Cestne dirke, hitrostne preizkušnje, dosežki
 
scirocco12
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 568
Pridružen: So avg 29, 2009 6:59 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a scirocco12 So maj 22, 2010 5:52 pm

Nevem zakaj tolko prerekanja. Povejte kaj predlagate, mislim, da je to najbolj pomembno, ker če se piše novi pravilnik, bi bilo mogoče dobro prisluhnit tudi udeležencem tega tekmovanja, ker predlogi nekaterih niso slabi.

Drugače pa je tekmovanje lepo potekalo. Zmotilo me je, kot je že kar nekaj forumašev povedalo, da so počasnejši vozniki hote ali nehote bili ovira za tiste hitejše. Povsem razumno je, da tisti, ki je prvič peljalj na pisti je imel polne roke dela z samim upravljanjem vozila na pisti, kaj da bi še spremljalj kaj se dogaja za njim. Vožnja po pisti ni enako vožnji po cesti, pomembne pa so tudi tukaj izkušnje ali drugače povedano prevožena kilometrina na pisti, ki jih ima za sabo voznik.

V bistvu je na tej pisti nemogoče prehitevati , če peljem po idealni liniji sploh pa v dežju in se sprašujem, če jaz peljem hitri krog zakaj bi se moral umikati hitrejšim? Potem se lahko tisti počasnejši samo umikajo hitrejšim. Popolnoma nerazumno, vendar se to pričakuje od počasnejših voznikov.

Drugače pa podpiram, da bi bilo več takih tekmovanj, ker takih in podobnih tekmovanj je pri nas premalo.

Pohvala organizatorjem in vsem tekmovalcem. :tomidelej:
 
Uporabniški avatar
boy36
Novinec
 
Prispevkov: 292
Pridružen: Pe feb 22, 2008 9:05 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a boy36 So maj 22, 2010 7:15 pm

scirocco12 je napisal/-a:
V bistvu je na tej pisti nemogoče prehitevati , če peljem po idealni liniji sploh pa v dežju in se sprašujem, če jaz peljem hitri krog zakaj bi se moral umikati hitrejšim? Potem se lahko tisti počasnejši samo umikajo hitrejšim. Popolnoma nerazumno, vendar se to pričakuje od počasnejših voznikov.

EVO X RR
AEM intake,Milltek exhaust.........
 
Uporabniški avatar
boy36
Novinec
 
Prispevkov: 292
Pridružen: Pe feb 22, 2008 9:05 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a boy36 So maj 22, 2010 7:30 pm

scirocco12 je napisal/-a:
V bistvu je na tej pisti nemogoče prehitevati , če peljem po idealni liniji sploh pa v dežju in se sprašujem, če jaz peljem hitri krog zakaj bi se moral umikati hitrejšim? Potem se lahko tisti počasnejši samo umikajo hitrejšim. Popolnoma nerazumno, vendar se to pričakuje od počasnejših voznikov.



V tem pointu se popolnoma strinjam s teboj.Če hitrejši ujame počasnejšega v hitrem krogu ne vidim razloga ,da bi se počasnejši moral takoj umakniti hitrejšemu.Vendar bi potm počasenjši v naslednjem krogu moral spustiti predese hitrejšega.
Kot pa je že nekdo omenil bi se take stvari dale razčistiti na kraju dogajanja,s pogovorom ,ne pa ,da se to razčiščuje po forumu,ker iz tega nastane ena sama velika zmešnjava in obtoževanje eden drugega.
Menim pa tudi ,da če nekdo misli ,ko je napravil recimo 80 krogov na tako ozki pisti in da bodo od tega vsi hitri krogi se je pač zmotil.
Pač se mora vsak prilagajati pogojem na progi tako hitrejši kot počasnejši.Vsak je plačal ta event in ima pravico ,da vozi po svojih zmožnostih in zmožnostih avta.
Predvsem je point vsega kar sem hotel povedati,veliko strpnosti med vozniki in potem se bomo vsi imeli lepo in bomo uživali na takih srečanjih.

Glede skupin je pa moje mnenje,da ne bi bilo dobro ,ker nekdo rad prevozi 80 krogov drugemu je dovolj 40 spet tretjemu pa mogoče še manj.In z uvedbo skupin bi prišlo do velikega čakanja.
Tokrat se je izkazalo ,da kljub velikemu številu avtomobilov je bilo čakanje skoraj minimalno.

To je moj pogled na dogajanju na TA2.


Pohvale pa še enkrat vsem ki sodelujete pri pripravi .
EVO X RR
AEM intake,Milltek exhaust.........
 
scirocco12
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 568
Pridružen: So avg 29, 2009 6:59 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a scirocco12 So maj 22, 2010 8:21 pm

Problem, ki ga jest vidim tukaj je ta, da se naenkrat spusti na pisto 5 oziroma 6 avtov, ki so različnih moči in praktičo vsi štartajo skupaj. Poglejte kako recimo potekajo kvalifikacije F1. So časovno omejeni, kdaj bo šel nekdo na pisto je pa del taktike, ker si vsak želi prazno pisto in še en kup drugih dejavnikov vpliva na to ali bo krog hiter ali pa ne. Je pa odvisno s kakšnim namenom je šel nekdo na pisto, tekmovat z časom ali odpeljat čim več krogov.! ;) Bilo je kar nekaj takih, ki so se prišli le malo zapeljat po pisti. :(

Mislim, da je prav, da se pogovarjamo o tej stvari, ker samo tekmovanje mora biti čim bolj zanimivo tako za tekmovalce, kot tudi za gledalce.

Lp
 
Uporabniški avatar
_B3yBo_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4121
Pridružen: Ne avg 28, 2005 5:21 pm
Kraj: vrhnika

Napisal/-a _B3yBo_ Ne maj 23, 2010 12:49 am

eni mal prevec resno to jemlete.

Jaz sem vozil z 40 konskim avtom in sem bil v unlimited pa se nisem pritozeval, pa ceprv so tam bili avti s krepko cez 200hp. Tudi umaknit se mi ni bilo problem. Vedno ko je bilo malo ravnine sem se postavil izven idealne linije in upocasnil tako, da je hitrejsi sel mimo. Tudi ko si gledal tabelo casov je bilo 3-4 kroga umikanja in pa 3-4 hitrih krogov.

nevem mogoce pa jst to tko vzamem ker grem tja, da se sprostim na pisti in, da se malo druzim z drugimi.
Slika
 
Uporabniški avatar
uroš sojer
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 54
Pridružen: Po avg 10, 2009 8:15 am

Napisal/-a uroš sojer Ne maj 23, 2010 7:22 am

_B3yBo_ je napisal/-a:eni mal prevec resno to jemljete

nevem mogoce pa jst to tko vzamem ker grem tja, da se sprostim na pisti in, da se malo druzim z drugimi.

:clapclap Delim tvoje mnenje.
ne mi z dizlom baba
 
GodOfAll
Novinec
 
Prispevkov: 299
Pridružen: So maj 07, 2005 7:39 pm
Kraj: Fračji dol

Napisal/-a GodOfAll Ne maj 23, 2010 8:07 am

Zdej odvisn kaj se gremo.
- Če se kr tko mal vozmo pa se meri najboljše čase, potem je tko kt je v redu.
- Če bi se šli pa eno resno tekmovanje je pa nujno da na progi ni ovir in da je resno omejeno število krogov. V smislu odprtih treningov do recimo 13h, kjer se časi beležijo vendar ne objavijo - koristijo samo za to da se potem organizira skupine, ki imajo 3x po 5 krogov za postavitev najboljšega časa in to je to.
 
scirocco12
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 568
Pridružen: So avg 29, 2009 6:59 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a scirocco12 Ne maj 23, 2010 8:50 am

Moj namen pisanja ni bil tukaj, da nekaj pametujem, ampak je možno, da se pravila prilagodijo tako, da se ugodi voznikom, ki so prišli tekmovat in voznikom, ki so se prišli samo malo zapelat po pisti in s tem nehote predstavljajo neko oviro hitrejšim voznikom.

Bomo vidli kakšen bo novi pravilnik.

Drugače pa še enkrat vse pohvale vsem. :tomidelej:

Lp
 
Uporabniški avatar
naliM
Novinec
 
Prispevkov: 267
Pridružen: Ne jan 01, 2006 9:55 pm
Kraj: Maribor - okolica

Napisal/-a naliM Ne maj 23, 2010 9:41 am

boy36 je napisal/-a:
scirocco12 je napisal/-a:V bistvu je na tej pisti nemogoče prehitevati , če peljem po idealni liniji sploh pa v dežju in se sprašujem, če jaz peljem hitri krog zakaj bi se moral umikati hitrejšim? Potem se lahko tisti počasnejši samo umikajo hitrejšim. Popolnoma nerazumno, vendar se to pričakuje od počasnejših voznikov.


V tem pointu se popolnoma strinjam s teboj.Če hitrejši ujame počasnejšega v hitrem krogu ne vidim razloga ,da bi se počasnejši moral takoj umakniti hitrejšemu.Vendar bi potm počasenjši v naslednjem krogu moral spustiti predese hitrejšega.


Zgoraj sem v že zapisal, zakaj naj bi se počasneši umaknil (pa dajmo to obrazložiti po matematično :) ):
- na taki zaprti in ozki progi, je 'škoda', ki jo prinese srečanje počasnega in hitrega voznika, minimalno 1 izgubljen krog - to minimalno škodo lahko dosežeš, če se počasnejši voznik takoj umakne.
- praktični idealni primer je, da se navadno izgubita dva kroga - enega izgubi hitrejši, ki se približa počasnejšemu in ga čaka, da se mu umakne, enega počasnejši, ki se takoj umakne.
- to, kar se je dogajalo v petek, pa je pomenilo, da na račun počasnejšega voznika, hitrejši izgubi celotno sejo (5 hitrih krogov) in to se v prihodnje bi se temu morali izogibati.

Problemi so najbolj očitni, če si hitrejši na zaprtem delu in enako hiter ali celo počasnejši na ravnini.
Sam sem vsakič, ko sem naletel na počasnejšega, izgubil minimalno 2 hitra kroga, saj sem ga navadno dohitel v zaprtem delu in upočasnil. Preden je spredaj vozeči opazil, sva že bila preko ciljne črte in je šel po gobe še drugi krog.
Parkrat sem (če za menoj ni bilo nobenega) močno zmanjšal hitrost, spustil počasnejšega naprej kolikor je bilo mogoče (100-200m), naredil en hiter krog, a sva bila v drugem spet skupaj. :(

Vem, da začetnikom ni lahko gledati nazaj in loviti avto, sem to pred leti izkusil v tekmovalnih razmerah, ko je bilo treba odpeljati kvalifikacije med 3x močnejšimi avtomobili (eden od udeležencev TA #2 se sigurno spomne Zeltwega :twisted: ) in z našimi jajčki cele pol ure nismo počeli kaj drugega, kot se umikali tudi za 100km/h hitrejšim avtom. :pray:

LP,

Milan
 
scirocco12
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 568
Pridružen: So avg 29, 2009 6:59 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a scirocco12 Ne maj 23, 2010 11:00 am

naliM je napisal/-a:
boy36 je napisal/-a:
scirocco12 je napisal/-a:V bistvu je na tej pisti nemogoče prehitevati , če peljem po idealni liniji sploh pa v dežju in se sprašujem, če jaz peljem hitri krog zakaj bi se moral umikati hitrejšim? Potem se lahko tisti počasnejši samo umikajo hitrejšim. Popolnoma nerazumno, vendar se to pričakuje od počasnejših voznikov.


V tem pointu se popolnoma strinjam s teboj.Če hitrejši ujame počasnejšega v hitrem krogu ne vidim razloga ,da bi se počasnejši moral takoj umakniti hitrejšemu.Vendar bi potm počasenjši v naslednjem krogu moral spustiti predese hitrejšega.


Zgoraj sem v že zapisal, zakaj naj bi se počasneši umaknil (pa dajmo to obrazložiti po matematično :) ):
- na taki zaprti in ozki progi, je 'škoda', ki jo prinese srečanje počasnega in hitrega voznika, minimalno 1 izgubljen krog - to minimalno škodo lahko dosežeš, če se počasnejši voznik takoj umakne.
- praktični idealni primer je, da se navadno izgubita dva kroga - enega izgubi hitrejši, ki se približa počasnejšemu in ga čaka, da se mu umakne, enega počasnejši, ki se takoj umakne.
- to, kar se je dogajalo v petek, pa je pomenilo, da na račun počasnejšega voznika, hitrejši izgubi celotno sejo (5 hitrih krogov) in to se v prihodnje bi se temu morali izogibati.

Problemi so najbolj očitni, če si hitrejši na zaprtem delu in enako hiter ali celo počasnejši na ravnini.
Sam sem vsakič, ko sem naletel na počasnejšega, izgubil minimalno 2 hitra kroga, saj sem ga navadno dohitel v zaprtem delu in upočasnil. Preden je spredaj vozeči opazil, sva že bila preko ciljne črte in je šel po gobe še drugi krog.
Parkrat sem (če za menoj ni bilo nobenega) močno zmanjšal hitrost, spustil počasnejšega naprej kolikor je bilo mogoče (100-200m), naredil en hiter krog, a sva bila v drugem spet skupaj. :(

Vem, da začetnikom ni lahko gledati nazaj in loviti avto, sem to pred leti izkusil v tekmovalnih razmerah, ko je bilo treba odpeljati kvalifikacije med 3x močnejšimi avtomobili (eden od udeležencev TA #2 se sigurno spomne Zeltwega :twisted: ) in z našimi jajčki cele pol ure nismo počeli kaj drugega, kot se umikali tudi za 100km/h hitrejšim avtom. :pray:

LP,

Milan


Vse lepo in prav, ampak potem počasnejši voznik sploh nima šanse, da naredi sebi hitri krog, ker se mora stalno umikati hitrejšim, poleg tega pa lahko pokvari še hitri krog hitrejšemu vozniku in to nehote. V tem je poanta.

Da pa ponovim na tej progi v dežnih razmerah s temi vozili, ki so bili na TA2, če počasnejši voznik vozi po idealni liniji ni variante, da ga prehiti hitrejši. Gre za prevelik riziko, ker gre za privat avte in nobeden ne bo razkiral, da na koncu ciljne ravnine pripelje v prvi levi ovinek vštric z drugim avtom. ;)

Počakajmo novi pravilnik, pa da vidimo kakšna bodo nova pravila.

Lp
 
Uporabniški avatar
LoCo
Uporabnik
 
Prispevkov: 960
Pridružen: Po jan 05, 2009 6:04 pm

Napisal/-a LoCo Ne maj 23, 2010 11:10 am

scirocco12 je napisal/-a:Počakajmo novi pravilnik, pa da vidimo kakšna bodo nova pravila.
Lp


Bistvo novega pravilnika je o klasiranju avtomobilov, tematiko o kateri razpravljate sedaj (kako hitre in počasne spravit na progo brez da se ovirajo) pa le nadaljujte.


Rad bi samo dodal en komentar glede tega. Ko sem vas gledal kako ste se podajal na pisto en za drugim ... 100x sem videl kako sta šla avta na progo 1 za drugim in drugi je preden je zapeljal na progo vedel da je 5+ sekund hitrejši na krog od tega pred sabo... Ampak še vedno je cel ogrevalni krog vozil za njim lepo počasi, potem pa v hitrem krogu začel z limanjem na rit, to počel 3 kroge dokler ni počasnejši avto dobil modre zastave ali sam dojel da bi se blo treba umaknit. Če bi na to pomislil preden si zapeljal na progo bi odpeljal 3 - 4 hitre kroge preden bi ga sploh ujel, sam mal je treba možgan obrnt preden odpelješ.

To sem tudi razložil 1 skupini ki je stala na progi ko smo meli čiščenje in po tej razlagi se niso nič gužval tistih 5 krogov...

Kar hočem povedat na kratko je: Če bi mel vsi 3 čiste v glavi da se lahko počasnejšemu izogneš tudi tako da ga spustiš 3/4 kroga pred sebe bi imeli 90% manj težav zaradi oviranja. Določeni avti so bili pa pač toliko počasnejši da se jih je ujelo za krog v 5 krogih tudi če si jih spustil na progo cel krog zadaj... Jebat ga, na vsakem eventu bodo tut taki, ki so prvič, ki so počasnejši, ki pridejo peglat enga 1.4 TDi polota, itd...

Drugače moje mnenje glede tega je tudi, da ko bo suho bo tole lažje zaradi tega ker v dežju so ble med počasnejšimi FWDji in evo/sti fahrerji razlike po 10-15-20 sekund na krog... Po suhem bo ta razlika 10 sekund če je en res počasnejši in pri krogu nekje ~55 sekund bi moralo to zdržati 5 hitrih krogov brez da bi se polovili med sabo.
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.


Slika
 
scirocco12
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 568
Pridružen: So avg 29, 2009 6:59 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a scirocco12 Ne maj 23, 2010 11:28 am

@LoCo se strinjam s tvojim postom.

Jest bi omejil čas za posamezno skupino in ne število odpelanih krogov, vse ostalo bi prepustil voznikom, kdaj na pisto, koliko krogov bo odpeljalj v tem času, itd. Skupine bi bile v naprej znane.
 
Uporabniški avatar
LoCo
Uporabnik
 
Prispevkov: 960
Pridružen: Po jan 05, 2009 6:04 pm

Napisal/-a LoCo Ne maj 23, 2010 11:37 am

scirocco12 je napisal/-a:@LoCo se strinjam s tvojim postom.

Jest bi omejil čas za posamezno skupino in ne število odpelanih krogov, vse ostalo bi prepustil voznikom, kdaj na pisto, koliko krogov bo odpeljalj v tem času, itd. Skupine bi bile v naprej znane.


Vnaprej narejene skupine niso sprejemljive. Konec debate. Eni pridejo tja pelat 100 krogov eni 10. Eni so tam za zabavo, drugi da bojo najhitrejši. Iz tega ne moreš vnaprej narest skupin oz. je daleč od optimalnega ker bomo mel potem skupino 5 najhitrejših ampak vsakič k bojo na vrsti se bo šu 1 pelat.
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.


Slika
 
silvekk
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 6
Pridružen: So feb 06, 2010 8:32 pm
Kraj: PTUJ

Napisal/-a silvekk Ne maj 23, 2010 12:53 pm

Pohvale na organizacijo.Na progi sem bil prvič ampak mislim, da če bomo naslednjič štartali v razmaku ca. 8 sekund ne bo problemov s prehitevanjem.Pravilnik pa nikoli ne bo vsem pisan na kožo.Smo imeli podobne težave v drag racu.
 
Uporabniški avatar
eXtreme69
Novinec
 
Prispevkov: 244
Pridružen: Če maj 06, 2010 9:22 pm

Napisal/-a eXtreme69 Ne maj 23, 2010 1:30 pm

Mogoče bi blo fajn da vsak zase gre pogledat po prvi seriji krogov kaki so kej rezultati od drugih avtov, potem ko maš pred sabo določen avto približno veš kako hiter je in preden zapelješ na progo si pustiš dost lufta..


Drgač pa fotke iz moje strani, niso glih HQ ampak ok, za silo bo :D

Dž dž dž...
Slika

Moja mala zverinca
Slika

Potem pa zares:
Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Vse slike na:
http://www.mojalbum.com/punto-hgt/2010- ... eland-ta-2
Slika
 
krt2
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 33
Pridružen: So jun 21, 2008 9:02 pm

Napisal/-a krt2 Ne maj 23, 2010 1:35 pm

Bravo, končno en, ki je prilepil še nekaj slik...

Ima mogoče kdo kako sliko rdečega kompakta v akciji?
 
Uporabniški avatar
_B3yBo_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4121
Pridružen: Ne avg 28, 2005 5:21 pm
Kraj: vrhnika

Napisal/-a _B3yBo_ Ne maj 23, 2010 3:56 pm

kaj pa ce bi se tehtal avti in se pol glede na kilazo in konje skupi dajo po skupinah??? ce bi bla sploh opcija tehtanja

pa seveda posebi prvi, zadni , 4x4 pogon....
Slika
 
Uporabniški avatar
ZELENKO1
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: So maj 22, 2010 9:23 am
Kraj: Velenje

Napisal/-a ZELENKO1 Ne maj 23, 2010 6:20 pm

Js bi priporočal, da se ped pričetkom opravi tehnični pregled vozil...da nebo potem nepotrebnih pripomb in pritožb! tak kot so zdaj bla čez mene... :?

Lp... :)
 
Uporabniški avatar
eXtreme69
Novinec
 
Prispevkov: 244
Pridružen: Če maj 06, 2010 9:22 pm

Napisal/-a eXtreme69 Ne maj 23, 2010 6:55 pm

ZELENKO1 je napisal/-a:Js bi priporočal, da se ped pričetkom opravi tehnični pregled vozil...da nebo potem nepotrebnih pripomb in pritožb! tak kot so zdaj bla čez mene... :?

Lp... :)


Kaj pa je blo?
Slika
 
Uporabniški avatar
=ZiAn=
Uporabnik
 
Prispevkov: 1007
Pridružen: Pe okt 13, 2006 4:27 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a =ZiAn= Po maj 24, 2010 12:41 am

Jao fantje, tehtanje, delitve, prepovedi uporabe tega in onega itd. Saj razumem, da morajo biti klase ampak zaenkrat je to še precej amatersko tekmovanje, če bo preraslo takšne okvire in postalo profesionalno, potem nas pa kar nekaj nima več kaj praskati tu zraven. Meni je osebno ravno v tem čar (nezakompliciranost in druženje ne pa da se boste zdaj tu prcali, kot je to običajno v temah po avtoshowih)...

Kar se tiče umikanja, na srečo sem imel ponavadi zadosti prostora zadaj, če sem koga spregledal in ga zadrževal, se mu pa iskreno opravičujem :)

@krt2, nekaj fotk je tudi od compacta ;)

No, da nebom preveč pisal, še obljubljene fotke:

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika


Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika

Slika Slika Slika Slika Slika


Lp
...Prava nemška zverina bučno zahrumi v turobno jutro, ljudje prično padati na kolena, ko se mimo njih zapeljem v audi a šest petici. "Mati tudi jaz bom nekoč" zašepeta mladi fant svoji materi, ki ji spolzi solza po zgubanem licu...
Vrni se na Tekmovanja

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov