Cestne dirke, hitrostne preizkušnje, dosežki
 
Uporabniški avatar
LoCo
Uporabnik
 
Prispevkov: 960
Pridružen: Po jan 05, 2009 6:04 pm

Re: Time Attack Chapter 3: Safety First (30.4.2011)

Napisal/-a LoCo So apr 23, 2011 12:35 am

Težki časi za super heroje :(
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.


Slika
 
Uporabniški avatar
srcnik
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1638
Pridružen: Po nov 22, 2010 10:51 am

Re: Time Attack Chapter 3: Safety First (30.4.2011)

Napisal/-a srcnik So apr 23, 2011 1:14 am

Pa saj ti kar uspeva ;)
 
Uporabniški avatar
LoCo
Uporabnik
 
Prispevkov: 960
Pridružen: Po jan 05, 2009 6:04 pm

Re: Time Attack Chapter 3: Safety First (30.4.2011)

Napisal/-a LoCo So apr 23, 2011 1:26 am

srcnik je napisal/-a:Pa saj ti kar uspeva ;)


Se trudim ja... :)
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.


Slika
 
Uporabniški avatar
_B3yBo_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4121
Pridružen: Ne avg 28, 2005 5:21 pm
Kraj: vrhnika

Re: Time Attack Chapter 3: Safety First (30.4.2011)

Napisal/-a _B3yBo_ Po apr 25, 2011 8:22 pm

dejte mene brisat. crknla mi je benz pumpa pa nevem ce bo do takrt avto zrihtan.
Slika
 
Uporabniški avatar
eXtreme69
Novinec
 
Prispevkov: 244
Pridružen: Če maj 06, 2010 9:22 pm

Re: Time Attack Chapter 3: Safety First (30.4.2011)

Napisal/-a eXtreme69 Po apr 25, 2011 8:24 pm

na oooo?

Aja kdaj bo pa kej seznam prijavljenih?
Slika
 
Kavs
Novinec
 
Prispevkov: 341
Pridružen: Pe maj 28, 2010 7:23 am

Re: Time Attack Chapter 3: Safety First (30.4.2011)

Napisal/-a Kavs To apr 26, 2011 1:28 am

Na tako mali pisti lahko klase razdeliš na: prvi, zadnji, vse štiri pogon in bo še najbolje. :)

Kaj ti pomaga 350HP in FWD pr 30km/h? :)
Lahko imaš supersoft slickse pa bo še zmer en j**c. :)))
 
Uporabniški avatar
eXtreme69
Novinec
 
Prispevkov: 244
Pridružen: Če maj 06, 2010 9:22 pm

Re: Time Attack Chapter 3: Safety First (30.4.2011)

Napisal/-a eXtreme69 To apr 26, 2011 7:36 am

Vreme bo?
Slika
 
Uporabniški avatar
LoCo
Uporabnik
 
Prispevkov: 960
Pridružen: Po jan 05, 2009 6:04 pm

Re: Time Attack Chapter 3: Safety First (30.4.2011)

Napisal/-a LoCo To apr 26, 2011 8:34 am

Kavs je napisal/-a:Na tako mali pisti lahko klase razdeliš na: prvi, zadnji, vse štiri pogon in bo še najbolje. :)

Kaj ti pomaga 350HP in FWD pr 30km/h? :)
Lahko imaš supersoft slickse pa bo še zmer en j**c. :)))


Ne predstavlaš si kolk..
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.


Slika
 
Uporabniški avatar
eXtreme69
Novinec
 
Prispevkov: 244
Pridružen: Če maj 06, 2010 9:22 pm

Re: Time Attack Chapter 3: Safety First (30.4.2011)

Napisal/-a eXtreme69 To apr 26, 2011 1:16 pm

A še nsite nehal glede pravilnika? LoCo udar po miz pa ne šmirglat sploh.. pravilnik za 2011 je kakršn je in pika, če komu kej ni všeč pač nej ne hodi na evente.. konec leta bo spet sestanek in vsi ta glavni zbirite predloge do takrat in...

Btw, ful je mal prjavljenih? Ponavad jih je 50+ oops
Slika
 
Uporabniški avatar
srcnik
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1638
Pridružen: Po nov 22, 2010 10:51 am

Re: Time Attack Chapter 3: Safety First (30.4.2011)

Napisal/-a srcnik To apr 26, 2011 1:23 pm

eXtreme69 je napisal/-a:A še nsite nehal glede pravilnika? LoCo udar po miz pa ne šmirglat sploh.. pravilnik za 2011 je kakršn je in pika, če komu kej ni všeč pač nej ne hodi na evente.. konec leta bo spet sestanek in vsi ta glavni zbirite predloge do takrat in...

Btw, ful je mal prjavljenih? Ponavad jih je 50+ oops


Itaq, da jih je manj, če pa pravilnik ni poštiman :D a ne LoCo? :lol: 8)


Drugače pa je fora verjetno, da so prvomajski in nekateri so na morju, spet drugi pa so radi spočiti za kresovanje, spet tretjim pa voda iz avta teče oops
 
Uporabniški avatar
_B3yBo_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4121
Pridružen: Ne avg 28, 2005 5:21 pm
Kraj: vrhnika

Re: Time Attack Chapter 3: Safety First (30.4.2011)

Napisal/-a _B3yBo_ To apr 26, 2011 2:42 pm

eXtreme69 je napisal/-a:na oooo?

Aja kdaj bo pa kej seznam prijavljenih?


ja na OOOO. z sei se mi pa neda dol, pa se turbo projekt se bo nadalev v soboto
Slika
 
Kavs
Novinec
 
Prispevkov: 341
Pridružen: Pe maj 28, 2010 7:23 am

Re: Time Attack Chapter 3: Safety First (30.4.2011)

Napisal/-a Kavs To apr 26, 2011 7:34 pm

LoCo je napisal/-a:
Kavs je napisal/-a:Na tako mali pisti lahko klase razdeliš na: prvi, zadnji, vse štiri pogon in bo še najbolje. :)

Kaj ti pomaga 350HP in FWD pr 30km/h? :)
Lahko imaš supersoft slickse pa bo še zmer en j**c. :)))


Ne predstavlaš si kolk..



Jst si marsikej predstavljam, časi na tazaresnih pistah pa to potrjujejo. :-)
 
Uporabniški avatar
airmike
Uporabnik
 
Prispevkov: 1214
Pridružen: Po okt 12, 2009 12:20 pm
Kraj: Rogaška Slatina

Re: Time Attack Chapter 3: Safety First (30.4.2011)

Napisal/-a airmike To apr 26, 2011 9:51 pm

Slabo si predstavljaš ker na RL še jaz z mojo podrtijo ne pridem pod 35kmh.
 
Kavs
Novinec
 
Prispevkov: 341
Pridružen: Pe maj 28, 2010 7:23 am

Re: Time Attack Chapter 3: Safety First (30.4.2011)

Napisal/-a Kavs Sr apr 27, 2011 8:03 am

airmike je napisal/-a:Slabo si predstavljaš ker na RL še jaz z mojo podrtijo ne pridem pod 35kmh.


Kolk maš pa minimalno v Imoli, Hungaroringu, Grobniku, Silverstonu, Zandvoortu,....?

Se obešat na vsak detajl, lahko grem gledat na driftbox logo kolk je bil dejansko minimum ko sm bil prvič in zadnjikrat na racelandu. Vem pa, da za risat osmico mi ni treba it v Krško ampak je zadosti že prvi parkečo z dvema stožcema!

Izrazil sem svoje mnenje glede pravilnika - ki dejansko drži, preverjeno v praksi. Kaj vi delate me pa boli k....

za referenco si pa oglej

www.kavsmotorsport.com

in ko boš imel kaj podobnega za pokazat, pridi nazaj jamrat kolko si imel minimalno na racelandu.

LP
 
drmocar
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 578
Pridružen: Če feb 26, 2004 6:06 pm

Re: Time Attack Chapter 3: Safety First (30.4.2011)

Napisal/-a drmocar Sr apr 27, 2011 8:16 am

Nevem kaj se repenčiš. Pač tvoj pogled glede klas je mimo že zaradi enega samega pogleda: večina avtov je fwd, v najboljšem primeru mogoče 7 4wd avtov in mogoče 1 rwd. Potem je bolje da je samo ena klasa oz. generalc in zdravo.

Vremenska napovedovalka Urša je napovedala slednje:
Slika

:)
 
Uporabniški avatar
eXtreme69
Novinec
 
Prispevkov: 244
Pridružen: Če maj 06, 2010 9:22 pm

Re: Time Attack Chapter 3: Safety First (30.4.2011)

Napisal/-a eXtreme69 Sr apr 27, 2011 8:19 am

Če pa Urša tko prav, pol bo pa zih sonce!


PS: a rab kdo slajke 13 col?
Slika
 
Uporabniški avatar
airmike
Uporabnik
 
Prispevkov: 1214
Pridružen: Po okt 12, 2009 12:20 pm
Kraj: Rogaška Slatina

Re: Time Attack Chapter 3: Safety First (30.4.2011)

Napisal/-a airmike Sr apr 27, 2011 9:50 am

Kavs je napisal/-a:
airmike je napisal/-a:Slabo si predstavljaš ker na RL še jaz z mojo podrtijo ne pridem pod 35kmh.


Kolk maš pa minimalno v Imoli, Hungaroringu, Grobniku, Silverstonu, Zandvoortu,....?

Se obešat na vsak detajl, lahko grem gledat na driftbox logo kolk je bil dejansko minimum ko sm bil prvič in zadnjikrat na racelandu. Vem pa, da za risat osmico mi ni treba it v Krško ampak je zadosti že prvi parkečo z dvema stožcema!

Izrazil sem svoje mnenje glede pravilnika - ki dejansko drži, preverjeno v praksi. Kaj vi delate me pa boli k....

za referenco si pa oglej

http://www.kavsmotorsport.com

in ko boš imel kaj podobnega za pokazat, pridi nazaj jamrat kolko si imel minimalno na racelandu.

LP


Pač si eden tistih ki misli da je racing samo če gre 150kmh v ovinek :) Raceland je zelo pomemben, ker si lahko navdušenci z slabšim finančnim stanjem tudi privoščimo odtenek "dirkanja". Ti ga pa vztrajno tlačiš med neresne piste itd... Začet je treba z malim.
 
Kavs
Novinec
 
Prispevkov: 341
Pridružen: Pe maj 28, 2010 7:23 am

Re: Time Attack Chapter 3: Safety First (30.4.2011)

Napisal/-a Kavs Sr apr 27, 2011 10:00 am

Nekdo ki vozi avto za 25 čukov ne vem če je lih na slabšem finančnem stanju? :)

Recimo dobra alternativa je bil Mobikrog, to že. Raceland pa je lih za druženje - dirkališče pač ni. Vsekakor spodbudno da se zbirate tam in ne kje na kakšni cesti!
Nima pa smisla tako zelo komplicirat pri klasah - kar ni moj problem - samo izrazil sem mnenje. Vem iz izkušenj. Na zaprti pisti je najpomembnejši pogon. Recimo na grobniku ne več, ker so min hitrosti cca 90 in lahko tudi z fwd solidno pospešuješ. Ne tako dobro, vendar že solidno in če si dober voznik hitro dobiš notri.

Na RL pa to pač ni tako. Lahko imaš vrhunski FWD in si vrhunski voznik, pa te bo en z solidnim 4WD pojedel. Tako pač je. :)

Zdej kolk je tam razmerje FWD/RWD/AWD pa ne vem. Če je res le eden na zadnji pogon, potem to nima smisla. Drugače pa vsekakor sodijo v svojo klaso, ločeno po pogonu.

Samo v vednost. Medtem ko na grobniku med eno orenk micko in MINI jem ni bistvene razlike, si z MINI jem siromak na hungaroringu - ki je precej zaprt. Še vedno pa zelo odprt v primerjavi z RL.

V razmislek.....
 
Uporabniški avatar
LoCo
Uporabnik
 
Prispevkov: 960
Pridružen: Po jan 05, 2009 6:04 pm

Re: Time Attack Chapter 3: Safety First (30.4.2011)

Napisal/-a LoCo Sr apr 27, 2011 10:22 am

100x prežvečena tematika. Raceland ni Grobnik, še vedno je šofer in priprava avtomobila glavni faktor v večini primerov - tut awdje se da nažgat, ampak če jih hočeš nažgat z gajbo je treba pač mal več dat, sej un z awdjem je pa v štartu več dal.

Če pa gledaš pripravo all out race car brez financnih omejitev je pa valda da AWD boljši. Ampak tak avto stane mimogrede 200k eurov (približna številka za ALL-OUT grupa F evo 9). S takim avtom ne moreš konkurirat s FWDjem... Aja čak, zato pa mamo klase, ker če maš FWDja za 5 jurjev pač nimaš kej iskat v unlimited in če se tega zavedaš narediš avto za 2 klaso in si tam konkurenčen car.

Ti si pa pač boljši ker hodiš na Grobnik in te pride en raceday 500 eur. Pusti svoje komplekse o dirkališčih tam, nam pa pusti slalom v katerem uživamo.
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.


Slika
 
Uporabniški avatar
airmike
Uporabnik
 
Prispevkov: 1214
Pridružen: Po okt 12, 2009 12:20 pm
Kraj: Rogaška Slatina

Re: Time Attack Chapter 3: Safety First (30.4.2011)

Napisal/-a airmike Sr apr 27, 2011 10:32 am

Kavs je napisal/-a:Nekdo ki vozi avto za 25 čukov ne vem če je lih na slabšem finančnem stanju? :)



Takih je lih enih 7-8 dol :)
Vrni se na Tekmovanja

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost