Cestne dirke, hitrostne preizkušnje, dosežki
 
Uporabniški avatar
_B3yBo_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4121
Pridružen: Ne avg 28, 2005 5:21 pm
Kraj: vrhnika

Re: REPSOL Time Attack Chapter 2: Enga na hitr (8.4.2011)

Napisal/-a _B3yBo_ To mar 29, 2011 7:00 pm

naliM je napisal/-a:
_B3yBo_ je napisal/-a:samo ce odstranis rezervno kolo potem nesmes vuferja :lol:


Kaj pa CDji iz wechslerja? Koliko od petih jih moram pustiti notri, da še ne padem v TAU?



cdje lahko odstranis ce bi bili dvdji potem pa ne
Slika
 
Uporabniški avatar
Matjaz46
Uporabnik
 
Prispevkov: 839
Pridružen: So feb 17, 2007 1:58 am
Kraj: Maribor

Re: REPSOL Time Attack Chapter 2: Enga na hitr (8.4.2011)

Napisal/-a Matjaz46 To mar 29, 2011 7:18 pm

naliM kaj si spremenil na avtu od prejšnjega leta!!
Pa če je Drmo mogoče tukaj me zanima kaj je on spremenil od prejšnjega leta na avtu!

Hvala

Lp
 
Uporabniški avatar
naliM
Novinec
 
Prispevkov: 267
Pridružen: Ne jan 01, 2006 9:55 pm
Kraj: Maribor - okolica

Re: REPSOL Time Attack Chapter 2: Enga na hitr (8.4.2011)

Napisal/-a naliM To mar 29, 2011 7:55 pm

Matjaz46 je napisal/-a:naliM kaj si spremenil na avtu od prejšnjega leta!!
Pa če je Drmo mogoče tukaj me zanima kaj je on spremenil od prejšnjega leta na avtu!

Hvala

Lp


Slick gume + neka 'malenkost' na podvozju. Ostao je žal še vse serijsko.
 
Uporabniški avatar
Matjaz46
Uporabnik
 
Prispevkov: 839
Pridružen: So feb 17, 2007 1:58 am
Kraj: Maribor

Re: REPSOL Time Attack Chapter 2: Enga na hitr (8.4.2011)

Napisal/-a Matjaz46 To mar 29, 2011 8:23 pm

Fajn!
Se pa poznata te dve malenkosti, 3s!
Čestitam za prvo mesto!
 
Uporabniški avatar
SašoP
Uporabnik
 
Prispevkov: 984
Pridružen: Po jul 07, 2008 10:17 am
Kraj: Domžale

Re: REPSOL Time Attack Chapter 2: Enga na hitr (8.4.2011)

Napisal/-a SašoP Sr mar 30, 2011 8:40 am

Uff že tko hmal bo spet TA dojaja itak se vidmo pa še par besed mormo z organizatorji rečt :)
 
Uporabniški avatar
naliM
Novinec
 
Prispevkov: 267
Pridružen: Ne jan 01, 2006 9:55 pm
Kraj: Maribor - okolica

Re: REPSOL Time Attack Chapter 2: Enga na hitr (8.4.2011)

Napisal/-a naliM Sr mar 30, 2011 11:39 am

Matjaz46 je napisal/-a:Fajn!
Se pa poznata te dve malenkosti, 3s!
Čestitam za prvo mesto!


Hvala, kot vidiš iz časov, je bilo zelo na tesno. Faktor sreče je imel glede idealnega kroga in prometa na stezi odločilno vlogo, saj je bil par minut pred zaključkom seanse vrstni red na vrhu TAM čisto drugačen.
 
Uporabniški avatar
Matjaz46
Uporabnik
 
Prispevkov: 839
Pridružen: So feb 17, 2007 1:58 am
Kraj: Maribor

Re: REPSOL Time Attack Chapter 2: Enga na hitr (8.4.2011)

Napisal/-a Matjaz46 Sr mar 30, 2011 12:04 pm

naliM je napisal/-a:
Matjaz46 je napisal/-a:Fajn!
Se pa poznata te dve malenkosti, 3s!
Čestitam za prvo mesto!


Hvala, kot vidiš iz časov, je bilo zelo na tesno. Faktor sreče je imel glede idealnega kroga in prometa na stezi odločilno vlogo, saj je bil par minut pred zaključkom seanse vrstni red na vrhu TAM čisto drugačen.


hja :)
Če povem po resnici mi gre na živce kak so avti klasificirani in postavljeni v klase, ampak kaj moremo, vendar vseeno mislim da bi vsi morali bit pošteni in dat avto v tisto klaso ki spada! Za drmota me zanima kaj dela v TAM če se je prejšnjo leto z istim avtom vozo v TAU!
Veš ti kaj glede tega!!
 
Uporabniški avatar
airmike
Uporabnik
 
Prispevkov: 1214
Pridružen: Po okt 12, 2009 12:20 pm
Kraj: Rogaška Slatina

Re: REPSOL Time Attack Chapter 2: Enga na hitr (8.4.2011)

Napisal/-a airmike Sr mar 30, 2011 12:25 pm

Matjaz46 je napisal/-a: Za drmota me zanima kaj dela v TAM če se je prejšnjo leto z istim avtom vozo v TAU!
Veš ti kaj glede tega!!


Lani je blo za slick gume +50točk letos je pa +25 ;)
 
Uporabniški avatar
Matjaz46
Uporabnik
 
Prispevkov: 839
Pridružen: So feb 17, 2007 1:58 am
Kraj: Maribor

Re: REPSOL Time Attack Chapter 2: Enga na hitr (8.4.2011)

Napisal/-a Matjaz46 Sr mar 30, 2011 12:53 pm

Zakaj pa je lani drmo preskakoval klase! 3.9. je bil v tam 16.7., 7.8.. v tau!
 
drmocar
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 578
Pridružen: Če feb 26, 2004 6:06 pm

Re: REPSOL Time Attack Chapter 2: Enga na hitr (8.4.2011)

Napisal/-a drmocar Sr mar 30, 2011 1:05 pm

Zato ker smo zajebali pri kvalifikaciji vozila. Glede na lansko, prvotno, točkovanje predelav sem pa padel v TAU. Potem smo pa se zmenili da tam nimam kaj počet. Letos je pa pravilnik povsem drugačen (če bi si ga prebral bi videl ;) ) in padem v TAM. LAhko ti tudi pokažem list s predelavami. Pa da boš vedel imam, še nekaj rezerve pri točkah. ;) tako da pride še nekaj sprememb, katere bodo tudi doprinesle kakšen delček sekunde manj.

Spremenil sem pa menjalnik, odmično gred, spraznil avto in dodal školjkast sedež. Vse po pravilniku (moram bit za vzor ;) ).

Aja, pa preskakoval sem tudi glede na to s katerimi gumami sem vozil. ;)
 
Uporabniški avatar
LoCo
Uporabnik
 
Prispevkov: 960
Pridružen: Po jan 05, 2009 6:04 pm

Re: REPSOL Time Attack Chapter 2: Enga na hitr (8.4.2011)

Napisal/-a LoCo Sr mar 30, 2011 1:13 pm

Matjaz46 je napisal/-a:
naliM je napisal/-a:
Matjaz46 je napisal/-a:Fajn!
Se pa poznata te dve malenkosti, 3s!
Čestitam za prvo mesto!


Hvala, kot vidiš iz časov, je bilo zelo na tesno. Faktor sreče je imel glede idealnega kroga in prometa na stezi odločilno vlogo, saj je bil par minut pred zaključkom seanse vrstni red na vrhu TAM čisto drugačen.


hja :)
Če povem po resnici mi gre na živce kak so avti klasificirani in postavljeni v klase, ampak kaj moremo, vendar vseeno mislim da bi vsi morali bit pošteni in dat avto v tisto klaso ki spada! Za drmota me zanima kaj dela v TAM če se je prejšnjo leto z istim avtom vozo v TAU!
Veš ti kaj glede tega!!


Od lani smo spremenili _VELIKO_ stvari v pravilniku, vsekakor pa si lahko preprican da ko bo TAU klasa prišla na nivo ki ga pričakujemo, bodo časi nizkih 52 in visokih 51. Kaj pa naj tam dela Peugeot 106? Pa zakaj je bil lani v TAU? Zato ker je po lanskem pravilniku (čez katerega so večinoma pljuvali atmosferci in smo ga na sestanku preuredili) bilo mnogo preveč pik dodeljenih za predelave ki ne dajo niti približno toliko hitrosti kot jo nekateri prištevajo.

Bom še tu napisal kar sem povedal na sestanku in sicer prevod klas v besede:
TAS - nižji cenovni razred avtomobila z malo modifikacijami
TAM - nižji cenovni razred avtomobila z VELIKO modifikacijami ali višji cenovni razred avta z malo modifikacijami - in posledično po pričakovanjih v letošnji sezoni NAJBOLJ konkurenčna klasa. Sem spadajo točno avtomobili ki trenutno zmagujejo - lahki hitri FWDji na slick gumah - bomo videli ko bo ena impreza ali evo nataknil dirkalne gume (osnovna klasifikacija teh avtomobilov se bo še malo spremenila...)
TAU - najvišja klasa kjer praktično ni pravil, posledično za biti konkurenčen v tej klasi JE potrebno imeti zelo dobro platformo že v štartu ker 190 konjski fwd z 1,5tone težko modificiraš v konkurenčen avto za to klaso.


Mislim da bi moral po pravilni slovenski metodi najprej "pomesti pred svojim pragom". Preračunaj koliko imaš še točk in me pokliči, pa bova predebatirala kje ti manjkajo desetinke ki jih iščeš... Na mehkem podvozju z originalnimi stabilizatorji in cestno optiko pač ne moreš pričakovati da boš premagoval namenske avtomobile kar tako. Sigurno pa ni odgovor "tisti ki je hitrejši od mene mora v višjo klaso".

lp
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.


Slika
 
Uporabniški avatar
Matjaz46
Uporabnik
 
Prispevkov: 839
Pridružen: So feb 17, 2007 1:58 am
Kraj: Maribor

Re: REPSOL Time Attack Chapter 2: Enga na hitr (8.4.2011)

Napisal/-a Matjaz46 Sr mar 30, 2011 2:07 pm

Drmo kaj pa si spremenil pri menjalniku, ker v klasifikaciji piše tak: Neserijski sekvenčni/pol-avtomatski/dog-ring (brez sinhronov) menjalnik-avtomatska reklasifikacija – UNLIMITED!
Drugače pa hvala da si povedal.
Loco zakaj me napadaš, ti bi moral bit prvi ki bi pregledal vse avte in papirje kaj so napisali, pol bi se vsi strinjali. Jaz se sedaj pogovarjam z dirkači, ki mi lepo povedo kaj imajo predelano in bom s tem tudi zadovoljen.
Sicer pa ni važno al ma avto 50 konjev, če ima neke rally hude predelave bo pač spadal v TAU!
 
Uporabniški avatar
_B3yBo_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4121
Pridružen: Ne avg 28, 2005 5:21 pm
Kraj: vrhnika

Re: REPSOL Time Attack Chapter 2: Enga na hitr (8.4.2011)

Napisal/-a _B3yBo_ Sr mar 30, 2011 2:10 pm

ja ja vi kr gulfejte :lol:

mogoce vs pridem pogledat kot fotograf. Bom videl kako se bo casovno se islo...
Slika
 
Uporabniški avatar
LoCo
Uporabnik
 
Prispevkov: 960
Pridružen: Po jan 05, 2009 6:04 pm

Re: REPSOL Time Attack Chapter 2: Enga na hitr (8.4.2011)

Napisal/-a LoCo Sr mar 30, 2011 2:45 pm

Matjaz46 je napisal/-a:Drmo kaj pa si spremenil pri menjalniku, ker v klasifikaciji piše tak: Neserijski sekvenčni/pol-avtomatski/dog-ring (brez sinhronov) menjalnik-avtomatska reklasifikacija – UNLIMITED!
Drugače pa hvala da si povedal.
Loco zakaj me napadaš, ti bi moral bit prvi ki bi pregledal vse avte in papirje kaj so napisali, pol bi se vsi strinjali. Jaz se sedaj pogovarjam z dirkači, ki mi lepo povedo kaj imajo predelano in bom s tem tudi zadovoljen.
Sicer pa ni važno al ma avto 50 konjev, če ima neke rally hude predelave bo pač spadal v TAU!


Jaz tebi razložim mnenje te napadam, ti pa enemu rečeš "da nima kej delat v TAM" se pa pogovarjaš? :)

In peugeot nima sekvence, niti polavtomatskega niti dog-box menjalnika. Samo krajša prestavna razmerja.

Cilj mojega posta je bil da dokler nimaš avta narejenega optimalno za klaso (se pravi malo pred preskokom klase) se nekako ne moreš postavljat ob bok in jamrat da je nekej narobe s pravili... Ko boš mel pa avto narejen na robu klase pa ti bo en dal 2 sekundi, takrat bomo pa debatiral o reklasfikaciji in to že med eventom, tako da bo hitro zadeva urejena, do takrat je pa pač razlika v šoferju in avtu. Pa nič te ne napadam, samo poskušam razložit še za vse ostale kaj je point pravilnika...

lp
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.


Slika
 
Uporabniški avatar
eXtreme69
Novinec
 
Prispevkov: 244
Pridružen: Če maj 06, 2010 9:22 pm

Re: REPSOL Time Attack Chapter 2: Enga na hitr (8.4.2011)

Napisal/-a eXtreme69 Sr mar 30, 2011 2:52 pm

_B3yBo_ je napisal/-a:ja ja vi kr gulfejte :lol:

mogoce vs pridem pogledat kot fotograf. Bom videl kako se bo casovno se islo...


Greš z mano dol, mau za družbo? Pa še kamerco s sabo vzameš ;)
Slika
 
Uporabniški avatar
_B3yBo_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4121
Pridružen: Ne avg 28, 2005 5:21 pm
Kraj: vrhnika

Re: REPSOL Time Attack Chapter 2: Enga na hitr (8.4.2011)

Napisal/-a _B3yBo_ Sr mar 30, 2011 2:57 pm

delam, tako da bi prisel sele okoli 4 ure... mislim pa da je to tebi prepozno
Slika
 
drmocar
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 578
Pridružen: Če feb 26, 2004 6:06 pm

Re: REPSOL Time Attack Chapter 2: Enga na hitr (8.4.2011)

Napisal/-a drmocar Sr mar 30, 2011 3:29 pm

@Matjaž46: Avto ima krajši menjalnik in motor je na ercovih valjih sproduciral 145hp in 162Nm navora. Podvozje je zelo poceni sestavljeno skupaj (vse kupaj sem dal cca. 500€). Avto je narejen za TimeAttack prvenstvo in podobne uživancije in ni več za na cesto. To je tudi point pravilnika in celega Time Attack prvenstva. ;)
 
Uporabniški avatar
Matjaz46
Uporabnik
 
Prispevkov: 839
Pridružen: So feb 17, 2007 1:58 am
Kraj: Maribor

Re: REPSOL Time Attack Chapter 2: Enga na hitr (8.4.2011)

Napisal/-a Matjaz46 Sr mar 30, 2011 4:12 pm

No fajn!
Se vidimo na racelandu

Uzivajte
 
Uporabniški avatar
eXtreme69
Novinec
 
Prispevkov: 244
Pridružen: Če maj 06, 2010 9:22 pm

Re: REPSOL Time Attack Chapter 2: Enga na hitr (8.4.2011)

Napisal/-a eXtreme69 Sr mar 30, 2011 4:32 pm

_B3yBo_ je napisal/-a:delam, tako da bi prisel sele okoli 4 ure... mislim pa da je to tebi prepozno


Ja jz sm že dopust uzel, tako da bom najkasnej 13ih/14ih že dol :)
Slika
 
Uporabniški avatar
ManIAK
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2639
Pridružen: So apr 16, 2005 8:37 am

Re: REPSOL Time Attack Chapter 2: Enga na hitr (8.4.2011)

Napisal/-a ManIAK Sr mar 30, 2011 4:49 pm

Mene sicer to ne gane, ampak a nisi mel na tem eventu drug menjalnik?
Vrni se na Tekmovanja

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost