Cestne dirke, hitrostne preizkušnje, dosežki
 
Uporabniški avatar
ManIAK
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2639
Pridružen: So apr 16, 2005 8:37 am

Re: Time Attack 2011 - Chapter 1:The New Beginning (19.3.201

Napisal/-a ManIAK Sr feb 23, 2011 6:43 am

Jaz z clionom ostanem v TAS. 8)

Pa očitno samo 4 * , ker niker ni CUP dopisano.
 
gofra
Uporabnik
 
Prispevkov: 1153
Pridružen: Pe jun 22, 2007 8:56 pm

Re: Time Attack 2011 - Chapter 1:The New Beginning (19.3.201

Napisal/-a gofra Sr feb 23, 2011 9:40 am

/OFF:

Nisi ti Clia prodal?
 
Uporabniški avatar
ManIAK
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2639
Pridružen: So apr 16, 2005 8:37 am

Re: Time Attack 2011 - Chapter 1:The New Beginning (19.3.201

Napisal/-a ManIAK Sr feb 23, 2011 10:39 am

off: Heh. Ne, še.

Nisem niti še dal na avto.net. Čakam da se vreme mal porihta, da bojo neke kulturne slike. Na forumih je blo sicer nekaj zanimanja, ampak nič resnega.
 
Uporabniški avatar
Matjaz46
Uporabnik
 
Prispevkov: 839
Pridružen: So feb 17, 2007 1:58 am
Kraj: Maribor

Re: Time Attack 2011 - Chapter 1:The New Beginning (19.3.201

Napisal/-a Matjaz46 Sr feb 23, 2011 11:23 am

ena zvezdica je 10 pik!
 
Uporabniški avatar
ManIAK
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2639
Pridružen: So apr 16, 2005 8:37 am

Re: Time Attack 2011 - Chapter 1:The New Beginning (19.3.201

Napisal/-a ManIAK Sr feb 23, 2011 12:06 pm

Sj maš kvalifikacijo na netu. Clio RS pade v TAS + 4 zvezdice.
 
Uporabniški avatar
LoCo
Uporabnik
 
Prispevkov: 960
Pridružen: Po jan 05, 2009 6:04 pm

Re: Time Attack 2011 - Chapter 1:The New Beginning (19.3.201

Napisal/-a LoCo Sr feb 23, 2011 12:49 pm

Naslednji k nardi kej tazga kot je naredu neimenovani pacient danes ob 7.30 zjutri bom pomojem iz kože dal...

Ob 7.30 telefon: p-pacient l-loco

p: Živjo zarad Time Attacka kličem (ne rabm dodat da sm jz takrat zelo trdno še spal)
l: Ja kako lah pomagam?
p: Zanima me kakšna so pravila...
l: mate na strani
p: ja sm gledu stran ja
l: ja in?
p: ja se mi ne da vsega tega brat, a mi lahko ti razlozis
l: tut tut tut
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.


Slika
 
Uporabniški avatar
_Ozi_
Novinec
 
Prispevkov: 280
Pridružen: Ne sep 23, 2007 10:56 am
Kraj: Rivercity

Re: Time Attack 2011 - Chapter 1:The New Beginning (19.3.201

Napisal/-a _Ozi_ Sr feb 23, 2011 12:58 pm

Omg =P must........not...........pa naj bo =P mogoče pa pacient vidi =P


Slika
 
drmocar
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 578
Pridružen: Če feb 26, 2004 6:06 pm

Re: Time Attack 2011 - Chapter 1:The New Beginning (19.3.201

Napisal/-a drmocar Sr feb 23, 2011 3:56 pm

HAHAHA :lol: :lol: :lol:

Boš mogu kupt še en telefon :EE

@manIAK: Bomo dodal še eno zvezdico za Cup podvozje :lol:
 
Uporabniški avatar
ManIAK
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2639
Pridružen: So apr 16, 2005 8:37 am

Re: Time Attack 2011 - Chapter 1:The New Beginning (19.3.201

Napisal/-a ManIAK Sr feb 23, 2011 5:08 pm

Še vedno sem v TAS. :lol:

Hotu sem sam povedat, da clio RS ni enako clio RS Cup. Ta pa je enak clio r27, torej bi blo pošteno da se za CUP podvozje doda še ena zvezdica.
 
Uporabniški avatar
Schkorc
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 529
Pridružen: Po apr 21, 2003 11:38 pm
Kraj: Celje

Re: Time Attack 2011 - Chapter 1:The New Beginning (19.3.201

Napisal/-a Schkorc Sr feb 23, 2011 9:02 pm

LoCo je napisal/-a:
Marko_mx-3 je napisal/-a:Imam vprašanje kako je z pravilnikom, je to to, kar je na spletni strani? In kdaj se preskoči razrede pri koliko točkah?


Manjši popravki pri gumah še sledijo. 60 točk = preskos razreda.

A sedaj bo res 60 točk preskok ali še vedno 61?

Oziroma te bom jutri okoli 7ih zjutraj poklical, če bi še meni malo razložil pravilnik :lol:.

ManIAK je napisal/-a:...
Hotu sem sam povedat, da clio RS ni enako clio RS Cup. Ta pa je enak clio r27, torej bi blo pošteno da se za CUP podvozje doda še ena zvezdica.

In če smo že pri tem potem tudi Megane 3 RS sploh ni enako kot Megane 3 RS CUP (nekaj takšnega kot Megane 2 RS in Megane 2 RS R26) ;). Ravno zaradi tega (kolikor razumem) bo tudi na seznamu avtomobilov, pred pričetkom sezone še rahla korekcija.

BTW Vidim, da je nekaj sprememb oziroma dodatkov bilo narejenih na tem seznamu, ampak Fiat Coupe 2.0 Turbo je pa očitno še vedno naj-jača raketa :D.

LP, Primož
Avtoslalom? Več na: www.amd-sempeter.si
 
Uporabniški avatar
LoCo
Uporabnik
 
Prispevkov: 960
Pridružen: Po jan 05, 2009 6:04 pm

Re: Time Attack 2011 - Chapter 1:The New Beginning (19.3.201

Napisal/-a LoCo Sr feb 23, 2011 9:31 pm

Schkorc je napisal/-a:[
Manjši popravki pri gumah še sledijo. 60 točk = preskos razreda.

A sedaj bo res 60 točk preskok ali še vedno 61?

Oziroma te bom jutri okoli 7ih zjutraj poklical, če bi še meni malo razložil pravilnik :lol:.

BTW Vidim, da je nekaj sprememb oziroma dodatkov bilo narejenih na tem seznamu, ampak Fiat Coupe 2.0 Turbo je pa očitno še vedno naj-jača raketa :D.

LP, Primož[/quote]

1. 61 točk je preskok se pravi če jih maš 60 si še v isti klasi
2. Poklič ob 7h in pridi pol na time attack ce upas... I know who you are.
3. Fiat Coupe 2.0T je daleč najboljši avto tko da bo ostal tam kjer je ! (bomo popravl :D )

Drgač pa še vedno čakam vaše sezname / predloge glede osnovnih klasifikacij.
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.


Slika
 
Uporabniški avatar
_B3yBo_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4121
Pridružen: Ne avg 28, 2005 5:21 pm
Kraj: vrhnika

Re: Time Attack 2011 - Chapter 1:The New Beginning (19.3.201

Napisal/-a _B3yBo_ Sr feb 23, 2011 9:44 pm

jst te bom prvo poklical da mi zadevo malo razlozis ker se mi neda brati :D

hec.... mi je vseeno za pravilnik zato sem tudi tiho
Slika
 
Uporabniški avatar
ManIAK
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2639
Pridružen: So apr 16, 2005 8:37 am

Re: Time Attack 2011 - Chapter 1:The New Beginning (19.3.201

Napisal/-a ManIAK Če feb 24, 2011 7:02 am

Jaz mam CUP podvozje da nebo mislu kdo da s temi zvezdicami sebi na mlin peljem vodo. Kakorkoli. Hočem povedati le da na seznam dodajte še clio RS CUP, da bo res pošteno, ker se bo hitro najdu kdo, ki mu to nebo odgovarjalo.
 
Uporabniški avatar
_Ozi_
Novinec
 
Prispevkov: 280
Pridružen: Ne sep 23, 2007 10:56 am
Kraj: Rivercity

Re: Time Attack 2011 - Chapter 1:The New Beginning (19.3.201

Napisal/-a _Ozi_ Če feb 24, 2011 8:05 am

ManIAK je napisal/-a:Hotu sem sam povedat, da clio RS ni enako clio RS Cup. Ta pa je enak clio r27, torej bi blo pošteno da se za CUP podvozje doda še ena zvezdica.


Ma ne bo čist štimalo =P novi Cup se pravi RS200 z Cup podvozjem ima še dodatno upgrade-ano podvozje napram R27 :mrgreen: mogoče bi kakšen uporabnik, ki je bolj v tem lahko več na to temo povedal, ampak že pri malo boljših revijah se lahko kaj najde. Npr.

By contrast, the new Cup chassis gets damper settings that are 15 per cent stiffer than the 197 Cup’s.


Zraven tega še....

Clio 200 has the claimed 20 per cent more low-end torque than the old 197.


7.5 per cent quicker steering rack


...shortening of first, second and third gears do give a slight improvement on the rather leggy feel of the 197. Furthermore, the new Cup chassis feels subtly sharper than that of the 197...


Še malenkost lažji kot RS197 Cup in je potem RS200 Cup res že z eno nogo v TAM :lol:
 
Uporabniški avatar
Schkorc
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 529
Pridružen: Po apr 21, 2003 11:38 pm
Kraj: Celje

Re: Time Attack 2011 - Chapter 1:The New Beginning (19.3.201

Napisal/-a Schkorc Če feb 24, 2011 10:34 am

LoCo je napisal/-a:
Marko_mx-3 je napisal/-a:Imam vprašanje kako je z pravilnikom, je to to, kar je na spletni strani? In kdaj se preskoči razrede pri koliko točkah?


Manjši popravki pri gumah še sledijo. 60 točk = preskos razreda.


LoCo je napisal/-a:1. 61 točk je preskok se pravi če jih maš 60 si še v isti klasi
2. Poklič ob 7h in pridi pol na time attack ce upas... I know who you are.
3. Fiat Coupe 2.0T je daleč najboljši avto tko da bo ostal tam kjer je ! (bomo popravl :D )

Drgač pa še vedno čakam vaše sezname / predloge glede osnovnih klasifikacij.

1. Kaj še svojega pravilnika ne poznaš :lol: HEC
2. Lejga mudela k nam spet (in še vedno) grozi :lol:. Kaj si pozabil da nas ponavadi pride več skupaj na TimeAttack? Itak da si potem upam pridet, čeprav si precej velik :D. JOKE/HEC!
Te bom res enkrat poklical ob 7ih (ali pa raje ob 5:30, ko se jaz zbudim :D), saj to je ja čisto normalna ura (za nas nekatere siromake :))
3. Potem si bom umislil enega takega Fiat Coupeja, da vidim to raketo (in prehitim vse Impreze in Micke :D) JOKE/HEC

4.Kar se tiče priprave seznama sem se jaz čisto zaštrikal, ker sem si zakompliciral do konca :lol:. Naš savinjski oddelek se dobi v soboto, da bomo s skupnimi močmi poskusili vsaj za manjše francoze predebatirati kaj pametnega.

@ManIAK & _Ozi_: Stvar je takšna, da se eni (mogoče) preveč poglabljamo v te svoje renoje, ker jih pač (pre)dobro poznamo (in seveda da Renault malo komplicira :)). Tako mogoče tudi malo sami sebi kopljemo jamo, ker si bomo za vse izvedenke nabili cel kup dodatnih točk. Itak so določeni Renaulti že sedaj dokaj visoko razvrščeni. Ostali (za ostale znamke) pa mogoče nimajo pripomb, čeprav mogoče tudi obstajajo kakšne izboljšane verzije (ali dodatni šport paketi), ki pa jih mi mogoče ne poznamo in tako ne moremo predlagati sprememb.
Če smo že pri Cliu 3 RS, na koncu bo 200 CUP že res v TAM zraven Megana 3 RS (vsaj 225 turbo konjev po možnosti s špero in CUP podvozjem), medtem ko bodo recimo Focus ST, Mini S*, Astra GTC/OPC, 207 RC*, Golf V/VI GTI še vedno v TAS :roll: :DDD. Megana od Sokola in Malija sta hitra, ampak to še ne pomeni, da so vsi Megani RS tako hitri, oziroma to še ne pomeni, da ne bi bili prej omenjeni avtomobili tudi tako hitri, če bi bili podobno opremljeni. In če so prej omenjeni avtomobili v TAS ne vem zakaj še navadni Megane RS ne bi bil (aja za to, ker potem bo počasi Clio RS v TAS brez zvezdic :lol:) oziroma, da bi bili še ostali (vsaj nekateri) v TAM.
Pa še malo mojega kompliciranja, recimo Clio 3 RS dobi sedaj za CUP paket (torej CUP podvozje) eno zvezdico, medtem ko dobi prav tako eno zvezdico Megane RS za CUP paket (oziroma pri Megane 2 za R26), ki vključuje CUP podvozje in LSD. Poleg tega kot je že _Ozi_ napisal Clio 197 CUP ali R27 ni enako Clio 200 CUP in bi si slednji zaslužil dodatne točke, ampak kljub temu serijski Clio Sport še vseeno ni za v TAM. OK že slišim LoCotov odgovor na to: "Sam si si kriv, zakaj pa nisi 200 CUP vzel" :D.
Poleg tega zani biti zanimivo, če recimo zamenjaš podvozje na "navadnem" Clio Sportu in vgradiš nekaj X je to recimo nekje +14točk, ampak če zamenjaš podvozje na CUPu z enakim podvozjem X, boš imel na CUPu +14točk+10točk, ker je že v osnovi CUP, ali kako :D?
Preveč kompliciram :lol:? No se pa vsaj vidi s čim se ukvarjam, ko pripravljam seznam :D.

LP, Primož
Avtoslalom? Več na: www.amd-sempeter.si
 
Uporabniški avatar
_Ozi_
Novinec
 
Prispevkov: 280
Pridružen: Ne sep 23, 2007 10:56 am
Kraj: Rivercity

Re: Time Attack 2011 - Chapter 1:The New Beginning (19.3.201

Napisal/-a _Ozi_ Če feb 24, 2011 11:14 am

@Schkorc - vsako jajce ni jajcu enako =P se strinjam, da Clio RS, tudi RS200 z Cup podvozjem, ni za v TAM. Sem pa vozil Clia od ManIAKa in tako mojega R27 ravno pred in po vožnji z njegovim. Dejansko se čuti malenkost bolj trdo/čvrsto nastavljeno vzmetenje, ampak ne toliko da bi opravičilo dodatne točke pri tem eventu. Bolj uporabna zadeva je več mid-range navora. Kot sam veš več navora v teh obratih pomeni tudi da lahko motor več dela opravi i.e. več konjev v tem območju in to v povezavi z krajšimi prvimi tremi prestavami se še kako obnese. Praktičen primer -> po prvi šikani sem jaz z mojim R27 čakal na 5500rpm burst of power medtem ko je ManIAK naredil 1/2 burn-outa. A peak at the back seats tudi takoj pokaže kje je Renautl prihranil še malenkost teže saj je bil moj 5-seater medtem ko RS200 je samo še za 4 (če je še kje prihranil Renault malo kg in na čim žal ne bi vedel). Skupek teh fabriških predelav se zelo dobro obnese sploh na tako zaprti progi kot je Raceland saj v tem primeru še hitrejši steering-rack pride do izraza, ker je manj preprijemanja volana. To sem mislil z mojim postom, ker dejansko sta si avta podobna in tudi različna. Ravno ta različnost je pa tisto kar bi pomenilo, da vsaka vredna predelava na R27, pa vzemimo moč ali odstranitev teže, bi pomenila preskok razreda in RS200 Cup bi pa ostal v TAS zato ker je tovarna to že predelala/dodelala.

Zdaj sem pa še jaz moral malo komplicirati čeprav sem hotel samo ManIAKa malo prcati =P ubistvo sem samo napisal svoje mnenje in me nič ne moti če bo RS200 Cup enako klasificiran kot R27 ;)
Zadnjič spremenil _Ozi_, dne Če feb 24, 2011 12:12 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
ManIAK
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2639
Pridružen: So apr 16, 2005 8:37 am

Re: Time Attack 2011 - Chapter 1:The New Beginning (19.3.201

Napisal/-a ManIAK Če feb 24, 2011 12:10 pm

Mene to nič ne prca, jaz tekmujem s časom in ne ostalimi tekmovalci.
Se pa mi zdi, da smo začeli čist preveč komplicirat. Na seznam se naj doda še clio RS CUP v razredu TAS *****, pa bo volk sit in koza cela.

Se mi pa ob vsem tem poraja še eno vprašanje. Bo clio RS182 CUP torej v istem razredu (TAS *****).. ? No, pa se zadeva ponovno zakomplicira....

ON: Jaz še čakam z prijavo, ker nevem kakšno bo vreme. :| Imam namreč samo ENA ( tnx to you know who.. :lol: ) platišča in če vremenska napoved nebo obetavna, pol nebom menjal gum in se nebom mogel udeležit. :evil:
 
Uporabniški avatar
Schkorc
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 529
Pridružen: Po apr 21, 2003 11:38 pm
Kraj: Celje

Re: Time Attack 2011 - Chapter 1:The New Beginning (19.3.201

Napisal/-a Schkorc Če feb 24, 2011 12:54 pm

@_Ozi_: Mogoče me nisi prav razumel. Jaz se strinjam, da je RS200 CUP bolje od RS197 CUP/R27 in to toliko bolje, da si zasluži dodatne točke/zvezdice (drugače si tudi 197 CUP ne bi smel zaslužiti točk napram "navadnemu" 197) . Vseeno pa ni toliko dober, da bi bil v TAM. Mogoče res ne deluje avto toliko izboljšan, da bi dobil dodatno zvezdico, ampak kot si napisal podvozje, menjalnik, spremenjena krivulja moči/navora, teža, in spremenjen volanski mehanizem napram 197 so stvari, ki naredijo avto boljši. Zakaj si potem sploh 197CUP/R27 zasluži dodatno zvezdico napram navadnemu 197, samo zaradi podvozja?

BTW S čim boš pa ti letos konkuriral, bingo? (se opravičujem, ker ne spremljam toliko forumov)

@ManIAK: Mogoče ne prca tebe, ampak prca pa mogoče nekoga drugega, ki bo zaradi tega imel slabše možnosti napram tebi. Kot je nakazal @_Ozi_ ti s svojim 200CUP voziš v TAS, nekdo z 197CUP/R27 bo želel avto pripraviti tako kot je tvoj serijski in bo samo s temi predelavami prišel v TAM ti boš pa še vedno v TAS, čeprav bosta avta enaka ;).

LP, Primož
Avtoslalom? Več na: www.amd-sempeter.si
 
Uporabniški avatar
_Ozi_
Novinec
 
Prispevkov: 280
Pridružen: Ne sep 23, 2007 10:56 am
Kraj: Rivercity

Re: Time Attack 2011 - Chapter 1:The New Beginning (19.3.201

Napisal/-a _Ozi_ Če feb 24, 2011 1:45 pm

Kar 100% prcam ManIAKa =P sem tudi napisal, da glede klasifikacije ne bom imel nobenih pripomb, če bosta na istem. Se pa očitno strinjava a tega ne vidima =P humm R27 ima tudi napram navadnim RS197 Recarote stock (če me spomin ne vara so celo 8kg na sedež težji od navadnih), nima rezervnega kolesa, nalepke (bling bling :EE) in pri mojem sem celo opazil, ko sem čistil zavore spredaj da so bile zmontirane stock Ferodo ploščice -> to je veter na mlin prodajalca, ki mi je trdil, da imajo Cup in R27 boljše zavore, ampak mu tega nisem verjel -> tako da ne vem ali je upravičeno višje klasificiran kot navadni RS197 ali ne. To je stvar organizatorjev in mogoče se bo lahko naredilo boljše osnovno klasificiranje vozil z več feedbacka, ker vsak res ni poglobljen v čisto vsako znamko/model.

Letos bom v TAM raztural z Nissan Micro 1.3 Super S -> 55kW, 835kg, 155/70/13 -> do I need to say more? :EE TAM pa zato, ker sem zadaj pobral ven vse...tudi zvočno izolacijo =P ampak žal ne morem / nočem priti na TA dokler ne bom zamenjal spredaj voznikov homokinetični zglob, zadaj stabilizator-palčke (iz glave mi je ušlo kako se reče po slo),.....sicer je majhna možnost, ampak obstaja opcija da bi potem povzročil kakšno težavo na progi (homo.zglob že res ropoče) in odškodoval koga kar pa definitivno nočem ravno tako kot ne poškodovati proge. Tako da dokler ne bo to zrihtano bom samo gledalec :(

@ManIAK - no problemo :) še kdaj =P
 
Uporabniški avatar
Matjaz46
Uporabnik
 
Prispevkov: 839
Pridružen: So feb 17, 2007 1:58 am
Kraj: Maribor

Re: Time Attack 2011 - Chapter 1:The New Beginning (19.3.201

Napisal/-a Matjaz46 Če feb 24, 2011 2:15 pm

Kaj falus komplicirate s temi zvezdicami, jaz sem se moral prijavit v tTAM pa bom mel samo eno zvezdico, en s Mitsubishi Lancer evo X pa bo tud v tam s 5 zvezdicami ko bo še mel slick gume, in bo vozo v isti klasi in tekmoval z mano, čeprav nisma primerljiva avta!
Ne vem zakaj so sploh tote zvezdice.Vse se zakomplicira, na koncu se eni s ne vem kakimi predelanimi mitsubishijimi pa imprezami prijavijo v tam klaso, loco ne komplicira in vseh natančno pregleda če je res, pol se pa jaz tud ne bom pritoževal ker se mi ni za kregat za nek čas ko mi na koncu tak nič ne pomeni!
Mislil sem tudi povedat da če imaš v isto klasi eno zvezdico ali pa 6 je čist en ist drek!
Vrni se na Tekmovanja

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost