_B3yBo_ je napisal/-a:Courage™ je napisal/-a:oprosti ampak hitrosti na stezi glih ne dosegajo nekih ekstremnih stevilk. Nevem no, meni je mimo.
to drzi, da ni nekih hitrosti. samo so hitrosti tudi cez 90km/h
pri takem avtu kot je cinq se pa nebi rad zvrnil niti pri 40km/h, kaj sele pri vecji hitrosti. Zalomi se pa lahko zelo hitro...
meni je prvo varnost potem pa ostalo
~toMmy~ je napisal/-a:Kaj pa kombinacija čelade in air baga? A nima to lahko hitro ravno obratnega učinka?
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.
LoCo je napisal/-a:~toMmy~ je napisal/-a:Kaj pa kombinacija čelade in air baga? A nima to lahko hitro ravno obratnega učinka?
Če je čelada taka kot treba - se pravi primerne velikosti kot najbolj pomemben faktor, potem je učinek samo to da malo manj airbag boli...
Nepravilna uporaba čelade (prevelika čelada v največ primerih) pa je prinesla že kakšno zlomljeno čeljust in kakšn zbit zob ob izprožitvi airbaga... Še vedno pa je varnost s čelado v avtu večja kot brez - kakorkoli in kadarkoli.
~toMmy~ je napisal/-a:S pravo avtomobilistično čelado verjetno res ni problem, prva misel mi je bila, kako bi zgledalo, če bi imel motoristično čelado in bi se ti sprožila čelni i stranski air bag, verjetno bi ti glavo odbijalo kot žogo!
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov