Cestne dirke, hitrostne preizkušnje, dosežki
 
Uporabniški avatar
Schkorc
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 529
Pridružen: Po apr 21, 2003 11:38 pm
Kraj: Celje

Re: Time Attack Chapter 4: Dusk Till Dawn 27.5.2011

Napisal/-a Schkorc Sr maj 25, 2011 8:44 am

@LoCo: No samo, da se nas je dovolj nabralo... Jst bi nas prijavil prej, ampak imam za sabo res naporne dni...

BTW Sem brez bremz :), si mogoče že kaj izvedel...

LP, Primož
Avtoslalom? Več na: www.amd-sempeter.si
 
Uporabniški avatar
airmike
Uporabnik
 
Prispevkov: 1214
Pridružen: Po okt 12, 2009 12:20 pm
Kraj: Rogaška Slatina

Re: Time Attack Chapter 4: Dusk Till Dawn 27.5.2011

Napisal/-a airmike Sr maj 25, 2011 2:40 pm

Schkorc je napisal/-a:(BTW Astra GTC je recimo še vedno TAS* :idea:)


Opelaši bojo bolj vedli ampak a ni GTC samo oblika (3vrata) in nima veze z motorjem. Maš tud GTC z 1.4 bencinarjem za katerega je še TAS* preveč :lol:
 
Uporabniški avatar
Schkorc
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 529
Pridružen: Po apr 21, 2003 11:38 pm
Kraj: Celje

Re: Time Attack Chapter 4: Dusk Till Dawn 27.5.2011

Napisal/-a Schkorc Sr maj 25, 2011 3:22 pm

@aimike: Res je GTC samo izgled zunanjosti. Ampak GTC ni samo s kakšnim švoh motorjem ampak recimo tudi z 2.0T... V klasifikaciji je napisano Astra GTC in to bo pač upošteval tudi lastnik Astre GTC 2.0 turbo ;). Na takšne stvari mislim, ko pišem, da je premalo časa bilo posvečeno osnovni klasifikaciji.

Ali pa še ena od "cvetk" te klasifikacije... Dejansko je Fiat Seicento Cup (dirkalnik) med osnovno klasificiranimi avtomobili, čemu :D?

LP, Primož
Avtoslalom? Več na: www.amd-sempeter.si
 
Uporabniški avatar
_B3yBo_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4121
Pridružen: Ne avg 28, 2005 5:21 pm
Kraj: vrhnika

Re: Time Attack Chapter 4: Dusk Till Dawn 27.5.2011

Napisal/-a _B3yBo_ Sr maj 25, 2011 3:43 pm

skorc te slovenski pokalni seicentoti niso niti podobni pravim dirkalnim seicentotim. ce ma kletko se nepomen da gre tristo. ce bi bili to po fia homologaciji delani kot so jih imeli v italiji potem res nebi imeli kaj tam praskat ker so zelo hitri in bi imel marsikdo probleme z nimi.

ce nevrjam da to ni podobn dirkalcu je lep primer od Eve cinq. (beli s katerim sem lansko sezono vozil). doma sem ga sam predelal in naj bi imel 10hp manj kot pokalni sei pa jih tovce za cca 2-3sekunde na krog.
Slika
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Re: Time Attack Chapter 4: Dusk Till Dawn 27.5.2011

Napisal/-a Symon Sr maj 25, 2011 4:44 pm

No to ne vem kaki so ti dirkalniki. Ampak ko praviš Seicento in Cinquecento, slednji je imel tudi predvidevam manj kil.

Koliko pa vozijo pa ne vem, najbrž odvisno tudi od gum in šoferja. Koliko HP imajo "naši" in koliko uni v Italiji?
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
 
Uporabniški avatar
_B3yBo_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4121
Pridružen: Ne avg 28, 2005 5:21 pm
Kraj: vrhnika

Re: Time Attack Chapter 4: Dusk Till Dawn 27.5.2011

Napisal/-a _B3yBo_ Sr maj 25, 2011 5:09 pm

v kilazi ni cisto nobene razlike, ker je cisto ista osnova. ce rastavis enega ali drugega sta ista. prislo je kar nekaj cup seicentotv in pa celo en dirkalni cinq pa nobeden ni peljal niti blizu kot Evin.

nasi so imeli 85konjicov ali celo 80.... s dovgim menalnikom avto rabi 10+s do 100kmh. V italiji ki so delani po licenci pa imajo 130-135konjicov, mehansko zaporo difa, sekvenco, itd... bi se dalo nastevat. Samo imajo pa ceno krepko cez 30.000€

ps: drugace meni je vseeno kje so da nebo kdo mislil da kej navijam, samo dejstva povem
Slika
 
Uporabniški avatar
Schkorc
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 529
Pridružen: Po apr 21, 2003 11:38 pm
Kraj: Celje

Re: Time Attack Chapter 4: Dusk Till Dawn 27.5.2011

Napisal/-a Schkorc Sr maj 25, 2011 5:32 pm

_B3yBo_ je napisal/-a:skorc te slovenski pokalni seicentoti niso niti podobni pravim dirkalnim seicentotim. ce ma kletko se nepomen da gre tristo. ce bi bili to po fia homologaciji delani kot so jih imeli v italiji potem res nebi imeli kaj tam praskat ker so zelo hitri in bi imel marsikdo probleme z nimi.
...

Ne razumem ravno kaj oziroma zakaj si mi hotel to povedati :), prav tako ne vem, če si ti mene prav razumel :)... To kar sem omenil nima nobene veze s tem kje je klasificiran, jaz se samo sprašujem zakaj za vraga je Seicento Cup sploh osnovno klasificiran (zakaj je na seznamu), če pa imamo pravilnik, ki točno točkuje vsako predelavo posebej :!: :idea: :D? Sploh nima nobene veze ali je delan po FIA pravilniku ali po našem nacionalnem, v tem primeru vozi TimeAttack in tukaj velja TA pravilnik. Tudi, če ima ta avto tako malo predelav, da bi ostal v TAS po točkah (kar mi je edina razlaga zakaj bi lahko bil osnovno klasificiran), to ne more zaradi kletke pika.
Skoraj tako pa se mi zdi neumno tudi, da je v osnovni klasifikaciji dirkalni seicento (kot edini), ampak ni pa serijskega sportinga :)...

Če me še kdo ne razume... kot dirkalnik je vozil recimo vsaj en Williams Gr.neki, pa tudi ne potrebuje biti v osnovni klasifikaciji posebej klasificiran še kot dirkalnik...

Pač to je ena izmed banalnih stvari, ki sem jo omenil kot "cvetko" osnovne klasifikacije, katero so vsi na hitro odpikali, češ da je vse OK... (no pa ni)


BTW Saj ne rečem, da bi bilo pretresljivo drugače, ampak ali si ti pogledal na kakšnih gumah se vozita tista pokalna seicenta?

LP, Primož
Avtoslalom? Več na: www.amd-sempeter.si
 
Uporabniški avatar
_B3yBo_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4121
Pridružen: Ne avg 28, 2005 5:21 pm
Kraj: vrhnika

Re: Time Attack Chapter 4: Dusk Till Dawn 27.5.2011

Napisal/-a _B3yBo_ Sr maj 25, 2011 6:41 pm

no ja vazn da kletka doda noro bolse lastnosti avtu in je zaradi tega najmn 2 sekunde hitrejsi. s kletko cisto nic nepridobis. ker kolikor pridobis na togosti toliko zgubis zaradi kilaze. pa se lahko na glavo postavis.... sem sprobal oboje.

ce smo pri gumah so bili sei tudi z stampami in pa z semi slick gumami,pa niso prisli zraven. tista dva vozita na cestnih 165/60/13, recmo kot zanimivost Evin cinq je vozil na cestnih 145/70/13 okroglo minuto kar je se zmeraj bolsi rezultat. Najbolse rezultate je dosegel na zgonjenih 12 let starih stampah... pomeni z dobrimi stampami ali sliki bi silo se veliko bolje

in upam da razumes sedaj ti moj point. jaz sem razumel kaj si ti hotel recti, ampak kolikor vem pride folk tja in samo rece da ima sei cup in zato so samo to napisali.
Pod sei cup se pa tocno ve kaj je narejeno. Odmicna od senice, komp popravljen za to odmicno, sprotni kolektor supersprint, nekateri brez katalizatorja, fedri ejbah in pa trsani krajsani amortizerji pri amortizerju. Zdej pa zracunite kam to pade pa mir.
ps zadn lonc je navadn ma samo nastavk jokra sport gor....
Slika
 
Uporabniški avatar
Schkorc
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 529
Pridružen: Po apr 21, 2003 11:38 pm
Kraj: Celje

Re: Time Attack Chapter 4: Dusk Till Dawn 27.5.2011

Napisal/-a Schkorc Če maj 26, 2011 9:21 am

_B3yBo_ je napisal/-a:...in upam da razumes sedaj ti moj point.....

Hmm, če sem odkrit, niti ne razumem kaj bi rad od mene :D (ker sploh ne govorim o tem)... Tudi nimam kaj dosti pri tem, te pa razumem, da kletka ne pripomore kaj dosti k boljšemu rezultatu (saj to so tudi Saxojevci lani govorili). Prav tako verjetno ne pripomore kaj dosti odstranjena zadnja klop, tapete in podobne zadeve, pa jih vseeno ne smeš odstraniti v "serijskem" razredu. To je nekaj podobnega kot to kar mene moti, da brezsinhron in sinhron menjalnik nista toliko različna, da bi morala biti v različnih razredih in podobno.... Zdaj smo že večkrat napisali, da bi polovica rada tako, polovica drugače, torej vsem nikoli ne bo prav... Kakorkoli pa (če ne drugega) smešno zgleda, da bi polupljen "dirkalnik" s kletko vozil v "serijski" klasi (spomni se kaj so se lani bunili za Saxoja s kletko že v TAM -predelanem razredu).

Zakaj in predvsem kaj mi hočeš pa s primerjavo sei in cinqa povedati pa res ne vem :). Da je sei v splošnem počasen in še počasnejši kot cinq? Ne vem?

_B3yBo_ je napisal/-a:... jaz sem razumel kaj si ti hotel recti, ampak kolikor vem pride folk tja in samo rece da ima sei cup in zato so samo to napisali.
Pod sei cup se pa tocno ve kaj je narejeno.

Zakaj si moramo pa ostali računati točke? Oziroma potem, ko bo prišel nekdo recimo s "5rolovo" Fabio mu tudi ne bo treba računati točk, ker se ve kaj in kako (četudi bo avto vmes že desetkrat predelan?) in bo tudi postavljen v osnovno klasifikacijo?

_B3yBo_ je napisal/-a:...Zdej pa zracunite kam to pade pa mir.....

Ne moremo, ker v osnovni klasifikaciji ni serijskega sportinga :lol: =P...

...

Pa ko smo že pri osnovni klasifikaciji in določanju zvezdic za avtomobile... Koliko zvezdi si zasluži recimo Volvo 440 1.7 turbo z 120KM?
To je to čudo:
Slika

LP, Primož
Avtoslalom? Več na: www.amd-sempeter.si
 
Uporabniški avatar
ManIAK
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2639
Pridružen: So apr 16, 2005 8:37 am

Re: Time Attack Chapter 4: Dusk Till Dawn 27.5.2011

Napisal/-a ManIAK Če maj 26, 2011 9:38 am

Zadnjič me ni blo, pa me zanima če so že asfaltirali tisti "peskokop"... ?
 
drmocar
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 578
Pridružen: Če feb 26, 2004 6:06 pm

Re: Time Attack Chapter 4: Dusk Till Dawn 27.5.2011

Napisal/-a drmocar Če maj 26, 2011 11:38 am

Je že asvaltirano ;)
 
Uporabniški avatar
Matjaz46
Uporabnik
 
Prispevkov: 839
Pridružen: So feb 17, 2007 1:58 am
Kraj: Maribor

Re: Time Attack Chapter 4: Dusk Till Dawn 27.5.2011

Napisal/-a Matjaz46 Če maj 26, 2011 12:02 pm

Jeee
 
Uporabniški avatar
_B3yBo_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4121
Pridružen: Ne avg 28, 2005 5:21 pm
Kraj: vrhnika

Re: Time Attack Chapter 4: Dusk Till Dawn 27.5.2011

Napisal/-a _B3yBo_ Če maj 26, 2011 1:51 pm

Schkorc je napisal/-a:
_B3yBo_ je napisal/-a:...in upam da razumes sedaj ti moj point.....

Hmm, če sem odkrit, niti ne razumem kaj bi rad od mene :D (ker sploh ne govorim o tem)... Tudi nimam kaj dosti pri tem, te pa razumem, da kletka ne pripomore kaj dosti k boljšemu rezultatu (saj to so tudi Saxojevci lani govorili). Prav tako verjetno ne pripomore kaj dosti odstranjena zadnja klop, tapete in podobne zadeve, pa jih vseeno ne smeš odstraniti v "serijskem" razredu. To je nekaj podobnega kot to kar mene moti, da brezsinhron in sinhron menjalnik nista toliko različna, da bi morala biti v različnih razredih in podobno.... Zdaj smo že večkrat napisali, da bi polovica rada tako, polovica drugače, torej vsem nikoli ne bo prav... Kakorkoli pa (če ne drugega) smešno zgleda, da bi polupljen "dirkalnik" s kletko vozil v "serijski" klasi (spomni se kaj so se lani bunili za Saxoja s kletko že v TAM -predelanem razredu).

Zakaj in predvsem kaj mi hočeš pa s primerjavo sei in cinqa povedati pa res ne vem :). Da je sei v splošnem počasen in še počasnejši kot cinq? Ne vem?

_B3yBo_ je napisal/-a:... jaz sem razumel kaj si ti hotel recti, ampak kolikor vem pride folk tja in samo rece da ima sei cup in zato so samo to napisali.
Pod sei cup se pa tocno ve kaj je narejeno.

Zakaj si moramo pa ostali računati točke? Oziroma potem, ko bo prišel nekdo recimo s "5rolovo" Fabio mu tudi ne bo treba računati točk, ker se ve kaj in kako (četudi bo avto vmes že desetkrat predelan?) in bo tudi postavljen v osnovno klasifikacijo?

_B3yBo_ je napisal/-a:...Zdej pa zracunite kam to pade pa mir.....

Ne moremo, ker v osnovni klasifikaciji ni serijskega sportinga :lol: =P...

...

Pa ko smo že pri osnovni klasifikaciji in določanju zvezdic za avtomobile... Koliko zvezdi si zasluži recimo Volvo 440 1.7 turbo z 120KM?
To je to čudo:
[img]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/1/19/Volvo_440_red.JPG/800px-Volvo_440_red.JPG[/ig]

LP, Primož



gelj prasal so zakaj je tm in sem samo napisal kako je z avto in za primerjavo dal evinga cinq ki je dalec od dirkalca. pa o tisti zadni klopi in talni tapeti nebi govoru ker vse skupaj pr sei nima 5 kil. avto ma pa ze tko zlo prelahek zadn konc in ma velke probleme z odnasanjem riti. pac pravilnik je tak kokr je pa naj bo za vse isti. meni je drugace cisto vseeno kje je ksn ker ta TA pocasi zgubla svoj prvotni namen ki ga je imel. Vse vec je jokic ... kot so bile za saxoja.... upam pa da je vsak toliko fer da pove kaj ima zares na avtu narejeno.

in dej nehi si koplicirat zivljenje pa vedno zakaj ce bi to, pa ce bi uno (recmo primer z fabio).... predelave sm zato napisu, da vidte kam realno spada avto za tiste ki nevejo kaj je narejeno na pokalnem sei. mislim pa da si vsi racunamo tocke ne samo ti oz nekateri. Kokr vem je tam napisan samo cup zato ker navadnega sei se ni bilo (pa tud nevem kake veze ima seriski za zacunat kam pade cup).

kokr sm jst dojev klase pa naj bi bilo tako. prva klasa pocasni oz poceni kripe.... druga klasa poceni predelane kripe ki se priblizujejo drazjim hitrim seriskim kripam.... tretja klasa pa drage hitre predelane kripe....

ce mi nevrjames, da mi je vseeno za te klase, je dokaz ker sem vozil z 900 kubicnim cinq (vecinoma seriski) v takratni unlimited klasi in se nisem bunil.

vem pa ce bi biv jst organizator bi dolocil pravila oz bi se na enem sestanku. kdor pride lahko kometira oz svetuje da se cim bolje sestavi. kdor ne pa naj bo tiho. tudi nebi pustil jokanja potem po forumih zakaj to pa zakaj tisto.... za vse bi bilo isto in kdor bi hotu bi vozu kdor ne pa naj gre drugam.

zdej se mi pa neda vec in se umikam iz debate.... ceprv bos sigurno napisu cev roman ;)
Slika
 
Uporabniški avatar
Schkorc
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 529
Pridružen: Po apr 21, 2003 11:38 pm
Kraj: Celje

Re: Time Attack Chapter 4: Dusk Till Dawn 27.5.2011

Napisal/-a Schkorc Če maj 26, 2011 3:51 pm

_B3yBo_ je napisal/-a:...
zdej se mi pa neda vec in se umikam iz debate.... ceprv bos sigurno napisu cev roman ;)

Te bom presenetil in ne bom napisal romana, te bom raje jutri povabil na pijačo in klepet (če prideš) ;).

Ampak vseeno en kratek odgovor na tvoj post. Še vedno ne vem kaj imam jst pri vsem tem :)? Daj še enkrat preberi kaj sem pisal in kaj si ti meni začel replayati :roll:. Vmes boš mogoče celo ugotovil, da se v bistvu celo strinjam s tabo in da težim k temu, da bi se osnovno klasifikacijo vzelo pod drobnogled ;).

Toliko teženja iz moje strani pa zato, ker bi rad, da bi TA bil še boljši (pa verjemi, da je meni ZA SEBE še bolj vseeno za razrede, jst imam druge interese ;)). In če se nekaterim zdi, da gre TA na slabše, bi jih vprašal kje se to kaže in zakaj je temu tako (obrazloženo seveda)?

BTW Pa ne me tako resno jemati, saj pa veš, da nisem najbolj resen :D.

LP, Primož
Avtoslalom? Več na: www.amd-sempeter.si
 
Uporabniški avatar
X-Hair
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5000
Pridružen: Če sep 26, 2002 7:21 pm
Kraj: Fant od Fare

Re: Time Attack Chapter 4: Dusk Till Dawn 27.5.2011

Napisal/-a X-Hair Če maj 26, 2011 4:38 pm

Torej. Kje smo, kaj smo, kaj se dela, proga ista, še v krškem, .... ?

Upam, da ne bo dežja. :mrgreen:


ManIAK je napisal/-a:
Schkorc je napisal/-a:Lejga no :)... Kaj si policaj :D?


:vc

Zanimalo me je čist informativno in ne tak kot si si ti razlagal. :DDD


Sam res. Tisti čas je :bow Mutite neki vi.... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
SlikaSlika
 
Bucko99
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 771
Pridružen: Če apr 13, 2006 9:14 pm
Kraj: Around Ljubljana

Re: Time Attack Chapter 4: Dusk Till Dawn 27.5.2011

Napisal/-a Bucko99 Če maj 26, 2011 4:46 pm

LoCo je napisal/-a:
Schkorc je napisal/-a:BTW: A se nas je sedaj dovolj nabralo za TA#4?



Za silo.... Ampak v vednost - v včerajšnjem dnevu se je prijavilo 23 ljudi. V bodoče bo pač ta datum prelomnice prijavnine bil en teden prej.


Težko se je prijavit tok prej, sploh če maš Renoja, ker nikoli ne veš kdaj se kaj pokvari =P :twisted:
Sicer pa pridem prvič in upam da ne bom delal prevelike gužve oops
Zanima pa me, če se gre že od16h ''zares'' ali se da prej kaj peljati po progi ? Ne bi rad, da se mi kdo že na začetku zaleti v rit, ker mam glih na novo ''poštrihano'' 8) :)

Hvala,

LP
 
Uporabniški avatar
skopusnik
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 515
Pridružen: Pe jul 18, 2008 7:59 pm

Re: Time Attack Chapter 4: Dusk Till Dawn 27.5.2011

Napisal/-a skopusnik Če maj 26, 2011 5:12 pm

Sej spustiš vse naprej pa je, če misliš da si res najpočasnejši do tistih 5ih k grejo gor naenkrat ;)
www.mihafabijan.si
Renault Sport
 
Uporabniški avatar
Schkorc
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 529
Pridružen: Po apr 21, 2003 11:38 pm
Kraj: Celje

Re: Time Attack Chapter 4: Dusk Till Dawn 27.5.2011

Napisal/-a Schkorc Če maj 26, 2011 6:00 pm

X-Hair je napisal/-a:Torej. Kje smo, kaj smo, kaj se dela, proga ista, še v krškem, .... ?

Še vedno smo pri kompliciranju :D... Proga je še približno takšna kot je bila, če pa se boš še dolgo obiral z obiskom, ti bomo pa ves asfalt znucali :twisted:.

X-Hair je napisal/-a:Sam res. Tisti čas je :bow Mutite neki vi.... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Enkrat mutimo bolj, drugič malo manj oops :)...

Bucko99 je napisal/-a:Težko se je prijavit tok prej, sploh če maš Renoja, ker nikoli ne veš kdaj se kaj pokvari =P :twisted:

So pa zato tako poceni, da imaš vedno še kakšnega renoja za rezervo :lol:

Kar se prvega obiska tiče pa nič ne skrbi, vozi se po svojih zmožnostih in tako kot ti zdrava pamet pravi. Od 16ih naprej boš imel dovolj možnosti za vajo. Saj tisti "zares" ni tak bav-bav. Drugače pa kot ti je skopusnik napisal, vsaj prve vožnje sputiš ostale naprej, da vidiš kako se sploh vozi.
Aja, pa še najpomembneje, ne pozabi se skopusniku in ostalim paparacijem nasmehniti, da boš lep na fotkah :D.

LP, Primož
Avtoslalom? Več na: www.amd-sempeter.si
 
Uporabniški avatar
wuky
Novinec
 
Prispevkov: 491
Pridružen: So jul 10, 2004 12:44 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Time Attack Chapter 4: Dusk Till Dawn 27.5.2011

Napisal/-a wuky Če maj 26, 2011 6:30 pm

OBVESTILO ZA OBISKOVALCE: Parking je zunaj pred vhodom !

Hvala za razumevanje
 
Uporabniški avatar
eXtreme69
Novinec
 
Prispevkov: 244
Pridružen: Če maj 06, 2010 9:22 pm

Re: Time Attack Chapter 4: Dusk Till Dawn 27.5.2011

Napisal/-a eXtreme69 Pe maj 27, 2011 7:05 am

@wuky: to vsakič rečete, pa vsak k pride zapelje direkt notr..
Slika
Vrni se na Tekmovanja

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov