
Rajmond je napisal/-a:Grobnik Track Day Girl![]()
http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 0395_n.jpg
http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 3998_n.jpg
http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 8670_n.jpg
lizard je napisal/-a:Rajmond je napisal/-a:Grobnik Track Day Girl![]()
http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 0395_n.jpg
http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 3998_n.jpg
http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 8670_n.jpg
Precej fukabilna.
skopusnik je napisal/-a:Schkorc, dej mal povej...koliko časa si bil vse skupaj na progi?A gume ful pobira?
gofra je napisal/-a:Schkorc, ti si bil z modrim ventilarjem al rumenim RS197?
Sicer pa, bilo je peklensko za zacetek Aprila (27+!!)!
LpF
airmike je napisal/-a:Ni mislo alfe lizzy
Schkorc je napisal/-a:Ravno prispel domov... Bilo je fenomenalno. Že sama pot do tja in nazaj (po navadni cesti) je bila uživancija (Knežak pa to - v obe smeri
), Grobnik pa sploh. Sicer smo bili prvo na ogledu grada Grobnik, ker smo zalutali
![]()
, no samo da smo potem našli
. Kljub temu, da smo se parkrat zgubili, smo vseeno imeli dovolj rezerve, da smo si pred avtomobilističnim delom eventa lahko ogledali precej voženj motoristov. HUDO...
Po končanem motorističnem delu, sem tudi jaz zapeljal na progo (s sovoznikom). Spoznavanje proge (to je pa malo drugače kot naš Mobikrog včasih - predvsem ima ovinke za razliko od Mobikroga), poskus učenja proge (pa zakaj mi ne gre, saj pa sta v osnovi samo 2 ovinka, ki se ponavljata - levi in desni), iskanje linij, upanje na to da bom lahko koga lovil in se tako lažje učil (NO GO)
.
Potem je sledilo še več vožnje, in proga se je nekoliko vtisnila v spomin, kljub temu da se mi je zdela vožnja hitra, so me stalno prehitevali ostali, linije so bile malo bolšje (časi niti ne
).
Sledilo je še več vožnje in občutek, da že znam progo, in spet poskus sledenja ostalih za iskanje linij (recimo Kavsa z Minijem- no to ni izvedljivo sploh
), potem se je začelo pretiravanje (ko se ti zdi, da če je prejšnji krog v četrti šlo skoraj na polno, da je še lufta, da gre četrta na polno in ugotoviš, da v bistvu ne gre, je precej zanimivo
- sem vesel da imam precej soliden ESP in niti nisem enkrat pomislil, da bi ga izklopil
).
No potem, ko sem bil malo manj počasen, sem ugotovil, da če čisto vedno vsakemu hitrejšemu takoj posvetiš vso pozornost, se mu čisto umakneš in zaviraš, ne narediš nobenega hitrega kroga. Ugotovil sem tudi, da imajo nekateri precej močne avtomobile (na ravninah) pri zavojih pa ni tako ogromne razlike. Zato sem potem začel počasi (res počasi) prakticirati tako, da sem pač odpeljal zavoj(e) po liniji in se umaknil na ravnini, kjer nisem izgubljal časa. Potem sem pa čisto padel notri. Ko ti zadek oddrsava v četrti prestavi - neprecenljivo. Uživancija, na koncu sem bil celo dovolj hiter, da sem na ravninah rabil prestavljati v šesto prestavo
. Pa umikat se mi že tudi skoraj ni bilo več treba
![]()
. Sem pa potem ugotovil tudi kako lepo je, če se komu zdi, da je na krožni dirki in se ti ne umakne po cel krog ali več.
Moj cilj, da odpeljem pod 2 minuti, je bil z nekaj pod 2 minutam dosežen, tako da sem za prvič zelo zadovoljen. Lušte smo si naredili ogromne in še malo večje, tako da že razmišljam kako bi naslednjič tja spravil GTTjko in ostale naše karjole. 3 ure je bilo ravno dovolj, da nisem preveč noter padel, pa čeprav me je bilo potrebno skoraj poditi iz proge (če ne drugega se lahko pohvalim, da sem se čisto zadnji spokal dol
).
@Kavs Hvala za usmerjanje na začetku, pa tvoji ekipi za posojo olfa noža na koncu.
LP, Primož
croma_man je napisal/-a:pol praviš da je R53 boljši
MaRko81 je napisal/-a:film ne dela...npačna url povezava
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost