GodOfAll je napisal/-a:Schkorc je napisal/-a:...
Se pa tale Time Attack sliši obetavno, čeprav po drugi strani mogoče malo (ali pa čisto) preveč spominja na navaden trackday? Kaj če bi se zadeva še malo raztegnila?
...
Je kdo že razmišljal, če bi bilo izvedljivo te vožnje prosto po prešernu malo zorganizirati, omejiti in tako mogoče omogočiti sodelovanje večim interesentom?
...
In ne, ne mislim, da bi se naredilo iz tega tekmovanje kot je avtoslalom... potrebno bi bilo samo vodenje evidence na samem dogodku, da bi se vedelo kdo je koliko vozil in določiti število krogov (to drugo je že narejeno), ostalo lahko ostane kot je zaimšljeno.
Po eni strani - kar se točkovanja in udeležbe tiče, bi blo res bolš če bi bil max precej višji - lahko tud 100 udeležencev, pa bi mel vsak recimo 2-3x po 5 krogov za trening potem pa kasneje 5 krogov za napad na čas kjer se najboljši šteje in to je to.
Samo LoCo je to organiziral bolj v smislu da se velik voziš.. in npr na slalomih sam veš kako je... ob 6h ustaneš da si ob 8h tam, čakaš do 10-11h, voziš trening, čakaš 3 ure, voziš še eno vožnjo in čez 3 ure spet eno, vsega skupaj si bil pa na progi 6 minut, če se vozi po 3 kroge na izhod hehe....
LoCo bi rad da se maš možnost vozt praktično od 8-16h z občasnimi postanki, ki služijo bolj da se voznik in avto odpočijeta, spremeni kako nastavitev in potem nazaj na progo.
Najbrž bi bla prava pot nekje vmes. Ideja je dobra, lahko da bo kdo pršu in se temu ne bo več smel rečt Time Attack ampak point je itak to kar si vsi želimo: da se vozi...
...
Še enkrat bom povdaril, da nimam v mislih in da ni potrebno, da bi se iz tega TA naredilo tekmovanje tipa avtoslalom. Slalom naj ostane takšen kot je, TA pa je lahko vzporednica, če želi (je pa res, da do "predelave" TA v avtoslalom sploh ne bi bilo potrebno veliko

Glede števila udeležencev se bo moral odločiti organizator ali lastnik/upravljalec Racelanda kaj in kako si sploh želi. Kolikor sem se pogovarjal z Domnom mislim, da pri njih ne bi bilo težav in so v splošnem "odprti" za razne evente.
Je pa stvar takšna, da je interesa za UDELEŽBO na takšnih in podobnih dogodkih vedno več. Pri slalomu recimo včasih (vmes) ni bilo problemov s številom tekmovalcev in se zato število ni omejevalo. Smo pa za Šempeter enkrat vmes res razmišljali o omejitvi na kakšnih 120 (čeprav bi prej bil verjetno dvodnevni event

Osebno bi poskušal narediti takšne dogodke za vse, ki želijo sodelovati (ali vsaj večino). Kot sem že napisal, za tiste ki se želijo navoziti/trenirati/... so že namenjeni trackdayi oziroma, ker se je še na te težko pravočasno prijaviti, si nekateri sami zakupljajo/mo poligone, kartodrome,...
Če je želja samo v tem, da bi se veliko vozilo, potem se naj enostavno naredi mesečne trackdaye (glede na občasne navale mogoče tudi tedenske

In ja, seveda tudi meni ne odgovarja tisto čakanje na slalomih. Sicer imam ponavadi med vožnjami kakšno delo in mi čas hitreje mine, ampak je mučno za tiste par krogov čakati cel dan, priznam.
In ne, na avtoslalomu se malce zahtevnejšim udeležencem (ne vem kako bi povedal, za takšne, ki se dosti ukvarjajo z vožnjo


Da bi bili samo slalomi brez kakšnih trackdayev ipd. bi bilo za večino ki se redno udeležujejo/mo vseh možnih dogodkov zelo mučno


LoCo je napisal/-a:Schkorc je napisal/-a:Tale novica za event je bila objavljena 5.aprila, dan kasneje so bila vsa mesta (z dodatnimi rezervami) že zapolnjena. Nekateri niso/nismo vedno na internetu in takšni bodo imeli pomoje kar precej težav priti na kak event. Je kdo že razmišljal, če bi bilo izvedljivo te vožnje prosto po prešernu malo zorganizirati, omejiti in tako mogoče omogočiti sodelovanje večim interesentom?
Definitivno bodo tu "regularci" ki bodo tam takorekoč na vsakem eventu ampak sem razmišljal točno o tem. Imaš kakšen predlog?
Mogoče najava "prijave se pričnejo X.X. ob XX:XX" in potem po pravilu first come first serve? Tako da bi bila najva kdaj se začnejo prijave vsaj par dni vnaprej?
Predlogi dobrodošli.
Drugače pa hvala za konstruktiven komentar in ideje!
Odvisno v kakšno smer glede števila udeležencev bo ta TA šel. Če bo število ostalo na teh 25 +-, potem se s prijavami kaj bolj pametnega verjetno ne bo dalo izvesti.
S temi najavami bi sicer interesenti bili obveščeni prej, ampak bi potem vsi ob XX:XX minus 10min (ponavadi so takšni roki okoli polnoči


Mogoče je vsaj od tega sistema boljši ta obstoječ, ampak kot sem prejšnjič omenil nas bo veliko velikokrat izviselo. Če govorim za naše "lokalne dirkače" in recimo dosedanje trackdaye je zadeva takšna da sem od vseh edini (mislim da sem res edini



Če pa bi se število udeležencev povečalo pa mislim, da je tist standardni sistem prijavljanja najboljši. Najava dogodka recimo kak mesec prej, prijave se začnejo po želji in trajajo po želji. Čeprav je dobro pred eventom vedeti koliko ljudi se pričakuje, zato tudi mi zaključimo s prijavami par dni prej.
"Regularci", ki bodo praktično na vsakem eventu, so del eventa. Oni so/bodo tisto kar bo delalo event tak kot je/bo. V veliki meri bodo oni navduševali in pripeljali nove voznike. Oni so... nujni


Da ne bom predolgo filozofiral... idej in možnosti je dovolj, ampak je treba videti če je smiselno

GodOfAll je napisal/-a:...ampak point je itak to kar si vsi želimo: da se vozi...
To ne moreš bolje opisati

Sem pozabil že v prejšnjem postu omeniti, da je pohvale vredno karkoli in kdorkoli se loti česarkoli v povezavi s tem, da se omogoča vožnje željnim za njih in za ostale varno (ali vsaj varnejšo) izvedbo le tega.
Aja pa še nekaj... Jaz veliko mislim, ampak ni nujno da mislim v pravo smer

LP, Primož