Cestne dirke, hitrostne preizkušnje, dosežki
 
Uporabniški avatar
_Ozi_
Novinec
 
Prispevkov: 280
Pridružen: Ne sep 23, 2007 10:56 am
Kraj: Rivercity

Re: REPSOL Time Attack Chapter 2: Enga na hitr (8.4.2011)

Napisal/-a _Ozi_ Po apr 11, 2011 7:15 pm

Jaz nažalost nimam nobene od 306ke :(

@eXtreme69 - imam 5-6 slik, ampak so vse blurry :(
 
Uporabniški avatar
eXtreme69
Novinec
 
Prispevkov: 244
Pridružen: Če maj 06, 2010 9:22 pm

Re: REPSOL Time Attack Chapter 2: Enga na hitr (8.4.2011)

Napisal/-a eXtreme69 Po apr 11, 2011 7:50 pm

To je zih zato k sm prehitr.. :D

PS: al pa zato k ti nism dau za vozt! :-P
Slika
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Re: REPSOL Time Attack Chapter 2: Enga na hitr (8.4.2011)

Napisal/-a Symon Po apr 11, 2011 7:51 pm

drsokodj je napisal/-a:hej, imate kakšne slike peugeota 306? hvala in LP!

Evo dec, nekaj sem pa našel! Ni ne vem kaj ampak bolj hobi fotka. :lol:
Slika
Slika
Pa še en bolj malokrat škljocnen avto:
Slika
Po treh, valda.
Slika
Pa še edini V6 na TA (OK, VR6 je na pol V6 :-P )
Slika
Slika


Tule so pa fotke Punta! http://smg.photobucket.com/albums/v294/Shusuglao/Time%20attack/#!cpZZ3QQtppZZ20
Zadnjič spremenil Symon, dne Po apr 11, 2011 7:56 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
 
Uporabniški avatar
_Ozi_
Novinec
 
Prispevkov: 280
Pridružen: Ne sep 23, 2007 10:56 am
Kraj: Rivercity

Re: REPSOL Time Attack Chapter 2: Enga na hitr (8.4.2011)

Napisal/-a _Ozi_ Po apr 11, 2011 7:56 pm

eXtreme69 je napisal/-a:PS: al pa zato k ti nism dau za vozt! :-P


Je tako! =P :mrgreen: :lol:
 
Uporabniški avatar
eXtreme69
Novinec
 
Prispevkov: 244
Pridružen: Če maj 06, 2010 9:22 pm

Re: REPSOL Time Attack Chapter 2: Enga na hitr (8.4.2011)

Napisal/-a eXtreme69 Po apr 11, 2011 8:06 pm

_Ozi_ je napisal/-a:
eXtreme69 je napisal/-a:PS: al pa zato k ti nism dau za vozt! :-P


Je tako! =P :mrgreen: :lol:


Sm vedu! :P

@Symon: tnx, vidm da se avto še vedno dost nagiba :D
Slika
 
Uporabniški avatar
airmike
Uporabnik
 
Prispevkov: 1214
Pridružen: Po okt 12, 2009 12:20 pm
Kraj: Rogaška Slatina

Re: REPSOL Time Attack Chapter 2: Enga na hitr (8.4.2011)

Napisal/-a airmike Po apr 11, 2011 8:19 pm

Bom dal kr link od albuma. Če se ne vidi povejte!

http://www.facebook.com/album.php?aid=7 ... 0a1b4513ac
Zadnjič spremenil airmike, dne Po apr 11, 2011 8:36 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
sporn
Novinec
 
Prispevkov: 118
Pridružen: Sr jan 13, 2010 6:14 pm

Re: REPSOL Time Attack Chapter 2: Enga na hitr (8.4.2011)

Napisal/-a sporn Po apr 11, 2011 8:35 pm

škodilak ga pa zmaga :lol:
 
Uporabniški avatar
SašoP
Uporabnik
 
Prispevkov: 984
Pridružen: Po jul 07, 2008 10:17 am
Kraj: Domžale

Re: REPSOL Time Attack Chapter 2: Enga na hitr (8.4.2011)

Napisal/-a SašoP To apr 12, 2011 12:08 pm

Dej če ma kdo sliko od dirkalnega kombija nej naloži al pa na ZS pošle :lol:
 
Uporabniški avatar
eXtreme69
Novinec
 
Prispevkov: 244
Pridružen: Če maj 06, 2010 9:22 pm

Re: REPSOL Time Attack Chapter 2: Enga na hitr (8.4.2011)

Napisal/-a eXtreme69 To apr 12, 2011 12:12 pm

airmike: zakon! :P
Slika
 
urosch
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 90
Pridružen: Ne dec 28, 2008 11:04 pm

Re: REPSOL Time Attack Chapter 2: Enga na hitr (8.4.2011)

Napisal/-a urosch To apr 12, 2011 2:26 pm

A tretji TA bo 30.4.11?
 
Uporabniški avatar
Rifasiemp
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 75
Pridružen: Če maj 18, 2006 4:39 pm

Re: REPSOL Time Attack Chapter 2: Enga na hitr (8.4.2011)

Napisal/-a Rifasiemp To apr 12, 2011 2:51 pm

Schkorc je napisal/-a:Preden spet pozabim, moram pohvaliti Ozija in skopusnika s fotkami. Seveda se priporočam, če še ima kdo kakšno fotko rumenega Clia RS in srebrnega Audija A4.


DevilJDM je napisal/-a:...Glede na case ki so bili na TA 2 bi Goku-san brez problema bil v TAM klasi, tako kot je rekel Drmo. Treba se je odlocit kaksne case se misli vozit v TAM. Ce bo tako kot je Loco omenil v enem izmed svojih postov ( nizkih 53 ali 52 < ne spomnem se tocn ), potem bi Goku-san definitivno moral biti v TAM klasi....

V bistvu zanimivo vprašanje kam spada :). Po mojem mnenju tudi spada bolj v TAM. Res pa kot ti je že LoCo napisal, tvoj izračun ni pravilen :). Vseh modifikacijskih točk si naštel 77. Glede na to, da se swap obravnava individualno, se lahko 25 točk odšteje, ker bodo zajete pri swapu - če je vse seveda serijsko, torej pride na 52 modifikacijskih točk. Po trenutni osnovni klasifikaciji bi swap moral prinesti res minimalno 40 točk (fer bi verjetno bila še kakšna točka več :)). Tako bi v tem primeru prišel nekje na 102 skupnih točk (če se upošteva tistih 10 točk iz osnovne za ESi, ampak ne vem čemu 10 točk temu konkretnemu avtu brez motorja :)). Če špera ni serijska pa nekje na 112.

Koliko točk bi pa z letošnjim pravilnikom nabral, če bi šel 1.6 motor predelovati na približne ITR specifikacije?


DevilJDM je napisal/-a: Ravno tako bo problem, ce se bo nasel nekdo s serijsko itr in seveda da zna vozit. Potem bo tudi to kar naenkrat zgoljufana honda. Raje povem v naprej, da ne bo potem cudno. Je pa res da je serijskih ITR zelo malo. Mogoce lahko to temo pustimo tudi do takrat ko se bo dejansko nekdo pripeljal z njo. Me pa mika da bi si jo enkrat sposodil od kolega in sel par krogov z njo po RL zgolj zaradi informativnih namenov :D

Zakaj bi bil problem s serijsko ITR? Pa če pelje 56s, bo pač toliko peljala :). Saj tudi sedaj recimo LSi ne more v TAS kaj dosti narediti, tako pa mogoče potem trenutni top TAS avtomobili ne bi mogli konkurirati, ampak tako pač je.
Mislim, da praktično noben FWD sploh NA FWD ne spada osnovno v TAM. Res pa mislim, da ima ITR premalo osnovnih točk (30). V predlogu, ki sem ga poslal je bila TAS**** (glede na to, da ima Clio 3 RS CUP 5 zvezdic, bi jih tudi ITR prisodil toliko, ampak OK =P).


Silvio je napisal/-a:
Schkorc je napisal/-a:@Saxojevci: Prodajte Saxoje in nabavite 106ke :D.

Bom tako rekel: Dokler pelje saxo hitreje v TAM kakor renault bom kar na saxoju ostal :)

=P... Prvo počakaj, da pride kak pameten Renault letos v TAM :twisted: (ta "grožnja" je namenjena samo Saxojevcem oz. njihovim počasnim časom :twisted: =P :D)... Lahko pa pridete na Grobnik, ker tokrat ni bilo dol niti enega Citroena za razliko od kar precej renojev :lol:...


LoCo je napisal/-a:Offtopic (in zgolj informativne narave, kar pomeni da ne quotate, ne razpredate in da pustite to tematiko na miru zaenkrat):
Se je pa res pojavila potreba mogoče po vmesni klasi med tistih stock 57 in tam 52-53. Ampak to je zaenkrat stvar debate in nič drugega, da nebi slučajno kdo začel na veliko o tem razpredat. V nobenem primeru pa če bo res tu vmes še 1 klasa ne bo klasa ki bi imela kakšno zahtevo glede gum. Razlog za to pa je še 300tič povedan: rabljeni slajki/štampe so cenejši od cestnih gum, v nemogočih pogojih zdržijo dlje od cestnih gum in dovoljujejo nivoje gripa ki tako ali tako niso primerni za na cesto. Navadite se jih uporabljat! Ceneje bo, bolj zabavno bo, pa še meja med dirkališčem in cesto bo toliko bolj očitna in lažje dojemljiva. Jaz osebno si ne predstavljam več peljat na pisti brez dirkalnih gum...

Samo zanima me, kaj se zgodi, če citiraš, kar se naj ne bi citiralo :D...

Saj ne... ko je že/še tukaj govora o dirkalnih gumah in glede na debato zadnjič na TAju. Bilo oz. je omenjeno, da ne bi bilo slabo, če bi vsi (večina) vozili na dirkalnih gumah. Samo za premislek. Kaj pa če sploh ne bi bilo omejitev glede gum, pač prosta izbira kaj voziš ? Torej podobno kot smo se pogovarjali, ampak mislim tako, da se sploh ne bi točkovale? To bi recimo tudi lahko bil eden izmed načinov, kako ostati pri samo treh klasah (glede na to, da večina meni, da so štiri klase preveč za 60 tekmovalcev). Torej TAU in TAM v bistvu sploh ne bi bile deležne večjih sprememb glede časov (torej 52-53s), čeprav bi bilo potem v TAM dodatnih 25 točk, ki bi se "prišparale" na račun gum, ampak itak lahko že sedaj predelaš avto na polno in ti še ostanejo točke, ki jih že praktično nimaš kje več porabiti :). No pač s temi odvečnimi točkami bi bilo treba potem nekaj narediti.
Spremembe pa bi bile v TAS. Ker gume ne bi bile točkovane, pa bi lahko vsaj tiste osnovne stvari spremenili in bi avtomobili lahko vozili čase okoli 55s oz. malo pod (torej skoraj lanska TAM klasa).

Res pa tudi v tem primeru recimo Imprezarji (oziroma njihova želja o tekmovanju z road ready avtom) žal spet izpade :(. Seveda pa bi tako kot sedaj, tudi potem bili konkurenčni v TAM...
Seveda pa prvo počakajmo na tematiko, ki je še ne smemo obravnavati :).

BTW @LoCo: Danes mi ne bo uspelo...


LP, Primož


Je kdo razmišljal o kaki osnovi klasifikacije na podlagi pravilnika o avtoslalomih? serijski avtomobili do 1600 in nad 1600 ccm in pa predelani do 1600 in nad 1600ccm ? Pač z združitvijo z aktualnim pravilnikom TA? Mislim da pozabljate, da so kubiki velik faktor... Avto s 1300ccm in veliko predelavami bo padel v TAU ampak je zelooo malo verjetno da bo tam s takimi predelavami konkurencen (z izjemo MRC fičo... ampak tam je faktor prostornine takoj 1,7 saj je T)

Moj predlog kar se tega tiče... Se oproščam za off!

Lp, Nejc!
Slika
za ta dnar je to to;)
 
Uporabniški avatar
_B3yBo_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4121
Pridružen: Ne avg 28, 2005 5:21 pm
Kraj: vrhnika

Re: REPSOL Time Attack Chapter 2: Enga na hitr (8.4.2011)

Napisal/-a _B3yBo_ To apr 12, 2011 2:58 pm

to sem ze jaz lansko leto rekel da bi moralo biti pa je slo na gluha osesa.

vazn je da se navozmo....brum brum :DDD
Slika
 
Uporabniški avatar
drsokodj
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 529
Pridružen: Sr nov 30, 2005 9:56 pm

Re: REPSOL Time Attack Chapter 2: Enga na hitr (8.4.2011)

Napisal/-a drsokodj To apr 12, 2011 3:14 pm

jz pa z serijskimi 100konji vozm pod 57.5 .... z slajk gumami seveda.. sicer pa dost sm gledu folk in ja... dejte mal gume boljše gor pa mal dirke glejte kako tm vozjo v ovinke pa bote izboljšal cajt.. al si pa kupte avto k bo konkurenčen v svoji klasi!
Slika
Slika
Slika
Slika
 
Uporabniški avatar
Slicker
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4594
Pridružen: Pe jul 23, 2004 12:38 am
Kraj: okolica Trebnjega

Re: REPSOL Time Attack Chapter 2: Enga na hitr (8.4.2011)

Napisal/-a Slicker To apr 12, 2011 3:25 pm

veliko bolj kot konji pod pokrovom je važno prestavno razmerje avtomobila tukaj.
 
Uporabniški avatar
LoCo
Uporabnik
 
Prispevkov: 960
Pridružen: Po jan 05, 2009 6:04 pm

Re: REPSOL Time Attack Chapter 2: Enga na hitr (8.4.2011)

Napisal/-a LoCo To apr 12, 2011 4:56 pm

Rifasiemp je napisal/-a:Je kdo razmišljal o kaki osnovi klasifikacije na podlagi pravilnika o avtoslalomih? serijski avtomobili do 1600 in nad 1600 ccm in pa predelani do 1600 in nad 1600ccm ? Pač z združitvijo z aktualnim pravilnikom TA? Mislim da pozabljate, da so kubiki velik faktor... Avto s 1300ccm in veliko predelavami bo padel v TAU ampak je zelooo malo verjetno da bo tam s takimi predelavami konkurencen (z izjemo MRC fičo... ampak tam je faktor prostornine takoj 1,7 saj je T)

Moj predlog kar se tega tiče... Se oproščam za off!

Lp, Nejc!


Hvala za predlog.

Avto s 1300ccm in veliko predelavami bo padel v TAU in tam ne bo konkurenčen. Če je platforma slaba že v štartu potem pač nima kaj iskati v TAU, in ker je 1,3 je v osnovni klasifikaciji nekje v TAS brez zvezdic kar pomeni da ima 120 točk modifikacij prostora za biti konkurenčen v TAM ali 60 za biti konkurenčen v TAS. In to je bistvo Time Attacka. V TAU pač ne moreš ravno z vsakim avtom biti konkurenčen.

Edit:

Uglavnem - klase so tri in zaenkrat bodo ostale 3. Mogoče se bodo malo spremenile, ampak sigurno jih ne bo 4291 kot je to na naših profi dirkah, kjer vsak dobi 3 pokale zato ker je pač zbral denar da se je na GHD prijavil.
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.


Slika
 
Uporabniški avatar
DevilJDM
Novinec
 
Prispevkov: 104
Pridružen: Če jul 22, 2010 11:03 pm

Re: REPSOL Time Attack Chapter 2: Enga na hitr (8.4.2011)

Napisal/-a DevilJDM To apr 12, 2011 5:41 pm

Schkorc je napisal/-a:Koliko točk bi pa z letošnjim pravilnikom nabral, če bi šel 1.6 motor predelovati na približne ITR specifikacije?

LP, Primož


- Obdelane ali zamenjane odmične gredi ali zobniki za nastavljanje odmičnih gredi in/ali sprememba velikosti ventilov, spremenjena, zbrušena ali spolirana serijska glava motorja +15
- Modificiran Final Drive (prenos/diferencial/razmerja) +15 << prestavna razmerja so ista med VTI in ITR razn 4. prestava ki tako ali tako ne pride v postev. Drugacen je edino final drive, kateri pa je kljucnega pomena. VTI 4.4 ITR 4.785
- Dodan LSD ali zavarjen/zaklenjen diferencial (Neserijski) +10 S tem da ce imas JDM VTI motor imas ze serijsko LSD, drugace ga pa VTI nima.

To bi bilo nekaj takega....

pac ce ne upostevamo sesalni kolektor in izpuh, katerega tako ali tako vsak menja prav tako pri VTI kot pri ITR.


Kar se tice da sem premalo tock nastel...jst sm nastel osnovne tocke toliko da se je videlo koliko je se lufta za dodatne tocke za motor.... mislim da jih je se vec kot prevec.


Lp
 
Uporabniški avatar
_B3yBo_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4121
Pridružen: Ne avg 28, 2005 5:21 pm
Kraj: vrhnika

Re: REPSOL Time Attack Chapter 2: Enga na hitr (8.4.2011)

Napisal/-a _B3yBo_ To apr 12, 2011 5:51 pm

drsokodj je napisal/-a:jz pa z serijskimi 100konji vozm pod 57.5 .... z slajk gumami seveda.. sicer pa dost sm gledu folk in ja... dejte mal gume boljše gor pa mal dirke glejte kako tm vozjo v ovinke pa bote izboljšal cajt.. al si pa kupte avto k bo konkurenčen v svoji klasi!



vau full hudo. jst sm pa z 1.2 mlincko (72konjov) in na 10 let starih stampah vozil 58.... pa kaj... a tvoj avto je konkurenc? dej no malo razmisli predn hoces bahato pisat. Clovk je cisto lepo predlagal.
Slika
 
Uporabniški avatar
eXtreme69
Novinec
 
Prispevkov: 244
Pridružen: Če maj 06, 2010 9:22 pm
 
Uporabniški avatar
eXtreme69
Novinec
 
Prispevkov: 244
Pridružen: Če maj 06, 2010 9:22 pm
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Re: REPSOL Time Attack Chapter 2: Enga na hitr (8.4.2011)

Napisal/-a Symon Če apr 21, 2011 11:39 am

....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
Vrni se na Tekmovanja

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov