Cestne dirke, hitrostne preizkušnje, dosežki
 
Uporabniški avatar
Subaru
Novinec
 
Prispevkov: 206
Pridružen: Sr mar 19, 2003 10:11 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Subaru Sr maj 14, 2003 10:16 am

UnoTurbo je napisal/-a:..... Za primer Lotus Omega, 3.6 377KM pa gre prva malček čez 90 pri 6700(torej blokada)....


hm....si mogoče mislu rečt druga? :)
Slika
 
UnoTurbo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 92
Pridružen: Sr maj 07, 2003 10:12 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a UnoTurbo Sr maj 14, 2003 10:33 am

Ne ne :) PRVA :):) Tko mal na pamet.
1. cca 90
2. cca 150
3.cca 200
4.cca 250
5.cca 285
6.cca 300

Tko bl na grobo je tole. Za prvo sem zihr, drugo tud, naprej pa nisem več gledu, ker se je svet okol mene začek zelooo hitro premikat :):)
Je pa lotuska kr ok avto, sam prekleto drag za vzdrževat.
V bistvu je blo pa to proba, ker je lastnik reku, da gre prva 100. In sem jest zatrdil da nikakor ne ker potem bi imel avto dobre 4 sek do sto :) In res mal po 90 je treba šaltat v drugo :) No z čipom in malček tuninga ma avto 500hp, potem pa ni problem.
LP
 
Uporabniški avatar
Subaru
Novinec
 
Prispevkov: 206
Pridružen: Sr mar 19, 2003 10:11 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Subaru Sr maj 14, 2003 10:38 am

:oops: :oops: :oops: :oops:
hehe...my mistake :wink:
Slika
 
Uporabniški avatar
X-Hair
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5000
Pridružen: Če sep 26, 2002 7:21 pm
Kraj: Fant od Fare

Napisal/-a X-Hair Sr maj 14, 2003 5:59 pm

UnoTurbo je napisal/-a:Ne ne :) PRVA :):) Tko mal na pamet.
1. cca 90
2. cca 150
3.cca 200
4.cca 250
5.cca 285
6.cca 300

Tko bl na grobo je tole. Za prvo sem zihr, drugo tud, naprej pa nisem več gledu, ker se je svet okol mene začek zelooo hitro premikat :):)
Je pa lotuska kr ok avto, sam prekleto drag za vzdrževat.
V bistvu je blo pa to proba, ker je lastnik reku, da gre prva 100. In sem jest zatrdil da nikakor ne ker potem bi imel avto dobre 4 sek do sto :) In res mal po 90 je treba šaltat v drugo :) No z čipom in malček tuninga ma avto 500hp, potem pa ni problem.
LP


:shock: :shock: :shock:
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
phoebus
Uporabnik
 
Prispevkov: 1496
Pridružen: Ne jan 26, 2003 12:59 am

Napisal/-a phoebus Sr maj 14, 2003 6:45 pm

Kolk pa tale lotuska spije olja, da je OK podmazana pri takih igricah?
 
Gargy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 56
Pridružen: Ne feb 16, 2003 6:51 pm

Napisal/-a Gargy Če maj 15, 2003 4:30 pm

Hja, ko sem "podedoval" po fotru Alfo 155 V6, je šla v drugi 105 km/h. Koliko je šel v prvi pa ne znam povedat. Je pa imela 173 KM. S predelavimi je potemtakem čisto mogoče, da bi imel SAfrane s 270 KM, dolgo prvo prestavo (recimo za hiter pospešek do 100) in potem normalna razmerja dalje takšno hitrost v prvi...

LP
Gargy
 
UnoTurbo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 92
Pridružen: Sr maj 07, 2003 10:12 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a UnoTurbo Če maj 15, 2003 9:39 pm

phoebus je napisal/-a:Kolk pa tale lotuska spije olja, da je OK podmazana pri takih igricah?


:) ne vem, se pa spomnim, da ko se je ulivalo olje v motor je bila kantica za 5 litrov Castrola RS. Zdej pa študiri :) Pomoje ene 3 litre zihr. No je pa motor resnično biser, tud kar se konstrukcije tiče. Ko avto ugasneš, ti lavfata 2 ventilatorja in še zmeri hladita vodo in pa lavfa še extra pumpa, ki nato to vodo kroži po hladilnem sistemu :) Tko da je prav hudo slišat k avto stoji una dva ogromna venta pa pihata :) Sam itaq to ni avto za nas navadne smrtnike.

Sanje, sanje :)
LP
 
Luc
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 4
Pridružen: To maj 20, 2003 10:11 am

Re: <<< V I.prestavi 90 km/h >>>

Napisal/-a Luc To maj 20, 2003 10:44 am

Ne vem, ne vem...
Zadnjič spremenil Luc, dne To maj 20, 2003 10:45 am, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Luc
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 4
Pridružen: To maj 20, 2003 10:11 am

Re: <<< V I.prestavi 90 km/h >>>

Napisal/-a Luc To maj 20, 2003 10:44 am

HaBBkE je napisal/-a:To je druga ziherle, sem se vozu z audi-em 4.2 pa ni šu čez osemdeset, ker prvo prestavo majo vsi avti ful kratko, edinole če je predelan menjalnik(prestavna razmerja), sam še zmeri ne gre prva 110/kmh

Če bi blo tko bi se po avtocesti folk s prvo pelal:D:D

PS: mogoče ma pa ta safran sam dve prestave: 1. 110km/h
2. 260km/h
hehe



Mene je en pelal z audijem A8 4.2quattro. Pa je šlo v prvi 80 s tem, da je še blo kakih 500 obratov lufta.
 
Uporabniški avatar
zoranwagen
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1994
Pridružen: Ne mar 09, 2003 11:28 pm
Kraj: preseljen iz MB v toti LJ na Bežigrad

Napisal/-a zoranwagen To maj 20, 2003 10:56 am

Novi Peugeot 206 RC ima v osnovi enak menjalnik kot S16. Za vožnjo skozi ostre ovinke so mu podaljšali prvo predstavo. S to podaljšano prvo lahko doseže celo 66 km/h
...ne smem kar želim...
 
Uporabniški avatar
deo
Novinec
 
Prispevkov: 294
Pridružen: To maj 20, 2003 6:30 pm

Jej jej...

Napisal/-a deo To maj 20, 2003 7:08 pm

nikol :? l v prvi tolko...[/url]
 
Uporabniški avatar
deo
Novinec
 
Prispevkov: 294
Pridružen: To maj 20, 2003 6:30 pm

Napisal/-a deo To maj 20, 2003 7:12 pm

Kako mašino pa maš v Pasatu, da maš čez 230km/h na števcu? (1.8T ?)...[/b][/url]
 
Uporabniški avatar
deo
Novinec
 
Prispevkov: 294
Pridružen: To maj 20, 2003 6:30 pm

Napisal/-a deo To maj 20, 2003 7:12 pm

Kako mašino pa maš v Pasatu, da maš čez 230km/h na števcu? (1.8T ?)...
 
Uporabniški avatar
AnDrO__
Novinec
 
Prispevkov: 118
Pridružen: To okt 01, 2002 9:44 pm
Kraj: MB

Napisal/-a AnDrO__ Ne maj 25, 2003 5:19 pm

Po podatkih sodeč ima safrane blokado a on jo je ven vzel.Mislim da je malo huda da gre zvožen avto kar 20 km/h več.S kako predelavo pa ima 270 km a športni filter:))
No pa da nebo kdo rekel da si zmišljujem:

http://www.geocities.com/motorcity/trac ... Turbo.html
Guter Sex ist nur ein Vorspiel fur fahren mit BMW.

AnDrO
 
Uporabniški avatar
AnDrO__
Novinec
 
Prispevkov: 118
Pridružen: To okt 01, 2002 9:44 pm
Kraj: MB

Napisal/-a AnDrO__ Ne maj 25, 2003 5:27 pm

Pri tem pa celo piše v podatkih da ma 268 km pa poglejte končno.

http://leclubclio.free.fr/photos/encycl ... afrane.htm
Guter Sex ist nur ein Vorspiel fur fahren mit BMW.

AnDrO
 
Uporabniški avatar
zoranwagen
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1994
Pridružen: Ne mar 09, 2003 11:28 pm
Kraj: preseljen iz MB v toti LJ na Bežigrad

Napisal/-a zoranwagen Ne maj 25, 2003 7:24 pm

Pospešek pa ma taki kot moja škatlica!
...ne smem kar želim...
 
Uporabniški avatar
X-Hair
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5000
Pridružen: Če sep 26, 2002 7:21 pm
Kraj: Fant od Fare

Napisal/-a X-Hair Ne maj 25, 2003 8:07 pm

deo je napisal/-a:Kako mašino pa maš v Pasatu, da maš čez 230km/h na števcu? (1.8T ?)...


Sedaj ce je to vprasanje zame?

Hja dizl SIGURNO ni. Ja je prisilno polnjen :wink:
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
zoranwagen
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1994
Pridružen: Ne mar 09, 2003 11:28 pm
Kraj: preseljen iz MB v toti LJ na Bežigrad

Napisal/-a zoranwagen Ne maj 25, 2003 8:36 pm

SAFRANE je napisal/-a:to že----samo ne pozabi da je to 1,6 -1,7 T težka in skor 5m dolga poslovna limuzina
tko da so tole prekleto dobri rezultati za tolk velk avto!
predvsem ma pa ta avto biiistveno več navora kot tvoj tko da spet.....
lp
johny 8)


Glej, ne me narobe razumet. Od BT-ja nisem vedel tehničnih na pamet, samo mislil sem si, če se pri semaforjih srečava bom po zeleni videl samo še zadek. Zdaj pa zvem, da bi se enakovredno kosal. Razočaran no, ko sem prej slišal Bi-Turbo so se mi očke zarosile. Zdaj pa nevem no!

Glej še to, Maybach 57 kot naj med luksuznimi limuzinami, pospešek 5,2. Tu en Subaru Impreza 2.0 WRX STi s 5,5 samo bledo gleda. En Porsche 911 Targa z 5,2 ne more mimo. No končno pride Mitsubishi Carisma GT EVO VII s 4,8 in ga končno s*****.

Me razmeš?
...ne smem kar želim...
 
Mrki
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 96
Pridružen: Če sep 05, 2002 9:25 pm

Napisal/-a Mrki Po maj 26, 2003 9:34 pm

zoranwagen je napisal/-a:Glej, ne me narobe razumet. Od BT-ja nisem vedel tehničnih na pamet, samo mislil sem si, če se pri semaforjih srečava bom po zeleni videl samo še zadek. Zdaj pa zvem, da bi se enakovredno kosal. Razočaran no, ko sem prej slišal Bi-Turbo so se mi očke zarosile. Zdaj pa nevem no!


še vedno boš videl samo zadek to pa zato ker ga zaradi quadre dobesedno katapultira. ti pa bi vmes veselo radiral v prazno, ker dvomim da znaš vedno idealno speljat. karkol bilo na onih slikcah, 100 vidi edino v drugi v prvi pa ni šans. vsaj ne z original menjalnikom. ni pa tudi kar tako preprosto za primerjat okrog deset let razvoja pri motorjih, kot jih je minilo vmes. tudi turbini sta le LPT, mali KKK 024 ki filata z 0,55 bara, za večje skoraj že ni prostora, kljub temu bi s konkretnim (tudi denarno) tuningom dobil ven še krepke konje. maybach pa je povsem nekaj drugega, s tako konjenico in neomejenim budžetom za doseganje takšnga in drugačnga prestiža, ni noben problem magarej pet ton pognat kot sneto skiro. prava stvar je itak brabus, 1200 nm pri 1700 obratih
 
Uporabniški avatar
zoranwagen
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1994
Pridružen: Ne mar 09, 2003 11:28 pm
Kraj: preseljen iz MB v toti LJ na Bežigrad

Napisal/-a zoranwagen Po maj 26, 2003 10:00 pm

Mrki je napisal/-a:še vedno boš videl samo zadek to pa zato ker ga zaradi quadre dobesedno katapultira. ti pa bi vmes veselo radiral v prazno, ker dvomim da znaš vedno idealno speljat.


Plava strelica ma ASR!?!
...ne smem kar želim...
Vrni se na Tekmovanja

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 16 gostov