Cestne dirke, hitrostne preizkušnje, dosežki
 
Uporabniški avatar
LoCo
Uporabnik
 
Prispevkov: 960
Pridružen: Po jan 05, 2009 6:04 pm

Napisal/-a LoCo Pe apr 09, 2010 3:22 pm

Število gledalcev ni omejeno, ampak ne me pa grdo gledat in zamerit če vas bom poslal parkirat nekam tja proti vhodu na progo.
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.


Slika
 
Uporabniški avatar
LoCo
Uporabnik
 
Prispevkov: 960
Pridružen: Po jan 05, 2009 6:04 pm

Napisal/-a LoCo Pe apr 09, 2010 4:14 pm

Dodan pravilnik. Komentarji in predlogi še vedno dobrodošli.
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.


Slika
 
GodOfAll
Novinec
 
Prispevkov: 299
Pridružen: So maj 07, 2005 7:39 pm
Kraj: Fračji dol

Napisal/-a GodOfAll Pe apr 09, 2010 6:06 pm

Mislim da je dobr pravilnik. Če je res bomo vidl pa 23.
 
Uporabniški avatar
_B3yBo_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4121
Pridružen: Ne avg 28, 2005 5:21 pm
Kraj: vrhnika

Napisal/-a _B3yBo_ Pe apr 09, 2010 6:14 pm

hehe prav zanimivo bo videti mlincek z katerim bom vozil, ker spada v zadno klaso.
motor pa cisto seriski ;) (mislim da bo najsvohnej avto ki je vozil po tej progi)

se bom odmaknil vsem ki me dohitijo

se ze veselim
Slika
 
Uporabniški avatar
alanq4
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1700
Pridružen: Pe apr 15, 2005 11:02 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a alanq4 Pe apr 09, 2010 6:35 pm

Kolk KM pa ima? Od avtomagazina je bil axiam al kaj je že najšvohnej, drugi bi znal bit pa jaz s 67KM :lol:
Alfa Romeo 156 "project real GTA" in 166 2.4 jtd mau okrepljena :)
 
Uporabniški avatar
_B3yBo_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4121
Pridružen: Ne avg 28, 2005 5:21 pm
Kraj: vrhnika

Napisal/-a _B3yBo_ Pe apr 09, 2010 6:56 pm

jah nazalost nebo seicento se pobarvan, ker nam delajo fesado in nemorem avta pripravit dokonca.

tko da pridem z 40 konsko mrcino :lol:

no ja je pa vsaj 600 kil tezak in pa podvozje z fedri dirkalnimi, sporting amortizerji, stabilizator, dirkalne gume, itd...

bomo vidl kaj bo dal cez ovinke. na ravnini ga bo itak zmankal. Zdej grem prvic tako, da mi bo bol to spoznavanje proge

kake case si pa imel z fiesto?
Slika
 
Uporabniški avatar
wuky
Novinec
 
Prispevkov: 491
Pridružen: So jul 10, 2004 12:44 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a wuky Pe apr 09, 2010 9:59 pm

1.02 če se prov spomnem
 
Uporabniški avatar
airmike
Uporabnik
 
Prispevkov: 1214
Pridružen: Po okt 12, 2009 12:20 pm
Kraj: Rogaška Slatina

Napisal/-a airmike Pe apr 09, 2010 10:56 pm

Mislim da smo mu namerli 1.03.3.
 
Uporabniški avatar
wuky
Novinec
 
Prispevkov: 491
Pridružen: So jul 10, 2004 12:44 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a wuky Pe apr 09, 2010 11:15 pm

 
Uporabniški avatar
W|zz
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2410
Pridružen: Ne jun 06, 2004 9:19 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a W|zz So apr 10, 2010 3:16 am

A denar se kam nakaže al se plača ko tja pridemo?
 
Uporabniški avatar
LoCo
Uporabnik
 
Prispevkov: 960
Pridružen: Po jan 05, 2009 6:04 pm

Napisal/-a LoCo So apr 10, 2010 3:29 am

W|zz je napisal/-a:A denar se kam nakaže al se plača ko tja pridemo?


Na mestu.
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.


Slika
 
Uporabniški avatar
Bel-Tirid
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1547
Pridružen: Po feb 09, 2004 7:52 pm
Kraj: Bled

Napisal/-a Bel-Tirid Po apr 12, 2010 8:12 am

Evo jest grem če mamo prvi 2 uri trening vožnjo. Ker jest bom prvič na racelandu in ne morem prvič it že z štoparico. Zdej za nastavljivo podvozje pa podvozje z fedri upam da se šteje isto. Pa če ma eden sport cup gume, npr. jest, (225/17) zjebane, alpa Loco z 265/18 P001 se drži tm tm + še hladn asfalt je :D

No za skupine mi je vseeno, samo da bo trening time.

PS ali gre lahko še en z Mini JCW zraven al je že full

LP :twisted:
Slika Slika
 
Uporabniški avatar
branee
Uporabnik
 
Prispevkov: 811
Pridružen: Po feb 15, 2010 9:39 pm

Napisal/-a branee Po apr 12, 2010 12:03 pm

pridem pogledat :) Upam da nas bo vreme posluzilo
Minds are like parachutes. They only function when they are open.
 
Uporabniški avatar
_B3yBo_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4121
Pridružen: Ne avg 28, 2005 5:21 pm
Kraj: vrhnika

Napisal/-a _B3yBo_ Po apr 12, 2010 12:04 pm

sej jst bom tud prvic, tko d anebos edini
Slika
 
Jeaka
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 536
Pridružen: Sr maj 11, 2005 11:37 am
Kraj: lj

Napisal/-a Jeaka Po apr 12, 2010 12:19 pm

taki izgovori, jst sm prvič niso na mestu, sej ni proga dolga 25-50km ampak 1km tko da se proge hitro navadiš. Kar zajebeš lahko hitro v naslednjem krogu popraviš.
[url=http://www.enigma-motorsport.si][img]http://www.enigma-motorsport.si/images/enigma_uvodna.jpg[/img][/url] http://www.enigma-motorsport.si
 
Uporabniški avatar
Schkorc
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 529
Pridružen: Po apr 21, 2003 11:38 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a Schkorc Po apr 12, 2010 3:38 pm

Pazite, da vam tale TA ne bo preveč uspel, ker drugače bo AŠ zavonjal zalužek :D....

Se pa tale Time Attack sliši obetavno, čeprav po drugi strani mogoče malo (ali pa čisto :)) preveč spominja na navaden trackday? Kaj če bi se zadeva še malo raztegnila?

V osnovi je sicer lov na najhitrejši čas zamišljen OK, ampak mi ni povsem jasno "točkovanje" udeležencev. Če prav razumem bo več tekmovanj in se bo iz vseh teh tekmovanj izbralo najhitrejši čas? Načeloma je super (pod pogojem), ampak zakaj se mi zdi, da bodo "tekmovalci" vedno (vsaj po veliki večini) eni in isti? V tem primeru takšno "točkovanje" mogoče ni najbolj primerno.

Tale novica za event je bila objavljena 5.aprila, dan kasneje so bila vsa mesta (z dodatnimi rezervami) že zapolnjena. Nekateri niso/nismo vedno na internetu in takšni bodo imeli pomoje kar precej težav priti na kak event. Je kdo že razmišljal, če bi bilo izvedljivo te vožnje prosto po prešernu malo zorganizirati, omejiti in tako mogoče omogočiti sodelovanje večim interesentom? Če so trackdayi (ki so večinoma kmalu razprodani) namenjeni temu, da se konkretno navozimo, potreniramo,... bi lahko potem tukaj imeli možnost pokazali kaj znamo (tudi če ne vidimo objave prvi dan).
In ne, ne mislim, da bi se naredilo iz tega tekmovanje kot je avtoslalom... potrebno bi bilo samo vodenje evidence na samem dogodku, da bi se vedelo kdo je koliko vozil in določiti število krogov (to drugo je že narejeno), ostalo lahko ostane kot je zaimšljeno.

Če bi na posameznih eventih bila prisotna tista redna večina, ki jo predvidevam, se lahko poleg absolutno najhitrejših časov "točkuje" že posamezne evente, itd....

Toliko zaenkrat :)....

LP, Primož (ki bom moral tokrat SPET samo gledati :D)
Avtoslalom? Več na: www.amd-sempeter.si
 
Uporabniški avatar
RobertHu
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 25
Pridružen: Ne feb 13, 2005 9:42 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a RobertHu Po apr 12, 2010 6:51 pm

Dejansko bi se lahko takele evente organiziralo, kot večdnevni dogodek.

Intereresa je res precej in ni hudič, da če se ne bi tak event skombiniralo s kakšnim večernim (obstoječim kje v okolici - recimo kakšen moto zbor) podaljšati v dvodevni.

Sam sem že imel to idejo, pa se nisem nikoli polotil česa takega poleti, ker sem takrat 90% vikendov na morju.

Vprašanje je pa s tem, koliko težav bi bilo s prijavo takega eventa (brez prijave, bi kar klicali po težavah).

Organizator se je zadeve lotil na zelo zanimiv način in opcije za dodatno "zabelo" so odprte.
 
Uporabniški avatar
LoCo
Uporabnik
 
Prispevkov: 960
Pridružen: Po jan 05, 2009 6:04 pm

Napisal/-a LoCo Po apr 12, 2010 10:30 pm

Schkorc je napisal/-a:Tale novica za event je bila objavljena 5.aprila, dan kasneje so bila vsa mesta (z dodatnimi rezervami) že zapolnjena. Nekateri niso/nismo vedno na internetu in takšni bodo imeli pomoje kar precej težav priti na kak event. Je kdo že razmišljal, če bi bilo izvedljivo te vožnje prosto po prešernu malo zorganizirati, omejiti in tako mogoče omogočiti sodelovanje večim interesentom?


Definitivno bodo tu "regularci" ki bodo tam takorekoč na vsakem eventu ampak sem razmišljal točno o tem. Imaš kakšen predlog?

Mogoče najava "prijave se pričnejo X.X. ob XX:XX" in potem po pravilu first come first serve? Tako da bi bila najva kdaj se začnejo prijave vsaj par dni vnaprej?

Predlogi dobrodošli.

Drugače pa hvala za konstruktiven komentar in ideje! :)
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.


Slika
 
Uporabniški avatar
Urshy_STi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 74
Pridružen: To feb 20, 2007 8:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Urshy_STi To apr 13, 2010 6:25 am

Jeaka je napisal/-a:taki izgovori, jst sm prvič niso na mestu, sej ni proga dolga 25-50km ampak 1km tko da se proge hitro navadiš. Kar zajebeš lahko hitro v naslednjem krogu popraviš.

Odvisn kok hitr dojames progo. jaz recimo sem bil v celem dnevu mislim da 6x na progi in vsakic sem imel boljsi cas. Zacel sem nekje z 58s koncal pa s 56.**(ne vem tocno) in pomoje da bi lahko se par desetink pridobil, sam zadnje desetinke dobivat je najtezje, dan pa je prehitro mimo, pa se zmatran si. Tko da za prvic ni pogojev da postavis "zase" najboljsi cas, edin ce expresno hitro dojemas progo. Mislm da takih pa ni velik.
 
GodOfAll
Novinec
 
Prispevkov: 299
Pridružen: So maj 07, 2005 7:39 pm
Kraj: Fračji dol

Napisal/-a GodOfAll To apr 13, 2010 6:40 am

Schkorc je napisal/-a:Pazite, da vam tale TA ne bo preveč uspel, ker drugače bo AŠ zavonjal zalužek :D....

Se pa tale Time Attack sliši obetavno, čeprav po drugi strani mogoče malo (ali pa čisto :)) preveč spominja na navaden trackday? Kaj če bi se zadeva še malo raztegnila?

V osnovi je sicer lov na najhitrejši čas zamišljen OK, ampak mi ni povsem jasno "točkovanje" udeležencev. Če prav razumem bo več tekmovanj in se bo iz vseh teh tekmovanj izbralo najhitrejši čas? Načeloma je super (pod pogojem), ampak zakaj se mi zdi, da bodo "tekmovalci" vedno (vsaj po veliki večini) eni in isti? V tem primeru takšno "točkovanje" mogoče ni najbolj primerno.

Tale novica za event je bila objavljena 5.aprila, dan kasneje so bila vsa mesta (z dodatnimi rezervami) že zapolnjena. Nekateri niso/nismo vedno na internetu in takšni bodo imeli pomoje kar precej težav priti na kak event. Je kdo že razmišljal, če bi bilo izvedljivo te vožnje prosto po prešernu malo zorganizirati, omejiti in tako mogoče omogočiti sodelovanje večim interesentom? Če so trackdayi (ki so večinoma kmalu razprodani) namenjeni temu, da se konkretno navozimo, potreniramo,... bi lahko potem tukaj imeli možnost pokazali kaj znamo (tudi če ne vidimo objave prvi dan).
In ne, ne mislim, da bi se naredilo iz tega tekmovanje kot je avtoslalom... potrebno bi bilo samo vodenje evidence na samem dogodku, da bi se vedelo kdo je koliko vozil in določiti število krogov (to drugo je že narejeno), ostalo lahko ostane kot je zaimšljeno.

Če bi na posameznih eventih bila prisotna tista redna večina, ki jo predvidevam, se lahko poleg absolutno najhitrejših časov "točkuje" že posamezne evente, itd....

Toliko zaenkrat :)....

LP, Primož (ki bom moral tokrat SPET samo gledati :D)

Po eni strani - kar se točkovanja in udeležbe tiče, bi blo res bolš če bi bil max precej višji - lahko tud 100 udeležencev, pa bi mel vsak recimo 2-3x po 5 krogov za trening potem pa kasneje 5 krogov za napad na čas kjer se najboljši šteje in to je to.

Samo LoCo je to organiziral bolj v smislu da se velik voziš.. in npr na slalomih sam veš kako je... ob 6h ustaneš da si ob 8h tam, čakaš do 10-11h, voziš trening, čakaš 3 ure, voziš še eno vožnjo in čez 3 ure spet eno, vsega skupaj si bil pa na progi 6 minut, če se vozi po 3 kroge na izhod hehe....

LoCo bi rad da se maš možnost vozt praktično od 8-16h z občasnimi postanki, ki služijo bolj da se voznik in avto odpočijeta, spremeni kako nastavitev in potem nazaj na progo.

Najbrž bi bla prava pot nekje vmes. Ideja je dobra, lahko da bo kdo pršu in se temu ne bo več smel rečt Time Attack ampak point je itak to kar si vsi želimo: da se vozi...

Urshy_STi je napisal/-a:
Jeaka je napisal/-a:taki izgovori, jst sm prvič niso na mestu, sej ni proga dolga 25-50km ampak 1km tko da se proge hitro navadiš. Kar zajebeš lahko hitro v naslednjem krogu popraviš.

Odvisn kok hitr dojames progo. jaz recimo sem bil v celem dnevu mislim da 6x na progi in vsakic sem imel boljsi cas. Zacel sem nekje z 58s koncal pa s 56.**(ne vem tocno) in pomoje da bi lahko se par desetink pridobil, sam zadnje desetinke dobivat je najtezje, dan pa je prehitro mimo, pa se zmatran si. Tko da za prvic ni pogojev da postavis "zase" najboljsi cas, edin ce expresno hitro dojemas progo. Mislm da takih pa ni velik.

To se bere kot da si peljal 6 krogov. Stvar je taka. Proga je kratka in ti je po dveh krogih vse jasn.. ampak svojemu top timu se pomoje približaš pri drugem obisku. Čim zadevo mal prespiš in je vse drgač.
Vrni se na Tekmovanja

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov