Cestne dirke, hitrostne preizkušnje, dosežki
 
MaKo
Uporabnik
 
Prispevkov: 862
Pridružen: Po jul 14, 2003 10:05 am

Napisal/-a MaKo Po jul 21, 2003 4:26 pm

:!: :D :D GHD Petrol Ferrari 2003 BO! :D :D

Novica z uradne spletne strani dirke:
------------------------
Pravnih ovir ni
Organizatorji GHD Petrol Ferrari 2003 so skupaj z direktorjem dirke Ferdom Poberžnikom in njihovim pravnim svetovalcem na tiskovni konferenci podali natančenjši pogled na zaplet pri pridobivanju dovoljenj. Pravnih ovir za izvedbo dirke tako ni.

Kot smo že pisali, je Ministrstvo za notranje zadeve v petek izdalo odločbo, s katero je po nadzorstveni pravici razveljavilo dovoljenja za dirko izdana s strani UE Ilirska Bistrica. Čeprav odločba ni bila obrazložena, je bilo videti, da odločitev ministrstva temelji na tem, da mora dati pri velikih mednarodnih prireditvah soglasje za dirko tudi nacionalna panožna zveza. A GHD Petrol Ferrari 2003 po nobenem zakonu takega statusa ne more imeti, čeprav je Ministrstvo za šolstvo in šport presodilo, da bi ga moralo. A o tem je moč odločati le na podlagi veljavnih zakonskih pogojev, ne pa na podlagi različnih tolmačenj. Zakonski pogoji za tak status dirke pa so popolnoma jasni: to so lahko le olimpijske ali sredozemske igre, univerziada, svetovna in evropska prvenstva, svetovni pokali, grand prix mitingi in turnirji. GHD Petrol Ferrari 2003 seveda ni nič od naštetega, le v tem primeru pa bi morali imeti tudi soglasje nacionalne zveze. A tudi pri tem je MNZ navedlo pravne nepravilnosti: soglasje nacionalne zveze je potrebno le takrat, ko neka športna prireditev kandidira za tak nivo tekmovanja, ko pa ga enkrat že ima, pa seveda ne več. Dovolj le le vloga za kandidaturo pri mednarodni zvezi, v tem primeru FIA. Odločba MNZ-ja pa je nevzdržna tudi v temu, da priznava AŠ2005 kot stranko v postopku. Ta je po Zakonu o splošnem upravnem postopku le nekdo, ki izkaže pravni interes. AŠ2005 pa ni svojega pravnega interesa niti obrazložila, niti tega v svoji odločbi ni obrazložilo MNZ. Kot že rečeno, je organizator zoper to škandalozno odločbo nemudoma vložil vsa pravna sredstva, ter je popolnoma prepričan, da se bo v nadaljnem postopku izkazalo, da je bila odločba Ministrstva za notranje zadeve nezakonita. Prav tako je organizator prepričan, da bo dirka Petrol Ferrari 2003 izpeljana v skladu z veljavno zakonodajo.
------------------------
8) Koncno smo docakali tole tezko pricakovano odlocitev :!: :-P
 
MaKo
Uporabnik
 
Prispevkov: 862
Pridružen: Po jul 14, 2003 10:05 am

Napisal/-a MaKo Po jul 21, 2003 8:46 pm

Zacasna lista prijavljenih za dirko:

Z.š. Št Voznik Klub Vozilo Skupina Razred
1 1 Neuhaser Josef Achleitner Motorsport Minardi F1 E2 +3000
2 2 Szasz Laszlo Szasz Mototsport Reynard Zytek F-3000 E2 -3000
3 3 Regal Lionel Regal Lionel Reynard 96 D D -3000
4 4 Waldy Hermann Hermann Waldy Reynard 94D F-3000 E2 -3000
5 5 Forster Walter Walter Forster PRC RT 24 E2 -3000
6 6 Viarino Gerard Viarino Gerard Lola T 96/50 E2 -3000
7 7 Stankovič Vladimir AK Formula Racing Dallara 398 E2 -2000
8 8 Semlbauer Patrik Czech National Team Opel Lotus E2 -2000
9 9 Sfiligoj Gianfranco Sfiligoj Gianfranco Reynard F-3 E2 -2000
10 10 Renner Franz Renner Franz Formula Ford RF 77 D -1600
11 11 Stenger Herbert MSC Rhoner BMW CN -3000
12 12 Zardo Denny Scuderia Villorba Corse Osella PA 20 S CN -3000
13 14 Öppinger Erich Scuderia München Osella P1 16 CN -3000
14 15 Brebsom Nicolas Nicolas Brebsom Osella PA 20S CN -3000
15 16 Napione Renzo Napione Renzo Osella PA 20 S CN -3000
16 17 Lang Uwe Uwe Lang Osella PA 20 S CN -3000
17 18 Browatzki Hans Browatzki Hans CN -3000
18 19 D'Alpaos Fausto D'Alpaos Fausto Osella PA 20S CN -3000
19 20 Gummer Walter Gummer Walter Lucchini BMW C3 -2500
20 21 Winkler Bruno König Sitze GmbH Junior Prototyp BMW C3 -2500
21 22 Tessitore PRC Sports Car Racing PRC S 2003 CN -2000
22 23 Zauner Johann Martin Krisam Rensport Osella PA 21 P CN -2000
23 24 D'isep Lucio Scuderia Villorba Corse Osella PA 21 S CN -2000
24 25 Gomboso Alan Scuderia Villorba Corse Osella PA 21 S CN -2000
25 26 Perhoper Peter Perhoper Peter Tiga SC Tiga FZR 2000 C3 -2000
26 27 Malone Enrico Scuderia Villorba Corse Osella PA 21 S CN -2000
27 28 Da Zancue Lucio Scuderia Villorba Corse Osella PA 21 S CN -2000
28 29 Albanti Alberto Scuderia Villorba Corse Osella PA 21 S CN -2000
29 30 Morlino Maurizio Scuderia Villorba Corse Osella PA 21 S CN -2000
30 31 Dall'Antonia Rommy Scuderia Villorba Corse Osella PA 21 S CN -2000
31 32 Mamprin Graziano Scuderia Villorba Corse Osella PA 21 S CN -2000
32 33 Bortolami Massimo Scuderia Villorba Corse Osella PA 21 S CN -2000
33 36 Doblhofer Hannes Doblhofer Hannes Porsche 911/Carera P/H +2500
34 37 Neuhauser Helmut Helmut Neuhauser VW Golf GTI 17 P/H -1600
35 38 Mitterer Michael Mitterer Michael Mitu Mazda RX 3 P/H -2500
36 40 Uderzo Livio Uderzo Livio NSU TTS P/G T16
37 41 Pauli Walter Swiss Historic Racnig Team Alpine A 110 1300 S P/G GTS14
38 42 Enzberger Erich Erich Enzberger Ford Escort 1300 GT P/G TC17
39 44 Neubauer Arno Czech National Team Porsche 911 P/F GTS11
40 45 Frötscher Gregor Frötscher Gregor Morris Mini Cooper S P/F TC12
41 47 Sauter Ivar Ecurie Basilisk Alfa Romeo Giulietta SV P/E GTS4
42 48 Čečil František Czech National Team Hakar P/E SR3
43 50 Sage Jean Jean Sage Delahaye 135 S P/D S15
44 51 Kogler Gottfried Dark Dog Team Austria Mitsubishi Lancer EVO VI A +3000
45 52 Koiš Martin Ford Auto-Koiš Ford Escort Cosworth A +3000
46 53 Granda Ozren AMD Zanatlija Ford Escort Cosworth A +3000
47 54 Boris Durlen AK "Zagreb" Ford Escort Cosworth A +3000
48 55 Hernadi Laszlo Fönix Motorsport BMW M3 A +3000
49 56 Jereb Andrej Sava Seat Racing Seat Ibiza Kit Car A -2000
50 57 Schweiger Christian Christian Schweiger Renault Megan Coupe A -2000
51 58 Martinek Rene MSC Rottenegg Renault Megane Coupe A -2000
52 59 Moreno Luksetić AK MRC Autosport Renault Megan Coupe A -2000
53 60 Ritzberger Kurt MSC Rottenegg Peugeot 306 GTI A -2000
54 61 Fischer Martin PSV Linz Opel Astra GSI A -2000
55 62 Jaki Franja AMD Zanatlija Peugeot 306 S 16 A -2000
56 64 Fischer Alfred PSV Linz Peugeot 106 A -1600
57 66 Polanc Bojan MPI Racing Idrija Zastava Yugo A -1400
58 67 Hitrec Željko AMK Total Zagreb Škoda Felicia A -1400
59 68 Srok Zoran AMD Matulji Racing Suzuki Swift A -1400
60 69 Mrzljak Zvonko AMK Stubaki Suzuki Swift A -1400
61 70 Vukelić Dubravko "Istra" Racing Team Pazin Škoda Felicia LXI A -1400
62 71 Logar Erik MPI Racing Idrija Fiat Seicento A -1400
63 72 Crnojević Siniša AK Delta Suzuki Swift A -1400
64 73 Slejko Mitja Slejko Mitja Zastava Yugo A -1400
65 75 Peljhan Darko MPI Racing Idrija Subaru Impreza WRX N +3000
66 76 Saftić Dean AMD Zrinski, Čabar Ford Escort Cosworth N +3000
67 77 Struckmann Walter Walter Struckamnn Kissling Opel GSI 16V N -2000
68 78 Paštegorac Zoran AK Delta Škoda Fabia TDI N -3000
69 79 Mateša Boro AMD Matulji Racing Opel Astra N -2000
70 80 Gassler Bernhard MSC Rottenegg Peugeot 306 S16 N -2000
71 81 Dimuševski Aleksandar Primo Racing Team Renault Clio Sport N -2000
72 82 Štucin Brane Brane Štucin Honda Integra N -2000
73 83 Ivšić Sebastijan AMD Zrinski, Čabar Renault Clio N -2000
74 84 Gunjač Evgen Gunjač Evgen Seat Ibiza TDI N -3000
75 85 Ladavac Darko "Istra" Racing Team Pazin Peugeot 106 Rallye N -1400
76 86 Kodelja Manuel AMK Skok Racing Suzuki Swift N -1400
77 89 Bajde Silvio AMD Matulji Racing BMW 320 ST -2000
78 90 Kuvalja Tanasije Optima Team Beograd Alfa Romeo 156 ST ST -2000
79 400 Plasa Georg MSC AM Tegernsee BMW 320 V8 JuDD E1 +3000
80 91 Pailer Felix Felix Pailer Lacia Delta Integrtale F +3000
81 92 Nowak Franz Franz Nowak Lancia Delta Integrale 16v F +3000
82 93 Pregartner Herbert Herbert Pregartner Porsche 911 GT 2 F +3000
83 94 Marko Andreas Andreas Marko VW Golf GTI 16V F -1600
84 95 Hähnel Helmut Hähnel Helmut Lancia Delta Int. F -2500
85 96 Eder Erich Erich Eder VW Golf GTI 16V F -2000
86 97 Krstulović Branko AMK Split Motorsport Opel Kadet 2000 H -2000
87 98 Cutvarić Zdenko AK Rijeka Renault 5 GT H +2000
88 99 Maier Helmut MSC Rottenegg VW Golf Spiess H -1600
89 100 Nömayr Erich Erich Nömayr Opel Kadett C F -1600
90 101 Prehsl Peter Mic Scheibbs Suzuki Swift F -1400
91 102 Rosenmayr Tibor Tibor Rosenmayr Mazda RX - 7 F -1400
92 103 Slavić Denis AMD Matulji Racing VW Golf 16 V H -2000
93 104 Visintin Claudio AMD Matulji Racing Peugeot 2o5 H -2000
94 105 Soldatić Sanjin AK Rijeka VW Golf H -2000
95 106 Čohar Marin AK Rijeka Fiat Ritmo 130 TC H -2000
96 107 Jurišić Mario AK Rijeka Fiat Ritmo 130 TC Abart H -2000
97 108 Vlah Rajko AMD Matulji Racing Renault 5 GT Turbo H -3000
98 109 Sigurnjak Mladen AMD Matulji Racing Suzuki Cultus H -1600
99 110 Jaranović Ivan AK Rijeka VW Golf GTI H -1600
100 111 Čepar Sebastian AMD Matulji Racing Fiat Uno H -1600
101 112 Peruč Alen AMD Zrinski, Čabar Suzuki Cultus H -1400
102 113 Veljačič Andrej AK Rijeka Citroen AX H -1400
103 114 Sikirica Goran AK Rijeka Yugo Koral H -1400
104 115 Miščenić Sergio AMD Matulji Racing Fiat 127 H -1400

Kot vidite bo dirkalo kar veliko stevilo tekmovalcev. Od tega tudi veliko prototipov :twisted: Tako, da je veselje in navdusenje gledalcev zagotovljeno.

Sedaj so pa navrsti vasi komentarji kajti ze dolgo ni nobenega glasu!

Pridete na dirko ali ne pridete!
 
MaKo
Uporabnik
 
Prispevkov: 862
Pridružen: Po jul 14, 2003 10:05 am

Napisal/-a MaKo To jul 22, 2003 9:34 am

Ceprav nihce nic ne napise pa se ena zanimivost o tekmovalcu Georgu Plasi, ki bo tudi nastopil na dirki :-P
Njegov BMW 320i :?: spada v skupino ST (turistični avtomobili). Pod motornim pokrovom tiktaka bivsi motor Formule 1, Juddov V8 motor, 3378 ccm, pri 10.200 vrtljajih pa zmore lepih 550 KM :twisted: Hitrost se na kolesa prenasa preko 6-stopenjskega sekvencnega menjalnika. Koncna hitrost pa znasa 340 km/h :D Za oprijem s cestiscem skrbijo 18 palcna kolesa, ustavi pa se s pomocjo dirkaskega ABS-a in zavornih diskov spredaj premera 355 mm in zadaj 304 mm :shock:

Kdor je bil v Ilirski Bistrici lansko leto ve, kaksen prijeten zvok daje tale dirkalnik :vrum Se sreca, da tudi letos ne bomo prikrajsani za njegovo predstavo :!: :!:
 
Uporabniški avatar
ice
Administrator a.com
 
Prispevkov: 3083
Pridružen: Po feb 04, 2002 9:58 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a ice To jul 22, 2003 10:12 am

MaKo najlepša hvala za vse te informacije!
IceBreakr
Ustanovitelj portala/foruma Avtomobilizem.com
 
MaKo
Uporabnik
 
Prispevkov: 862
Pridružen: Po jul 14, 2003 10:05 am

Napisal/-a MaKo To jul 22, 2003 10:25 am

ice ----> Hvala tebi...

Upam, da ne bom zacel pocasi komu ze presedati. Ampak zdi se mi, da je najvecja, najodmevnejsa in tudi najboljsa dirkaska prireditev dovolj zanimiva za taksno in drugacno blebetanje!
:rofl
Za nekatere bo verjetno veliko razocaranje, ker na dirki ne bo nastopil :cry: zelo priljubljen, predvsem pa atraktiven voznik Slavko Komel. Zakaj ne bo sam tekmoval je :?: Znano pa je, da bo dirkalnik posodil clanu MPi Racing Kluba, Zoranu Bajcu. Zoran je sicer vedno vozil Astro (rumeno) toda sedaj prvic v izvedbi Kit Car :twisted: kar mu bo verjetno dalo nov motiv. Upajmo, da nas bo njegova drznost vsaj malce spomnila tudi na Komela!

P.S. Kako je bilo vsa leta lepo, ko so se dirkaci vracali s cilja nazaj na start in so v hardih tako radi :twisted: vlekli rocno :twisted: ...vsaj nekateri (Komel, Peljhan, Jereb)... :D
 
Uporabniški avatar
mazda-mx3
Uporabnik
 
Prispevkov: 1285
Pridružen: Sr mar 19, 2003 8:09 am
Kraj: BiRiKiNi

Napisal/-a mazda-mx3 To jul 22, 2003 11:08 am

Jaz upam, da bom lahko sel v Il. Bistrico, ker nisem bil tam ze 3 leta:(

Ja vcasih, ko so tekmovali vsi nasi, je bla legenda.......je folk z uzitkom navijal za nase (sej ne da zdaj ne) in je bil cisto drug feeling.

Peljhan in Jereb....najlepsi dvoboji......ahhhhhhh....kdaj bo spet tako?!
Defendemos la alegria :::::::::: Svoboda Tuningu!:)
Slovenski Mazda forum
 
MaKo
Uporabnik
 
Prispevkov: 862
Pridružen: Po jul 14, 2003 10:05 am

Napisal/-a MaKo To jul 22, 2003 11:51 am

Mogoce bo prav kmelu spet tako :P Bistrica ze prinasa nazaj ta dvoboj. Skoda ker Peljhan ne bo v kunkurencnem avtomobilu, saj je njegov Subaru le skupine N :( Ze res, da jo je imel v Nemciji zadnje case, kjer so mu nadgrajevali nekaj :?: na elektroniki...samo Jerebova specijalka je pa le specijalka :twisted: Sicer pa se za Jerebovega najvecjega konkurenta steje Gottfried Kogler, ki je bil lani tik za Jerebom na drugem mestu v skupini A. Lani je vozil se z atraktivnim Peugeotom 106 maxi, letos pa bo pripeljal precej močnejši mitsubishi lancer skupine A. Tukaj pa bodo prav tako vedno hitri Escorti in BMW-ji :!:
Boj za najvisja mesta je odprt, zato hitrih vozenj nikakor ne bo primanjkovalo :vrum
 
Uporabniški avatar
mazda-mx3
Uporabnik
 
Prispevkov: 1285
Pridružen: Sr mar 19, 2003 8:09 am
Kraj: BiRiKiNi

Napisal/-a mazda-mx3 To jul 22, 2003 12:34 pm

Kaj sem prav zasledil, da je letos v SNP prisotna tudi Nissan micra zadnji model??
Defendemos la alegria :::::::::: Svoboda Tuningu!:)
Slovenski Mazda forum
 
Uporabniški avatar
georg
Novinec
 
Prispevkov: 269
Pridružen: Če dec 26, 2002 8:56 pm

Napisal/-a georg To jul 22, 2003 12:50 pm

se že veselim tega spektakla..zanima me pa samo če kdo kaj ve glede vstopnic :?: saj se dobijo pa licu mesta ali :?: pa še za ceno..
 
MaKo
Uporabnik
 
Prispevkov: 862
Pridružen: Po jul 14, 2003 10:05 am

Napisal/-a MaKo To jul 22, 2003 12:57 pm

Pravilno si zasledil. Gre torej za Nissan Micro, v avtu pa sedita (verjel ali ne) zenski :shock: Ljubljancanka Asja Zupanc rojena 30.12.1981 vrti volan, Maja Hribar pa diktira kam in kako hitro. Podrobnejsih informacij pa zal ne vem! :?

Lahko ti le sliko ponudim!
Slika
 
Uporabniški avatar
Alex
Uporabnik
 
Prispevkov: 890
Pridružen: Pe okt 25, 2002 2:37 pm
Kraj: 'Zgornja' Primorska

Napisal/-a Alex To jul 22, 2003 1:06 pm

Ampak tale Micra se mi pa vedno bolj dopade :!:
Ce je se mal ustimana in prave (temne) barve, pol kar seka, tut ce ni rally varianta... :P
8)
There's no better car than SAXO 1.6i 16V VTS...for this once
 
Uporabniški avatar
mazda-mx3
Uporabnik
 
Prispevkov: 1285
Pridružen: Sr mar 19, 2003 8:09 am
Kraj: BiRiKiNi

Napisal/-a mazda-mx3 To jul 22, 2003 1:21 pm

ni mi jasno zakaj niso ze ta starih micer uporabljali v snp-ju.
Te masine so nekaj neverjetnega. Letnik 93 je ze imela : 1.3 16V, aluminijast motor, dvojno odmicno gred, 75KM. Recimo, da se je lahko komot dajala z audijem A3 1.6 101 KM.

Vem pa tudi za cloveka iz Torina (Italija), ki je tako micro predelal na 160KM s turbino, predelal celotno podvozje, 2. najpomembnejsa predelava pa je vkljucevala predelavo zavornega sistema, ki je menda skupaj z ABS-om neki neverjetnega.

Koncna hitrost se mi zdi da je bla 250km/h in pospesek okoli 6.5s (sam nisem siguren).

V stilu BMW M3 mi ne more nic:)


Hocem povedat, da je avt res dobro in kvalitetno narejen in, da je ful trpezna skoraj vsaka komponenta, ki ga sestavlja.

Res mi ni jasno zakaj je niso ze prej uporabljali?!
Defendemos la alegria :::::::::: Svoboda Tuningu!:)
Slovenski Mazda forum
 
Uporabniški avatar
zupi13
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3297
Pridružen: Sr mar 27, 2002 1:45 pm
Kraj: CE

Napisal/-a zupi13 To jul 22, 2003 1:29 pm

kaj pa kaka slika od BMW z F1 mašino?
Slika
 
MaKo
Uporabnik
 
Prispevkov: 862
Pridružen: Po jul 14, 2003 10:05 am

Napisal/-a MaKo To jul 22, 2003 1:32 pm

Tudi meni je sedaj bolj (nekoliko :? ) vsec kot mi je bila takoj ko je prisla na svet. Je pa en jajcek --> po obliki :lol:

Skoda da Asja ne bo nastopala v Il. Bistrici :cry:
 
MaKo
Uporabnik
 
Prispevkov: 862
Pridružen: Po jul 14, 2003 10:05 am

Napisal/-a MaKo To jul 22, 2003 1:38 pm

zupi13--> evo ti sliko...verjemi gate trga...
Slika
Toliko zaenkrat. Ce se kaj dobim...objavim
 
Uporabniški avatar
mazda-mx3
Uporabnik
 
Prispevkov: 1285
Pridružen: Sr mar 19, 2003 8:09 am
Kraj: BiRiKiNi

Napisal/-a mazda-mx3 To jul 22, 2003 1:43 pm

MaKo: Ja je smesna po obliki.

Sam jaz sem jo imel in je ne morem prehvalit:)

Ja res skoda, da ju ne bo......to je bla moja glavna motivacija za it na rally:(

Ma kaj ti si kak novinar, da vse to in tolko ves, al kaj?:)
Defendemos la alegria :::::::::: Svoboda Tuningu!:)
Slovenski Mazda forum
 
MaKo
Uporabnik
 
Prispevkov: 862
Pridružen: Po jul 14, 2003 10:05 am

Napisal/-a MaKo To jul 22, 2003 1:50 pm

georg--> vstopnice se kot vedno kupijo nekaj pred krajem dogodka. Te ustavijo na cesti in placas...cena okoli 2k SIT :?
Zadnjič spremenil MaKo, dne To jul 22, 2003 2:06 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
MaKo
Uporabnik
 
Prispevkov: 862
Pridružen: Po jul 14, 2003 10:05 am

Napisal/-a MaKo To jul 22, 2003 1:53 pm

mazda-mx3---> POSEBEJ ZATE!
...ti se kar slini... :P
http://members.fortunecity.com/quantum1/nissan2.html

...novinar... :?: :?:
 
Uporabniški avatar
mazda-mx3
Uporabnik
 
Prispevkov: 1285
Pridružen: Sr mar 19, 2003 8:09 am
Kraj: BiRiKiNi

Napisal/-a mazda-mx3 To jul 22, 2003 2:07 pm

Zdej ko sem se odslinil, sem prisel nazaj za racunalnik :D

Ma ke dobra, ki je!!

Una prejsnja micra, ki so jo uporabljali na dirkah na ledu je menda imela 3.2 ccm in vec kot 200KM.

Zakaj je ne morem imet?

Si predstavljas tipa v ferrariju, ki ga prehitis z micro... :evil: HAHAHAHAHAAAA, ke smeh

Kaj mi znas kaj povedat o enem cosworthu, Zagrebške registracije, oranžne barve, je imel dva auspuha (po enega pred vsako zadnjo gumo) in je dirkal leta 99 ali 2000 v Il. Bistrici:ZAkoN Avto.

Ma ce nisi novinar, si fanatik :P al pa eden od voznikov:)

V glavnem ti samo dajaj informacije, mi smo ti izredno hvalezni!!!
Defendemos la alegria :::::::::: Svoboda Tuningu!:)
Slovenski Mazda forum
 
MaKo
Uporabnik
 
Prispevkov: 862
Pridružen: Po jul 14, 2003 10:05 am

Napisal/-a MaKo To jul 22, 2003 2:22 pm

mazda-mx3--> se ga spomnim, kaj vec kot to, da kre za Cosworth motor, jasno da 3.0 turbo, ki v najboljsem stanju daje 300KM, pospeski so pa jasno tako kot pri vseh WRC avtih abnormalni :twisted: ...ceprav ne gre vec za nov avtomobil. Moramo pa vedeti, da imajo vsi Rally avtomobili izredno nizke :?
koncne hitrosti - nekje pod 200 vsi. ce k temu pristejemo seststopenjski menjalnik in to, da 300 konjev pomeni vec kot pri navadnem avtomobilu. Saj so v dirkanju uporabljeni najboljsi materiali. Tukaj mislim predvsem na prenose. Znano je, da se na kolesa pri navadnih civilnih avtomobilih prenese tudi samo 50% dejanske motorne moci. Tako, da tile avti res trgajo... :twisted:
Vrni se na Tekmovanja

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov