Cestne dirke, hitrostne preizkušnje, dosežki
 
Uporabniški avatar
mtl
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 595
Pridružen: Sr jul 14, 2010 8:56 am
Kraj: Vetrovno mesto

Napisal/-a mtl To avg 10, 2010 12:41 pm

mloncar je napisal/-a:Moje skromno mnenje.. ..bolj kot se bo kompliciralo s pravilnikom večje težave bodo. Sem prepričan, da se bo precej voznikov še vedno (zavestno) prijavilo v napačne razrede (zelo dobro poznana zgodba iz avtoslalomov).

Se strinjam. Da ne govorimo o samem načinu preverjanja. Npr. ali je čipan ali ne? Itak ni opreme, da bi se ugotovilo, da nekdo namerno laže. Pač prideš tja, rečeš da ni čipan in je. Pa se lahko vsi zgolj svetijo zraven.

Eh, brez veze... Sicer pa tako: kdor pride dirkat za pokal in olje bi rekel, da je zgrešil smisel eventa. Čeprav verjamem, da boli, če je nekdo pošten, potem pa ga kdo z ''zamolčanimi'' predelavami preskoči... (ne govorim o tem TA-ju), ampak zgolj hipotetično.
 
Uporabniški avatar
LoCo
Uporabnik
 
Prispevkov: 960
Pridružen: Po jan 05, 2009 6:04 pm

Napisal/-a LoCo To avg 10, 2010 12:51 pm

mtl je napisal/-a:
mloncar je napisal/-a:Moje skromno mnenje.. ..bolj kot se bo kompliciralo s pravilnikom večje težave bodo. Sem prepričan, da se bo precej voznikov še vedno (zavestno) prijavilo v napačne razrede (zelo dobro poznana zgodba iz avtoslalomov).

Se strinjam. Da ne govorimo o samem načinu preverjanja. Npr. ali je čipan ali ne? Itak ni opreme, da bi se ugotovilo, da nekdo namerno laže. Pač prideš tja, rečeš da ni čipan in je. Pa se lahko vsi zgolj svetijo zraven.

Eh, brez veze... Sicer pa tako: kdor pride dirkat za pokal in olje bi rekel, da je zgrešil smisel eventa. Čeprav verjamem, da boli, če je nekdo pošten, potem pa ga kdo z ''zamolčanimi'' predelavami preskoči... (ne govorim o tem TA-ju), ampak zgolj hipotetično.


In posledično za čipanje nimamo točk, kar sem tudi enkrat že razložil. Čipanje je osnova vožnje avtomobila, je optimizacija elektronike za pravilno in boljše delovanje. Če tega nisi naredil je to tvoj problem.
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.


Slika
 
Uporabniški avatar
bojc T
Novinec
 
Prispevkov: 120
Pridružen: Sr nov 02, 2005 4:32 pm

Napisal/-a bojc T To avg 10, 2010 1:04 pm

Zakaj bi se branil olja in pokala, kaj res misliš da sem sam zato dol pršou. Bistvo je, da čas napreduje, izkušnje rastejo... pa seveda da sem še vedno v STOCK brez kakšne napake.......... :)
Lp bojc T
 
Uporabniški avatar
airmike
Uporabnik
 
Prispevkov: 1214
Pridružen: Po okt 12, 2009 12:20 pm
Kraj: Rogaška Slatina

Napisal/-a airmike To avg 10, 2010 1:08 pm

Čas pa izkušnje ti lahk rastejo v SM tud. Razlika je sam da nisi več prvi na vasi ampak 3-4 v mestu ;)
 
Uporabniški avatar
mloncar
Uporabnik
 
Prispevkov: 976
Pridružen: Sr maj 12, 2004 11:47 am
Kraj: Celje

Napisal/-a mloncar To avg 10, 2010 1:27 pm

mtl je napisal/-a:
mloncar je napisal/-a:Moje skromno mnenje.. ..bolj kot se bo kompliciralo s pravilnikom večje težave bodo. Sem prepričan, da se bo precej voznikov še vedno (zavestno) prijavilo v napačne razrede (zelo dobro poznana zgodba iz avtoslalomov).

Se strinjam. Da ne govorimo o samem načinu preverjanja. Npr. ali je čipan ali ne? Itak ni opreme, da bi se ugotovilo, da nekdo namerno laže. Pač prideš tja, rečeš da ni čipan in je. Pa se lahko vsi zgolj svetijo zraven.

Eh, brez veze... Sicer pa tako: kdor pride dirkat za pokal in olje bi rekel, da je zgrešil smisel eventa. Čeprav verjamem, da boli, če je nekdo pošten, potem pa ga kdo z ''zamolčanimi'' predelavami preskoči... (ne govorim o tem TA-ju), ampak zgolj hipotetično.

Če se že uvaja sistem točkovanja, potem bi bilo smiselno ovrednotit katere predelave najbolj vplivajo na izboljšanje časa (če izključimo voznika). Na prvem mestu je to podvozje in seveda gume, nato pogonski sklop in šele na koncu motor. Samo v razmislek.

Na hitro sem si izračunal točke za moj avto, ki ni nič posebnega.. ..drug motor (bolj kot ne serijski), malo predelano podvozje, slick gume itd. Pa sem prišel do številke 154 (od tega 55 za gume in 60 za engine swap) :lol: :lol:
 
Uporabniški avatar
mtl
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 595
Pridružen: Sr jul 14, 2010 8:56 am
Kraj: Vetrovno mesto

Napisal/-a mtl To avg 10, 2010 1:48 pm

LoCo je napisal/-a:In posledično za čipanje nimamo točk, kar sem tudi enkrat že razložil. Čipanje je osnova vožnje avtomobila, je optimizacija elektronike za pravilno in boljše delovanje. Če tega nisi naredil je to tvoj problem.

To je bil zgolj primer, sam nisem niti pogledal pravilnika, ker kot sem rekel, mi dol visi v kateri klasi sem. Lahko tudi v U zaradi mene :D.
Ampak je še kar nekaj drugih stvari, katerih se ne da enostavno ugotovit. Tako da, če se gremo to, potem bi moral vsak avto it čez tehnično komisijo (pa ne nekih lolekov, kateri pojma nimajo), ne pa, da vsak napiše v prijavni list in je to to... ;) Pol se pa v temi z eno neonko nekaj sveti okrog avta in gleda kaj pa kako... :roll:

Sicer pa, kot rečeno, zmente se, važno samo, da se bomo lahko s traktorji še vedno po progi podili. To je vse kar mene zanima. 8)
Je pa mal smešno poslušat jokanje enih na eventu glede nepravičnosti klasifikacije. Namesto, da bi gume radirali po asfaltu, izgubljajo čas z debatami na to temo. :D :D :D
 
Uporabniški avatar
grega983
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1658
Pridružen: Po nov 30, 2009 9:23 pm
Kraj: Fram

Napisal/-a grega983 To avg 10, 2010 1:54 pm

Madona, men prav dol visi za klase, če ne drugač pridem naslednjič kr s svojim turbo traktorjem - R19 td. To ni ravno nek oh in sploh dosežek v avtomobilizmu, avto pa je.
V prvi vrsti tekmuješ sam s sabo, če pa ima konkurenca neko xy zver na 4 kolesih ..... na to pač nimam vpliva. Važno da ima 4 kolesa, volan, bremze, motor pa je tudi zaželjen :EE
Lancia Delta Hf T pa Alfa 159 SW 20v pa Alfa 33Permanent 4 pa ......
 
Uporabniški avatar
HaMzO
Uporabnik
 
Prispevkov: 1164
Pridružen: So sep 30, 2006 1:05 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a HaMzO To avg 10, 2010 2:27 pm

kaj pa če bi tko nekak po časih naredil skupine...

recmo do 56sek pa naprej od 56 do 60sek. pa pol od 60sek naprej
prvi 2 skupini je ful minimalna razlika par stotikn pa tut kak sekunda :)
 
Uporabniški avatar
Schkorc
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 529
Pridružen: Po apr 21, 2003 11:38 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a Schkorc To avg 10, 2010 2:52 pm

airmike je napisal/-a:...Na koncu koncev je to še vedno track day in ne neka dirka....
:roll:

Ravno v tem je problem, ker Time Attack ni samo trackday, ampak dejansko je tekmovanje/dirka... Zato si morajo nekateri malo razjasniti stvari. Za navaden trackday, se ne potrebuje tehničnega pravilnika (tistega o avtomobilih), pač vozi vse. Očitno je organizator želel malo drugačen trackday in je želel avtomobile malo razdeliti.
Dejstvo je, da je ta delitev v širšem smislu bolj zanimiva, če lahko imajo tudi ne-top avtomobili možnosti za kak pokal.

mtl je napisal/-a:Eh, brez veze... Sicer pa tako: kdor pride dirkat za pokal in olje bi rekel, da je zgrešil smisel eventa....

LOL. Ali je kje drugje (pri nas) kdaj kakšna druga nagrada kot pokal? Saj tudi tisti pravi dirkači na "pravih" dirkah dirkajo "samo" za pokal. Nagrada oz. doseženo mesto/čas je vseeno nekaj s čim se primerjamo med sabo.

Kot opažam se je na teh TAjih razvilo več vrst "tekmovanj". Eni se borijo za naj čas, eni se borijo za naj čas v svoji skupini (oz. za pokal), eni so razvili tekmovanje iz tega, da (nalašč) zapeljejo na progo med zadnjimi in potem samozavestno prehitevajo/trobijo/kolnejo počasnejše voznike spredaj, spet drugi vozijo neke krožne dirke in se borijo za ohranitev doseženega mesta/pozicije v tisti vožnji, nekateri razvijajo umetnost iz pravilnika in zmagujejo s pravilnikom, nekateri želijo narediti največ krogov :), nekateri bi radi najbolj posvinjali progo,... ne da se mi več.
Hotel sem povedati, da verjetno večina najde nekaj da se primerja/tekmuje z drugim, naj bo to pokal ali kaj drugega.

mtl je napisal/-a:...sam nisem niti pogledal pravilnika, ker kot sem rekel, mi dol visi v kateri klasi sem. Lahko tudi v U zaradi mene :D.

(Tole sem že večkrat prebral, ampak si pač zadnji, ki si to napisal)

Roko na srce, to lahko reče, nekdo ki nima osnovnih možnosti konkurirati višjim mestom in niti nima namena in želje narediti kaj v tej smeri. Ali pa mogoče nekdo, ki splošno nima konkurence. Mislim da bi večino, ko bi se enkrat pokazala možnost stopničk recimo, prevzela tekmovalnost ;).
BTW nekateri vlagajo in delajo na tem, da bi naredili avto hitrejši, pa ne samo za izboljšanje svojega časa, ampak za uvrstitev na stopničke... temu se btw reče tekmovanje :). Zato gre tudi nekaterim precej v nos to stalno spreminjanje pravilnika ;).

Tako kot je recimo airmike napisal za bojc T, da bi lahko vozil tudi v kateri drugi skupini... ampak potem ne bi imel takšnega veselja kot ga ima sedaj.
Verjetno na TA ne bi bilo takšnega navala, če bi vsi lovili samo ta hitre ("neulovljive") 4 pogonce.

Aja pa tisti (ne mislim samo forumaše), ki tako opevajo da bi se radi samo vozili za veselje, mi je pa čudno da se udeležujejo samo TimeAttacka, ne pa ostalih Trackdayev, ki se odvijajo na Racelandu. Zakaj se mi zdi, da vseeno tekmujete oz. razkazujete čas?

@mloncar: Joj :), ti si še eden tistih, ki mu (oz. avtu) ne paše pravilnik :lol:. A ti je bilo treba tako predelovati, avto :)? Pač imaš avto narejen po slalom pravilniku, kjer je avto konkurenčen, tukaj te bodo pa ostali naprali, sprijazni se :D... pač to je drugačno tekmovanje in boš moral naredit avto po drugem pravilniku, če se ti pa ne ljubi šraufati pa tako povej :D... HECAM SE!!!! :D

LP, Primož
Avtoslalom? Več na: www.amd-sempeter.si
 
Uporabniški avatar
_B3yBo_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4121
Pridružen: Ne avg 28, 2005 5:21 pm
Kraj: vrhnika

Napisal/-a _B3yBo_ To avg 10, 2010 3:07 pm

jaz hodim na TA zato, da nabiram iskusne.

Obenem pa tudi spoznavam avto in ga tudi nadgrajujem. Mislim, da je kar dobro napredoval od prvega TA (za cca 5 sekund bolsi casi). Vem tudi tocno kje bi se dalo se dodelati avto, ampak ne bom. Avto se uporablja vsak dan. Avto je od punce in njej je pomembna majhna poraba + okretnost po mestu.
Nasledni TA bom ze v eni visji klasi ker bom z slajakmi imel 63tock, pa ceprv mi ne bojo prednosti prinesle.

Bomo pa videli kako bo z Sei. T. ker avto se dela samo za take stvari in ga bomo probali spiliti cim bolj. Sam to bo sele drugo sezono
Slika
 
Uporabniški avatar
mtl
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 595
Pridružen: Sr jul 14, 2010 8:56 am
Kraj: Vetrovno mesto

Napisal/-a mtl To avg 10, 2010 4:17 pm

Schkorc je napisal/-a:
airmike je napisal/-a:...Na koncu koncev je to še vedno track day in ne neka dirka....
:roll:

Ravno v tem je problem, ker Time Attack ni samo trackday, ampak dejansko je tekmovanje/dirka... Zato si morajo nekateri malo razjasniti stvari. Za navaden trackday, se ne potrebuje tehničnega pravilnika (tistega o avtomobilih), pač vozi vse. Očitno je organizator želel malo drugačen trackday in je želel avtomobile malo razdeliti.
Dejstvo je, da je ta delitev v širšem smislu bolj zanimiva, če lahko imajo tudi ne-top avtomobili možnosti za kak pokal.

mtl je napisal/-a:Eh, brez veze... Sicer pa tako: kdor pride dirkat za pokal in olje bi rekel, da je zgrešil smisel eventa....

LOL. Ali je kje drugje (pri nas) kdaj kakšna druga nagrada kot pokal? Saj tudi tisti pravi dirkači na "pravih" dirkah dirkajo "samo" za pokal. Nagrada oz. doseženo mesto/čas je vseeno nekaj s čim se primerjamo med sabo.

Kot opažam se je na teh TAjih razvilo več vrst "tekmovanj". Eni se borijo za naj čas, eni se borijo za naj čas v svoji skupini (oz. za pokal), eni so razvili tekmovanje iz tega, da (nalašč) zapeljejo na progo med zadnjimi in potem samozavestno prehitevajo/trobijo/kolnejo počasnejše voznike spredaj, spet drugi vozijo neke krožne dirke in se borijo za ohranitev doseženega mesta/pozicije v tisti vožnji, nekateri razvijajo umetnost iz pravilnika in zmagujejo s pravilnikom, nekateri želijo narediti največ krogov :), nekateri bi radi najbolj posvinjali progo,... ne da se mi več.
Hotel sem povedati, da verjetno večina najde nekaj da se primerja/tekmuje z drugim, naj bo to pokal ali kaj drugega.

mtl je napisal/-a:...sam nisem niti pogledal pravilnika, ker kot sem rekel, mi dol visi v kateri klasi sem. Lahko tudi v U zaradi mene :D.

(Tole sem že večkrat prebral, ampak si pač zadnji, ki si to napisal)

Roko na srce, to lahko reče, nekdo ki nima osnovnih možnosti konkurirati višjim mestom in niti nima namena in želje narediti kaj v tej smeri. Ali pa mogoče nekdo, ki splošno nima konkurence. Mislim da bi večino, ko bi se enkrat pokazala možnost stopničk recimo, prevzela tekmovalnost ;).
BTW nekateri vlagajo in delajo na tem, da bi naredili avto hitrejši, pa ne samo za izboljšanje svojega časa, ampak za uvrstitev na stopničke... temu se btw reče tekmovanje :). Zato gre tudi nekaterim precej v nos to stalno spreminjanje pravilnika ;).

Tako kot je recimo airmike napisal za bojc T, da bi lahko vozil tudi v kateri drugi skupini... ampak potem ne bi imel takšnega veselja kot ga ima sedaj.
Verjetno na TA ne bi bilo takšnega navala, če bi vsi lovili samo ta hitre ("neulovljive") 4 pogonce.

Aja pa tisti (ne mislim samo forumaše), ki tako opevajo da bi se radi samo vozili za veselje, mi je pa čudno da se udeležujejo samo TimeAttacka, ne pa ostalih Trackdayev, ki se odvijajo na Racelandu. Zakaj se mi zdi, da vseeno tekmujete oz. razkazujete čas?

@mloncar: Joj :), ti si še eden tistih, ki mu (oz. avtu) ne paše pravilnik :lol:. A ti je bilo treba tako predelovati, avto :)? Pač imaš avto narejen po slalom pravilniku, kjer je avto konkurenčen, tukaj te bodo pa ostali naprali, sprijazni se :D... pač to je drugačno tekmovanje in boš moral naredit avto po drugem pravilniku, če se ti pa ne ljubi šraufati pa tako povej :D... HECAM SE!!!! :D

LP, Primož

Vse kar si napisal večinoma drži.
Razen ene malenkosti. Čemu kvazi tekmovanje, če ni pravega tehničnega pregleda avtomobila? Namreč zanašanje na resnico temovalcev je bolj tako, tako, ...
Kot sem pa že omenil, je sranje, če se ti pošteno trudiš in te potem nekdo s ''pravilnikom'' pošiša.
 
ludikure66
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 10
Pridružen: Po avg 09, 2010 7:02 am

Napisal/-a ludikure66 To avg 10, 2010 4:19 pm

mtl je napisal/-a:
ludikure66 je napisal/-a:
rokkas je napisal/-a:sam res kok je to enih govoric za eno kantico olja :) kaj naj se mi z dizli zacnemo kregati da nimamo kaj poceti v skupini z GTji RSi ipd :)? meni osebno je vseeno, časi so mi bili pomembni samo da sem videl ce nekaj spremenim (linijo, zaviranje...) ce se kaj pozna in ce je boljse. drugace je pa res vseeno saj tole bi moralo biti predvsem tekmovanje sam z sabo :)
octavia??

Verjetno Ceed 1.6D.
Z Octavio sem se pa jaz nekaj trudil. :lol:

PS: Tisti, ki ste gledali. A je kaj črno dimilo? Namreč sam sem parkat namerno gledal v ogledalo, pa ni bilo nič videt. :o

Drugače se pa strinjam z Rokkasom 8) .

kapo dol pred tabo! šoferji iz navadnim avtim vedno pustijo max na pisti!! kr tak naprej!
not racing for victory, just for soul!
 
ludikure66
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 10
Pridružen: Po avg 09, 2010 7:02 am

Napisal/-a ludikure66 To avg 10, 2010 4:25 pm

croma_man je napisal/-a:hahahahaha, ax-arji ste končno prišl do mal bolj kulturnega avta, kar pa kažejo časi, že z ax-i so padali na slalomih vrhunski rezultati.


hehe, thats us!! :D
not racing for victory, just for soul!
 
ludikure66
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 10
Pridružen: Po avg 09, 2010 7:02 am

Napisal/-a ludikure66 To avg 10, 2010 4:30 pm

grega983 je napisal/-a:Madona, men prav dol visi za klase, če ne drugač pridem naslednjič kr s svojim turbo traktorjem - R19 td. To ni ravno nek oh in sploh dosežek v avtomobilizmu, avto pa je.
V prvi vrsti tekmuješ sam s sabo, če pa ima konkurenca neko xy zver na 4 kolesih ..... na to pač nimam vpliva. Važno da ima 4 kolesa, volan, bremze, motor pa je tudi zaželjen :EE
grega....motor ti je balast!!! :D
not racing for victory, just for soul!
 
Uporabniški avatar
grega983
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1658
Pridružen: Po nov 30, 2009 9:23 pm
Kraj: Fram

Napisal/-a grega983 To avg 10, 2010 4:39 pm

ludikure66 je napisal/-a:
grega983 je napisal/-a:Madona, men prav dol visi za klase, če ne drugač pridem naslednjič kr s svojim turbo traktorjem - R19 td. To ni ravno nek oh in sploh dosežek v avtomobilizmu, avto pa je.
V prvi vrsti tekmuješ sam s sabo, če pa ima konkurenca neko xy zver na 4 kolesih ..... na to pač nimam vpliva. Važno da ima 4 kolesa, volan, bremze, motor pa je tudi zaželjen :EE
grega....motor ti je balast!!! :D


Kremenčkovi stajl ? :rofl

No sej sm že jz dost velik balast oops
Lancia Delta Hf T pa Alfa 159 SW 20v pa Alfa 33Permanent 4 pa ......
 
Uporabniški avatar
mloncar
Uporabnik
 
Prispevkov: 976
Pridružen: Sr maj 12, 2004 11:47 am
Kraj: Celje

Napisal/-a mloncar To avg 10, 2010 5:19 pm

Schkorc je napisal/-a:@mloncar: Joj :), ti si še eden tistih, ki mu (oz. avtu) ne paše pravilnik :lol:. A ti je bilo treba tako predelovati, avto :)? Pač imaš avto narejen po slalom pravilniku, kjer je avto konkurenčen, tukaj te bodo pa ostali naprali, sprijazni se :D... pač to je drugačno tekmovanje in boš moral naredit avto po drugem pravilniku, če se ti pa ne ljubi šraufati pa tako povej :D... HECAM SE!!!! :D

Tu si zadel bistvo. Moj avto je res narejen po pravilniku za avtoslalom, kjer je konkurenčen.. ..pravilnik za TA mu ni pisan na kožo, ampak to razlog, da mi še ni uspelo priti na noben TA oops Pridem na naslednjega.

Ker sem tekmovalen bom našel nov izziv in to je, da postavim najhitrejši čas za R5. Pazi se :lol: :lol:
 
Uporabniški avatar
bojc T
Novinec
 
Prispevkov: 120
Pridružen: Sr nov 02, 2005 4:32 pm

Napisal/-a bojc T To avg 10, 2010 5:55 pm

Schorc lepo si napisal, pa da še enkrat pojasnim mogoče mojo dvoumno izjavo glede olja in pokala.
Itak prvič ko sem prišel: da sprobam mal pisto (kartodrom), pa kako sem kaj primerljiv z ostalimi, ker mi je za minimalno zmankal za prvo mesto, sem se odločil še za nove Toyo R888 pač zaradi želje po zmagi, no rezultat že veste: Tud pokali ki so se nabrali iz Time attackov in avtoslalomov so na svojem mestu in imam na to vedno lepe spomine. :? :D
Lp bojc T
 
Uporabniški avatar
X-Hair
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5000
Pridružen: Če sep 26, 2002 7:21 pm
Kraj: Fant od Fare

Napisal/-a X-Hair To avg 10, 2010 6:33 pm

bojc T je napisal/-a: sem se odločil še za nove Toyo R888 pač zaradi želje po zmagi,


Kolk te je ubrisal po žepu, da vidm če mam tolk :mrgreen:
SlikaSlika
 
Jeaka
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 536
Pridružen: Sr maj 11, 2005 11:37 am
Kraj: lj

Napisal/-a Jeaka To avg 10, 2010 6:39 pm

Pr španu je 95€ komad
[url=http://www.enigma-motorsport.si][img]http://www.enigma-motorsport.si/images/enigma_uvodna.jpg[/img][/url] http://www.enigma-motorsport.si
 
Uporabniški avatar
Marko_mx-3
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 530
Pridružen: To jul 22, 2003 8:48 pm
Kraj: Domžale

Napisal/-a Marko_mx-3 To avg 10, 2010 7:02 pm

A se mogoče že ve za datum naslednjega TA?
Vrni se na Tekmovanja

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost