Preden spet pozabim, moram pohvaliti
Ozija in
skopusnika s fotkami. Seveda se priporočam, če še ima kdo kakšno fotko rumenega Clia RS in srebrnega Audija A4.
DevilJDM je napisal/-a:...Glede na case ki so bili na TA 2 bi Goku-san brez problema bil v TAM klasi, tako kot je rekel Drmo. Treba se je odlocit kaksne case se misli vozit v TAM. Ce bo tako kot je Loco omenil v enem izmed svojih postov ( nizkih 53 ali 52 < ne spomnem se tocn ), potem bi Goku-san definitivno moral biti v TAM klasi....
V bistvu zanimivo vprašanje kam spada

. Po mojem mnenju tudi spada bolj v TAM. Res pa kot ti je že
LoCo napisal, tvoj izračun ni pravilen

. Vseh modifikacijskih točk si naštel 77. Glede na to, da se swap obravnava individualno, se lahko 25 točk odšteje, ker bodo zajete pri swapu - če je vse seveda serijsko, torej pride na 52 modifikacijskih točk. Po trenutni osnovni klasifikaciji bi swap moral prinesti res minimalno 40 točk (fer bi verjetno bila še kakšna točka več

). Tako bi v tem primeru prišel nekje na 102 skupnih točk (če se upošteva tistih 10 točk iz osnovne za ESi, ampak ne vem čemu 10 točk temu konkretnemu avtu brez motorja

). Če špera ni serijska pa nekje na 112.
Koliko točk bi pa z letošnjim pravilnikom nabral, če bi šel 1.6 motor predelovati na približne ITR specifikacije?
DevilJDM je napisal/-a: Ravno tako bo problem, ce se bo nasel nekdo s serijsko itr in seveda da zna vozit. Potem bo tudi to kar naenkrat zgoljufana honda. Raje povem v naprej, da ne bo potem cudno. Je pa res da je serijskih ITR zelo malo. Mogoce lahko to temo pustimo tudi do takrat ko se bo dejansko nekdo pripeljal z njo. Me pa mika da bi si jo enkrat sposodil od kolega in sel par krogov z njo po RL zgolj zaradi informativnih namenov

Zakaj bi bil problem s serijsko ITR? Pa če pelje 56s, bo pač toliko peljala

. Saj tudi sedaj recimo LSi ne more v TAS kaj dosti narediti, tako pa mogoče potem trenutni top TAS avtomobili ne bi mogli konkurirati, ampak tako pač je.
Mislim, da praktično noben FWD sploh NA FWD ne spada osnovno v TAM. Res pa mislim, da ima ITR premalo osnovnih točk (30). V predlogu, ki sem ga poslal je bila TAS**** (glede na to, da ima Clio 3 RS CUP 5 zvezdic, bi jih tudi ITR prisodil toliko, ampak OK

).
Silvio je napisal/-a:Schkorc je napisal/-a:@Saxojevci: Prodajte Saxoje in nabavite 106ke

.
Bom tako rekel: Dokler pelje saxo hitreje v TAM kakor renault bom kar na saxoju ostal


... Prvo počakaj, da pride kak pameten Renault letos v TAM

(ta "grožnja" je namenjena samo Saxojevcem oz. njihovim počasnim časom

)... Lahko pa pridete na Grobnik, ker tokrat ni bilo dol niti enega Citroena za razliko od kar precej renojev

...
LoCo je napisal/-a:Offtopic (in zgolj informativne narave, kar pomeni da ne quotate, ne razpredate in da pustite to tematiko na miru zaenkrat):
Se je pa res pojavila potreba mogoče po vmesni klasi med tistih stock 57 in tam 52-53. Ampak to je zaenkrat stvar debate in nič drugega, da nebi slučajno kdo začel na veliko o tem razpredat. V nobenem primeru pa če bo res tu vmes še 1 klasa ne bo klasa ki bi imela kakšno zahtevo glede gum. Razlog za to pa je še 300tič povedan: rabljeni slajki/štampe so cenejši od cestnih gum, v nemogočih pogojih zdržijo dlje od cestnih gum in dovoljujejo nivoje gripa ki tako ali tako niso primerni za na cesto. Navadite se jih uporabljat! Ceneje bo, bolj zabavno bo, pa še meja med dirkališčem in cesto bo toliko bolj očitna in lažje dojemljiva. Jaz osebno si ne predstavljam več peljat na pisti brez dirkalnih gum...
Samo zanima me, kaj se zgodi, če citiraš, kar se naj ne bi citiralo

...
Saj ne... ko je že/še tukaj govora o dirkalnih gumah in glede na debato zadnjič na TAju. Bilo oz. je omenjeno, da ne bi bilo slabo, če bi vsi (večina) vozili na dirkalnih gumah. Samo za premislek. Kaj pa če sploh ne bi bilo omejitev glede gum, pač prosta izbira kaj voziš ? Torej podobno kot smo se pogovarjali, ampak mislim tako, da se sploh ne bi točkovale? To bi recimo tudi lahko bil eden izmed načinov, kako ostati pri samo treh klasah (glede na to, da večina meni, da so štiri klase preveč za 60 tekmovalcev). Torej TAU in TAM v bistvu sploh ne bi bile deležne večjih sprememb glede časov (torej 52-53s), čeprav bi bilo potem v TAM dodatnih 25 točk, ki bi se "prišparale" na račun gum, ampak itak lahko že sedaj predelaš avto na polno in ti še ostanejo točke, ki jih že praktično nimaš kje več porabiti

. No pač s temi odvečnimi točkami bi bilo treba potem nekaj narediti.
Spremembe pa bi bile v TAS. Ker gume ne bi bile točkovane, pa bi lahko vsaj tiste osnovne stvari spremenili in bi avtomobili lahko vozili čase okoli 55s oz. malo pod (torej skoraj lanska TAM klasa).
Res pa tudi v tem primeru recimo Imprezarji (oziroma njihova želja o tekmovanju z road ready avtom) žal spet izpade

. Seveda pa bi tako kot sedaj, tudi potem bili konkurenčni v TAM...
Seveda pa prvo počakajmo na tematiko, ki je še ne smemo obravnavati

.
BTW
@LoCo: Danes mi ne bo uspelo...
LP, Primož