

drmocar je napisal/-a:Jst bi olje
drmocar je napisal/-a:Jst bi olje
Symon je napisal/-a:Edino še v gume bi se vtaknil. Če imaš semi slick (R888, RE540, R1R, 595 RS-R, RS2 & stuff) greš avtomatsko v SM klaso, ne DOT v unlimited. Spet simpl kot pimpl. In če sem LoCota prav razumel bo nekaj takšnega naslednje leto.
Letos so bili TA tipanje terena, prilagajanje pravil itd... Naslednje leto sem prepričan, da bo pravilnik tak kot bo in pika. In tako bo najbolj prav. Vzemi ali pusti.
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.
=ZiAn= je napisal/-a:Hehe kot rečeno, nehajte že s tem kreganjem glede pravil... Dr5ugače pa rokkas, sej če si že bil veš, da je to ena sama zabava, razen zadnjič na nočnem še nisem slišal da bi se kaj preveč o pravilih pogovarjali![]()
Lp
DevilJDM je napisal/-a:btw : jst ce bom po kaksenm cudnem nakljucju dobil olje, ga senkam bistriju
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.
W|zz je napisal/-a:alanq4 je napisal/-a:Mal ga pa že serjete ne![]()
Se že pozablja point trackday-ev.
heh, se strinjam. Vedno več povdarka na malenkostih v pravilniku & vedno večja tekmovalnost (ter posledično obvezni zapleti in nasprotovanja).
Ravno obratno od tistega pointa začetnega TA, ko smo se šli tekmovanje proti samemu sebi in za lasten napredek...
Schkorc je napisal/-a:airmike je napisal/-a:...Na koncu koncev je to še vedno track day in ne neka dirka....![]()
Ravno v tem je problem, ker Time Attack ni samo trackday, ampak dejansko je tekmovanje/dirka... Zato si morajo nekateri malo razjasniti stvari. Za navaden trackday, se ne potrebuje tehničnega pravilnika (tistega o avtomobilih), pač vozi vse. Očitno je organizator želel malo drugačen trackday in je želel avtomobile malo razdeliti.
Dejstvo je, da je ta delitev v širšem smislu bolj zanimiva, če lahko imajo tudi ne-top avtomobili možnosti za kak pokal.
Slicker je napisal/-a:...kaj se bunite brezveze. toj glih tako kot bi se rossi bunil da ni pravično ker gre honda 6km/h po ravnini hitreje od yamahe
omahens je napisal/-a:...Zberemo 10 ljudi, ki dajo vsak po recimo 500€. Za eno leto najamemo KTM X BOW (Vir: http://www.ktm-x-bow.com/Price-and-Services.2061.0.html) in ima vsak od teh 10-ih ljudi enakovredno izhodov na stezo. Kolko bi se vas našlo?
LoCo je napisal/-a:Bistvo pravilnika je to da tisti ki si želijo kompetitivnega eventa na katerem odloča šofer in ne avto lahko naredijo svoj avto po pravilniku do konca klase. Kar se mene tiče je to na kar nekaj TA-jih lepo bilo pokazano - ko sta bila 2 popolnoma različna avta res blizu skupaj. Bistvo vsega je narediti pravilnik ki ga bom lahko objavil nekje Novembra in bo tam stal do zadnjega Time Attacka 2011, časa za prirpravo avtov in debate o pravilniku bo dovolj, izkušnje pa so tu iz sezone 2010.
Jah, js sm napisal "začetnega TA", ker je bilo v štartu pač tako govora..Schkorc je napisal/-a:W|zz je napisal/-a:alanq4 je napisal/-a:Mal ga pa že serjete ne![]()
Se že pozablja point trackday-ev.
heh, se strinjam. Vedno več povdarka na malenkostih v pravilniku & vedno večja tekmovalnost (ter posledično obvezni zapleti in nasprotovanja).
Ravno obratno od tistega pointa začetnega TA, ko smo se šli tekmovanje proti samemu sebi in za lasten napredek...
Vidva ga serjeta.
Schkorc je napisal/-a:Ko sem že ravno pri made in japan in debatiranju okoli pravilnika/ov... Čudi me, da se še nihče ni vpiknil v klasifikacijo avtomobilov oz. v tiste zvezdice? Na podlagi česa so določene, je to kakšna zapletena kombinacija Euro NCAP zvezdic in kakšnega STIG-ovega track testa?
Mogoče je za avtomobile poznane na ne EU podočju še dokaj smiselna "uvrstitev", ampak vsi pa mislim, da niso smiselno uvrščeni.
Konkreten primer: Recimo Honda Civic 1.6 ESI/VTI s cca 1000-1100kg in 125-160KM - PTW: 127-148KM/t spada v "serijski" razred in ima eno zvezdico, dočim Renault Clio Williams (predpostavljam da tudi 16V) s cca 1000 in 137-147KM - PTW: 140-143KM/t spada v "serijski" razred in ima tri zvezdice? Upam da so podatki po carfolio pravilni.
Kaj zdaj, je Clio bolj varen avto, ali je STIG rekel, da je Clio hitrejši od Civica?
Schkorc je napisal/-a:Si pa recimo pokazal kako uspešni so lahko "skupni" projekti... Jst se javim, sva že 2, ali sem sam?
W|zz je napisal/-a:Jaz sem to omenil pred prejšnjim TA, ker so bili ene štirje hatchbacki golf razreda malce nerealno razporejeni in je bilo čez 2 dni na racelandu to že vse poštimano, tko da pomoje če ma kdo kšno pripombo, mora samo povedat, tolk da se to pogleda in popravi, če je treba
W|zz je napisal/-a:Schkorc je napisal/-a:Si pa recimo pokazal kako uspešni so lahko "skupni" projekti... Jst se javim, sva že 2, ali sem sam?
Jaz bi bil tudi za, če bi si eno leto izposojali X-BOWa
W|zz je napisal/-a:V bistvu.. tekmovanje ali netekmovanje.. Pri TA je fajn to, da grejo lahko tja tisti, ki želijo tekmovat proti drugim in tisti, ki želijo tekmovat proti sebi (svojemu času) in se prvi in drugi med seboj ne ovirajo
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov