Cestne dirke, hitrostne preizkušnje, dosežki
 
Uporabniški avatar
Slicker
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4594
Pridružen: Pe jul 23, 2004 12:38 am
Kraj: okolica Trebnjega

Napisal/-a Slicker To avg 31, 2010 4:37 pm

pa kaj dobivate kaka denarna nadomestila če zmagujete al kaj da se tako bunite? vam je tok važn tist liter olja da se treba tle zdj skregat? jaz sem bil 2x in vedno sem šel da tekmujem proti samemu sebi za čimboljši čas. ja vem, vsak rad zmaguje ampak en more bit tut tazadn. če se ne morš privoščit štamp, vozi na cestih gumah. pač boš 2s počasnejši... who gives a shit? če hočeš zmagat bo pa treba nabavit štampe, boljše podvozje, druge odmične... :D kaj se bunite brezveze. toj glih tako kot bi se rossi bunil da ni pravično ker gre honda 6km/h po ravnini hitreje od yamahe :roll:
 
Uporabniški avatar
_B3yBo_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4121
Pridružen: Ne avg 28, 2005 5:21 pm
Kraj: vrhnika

Napisal/-a _B3yBo_ To avg 31, 2010 4:41 pm

Slicker pomoje je ravno zaradi pokalov ratalo to kar je. Folk je to prevec resno oz tekmovalno vzel.

Na zacetku je bilo se najbolje...
Slika
 
Uporabniški avatar
omahens
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 68
Pridružen: Po avg 02, 2004 3:54 pm
Kraj: Senovo

Napisal/-a omahens To avg 31, 2010 4:47 pm

Kar se mene tiče glede pravilnika mi je vseeno, ampak:

Zberemo 10 ljudi, ki dajo vsak po recimo 500€. Za eno leto najamemo KTM X BOW (Vir: http://www.ktm-x-bow.com/Price-and-Services.2061.0.html) in ima vsak od teh 10-ih ljudi enakovredno izhodov na stezo. Kolko bi se vas našlo? :lol:
 
rokkas
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: Po avg 09, 2010 11:24 am

Napisal/-a rokkas To avg 31, 2010 7:28 pm

poskusil sem pridobiti se par ljudi za tale TA pa se folk ki ima normalne avtomobile ustrasi ko tole bere... poskusite raje promovirati (ne mislim organizatorja - ta to pocne tako kot se zagre) zdravo sportnost in druzenje. tam smo vecina sami zaradi sebe. ce pa kdo na vsak nacin hoce olje pa namecemo skupaj tistih 20eur pa mu ga kupimo :)
 
Uporabniški avatar
=ZiAn=
Uporabnik
 
Prispevkov: 1007
Pridružen: Pe okt 13, 2006 4:27 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a =ZiAn= To avg 31, 2010 7:52 pm

Hehe kot rečeno, nehajte že s tem kreganjem glede pravil... Dr5ugače pa rokkas, sej če si že bil veš, da je to ena sama zabava, razen zadnjič na nočnem še nisem slišal da bi se kaj preveč o pravilih pogovarjali ;)

Lp
...Prava nemška zverina bučno zahrumi v turobno jutro, ljudje prično padati na kolena, ko se mimo njih zapeljem v audi a šest petici. "Mati tudi jaz bom nekoč" zašepeta mladi fant svoji materi, ki ji spolzi solza po zgubanem licu...
 
drmocar
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 578
Pridružen: Če feb 26, 2004 6:06 pm

Napisal/-a drmocar To avg 31, 2010 7:52 pm

Jst bi olje :lol:
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Napisal/-a Symon To avg 31, 2010 8:08 pm

drmocar je napisal/-a:Jst bi olje :lol:

Saj v tem je problem. Zaradi olja se gre na time attack. :lol:

V sam pravilnik se ne bom vtikal. Je pač stvar organizatorja in mene se ne tiče, da lahko trije vozijo 1 avto in potem le en pospravi pokal. Razlaga je takšna: 3 skupaj sestavijo zmagovalni dirkalnik in obstaja velika verjetnost, da bi ga radi vsi trije vozili. Potem se izkaže, da sta dva levaka za vožnjo, tretji pa Fitipaldi. In pobere nagrado. Ampak tisti pokal je lahko v ponos vsem trem, če so pa pravi prijatelji se bojo pa tudi zmenili kam se nalije to prekleto olje. Magar v njihov skupen projekt. A ni simpl? ;)

Edino še v gume bi se vtaknil. Če imaš semi slick (R888, RE540, R1R, 595 RS-R, RS2 & stuff) greš avtomatsko v SM klaso, ne DOT v unlimited. Spet simpl kot pimpl. In če sem LoCota prav razumel bo nekaj takšnega naslednje leto.

Letos so bili TA tipanje terena, prilagajanje pravil itd... Naslednje leto sem prepričan, da bo pravilnik tak kot bo in pika. In tako bo najbolj prav. Vzemi ali pusti.
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
 
Uporabniški avatar
LoCo
Uporabnik
 
Prispevkov: 960
Pridružen: Po jan 05, 2009 6:04 pm

Napisal/-a LoCo To avg 31, 2010 8:08 pm

drmocar je napisal/-a:Jst bi olje :lol:


Povej kerga, teb ga jz castim. :)


Drugače pa vsem skupaj - kreganja glede pravilnika je veliko itd... Letos ko smo to začeli... Po zadnjem TA-ju letos bom sklical (kot sem že ene 5x do zdej povedal) sestanek vseh tistih ki so redno sodelovali v TA tekmovanjih IN debatah na konstruktiven način (vzemte Shkorca za primer, pa GodOfAlla, B3yB0ta, drmo itd... ki brez dlake na jeziku povejo to kar si mislijo in zraven še utemeljo na nek človeški način) in bomo skupaj naredili pravilnik za drugo leto s katerim bi morali biti srečni vsi. Bistvo pravilnika je to da tisti ki si želijo kompetitivnega eventa na katerem odloča šofer in ne avto lahko naredijo svoj avto po pravilniku do konca klase. Kar se mene tiče je to na kar nekaj TA-jih lepo bilo pokazano - ko sta bila 2 popolnoma različna avta res blizu skupaj. Bistvo vsega je narediti pravilnik ki ga bom lahko objavil nekje Novembra in bo tam stal do zadnjega Time Attacka 2011, časa za prirpravo avtov in debate o pravilniku bo dovolj, izkušnje pa so tu iz sezone 2010.

Kar se tiče pa gum - vam že kar zdejle povem da za drugo leto bo 99% verjetno takole:

Stock klasa - DOT gume UTGQ Treadwear rating NAD 140
SM - DOT gume, anything goes (R888, PS Cup, A048 itd... morda tudi štampe, full slicksi pa najbrž kr ne)
U - lahko po feltnah vozte če hočete

Ni pa nujno da bodo 3 klase drugo leto tako da se lahko tudi to spremeni. Ampak temu primerno nej bi bilo razporejeno glede gum. Tistim, ki pa želijo hodit na TA-je in pobirat pokale brez da si preberjo pravilnik pa mal optimizirajo avto glede na klaso v keri mislijo vozit ... www.soncnauprava.com

Prav tako se lahko na tej domači strani oglasijo vsi ki pametujejo o pravilnikih in klasah pa ne vozijo na timeattacku.

lp,
LoCo

Symon je napisal/-a:Edino še v gume bi se vtaknil. Če imaš semi slick (R888, RE540, R1R, 595 RS-R, RS2 & stuff) greš avtomatsko v SM klaso, ne DOT v unlimited. Spet simpl kot pimpl. In če sem LoCota prav razumel bo nekaj takšnega naslednje leto.

Letos so bili TA tipanje terena, prilagajanje pravil itd... Naslednje leto sem prepričan, da bo pravilnik tak kot bo in pika. In tako bo najbolj prav. Vzemi ali pusti.


Hvala. Razumu si point vsega!

Pa en P.S. 595 RS-R pa R1R so res neprimerljivo slabe gume proti R888 ;)
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.


Slika
 
rokkas
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: Po avg 09, 2010 11:24 am

Napisal/-a rokkas To avg 31, 2010 8:20 pm

=ZiAn= je napisal/-a:Hehe kot rečeno, nehajte že s tem kreganjem glede pravil... Dr5ugače pa rokkas, sej če si že bil veš, da je to ena sama zabava, razen zadnjič na nočnem še nisem slišal da bi se kaj preveč o pravilih pogovarjali ;)

Lp


bil sem in se bom prisel ker hocem iz svoje kie iztisnit se kaksno sekundo:) zato da bom sam bolj zadovoljen :) (ok ni lih v avtu bil problem no ampak sej se bom tud jst naucu hehe)
 
drmocar
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 578
Pridružen: Če feb 26, 2004 6:06 pm

Napisal/-a drmocar To avg 31, 2010 9:11 pm

No super. Bomo na sestanku predebatiral zadevo tako da ni treba tukej več pisato teh zadevah. :)

Pa hvala za olje. :lol:
 
Uporabniški avatar
DevilJDM
Novinec
 
Prispevkov: 104
Pridružen: Če jul 22, 2010 11:03 pm

Napisal/-a DevilJDM To avg 31, 2010 10:29 pm

dejte vi raj dobr vreme zrihtat da bomo lohka normalno norel, drgac bo falus use skupi :D
Pomojm najbolj da uzamem sabo en set gum za po dezju in en set r888 da bom mel ja moznost olje dobit :lol: :lol: :lol: :lol:

btw : jst ce bom po kaksenm cudnem nakljucju dobil olje, ga senkam bistriju

Lp 8)
 
Uporabniški avatar
LoCo
Uporabnik
 
Prispevkov: 960
Pridružen: Po jan 05, 2009 6:04 pm

Napisal/-a LoCo To avg 31, 2010 11:34 pm

DevilJDM je napisal/-a:btw : jst ce bom po kaksenm cudnem nakljucju dobil olje, ga senkam bistriju


Bistri še unga olja k ga je dubu ni uspel prodat tko da boš mogu kej druzga šenkat :D
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.


Slika
 
Uporabniški avatar
airmike
Uporabnik
 
Prispevkov: 1214
Pridružen: Po okt 12, 2009 12:20 pm
Kraj: Rogaška Slatina

Napisal/-a airmike Sr sep 01, 2010 10:21 am

Prijava poslana! :D
 
Uporabniški avatar
grega983
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1658
Pridružen: Po nov 30, 2009 9:23 pm
Kraj: Fram

Napisal/-a grega983 Sr sep 01, 2010 12:33 pm

Zgleda da bo moja malenkost tudi tam :)
Lancia Delta Hf T pa Alfa 159 SW 20v pa Alfa 33Permanent 4 pa ......
 
Uporabniški avatar
Schkorc
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 529
Pridružen: Po apr 21, 2003 11:38 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a Schkorc Sr sep 01, 2010 2:41 pm

W|zz je napisal/-a:
alanq4 je napisal/-a:Mal ga pa že serjete ne :lol:
Se že pozablja point trackday-ev.

heh, se strinjam. Vedno več povdarka na malenkostih v pravilniku & vedno večja tekmovalnost (ter posledično obvezni zapleti in nasprotovanja).
Ravno obratno od tistega pointa začetnega TA, ko smo se šli tekmovanje proti samemu sebi in za lasten napredek :) ...

Vidva ga serjeta :D.

Še enkrat:
Schkorc je napisal/-a:
airmike je napisal/-a:...Na koncu koncev je to še vedno track day in ne neka dirka....
:roll:

Ravno v tem je problem, ker Time Attack ni samo trackday, ampak dejansko je tekmovanje/dirka... Zato si morajo nekateri malo razjasniti stvari. Za navaden trackday, se ne potrebuje tehničnega pravilnika (tistega o avtomobilih), pač vozi vse. Očitno je organizator želel malo drugačen trackday in je želel avtomobile malo razdeliti.
Dejstvo je, da je ta delitev v širšem smislu bolj zanimiva, če lahko imajo tudi ne-top avtomobili možnosti za kak pokal.


@Slicker & _B3yBo_: Tudi če ne bi bilo olja in pokalov, vseeno ostajajo dosežena mesta ;). To je tekmovanje kakorkoli se obrne, če bi želeli trackday potem enostavno ne več meriti časov :lol:...

Pa saj ni toliko kreganja, pač se debatira (kar ni nujno da je slabo, pač kaže, da je zadeva aktualna). A je kdo pomislil, če bi samo ena stran dajala svoje predloge za pravilnik, kako bi zgledal? Ali pa imate vsi namen kupiti turbo 4 pogonce za naslednjo sezono?
Slicker je napisal/-a:...kaj se bunite brezveze. toj glih tako kot bi se rossi bunil da ni pravično ker gre honda 6km/h po ravnini hitreje od yamahe :roll:

To sploh ni tako... ker lahko se rossi buni kolikor hoče, ampak (čeprav ima moder motor, ki je made in japan :)), ne bo honda na naslednji dirki knockautirana z novim pravilnikom, ki bo v prid yamahe ;) (mogoče zato ker je honda tudi made in japan :lol:).


Ko sem že ravno pri made in japan in debatiranju okoli pravilnika/ov... Čudi me, da se še nihče ni vpiknil v klasifikacijo avtomobilov oz. v tiste zvezdice? Na podlagi česa so določene, je to kakšna zapletena kombinacija Euro NCAP zvezdic in kakšnega STIG-ovega track testa :D?
Mogoče je za avtomobile poznane na ne EU podočju še dokaj smiselna "uvrstitev", ampak vsi pa mislim, da niso smiselno uvrščeni.
Konkreten primer: Recimo Honda Civic 1.6 ESI/VTI s cca 1000-1100kg in 125-160KM - PTW: 127-148KM/t spada v "serijski" razred in ima eno zvezdico, dočim Renault Clio Williams (predpostavljam da tudi 16V) s cca 1000 in 137-147KM - PTW: 140-143KM/t spada v "serijski" razred in ima tri zvezdice? Upam da so podatki po carfolio pravilni.
Kaj zdaj, je Clio bolj varen avto, ali je STIG rekel, da je Clio hitrejši od Civica :lol:?

Ne resno, nima smisla doktorirati iz samega pravilnika, če že osnovna razdelitev ne bo primerna in tako "omejuje" določene avtomobile. Pa upam, da ne bo kdo sedaj jezen na mene zaradi zgoraj izpostavljenega primera, ampak če ni fer, pač ni fer.

omahens je napisal/-a:...Zberemo 10 ljudi, ki dajo vsak po recimo 500€. Za eno leto najamemo KTM X BOW (Vir: http://www.ktm-x-bow.com/Price-and-Services.2061.0.html) in ima vsak od teh 10-ih ljudi enakovredno izhodov na stezo. Kolko bi se vas našlo? :lol:

Tvoj predlog je že v osnovi usojen na propad :D. Ker je ta motor/avto/štirikolesnik/karkolipačje narejen v EU in če bi bil prehiter ne bi bil "kompatibilen" s TA pravilnikom :lol:. Malo heca ne škodi :D.
Si pa recimo pokazal kako uspešni so lahko "skupni" projekti... Jst se javim, sva že 2, ali sem sam?

LoCo je napisal/-a:Bistvo pravilnika je to da tisti ki si želijo kompetitivnega eventa na katerem odloča šofer in ne avto lahko naredijo svoj avto po pravilniku do konca klase. Kar se mene tiče je to na kar nekaj TA-jih lepo bilo pokazano - ko sta bila 2 popolnoma različna avta res blizu skupaj. Bistvo vsega je narediti pravilnik ki ga bom lahko objavil nekje Novembra in bo tam stal do zadnjega Time Attacka 2011, časa za prirpravo avtov in debate o pravilniku bo dovolj, izkušnje pa so tu iz sezone 2010.

Slika Komaj čakam :D.

LP, Primož
Avtoslalom? Več na: www.amd-sempeter.si
 
Uporabniški avatar
W|zz
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2410
Pridružen: Ne jun 06, 2004 9:19 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a W|zz Sr sep 01, 2010 4:08 pm

Schkorc je napisal/-a:
W|zz je napisal/-a:
alanq4 je napisal/-a:Mal ga pa že serjete ne :lol:
Se že pozablja point trackday-ev.

heh, se strinjam. Vedno več povdarka na malenkostih v pravilniku & vedno večja tekmovalnost (ter posledično obvezni zapleti in nasprotovanja).
Ravno obratno od tistega pointa začetnega TA, ko smo se šli tekmovanje proti samemu sebi in za lasten napredek :) ...

Vidva ga serjeta :D.
Jah, js sm napisal "začetnega TA", ker je bilo v štartu pač tako govora..
Če citiram par Locotovih besed, zaradi katerih mi je to ostalo v spominu..
"Time attack pomeni bitka s časom in samo s časom."
"Time Attack eventi bodo mišljeni kot trening za izboljšanje svoje vožnje in ugotavljanje limitov avtomobila, ne kot dirka nož na nož."
Tudi večina se mi zdi da nas je (tudi v temah o kasnejših TA) napisala, da gremo tja, da vidimo in izboljšamo čas, ne da bomo komplicirali s pravili, zato da bomo mesto višje na lestvici.
Pač nekako na tem je bil povdarek..
Če ne bi bilo tistih pokalčkov pa številk 1. 2. 3. 4. spredi pred imeni, bi bilo sigurno manj sekiranja, rezultati, primerjave in potek pa popolnoma isti :) Sam da na začetku je bilo nekako vseeno, potem ko gre pa folku za rezultate, se pa kdo začne pritoževat za to pa tist pa eni bi tak pravilnik, drug drugačnega in vsak sili v svojo smer.
Pa to so pač samo opažanja, tko da brez zamere Loco in ostali, meni bo čist kul, tut če bojo zelo specifična pravila in če bojo meni popolnoma neustrezna.
Na ta#1 sem dobil Free Dyno, na ta#4 pa pokalček, ko sploh nisem pričakoval, tko da niti mal ne gledam kaj bom od TA dobil, ampak pač tko na splošno.
Itak za na TA rabiš al zelo lahek avto, al pa močen 4x4, kar pa jaz nimam, tko da že s tega stališča niti nisem konkurenčen, tko da moje sodelovanje v tej temi res ni zato, da bi neki v svojo stran vlekel, da bi hotel krojit pravila tko, da bi nekak dosegel prva mesta.. :)
Schkorc je napisal/-a:Ko sem že ravno pri made in japan in debatiranju okoli pravilnika/ov... Čudi me, da se še nihče ni vpiknil v klasifikacijo avtomobilov oz. v tiste zvezdice? Na podlagi česa so določene, je to kakšna zapletena kombinacija Euro NCAP zvezdic in kakšnega STIG-ovega track testa :D?
Mogoče je za avtomobile poznane na ne EU podočju še dokaj smiselna "uvrstitev", ampak vsi pa mislim, da niso smiselno uvrščeni.
Konkreten primer: Recimo Honda Civic 1.6 ESI/VTI s cca 1000-1100kg in 125-160KM - PTW: 127-148KM/t spada v "serijski" razred in ima eno zvezdico, dočim Renault Clio Williams (predpostavljam da tudi 16V) s cca 1000 in 137-147KM - PTW: 140-143KM/t spada v "serijski" razred in ima tri zvezdice? Upam da so podatki po carfolio pravilni.
Kaj zdaj, je Clio bolj varen avto, ali je STIG rekel, da je Clio hitrejši od Civica :lol:?

Jaz sem to omenil pred prejšnjim TA, ker so bili ene štirje hatchbacki golf razreda malce nerealno razporejeni in je bilo čez 2 dni na racelandu to že vse poštimano, tko da pomoje če ma kdo kšno pripombo, mora samo povedat, tolk da se to pogleda in popravi, če je treba :)

Schkorc je napisal/-a:Si pa recimo pokazal kako uspešni so lahko "skupni" projekti... Jst se javim, sva že 2, ali sem sam?

Jaz bi bil tudi za, če bi si eno leto izposojali X-BOWa :D
 
Uporabniški avatar
Schkorc
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 529
Pridružen: Po apr 21, 2003 11:38 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a Schkorc Sr sep 01, 2010 6:27 pm

@W|zz: Debate o začetnem TA se lahko razume tudi drugače :D, če še jaz citiram LoCo-ta: "gre za serijo "tekmovanj" ", "Kako narediti/ločiti avte po tekmovalnih razredih?". Iz tega jst razberem, da TA ne namerava biti samo trackday, pač pa tekmovanje. Zato se komplicira (to se je že pred začetkom ugotovilo, da bo tako). Dejstvo je, da tega ne bi bilo, če bi to bili samo trackdayi, ampak to niso :). Upam da me sedaj vsi razumete, kaj želim povedati.

W|zz je napisal/-a:Jaz sem to omenil pred prejšnjim TA, ker so bili ene štirje hatchbacki golf razreda malce nerealno razporejeni in je bilo čez 2 dni na racelandu to že vse poštimano, tko da pomoje če ma kdo kšno pripombo, mora samo povedat, tolk da se to pogleda in popravi, če je treba :)

Želel sem pokazati, da ni problem samo v tistem pravilniku, ampak tudi v teh zvezdicah, ki so dodeljene po zaenkrat neznanem "an-ban-pet-podgan pravilniku".
Ne me narobe razumeti, saj imaš prav, ampak vseeno... tvoja rešitev je spet takšna kot se jih ne želi, tipa "povej kaj te moti, pa bomo spremenili pravilnik, da ti bo odgovarjal", žal tako je :D. Dejstvo je, da na tem seznamu ni vseh avtomobilov in da se bo vedno našel kak "nov" in ne vem kdo bo realno dodeljeval zvezdice? Ne me basat, da dejansko obstaja kakšna "uradna" "performace" lestvica, ki je VW Touranu prisodila tisto eno zvezdico :lol:.

Če so plani, da se drugo leto začne in konča sezono brez spreminjanja pravilnika bo potrebno preučiti tudi ta seznam.

W|zz je napisal/-a:
Schkorc je napisal/-a:Si pa recimo pokazal kako uspešni so lahko "skupni" projekti... Jst se javim, sva že 2, ali sem sam?

Jaz bi bil tudi za, če bi si eno leto izposojali X-BOWa :D

Jupi :D, manjka nas samo še malo :lol:... Kako se bomo zmenili, pri komu bo avto parkiran? (To spada k skupnim projektom)

LP, Primož
Avtoslalom? Več na: www.amd-sempeter.si
 
Uporabniški avatar
W|zz
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2410
Pridružen: Ne jun 06, 2004 9:19 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a W|zz Sr sep 01, 2010 7:15 pm

V bistvu.. tekmovanje ali netekmovanje.. Pri TA je fajn to, da grejo lahko tja tisti, ki želijo tekmovat proti drugim in tisti, ki želijo tekmovat proti sebi (svojemu času) in se prvi in drugi med seboj ne ovirajo :)
 
Uporabniški avatar
LoCo
Uporabnik
 
Prispevkov: 960
Pridružen: Po jan 05, 2009 6:04 pm

Napisal/-a LoCo Če sep 02, 2010 8:11 am

W|zz je napisal/-a:V bistvu.. tekmovanje ali netekmovanje.. Pri TA je fajn to, da grejo lahko tja tisti, ki želijo tekmovat proti drugim in tisti, ki želijo tekmovat proti sebi (svojemu času) in se prvi in drugi med seboj ne ovirajo :)


Tale je bla pa globoka...
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.


Slika
 
Uporabniški avatar
W|zz
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2410
Pridružen: Ne jun 06, 2004 9:19 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a W|zz Če sep 02, 2010 8:27 am

lol:D
Vrni se na Tekmovanja

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov