










Cool-down phase


In gasa naprej










My fellow stock car drivers



In malo igranja






Schkorc je napisal/-a:@Drmo: Priznam, da sem mislil da nimaš več toliko rezerve s točkami... Kar se tiče rezerve v "skret" uporabljenih delih, boš pa sam najbolj vedel. Če misliš, da lahko slediš tempu, ki ga bi/bodo verjetno krojili predvsem turbo 4 pogonci, potem je itak vse OK
. Silvio se tudi ne buni in iz napisanega deluje, kot da bodo na Saxojih samo dva šraufa spremenili, da bodo konkurenčni
. Ostali pa? Kje je pa kakšna TAM Hondaš?... Kar se tiče nas, se bomo že nekako prilagodili večini
(itak moramo prvo sploh avte skupaj spravit, da vidimo kje bomo s časi
).
@Matjaz46 : kar se pa tebe tice, pa res ne vem kwa kle sam jokas. Vsi tvoji posti v te temi so eno samo jokanje. Raj mal izboljsaj svojo voznjo ( sem te gledal vceraj in imas se veliko lufta ), naslednjic ko bo pa sestanek za pravilnik ( kot je ze bil, pa te ni blo ) pa pridi tja in se prtozuj glede pravilnika. Seveda z argumenti, ne samo v smislu pravilnik ni fer ker so ostali toliko bolsi/hitrejsi od mene.
DevilJDM je napisal/-a:Glede na case ki so bili na TA 2 bi Goku-san brez problema bil v TAM klasi, tako kot je rekel Drmo. Treba se je odlocit kaksne case se misli vozit v TAM. Ce bo tako kot je Loco omenil v enem izmed svojih postov ( nizkih 53 ali 52 < ne spomnem se tocn ), potem bi Goku-san definitivno moral biti v TAM klasi.
Ze sam to je zanimivo, da dejansko on sploh nima nekih predelav na avtu, razn ITR motor ( 1.8 200HP ), vendar ker hondasi nismo jokice, se Goku-sanu kratko j**e za to in glede tega ni nikoli tezil glede. Pac je vozil se naprej kot norc ( edina omembe vredna predelava pri njemu) in izboljseval svoj cas.
zgleda pa nekak tko da cim mas karkoli vec kot VTI ( 1.6 160hp ) si po hitrem postopku v TAU![]()
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.
Matjaz46 je napisal/-a:Pa kaj je s tabo, ne gnjavi. Megane RS ima 250KM, špero in cup podvozje, velika razlika. Ko sem se vozo s Sokoljim meganom ko je bil še originalen je bila razlika kot dan in noč.Zaj če gledaš podatke na papirju se ti res zdi da so isti falus ampak jaz vem kak je ker sem se vozo z njimi. Pa ne vem kaj ma to sploh veze. Brezveze.
LoCo je napisal/-a:DevilJDM je napisal/-a:Glede na case ki so bili na TA 2 bi Goku-san brez problema bil v TAM klasi, tako kot je rekel Drmo. Treba se je odlocit kaksne case se misli vozit v TAM. Ce bo tako kot je Loco omenil v enem izmed svojih postov ( nizkih 53 ali 52 < ne spomnem se tocn ), potem bi Goku-san definitivno moral biti v TAM klasi.
Ze sam to je zanimivo, da dejansko on sploh nima nekih predelav na avtu, razn ITR motor ( 1.8 200HP ), vendar ker hondasi nismo jokice, se Goku-sanu kratko j**e za to in glede tega ni nikoli tezil glede. Pac je vozil se naprej kot norc ( edina omembe vredna predelava pri njemu) in izboljseval svoj cas.
zgleda pa nekak tko da cim mas karkoli vec kot VTI ( 1.6 160hp ) si po hitrem postopku v TAU![]()
"razn itr motor" -> in krajši menjalnik od integre, špero, komplet polupljen avto do te mere da so vrata zrezana ven, in pa slickse... Malenkosti ampak ubistvu je še zmer navaden VTi ki smo ga po krivem prestavili v TAU.
DevilJDM je napisal/-a:Loco narobe sva se razumela. Tisto glede VTIja je bilo receno malo v sali, ceprav je kar nekako tako. Nisem pa nikoli rekel da je v TAU po krivem. JRekel bi da je bila lani pravilna odlocitev glede TAU, ker je bil prevelk norc/prehitr za TAM in pa po lanskem pravilniku je bil tudi po tockah bolj v TAU kot v TAM, ampak po letosnjem pravilniku pa je vse drugace :
osnovna kvalifikacija : TAS* : +10 ( Honda Civic ESI )
Nastavljivi amortizerji in vzmeti : 14tock
Spera je pri ITR motorju ze serijsko, menjalnik je pri ITR motorju ze seijsko krajsi kot pri VTI ( dobro, tukaj se ne bomo obesali na to ker dejansko se ne ve tocno ce je serijski menjalnik in spera ) >>> se pravi >>>
spera : 10
menjalnik : 15
stabilizatorji : +8
neserijski dovod zraka : 3
izpusni kolektor : 6
izpusni sistem : 4
slick gume : 25 - 8 ( ce predvidevamo da je v TAM klasi ) = 17
----------------------------------------------------------------------------------------
Skupaj : 87 Tock
To je v primeru da upostevamo da spera in menjalnik nista serijska. Ubistvu smo skos predvideval da ni serijsko, ampak za spero smo nekak bolj nagnjeni k temu da ni serijska, za menjalnik se mi pa vedno bolj dozdeva da je serijski....morava z gokujem enkrat probat it en zravn druzga, potem bomo pa lahko vedl za zihr,
Kar se tice vrat ima serijska vrata se zmeraj doma, vendar ker je bil tako ali tako v TAU jih je seveda dal dol.
Tudi ce pogledamo letosnje case, bi rekel da spada v TAM, vendar to je se zmeraj tvoja odlocitev, oz. odlocitev vseh nas ki smo sestavljali pravilnik oz. vseh tistih ki ga bomo se skupaj popravljali.
Zdej ce se bos drzal svojih besed, da se v TAM klasi vozi nizkih 53s ( oz. 52s ) potem je ta zadeva tako ali tako resena. Treba se bo mal skp usest pa pogledat kako pa kaj je s tem.
Ravno tako bo problem, ce se bo nasel nekdo s serijsko itr in seveda da zna vozit. Potem bo tudi to kar naenkrat zgoljufana honda. Raje povem v naprej, da ne bo potem cudno. Je pa res da je serijskih ITR zelo malo. Mogoce lahko to temo pustimo tudi do takrat ko se bo dejansko nekdo pripeljal z njo. Me pa mika da bi si jo enkrat sposodil od kolega in sel par krogov z njo po RL zgolj zaradi informativnih namenov![]()
Da ne bo zdej kle zgledalo da se karkoli bunim glede cesarkoli in da tezim da je pravilnik nepravicen oz. da se nam godi krivica. Tudi ne pisem v imenu Goku-san, ker njemu se kratko j**e za to, samo da ima mir, in da mu nihce ne tezi da je zgoljufan, da bi moral biti v TAU, da je prehitr oz. karkoli ( u get the point ).
Pac ko sem glede hond videl vprasanje od skorca in predlog od drmota, sem zelel izpostaviti dejstva, tako da se lahko malo tudi o tem razmisli, ce bo volja, ce pa ne bo, pa tudi ne bo nic hudega. Se zmeraj se bomo prisli furat/zabavat/tekmovat na TA.
Lp
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.
LoCo je napisal/-a:wuky je napisal/-a:Super je bilo ! Nobene gužve, super družba![]()
V vsakem primeru pa je bil najboljši "dvorni norček"![]()
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.
Matjaz46 je napisal/-a:Schkorc zmeni se z locotom!
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost