Cestne dirke, hitrostne preizkušnje, dosežki
 
Uporabniški avatar
LoCo
Uporabnik
 
Prispevkov: 960
Pridružen: Po jan 05, 2009 6:04 pm

Re: REPSOL Time Attack Chapter 2: Enga na hitr (8.4.2011)

Napisal/-a LoCo Če mar 31, 2011 12:58 pm

ManIAK je napisal/-a:To pomeni da tisti ki pač nimamo toliko denarja, da bi si privoščili en "time attack" avto in enega za vsaki dan, pa nesmemo dirkat al kak sem zaj jaz to razumel?
Pravtako skos vsi nabijate, kolk še ma vsak fore v klasi in za kolko si še lahko vsak avto zrihta....je kdo pomislu, da more bit avto road legal in da predelava za sabo potegne mučos €€€...?


Noben ti ni prepovedu dirkat, noben ne zahteva od tebe da nardiš avto na pike do konca klase. Ampak če si 10 pik čez TAM in ti en avto na robu TAM klase da 2 sekundi, pač ne moreš jamrat glede tega. Razumljivo?
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.


Slika
 
drmocar
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 578
Pridružen: Če feb 26, 2004 6:06 pm

Re: REPSOL Time Attack Chapter 2: Enga na hitr (8.4.2011)

Napisal/-a drmocar Če mar 31, 2011 1:04 pm

ManIAK je napisal/-a:To pomeni da tisti ki pač nimamo toliko denarja, da bi si privoščili en "time attack" avto in enega za vsaki dan, pa nesmemo dirkat al kak sem zaj jaz to razumel?
Pravtako skos vsi nabijate, kolk še ma vsak fore v klasi in za kolko si še lahko vsak avto zrihta....je kdo pomislu, da more bit avto road legal in da predelava za sabo potegne mučos €€€...?

Jaz pravim samo, da dajmo bit vsi pošteni pri prijavljanju avtomobila v klaso, pa mislim da nebo problema. Je pa nekaj tud na tem, da marsikdo sploh neve v katero klaso se mora prijavit in nezna sešteti točk oz niti neve da jih more. Dajte to bit pri prijavah bolj pozorni in vsakega ki nima označenih nič modifikacij vsaj vprašat, če se že pogledat negre avta.
Narobe si me zastopil. hotel sem povedat, da sem jaz tudi "moral" narediti avto samo za na pisto, če sem hotel biti konkurenčen v tej klasi. Saxo-ji in podobni so bili lansko leto zame neulovljivi. Lahko pa bi pač nataknil navadne gume, pustil serijsko podvozje, skratka naredil avto za TAS klaso in se še vedno vozil z njim po cesti. Mislim da je v pravilih povsem dobro razloženo kaj se v kateri klasi sme in kaj ne. Noben nikogar ne sili da predeluje svoj avto, samo če nisi konkurenčen vendar hočeš biti, potem ti ne preostane drugega kot da narediš avto "barely" street legal ali pač illegal.

Bomo spisali en "how to" za izračunavanje točk. ;)
 
Uporabniški avatar
ManIAK
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2639
Pridružen: So apr 16, 2005 8:37 am

Re: REPSOL Time Attack Chapter 2: Enga na hitr (8.4.2011)

Napisal/-a ManIAK Če mar 31, 2011 1:19 pm

Dost pošten odgovor. ;)

Pa še eno vprašanje bi apeliral predvsem na Locota.

Ali se letos celotno TA prvenstvo misli prekrivat z track-dayi na grobniku? +-1 dan razlike? Dajte se to nekak dol vsedit pa zmenit, ker v dveh dneh na dva eventa pač res nebo shodlo letos.
 
Uporabniški avatar
croma_man
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4288
Pridružen: So nov 02, 2002 10:42 pm
Kraj: Celje

Re: REPSOL Time Attack Chapter 2: Enga na hitr (8.4.2011)

Napisal/-a croma_man Če mar 31, 2011 1:21 pm

če pogledaš folk ki vozi grobnike in folk ki vozi raceland...se ne pokrivajo.
the brand with the three stripes :)
 
gofra
Uporabnik
 
Prispevkov: 1153
Pridružen: Pe jun 22, 2007 8:56 pm

Re: REPSOL Time Attack Chapter 2: Enga na hitr (8.4.2011)

Napisal/-a gofra Če mar 31, 2011 1:26 pm

ManIAK je napisal/-a:Dost pošten odgovor. ;)

Pa še eno vprašanje bi apeliral predvsem na Locota.

Ali se letos celotno TA prvenstvo misli prekrivat z track-dayi na grobniku? +-1 dan razlike? Dajte se to nekak dol vsedit pa zmenit, ker v dveh dneh na dva eventa pač res nebo shodlo letos.



Pomojem da ja. To Loco dela zanalasc.
:roll:
 
Uporabniški avatar
ManIAK
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2639
Pridružen: So apr 16, 2005 8:37 am

Re: REPSOL Time Attack Chapter 2: Enga na hitr (8.4.2011)

Napisal/-a ManIAK Če mar 31, 2011 1:27 pm

Kralj blišča, tega pa nemoreš rečt. Kolko jaz vem je bil TA prestavljen iz 9. na 8. ravno zaradi tega. Za tren oka naštejem par ljudi, ki bi poizkusilo oba eventa, ampak v dveh dneh je to skoraj neizvedljivo. Razen če maš seveda dosti prostega časa in predvsem €€€.

Pa ne pričakujem zaj filozofiranja, da zato pa imamo 10 eventov, ker vsak nebo prišel vedno dol, itd...bla...blabla..

Brezveze se mi zdi, da bi se zdaj še v dirkalni sceni šli nekakšno rivalstvo med eventi, ker je to več kot očitno že preveč prisotno v styling sceni. Jaz mislim da imajo lahko ob pravilni koledarski razporeditvi vsi nekaj od tega.
 
Uporabniški avatar
airmike
Uporabnik
 
Prispevkov: 1214
Pridružen: Po okt 12, 2009 12:20 pm
Kraj: Rogaška Slatina

Re: REPSOL Time Attack Chapter 2: Enga na hitr (8.4.2011)

Napisal/-a airmike Če mar 31, 2011 1:45 pm

ManIAK je napisal/-a:Kralj blišča, tega pa nemoreš rečt. Kolko jaz vem je bil TA prestavljen iz 9. na 8. ravno zaradi tega. Za tren oka naštejem par ljudi, ki bi poizkusilo oba eventa, ampak v dveh dneh je to skoraj neizvedljivo. Razen če maš seveda dosti prostega časa in predvsem €€€.



Jaz jim zavidam....majo izbiro kam bojo šli za vikend dirkat. Vsak nima te izbire :) Pač se bojo mogli odločit kaj bi raje: gledli rdeči 106 v rit na RL ali lotuse in ultime na Grobniku :mrgreen:

PS: Eventi na Racelandu so predvsem odvisni kolk je proga rezervirana za supermoto/minimoto in podobna prvenstva ;)
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Re: REPSOL Time Attack Chapter 2: Enga na hitr (8.4.2011)

Napisal/-a Symon Če mar 31, 2011 2:23 pm

Samo realno gledano so pa avti za na Raceland (zaprti ovinki, dobro podvozje in okreten avtoček) drugačni kot za na Grobnik (čimveč konjev ker so dolge ravnine). Dvomim, da bo dosti folka s Poršom prišlo na tole dirkališče in noben Seicento/106ka/Clio 16V ne bo konkurenčen na Grobniku.
Pomoje ne gre za enko rivalstvo ampak žal TA je takrat ko je lahko (zaradi ostalih eventov na Racelandu).

Glede denarja za time attack avto. Kdor ima 150% željo imeti dirkalnik lahko kupi "stara j***a" za kakega jurja, vrže notri nekaj denarja in kupi še en daily driver pa bo še vedno daleč od novega Clia RS, Focusa ST, ki bodo natej progi potem počasnejši od "j**c"... Torej ni vse v tem kdo ima denar ampak v prioritetah, kako se ga porabi. :)
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
 
Uporabniški avatar
Schkorc
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 529
Pridružen: Po apr 21, 2003 11:38 pm
Kraj: Celje

Re: REPSOL Time Attack Chapter 2: Enga na hitr (8.4.2011)

Napisal/-a Schkorc Če mar 31, 2011 3:19 pm

LoCo je napisal/-a:...
Eventov bo zato toliko, da lahko vsak napolni tistih 6 ki se jih je treba udeležit za prvenstvo - noben ne pričakuje da bi bili vsi na vseh eventih, prav tako pa smo glede na število udeležencev na prvem eventu mal prekalkuliral in sicer: če bi delal event enkrat na 5-6 tednov bi imel na majskih/junijskih eventih 80 avtomobilov, kar pa definitivno ni sprejemljivo. Posledično večja frekvenca eventov in bolj normalno število ljudi in posledično bolj kvaliteten event.

Tole si pa zelo politično napisal :lol:. Napisano lahko razumeš tudi drugače. Namreč za nekatere je to tako kot, da bi alkoholiku rekel saj ti ni treba vedno piti. Če ima možnost, da se ga lahko napije, potem se bo pač poskusil napiti... In če bo za nas xy eventov, bomo nekateri poskusili priti na vseh xy eventov (mislim da bo takšnih vedno več) in potem pade ta teorija o normalnem številu ljudi in kvalitetnih eventih =P :D.

LoCo je napisal/-a:In peugeot nima sekvence, niti polavtomatskega niti dog-box menjalnika. Samo krajša prestavna razmerja.

A se samo meni tole smešno sliši :)?.. Po moji oceni je "vrednost" predelanega menjalnika 90% v krajšem (dirkalnem) prestavnem razmerju, ali je to prestavljanje sinhrono ali ne, pa niti ne igra tako velike vloge.


croma_man je napisal/-a:če pogledaš folk ki vozi grobnike in folk ki vozi raceland...se ne pokrivajo.

To ti misliš :D...
BTW A greš ti kaj pogledati dol v soboto?

airmike je napisal/-a:...
Jaz jim zavidam....majo izbiro kam bojo šli za vikend dirkat. Vsak nima te izbire :) Pač se bojo mogli odločit kaj bi raje: gledli rdeči 106 v rit na RL ali lotuse in ultime na Grobniku :mrgreen:
...

Ampak res je (pre)veliko izbire :). Recimo dve leti nazaj se je še precej stokalo, ker se nisi imel kje voziti, sedaj se pa stoka, ker je toliko eventov natrpanih skupaj, da še avtov ne uspemo pripravljati :D.

Čisto mimo je pa to, da "pravi" (oziroma bolje rečeno uradni) dirkači nimajo skoraj kje vozit, ker počasi (s takšnim nadaljevanjem) ne bo nobene prave dirke več in s težkim srcem gledajo dirkalnike pod "kozolcem", teh "amaterskih" dirk se pa ne smejo udeležit :evil:.

BTW Koliko je takih "pacientov", ki gredo 8.4. na TA, naslednji dan na Grobnik, naslednji vikend pa na Hill Climb?... jst upam da bo avto zdržal (Renault pa take fore :lol:) :D.

LP, Primož
Avtoslalom? Več na: www.amd-sempeter.si
 
Uporabniški avatar
wuky
Novinec
 
Prispevkov: 491
Pridružen: So jul 10, 2004 12:44 pm
Kraj: Ljubljana

Re: REPSOL Time Attack Chapter 2: Enga na hitr (8.4.2011)

Napisal/-a wuky Če mar 31, 2011 4:18 pm

ManIAK je napisal/-a:Kolko jaz vem je bil TA prestavljen iz 9. na 8. ravno zaradi tega. Za tren oka naštejem par ljudi, ki bi poizkusilo oba eventa, ampak v dveh dneh je to skoraj neizvedljivo.


Tak termin smo dobil, bil bi 15/16. vendar je takrat hill climb in ker je dosti udeležencev hill climba tudi udeležencev time attacka je 8.4
Noben ni rekel da bo timeattack 9.4, nihče tudi ni rekel da bo time attack samo v sobotah.
Drugače pa #3 tudi že trka na vrata :) neki se že o datumih govori =P
 
Uporabniški avatar
LoCo
Uporabnik
 
Prispevkov: 960
Pridružen: Po jan 05, 2009 6:04 pm

Re: REPSOL Time Attack Chapter 2: Enga na hitr (8.4.2011)

Napisal/-a LoCo Če mar 31, 2011 4:33 pm

Schkorc je napisal/-a:Tole si pa zelo politično napisal :lol:. Napisano lahko razumeš tudi drugače. Namreč za nekatere je to tako kot, da bi alkoholiku rekel saj ti ni treba vedno piti. Če ima možnost, da se ga lahko napije, potem se bo pač poskusil napiti... In če bo za nas xy eventov, bomo nekateri poskusili priti na vseh xy eventov (mislim da bo takšnih vedno več) in potem pade ta teorija o normalnem številu ljudi in kvalitetnih eventih =P :D.


Nobene politike. Omejitev števila tekmovalcev še vedno obstaja in tudi na zadnjem eventu smo kar nekaj "padalcev" preklasificirali med gledalce, ker enostavno nočem, da bi se zgodil event na katerem bi kdo rekel da se ni navozil, poleg dirjanja na čase.

Schkorc je napisal/-a:A se samo meni tole smešno sliši :)?.. Po moji oceni je "vrednost" predelanega menjalnika 90% v krajšem (dirkalnem) prestavnem razmerju, ali je to prestavljanje sinhrono ali ne, pa niti ne igra tako velike vloge.


Po pravilniku imamo skrajšana razmerja točkovana, sekvenca/dogbox pa te prestavi v unlimited. Kakšno vlogo to igra naj oceni vsak, ki namerava narediti tako modifikacijo na svojem avtu. Jaz recimo na Evotu brez dogboxa ne pomislim na krajše prestave. Nekaterim avtom pa to bolj ustreza.


Pa še enkrat vsem jamrajočim: sestanek je bil lani, javen, vsi ki so se ga udeležili so namenili en dolg večer debati o pravilih. Tisti, ki vas ni bilo tam pa imate sedaj odlične predloge (pa ne mislim samo peugeota 106 in saxoja), prosim da si še 1x preberete pravilnik in če mislite da je nekje v pravilniku krivica - pošljite to meni na PM z UTEMELJENIM ARGUMENTOM (to da je bil hitrejši od vas ni argument).

lp
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.


Slika
 
Uporabniški avatar
_B3yBo_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4121
Pridružen: Ne avg 28, 2005 5:21 pm
Kraj: vrhnika

Re: REPSOL Time Attack Chapter 2: Enga na hitr (8.4.2011)

Napisal/-a _B3yBo_ Če mar 31, 2011 5:25 pm

same jokice meeee meeee ....

tole z grobnikom je smesno primerjat. Ker na grobniku male pokalice nimajo kej iskat in pa tudi cenovno je veliko drazji od race landa. Tist ki ima primern avto in denar bo itak su na grobnik, brez da bi razmislu.

loco jaz nisem vedel za sestank, drugace bi se ga udelezil. No sam sem sam kriv ker nisem spremljal forumov itd
Slika
 
Uporabniški avatar
Schkorc
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 529
Pridružen: Po apr 21, 2003 11:38 pm
Kraj: Celje

Re: REPSOL Time Attack Chapter 2: Enga na hitr (8.4.2011)

Napisal/-a Schkorc Če mar 31, 2011 5:49 pm

@LoCo: Politik :D...
LoCo je napisal/-a:...
Po pravilniku imamo skrajšana razmerja točkovana, sekvenca/dogbox pa te prestavi v unlimited. Kakšno vlogo to igra naj oceni vsak, ki namerava narediti tako modifikacijo na svojem avtu. Jaz recimo na Evotu brez dogboxa ne pomislim na krajše prestave. Nekaterim avtom pa to bolj ustreza.

Vem kaj je napisano v pravilniku. Ampak stavek "nima dog-box,... menjalnika, ima SAMO krajša prestavna razmerja", je pa še vseeno smešen :D. Se pa strinjam s tabo v tem, da tudi jaz ne bi razmišljal o sinhronem krajšem (dirkalnem) menjalniku, če bi že dajal 4k€ zanj. Vseeno pa to še ne pomeni, da je zaradi dog-boxa avto toliko (ali sploh kaj) hitrejši od takšnega s "samo" krajšim prestavnim razmerjem.

LP, Primož
Avtoslalom? Več na: www.amd-sempeter.si
 
BigMAc(G&M)
Novinec
 
Prispevkov: 134
Pridružen: So jan 31, 2004 7:16 pm
Kraj: Ljubljana

Re: REPSOL Time Attack Chapter 2: Enga na hitr (8.4.2011)

Napisal/-a BigMAc(G&M) Če mar 31, 2011 6:12 pm

Schkorc je napisal/-a:@LoCo: Politik :D...
LoCo je napisal/-a:...
Po pravilniku imamo skrajšana razmerja točkovana, sekvenca/dogbox pa te prestavi v unlimited. Kakšno vlogo to igra naj oceni vsak, ki namerava narediti tako modifikacijo na svojem avtu. Jaz recimo na Evotu brez dogboxa ne pomislim na krajše prestave. Nekaterim avtom pa to bolj ustreza.

Vem kaj je napisano v pravilniku. Ampak stavek "nima dog-box,... menjalnika, ima SAMO krajša prestavna razmerja", je pa še vseeno smešen :D. Se pa strinjam s tabo v tem, da tudi jaz ne bi razmišljal o sinhronem krajšem (dirkalnem) menjalniku, če bi že dajal 4k€ zanj. Vseeno pa to še ne pomeni, da je zaradi dog-boxa avto toliko (ali sploh kaj) hitrejši od takšnega s "samo" krajšim prestavnim razmerjem.

LP, Primož


Nevem od kje ti cena 4K€? Ker menjalnik je bil 2.5k€. Sm dal na reno forum direkt link do cen in nevem zaka pises take neumnosti. Poleg tega ima krajša prestavna razmerja. Prva je daljša k serisko. Zadnja je pa krajša k serisko. Zato so prestave bolj skup. Prestavlja se pa isto k serisko. Tko da ne razumem kaj je narobe povedu z tem da ma krajša prestavna razmerja. (Prestave so bliži)
Slika
mitshubishi forum http://www.mcs.si/
 
Uporabniški avatar
Schkorc
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 529
Pridružen: Po apr 21, 2003 11:38 pm
Kraj: Celje

Re: REPSOL Time Attack Chapter 2: Enga na hitr (8.4.2011)

Napisal/-a Schkorc Če mar 31, 2011 6:52 pm

@BigMAc(G&M): Mislim da si me narobe razumel :). Vem, da je krajši menjalnik oziroma, da so krajša prestavna razmerja, ampak v tem konkretnem primeru na 106ki to ni "samo" (za predelavo, ki pripomore k precej boljši vožnji) ;). Pa da me ne bo kdo spet narobe razumel, nimam nič proti menjalniku ali čem drugim na tej 106ki (ali na katerem drugem avtu) :). Samo, če/ko bo kdo vozil z dog-boxom ne bo zaradi tega nič hitrejši in zato pač že sedaj "protestiram" ;).

Pisal sem v splošnem (oz. za sebe) in ne za tvoj menjalnik. Sinhrone krajše prenose za "mojo" znamko dobim recimo za nekje 3-3,5k€, dog pa od 4k€ naprej. Kot sem napisal, bi (že zaradi "majhne" razlike v ceni) jaz tako kot LoCo pri nakupu krajših prenosov vzel dog-box (ki pa še enkrat mislim da ni v prednosti).

LP, Primož
Avtoslalom? Več na: www.amd-sempeter.si
 
BigMAc(G&M)
Novinec
 
Prispevkov: 134
Pridružen: So jan 31, 2004 7:16 pm
Kraj: Ljubljana

Re: REPSOL Time Attack Chapter 2: Enga na hitr (8.4.2011)

Napisal/-a BigMAc(G&M) Če mar 31, 2011 7:07 pm

Schkorc je napisal/-a:@BigMAc(G&M): Mislim da si me narobe razumel :). Vem, da je krajši menjalnik oziroma, da so krajša prestavna razmerja, ampak v tem konkretnem primeru na 106ki to ni "samo" (za predelavo, ki pripomore k precej boljši vožnji) ;). Pa da me ne bo kdo spet narobe razumel, nimam nič proti menjalniku ali čem drugim na tej 106ki (ali na katerem drugem avtu) :). Samo, če/ko bo kdo vozil z dog-boxom ne bo zaradi tega nič hitrejši in zato pač že sedaj "protestiram" ;).


Lahko recemo da je razlika med seriskimi pa temi prestavnimi razmerji samo v dolžini prestav. Ker če gledamo čist teoretično je razlika samo v tem. Vendar se strinjam da je razlika v voznji kar velika.

Schkorc je napisal/-a:Pisal sem v splošnem (oz. za sebe) in ne za tvoj menjalnik. Sinhrone krajše prenose za "mojo" znamko dobim recimo za nekje 3-3,5k€, dog pa od 4k€ naprej. Kot sem napisal, bi (že zaradi "majhne" razlike v ceni) jaz tako kot LoCo pri nakupu krajših prenosov vzel dog-box (ki pa še enkrat mislim da ni v prednosti).

LP, Primož


Se oproščam. Sem razumel da to leti na menjalnik od 106ke. No pr pezoju ne mal vecja razlika. Je kr kakega 1.2K€ več. Seveda gledano od istega proizvajalca. Je pa po mojem mnenju kr razlika med sinhronskim in dogbox menjalnikom.
Slika
mitshubishi forum http://www.mcs.si/
 
Uporabniški avatar
ales.
Uporabnik
 
Prispevkov: 813
Pridružen: So avg 26, 2006 5:39 am
Kraj: celje

Re: REPSOL Time Attack Chapter 2: Enga na hitr (8.4.2011)

Napisal/-a ales. Če mar 31, 2011 7:50 pm

Cenik steze powered by RSR Motorsport
1/4h - 20eur
1h - 50eur
2h - 70eur
3h - 90eur
4h - 100eur
5h - 110eur
6h - 120eur
7h - 130eur
8h - 140eur
evo če vzemeš 2 x po četrt ure se pravi lahk voziš pol ure kar pride na racelandu 6x na pisti
ali vzemeš 1 uro in greš na pisto 2x po 20 minut in mislim da imaš in voznik in avto dovolj navoziš se obrabiš pa dobro gume in bremze
tako da meni se ne zdi pretirano drago glede na to da lahk avto dejansko dobro prepihaš kar ga na racelandu ne moreš
[url=http://www.Slikomat.com/slika/3671979.htm][img]http://www4.slikomat.com/09/0324/wa3-100-17.jpg[/img][/url]
 
Uporabniški avatar
Matjaz46
Uporabnik
 
Prispevkov: 839
Pridružen: So feb 17, 2007 1:58 am
Kraj: Maribor

Re: REPSOL Time Attack Chapter 2: Enga na hitr (8.4.2011)

Napisal/-a Matjaz46 Če mar 31, 2011 8:53 pm

Če smo pošteni je loco naredil iz tega tekmovanje in pravila katerih se je treba držat!
Slovenci smo pa neverjetno tekmovalni in zato prihaja do konfliktov.
 
urosch
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 90
Pridružen: Ne dec 28, 2008 11:04 pm

Re: REPSOL Time Attack Chapter 2: Enga na hitr (8.4.2011)

Napisal/-a urosch Če mar 31, 2011 9:24 pm

Neverjetni tekmovalni ali neverjetno zavistni. Dejstvo je le to, da se prej prepričaš kako in kaj, ne pa kar neki v tri krasne govoriti oz. pisati.
 
Uporabniški avatar
Matjaz46
Uporabnik
 
Prispevkov: 839
Pridružen: So feb 17, 2007 1:58 am
Kraj: Maribor

Re: REPSOL Time Attack Chapter 2: Enga na hitr (8.4.2011)

Napisal/-a Matjaz46 Če mar 31, 2011 9:51 pm

Kaj pa delam kot iščem informacije jebemti, al naj grem do lastnika avta pa mu rečem da mi ga mora dvignit da ga bom lahko pogledal.
Drugače pa itak toti avti ne morejo bit bolši, focus je najbolši.
Vrni se na Tekmovanja

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost