Re: REPSOL Time Attack Chapter 2: Enga na hitr (8.4.2011)

Napisal/-a Schkorc Ne apr 10, 2011 7:23 pm

Matjaz46 je napisal/-a:Schkorc zmeni se z locotom!

Ravno v tem je problem :). Meni sploh ni v interesu, da bi se pravilnik delal po sistemu "Ej meni tole ne odgovarja, dejmo spremenit", ampak bi rad, da se naredi dober pravilnik oz. v tem primeru klasifikacijo avtomobilov. In pač razpravljam, kaj se meni ne zdi OK, pa mi je všeč, če še kdo drug pove svoje mnenje. Ampak potem postanejo problem neargumentirani predlogi, kot je bil zadnjič recimo tvoj. Zato so pač zraven predlogov zaželene tudi razlage (tudi zaradi tega so moji posti ponavadi tako dolgi). Seveda pa daleč od tega, da jaz vedno prav mislim ;) (za razliko od nekaterih nezmotljivih). Ampak če bo nekdo edini, ki ga neka stvar moti (pa recimo, da ima dejansko prav), nekaj pa vas bo pisalo, da nima prav, bo težko koga prepričati, da bi se delale spremembe (pa čeprav tistih nekaj sploh ne bo obrazložilo, zakaj oni tako mislijo).

En banalen (in resničen) primer. Bil je sestanek, dobili smo nalogo da pregledamo to (sporno) osnovno klasifikacijo. Večina je pogledala svoje avtomobile ali "svojo" znamko in mogoče na tem področju predlagala spremembe. Za ostalo so bili mnenja, da je klasifikacija OK. Pa čeprav je prišlo recimo pri Fiat Coupe Turbo do napake in je bil klasificiran v TAM*** ali celo **** (ta primer je pač najbolj izstopal).
In kako boš ti nekomu dopovedal, da to ne more biti OK, če bomo pa vsi pisali, da je vse OK, ali ti po možnosti še govorili, da nimaš prav in da ne gnjavi (ali kako si se že izrazil) ;)?

LP, Primož
Avtoslalom? Več na: www.amd-sempeter.si
Vrni se na Tekmovanja

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost