
-Sistem točkovanja je čisto OK. Se strinjam z airmike.om, če pogledate so časi res dosti skupaj, torej so avti za v isto klaso. Mogoče bi lahko v razpredelnico napisali še koliko točk ima kdo. Tako se bi naprimer vedelo, da je nekdo v SM klasi minimalno predelav, da ravno pade v SM klaso, drug oreng predelan in zato toliko hitrejši. Saj iz točk se ne razbere KAJ je predelano ampak, če imaš veliko točk je gotovo kar nekaj stvari in naj bi se razlika poznala zaradi tega. Mislim, da je jasno, da če ima nekdo 20 točk, drugi pa 40, da bi znal biti un z 40 točkami pred unim. Primer: Saxo je imel gotovo več točk kot večina Imprez ampak je pač še vedno bil v SM klasi. Ergo, zato je bil verjetno prvi in bo to vsak gledalec hitro dojel. Če še vedno ni je pa slab šofer ali pa že v osnovi toliko počasnejši avto. Naprimer serijski STi vs predelan Clio RS. STi owna RSa kljub predelavam, tako to je. Toliko za orientacijo bi to bilo. Sicer večina se nas pozna, so predstavitve na forumih ampak gledalci bi se lažje orientirali pa tudi tekmovalci bi vedeli, da ima nekdo pred njim tudi več predelav...
-Lahko rečemo še naj se napiše katere gume ima tekmovalec (z letnikom vred pa naj se kdo zgovarja na stare gume?

-Vsi z ne DOT gumami so za v U klaso to je jasno. Isto vsi, ki imajo dirkalen avto za uradne dirke kot so GHD, rally... Ne vem edino kam bi vrgli nekoga z kletko v "navadnem" avtomobilu. Kletka bi mogla dodati veliko točk ker vsi vemo, da je kletka samo za dirkalnike in je na cestnem avtomobilu ne moreš imeti.
@Bejbo ti si itak poseben primer ker imaš avto na cesti kljub temu, da je dirkalnik.

OK vem da je na dolgo in sem si vzel čas ampak pomoje bi takšne malenkosti kot so izpisek točk in gum res pomagale. Da bi bilo pa vsem prav je pa itak nemogoče. Vedno bo nekdo pač ime avto ki mu serijsko ustreza proga ter bo prehitel nekoga z močnejšo kravo nakar bo slednjemu to šlo v nos. Poglejte raje tako, da tekmujete proti svojemu najboljšemu času, ostali časi so za orientacijo, da vidiš kako se obneseš proti drugim.