Avto Klub Road Runner vabi na 1. dirko v pospeševanju na 1/8 milje (201 meter),
ki bo v soboto, dne 28.9.2002, na letališcu Maribor. Dovoz bo s smeri avtoceste (glej table) in iz smeri Hoc.
Urnik prireditve:
10.00-12.00 Prijave tekmovalcev
12.00-13.00 Tehnicni pregled in ogled proge
13.00-14.00 Uradni trening
14.00-17.00 1., 2., 3., 4.,
vožnja
17.00 -> super finale (8 najhitrejših tekmovalcev po doseženih casih),
razglasitev rezultatov in podelitev pokalov
Prijavnina za tekmovalca je 3.000 SIT, vkljucuje pa hrano in pijaco za tekmovalca.
Pokale bodo prejeli najhitrejši po razredih in v super finalu, najhitrejša voznica (cas ene vožnje), najhitrejše vozilo z diesel motorjem (cas ene vožnje).
Tekmovalni razredi glede na moc motorja:
1. od 0 do 50KM (0-37kW)
2. nad 50 do 70KM (37-51kW)
3. nad 70 do 100KM (51-74kW)
4. nad 100 do 130KM (74-96kW)
5. nad 130 do 170KM (96-125kW)
6. nad 170 do 210KM (125-154kW)
7. nad 210 do 250KM (154-184kW)
8. nad 250KM (184kW ->)
Izvlecek pravilnika:
- Tekmuje se v parih na dve dobljeni vožnji. Po prvi vožnji tekmovalca zamenjata progi, v tretji vožnji (ce je le-ta potrebna) se proga izžreba.
- Tekmuje se na izpadanje, zmagovalec para napreduje v naslednji tek.
- Zacetni pari se žrebajo znotraj razreda.
- Ce je v razredu premalo tekmovalcev (manj kot 3), se tekmovalci razvrstijo v višji tekmovalni razred.
- Štarta se na semafor. Po znaku štarterja se na semaforju prižge rdeca luc. Ta ugasne in prižge se zelena luc, ki je znak za štart. Ura pricne šteti cas, ko se prižge zelena luc. Cilj je leteci.
- Prehiter štart (avto se premakne z mesta preden se prižge zelena luc) pomeni diskvalifikacijo voznika in avtomatsko zmago za nasprotnika v tej vožnji.
- Štarta se brez pomagal - brez zagozde, ipd.
- Po opravljeni vožnji se voznika razvrstita po navodilih redarjev.
- Voznik mora imeti veljavno vozniško dovoljenje, avtomobil mora biti registriran.
- Voznik lahko tekmuje le, ce ni pod vplivom alkohola (0 !) ali drugih opojnih snovi.
- Prepovedana je uporaba tekmovalnih gum (slick).
- Prepovedano je ogrevanje gum (burn out) pred štartom, na parkirišcu za tekmovalce, v predštartni coni. Neupoštevanje tega pravila pomeni diskvalifikacijo tekmovalca.
- Tekmovalci sodelujejo na lastno odgovornost. Za vso škodo, ki jo povzrocijo pred, med in po tekmi, odgovarjajo sami.
Za dodatne informacije klicite (041) 711 018 (Izidor) ali (041) 652 254 (Milan).
Predlogov za izvedbo dirke je bilo precej, glavna razhajanja pa so bila na temo tekmovalnih razredov in nacina izvedbe dirke (izpadanje ali ne, pri izpadanju na eno ali na dve dobljeni voznji). Organizatorji smo se odlocili, da sklenemo nek kompromis, ki bo zagotovil dovolj akcije in omogocil razvrscanje avtomobilov v razrede na podlagi uradnega dokumenta (prometno dovoljenje).
Pri razlicici, ki jo bomo izvedli, bodo vozniki opravili kar precejsnje stevilo startov (teorteticno bi moral zmagovalec odpeljati preko 10 startov na 201 meter). Se pa v tem primeru ne more zgoditi, da bi nekdo, ki bi prisel v Maribor iz recimo Kopra, zaradi izpadanja na 1 dobljeno dirko, zakljucil tekmovanje po 1 sami voznji.
Gledal sem pravilnike v tujini, ki so precej bolj dodelani, a glede na to, da bo to prva uradna dirka v SLO, pricakujemo, da se bomo iz nje precej naucili in bomo pomanjkljivosti lahko odpravili na naslednjih prireditvah.
LP,
Milan
To sem potegno dol iz mobisux-a, upam da ne bo kdo zamero