Cestne dirke, hitrostne preizkušnje, dosežki
 
Goku-san
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 13
Pridružen: So sep 04, 2010 7:03 am

Re: REPSOL Time Attack Chapter 2: Enga na hitr (8.4.2011)

Napisal/-a Goku-san Če mar 31, 2011 11:09 pm

Matjaz46 je napisal/-a:Če smo pošteni je loco naredil iz tega tekmovanje in pravila katerih se je treba držat!
Slovenci smo pa neverjetno tekmovalni in zato prihaja do konfliktov.


LoCo ali nekateri neverjetno tekmovalni vozniki?
 
Uporabniški avatar
LoCo
Uporabnik
 
Prispevkov: 960
Pridružen: Po jan 05, 2009 6:04 pm

Re: REPSOL Time Attack Chapter 2: Enga na hitr (8.4.2011)

Napisal/-a LoCo Pe apr 01, 2011 7:51 am

Goku-san je napisal/-a:
Matjaz46 je napisal/-a:Če smo pošteni je loco naredil iz tega tekmovanje in pravila katerih se je treba držat!
Slovenci smo pa neverjetno tekmovalni in zato prihaja do konfliktov.


LoCo ali nekateri neverjetno tekmovalni vozniki?


Oboje. Tekmovalnost stimulira razvoj, tako da tudi jaz to podpiram, ampak je pa treba mirit strasti da ostanejo zadeve v mejah "športnega obnašanja".
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.


Slika
 
Uporabniški avatar
Schkorc
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 529
Pridružen: Po apr 21, 2003 11:38 pm
Kraj: Celje

Re: REPSOL Time Attack Chapter 2: Enga na hitr (8.4.2011)

Napisal/-a Schkorc Pe apr 01, 2011 8:18 am

BigMAc(G&M) je napisal/-a:...
Lahko recemo da je razlika med seriskimi pa temi prestavnimi razmerji samo v dolžini prestav. Ker če gledamo čist teoretično je razlika samo v tem. Vendar se strinjam da je razlika v voznji kar velika.

Saj vem, da je razlika (v teoriji, praksi ali čem drugim) "samo" v zobnikih in ničemer drugim, ampak hočem povedati, da je to v praksi (po moji oceni) 90% menjalnika (za nas). In zato se mi smešno sliši tisti stavek "da ima samo krajše prestave". Ne vem kak primer bi dal, da me boste razumeli... To je tako kot bi prevozniku (tovornjakarju) rekli, da je razlika med eno prikolico, ki ima nosilnosti 15ton in drugo, ki ima 30t nosilnosti samo v nosilnosti. Dejansko je razlika "samo" v nosilnosti, ampak to njemu pomeni v bistvu vse. In tako je s krajšim menjalnikom, ki nekaterim na RLju pomeni "vse". Ali res močan motor, ali pa res kratek menjalnik je pogosto ključ do uspeha.

Če primerjamo menjalnike cross ali potovalnih motorjev se vsi prestavljajo enako, ampak je pa velika razlika (pa nima veze ali prestavljaš s sklopko ali pa brez nje).

BigMAc(G&M) je napisal/-a:... Je pa po mojem mnenju kr razlika med sinhronskim in dogbox menjalnikom.

Seveda je razlika (gledano splošno), ampak mi govorimo o Racelandu (o enem kilometru na katerem prestaviš recimo 2-6X) in ne o Rallyu (oziroma n X 100 kilometrov na katerih prestaviš "neštetokrat") ;). Koliko je potem "vreden" na RLju kratek menjalnik in koliko način prestavljanja?

Recimo jaz lahko trenutno za sebe rečem, da bi s Cliom z lahkoto bil konkurenčen, manjka mi "samo" za ene 15km/h daljša prva prestava :lol:. Glede na to, da imajo vsi dirkalni Clio 3 sekvenčne menjalnike se potem ta "samo" spremeni v "precej" oziroma v unlimited :).

LP, Primož
Zadnjič spremenil Schkorc, dne Pe apr 01, 2011 8:27 am, skupaj popravljeno 1 krat.
Avtoslalom? Več na: www.amd-sempeter.si
 
Uporabniški avatar
LoCo
Uporabnik
 
Prispevkov: 960
Pridružen: Po jan 05, 2009 6:04 pm

Re: REPSOL Time Attack Chapter 2: Enga na hitr (8.4.2011)

Napisal/-a LoCo Pe apr 01, 2011 8:25 am

Schkorc je napisal/-a:Saj vem, da je razlika (v teoriji, praksi ali čem drugim) "samo" v zobnikih in ničemer drugim, ampak hočem povedati, da je to v praksi (po moji oceni) 90% menjalnika (za nas). In zato se mi smešno sliši tisti stavek "da ima samo krajše prestave". Ne vem kak primer bi dal, da me boste razumeli... To je tako kot bi prevozniku (tovornjakarju) rekli, da je razlika med eno prikolico, ki ima nosilnosti 15ton in drugo, ki ima 30t nosilnosti samo v nosilnosti. Dejansko je razlika "samo" v nosilnosti, ampak to njemu pomeni v bistvu vse. In tako je s krajšim menjalnikom, ki nekaterim na RLju pomeni "vse". Ali res močan motor, ali pa res kratek menjalnik je pogosto ključ do uspeha.


Schkorc, (kwa pa to k sm pravilno napisu a? ;) )

Jz razumem tvojo ironijo v "samo" krajših prestavah, ampak "caka" v pravilih glede dogboxa in sekvence je takale - če ima človek dogbox/sekvenčni menjalnik ima TUDI skrajšana prestavna razmerja, vendar ima še večjo prednost kot samo tisti ki ima skrajšana prestavna razmerja. Pa če rečeva da je vsako prestavljanje s sekvenco samo 0,05 sekunde razlike pa 6x prestaviš v celem krogu je to 3 desetinke - v primerjavi z nekom ki ima "samo" kratke prestave... Drži? ;)
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.


Slika
 
Uporabniški avatar
Schkorc
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 529
Pridružen: Po apr 21, 2003 11:38 pm
Kraj: Celje

Re: REPSOL Time Attack Chapter 2: Enga na hitr (8.4.2011)

Napisal/-a Schkorc Pe apr 01, 2011 10:20 am

@LoCo: Res je, se popolnoma strinjam s tabo :D... Ampak recimo, da si s krajšim menjalnikom nekje sekundo hitrejši kot z navadnim, zakaj bi nekdo recimo z dog-boxom, ki bo hitrejši 1s+ dodatne 0,1s moral voziti v unlimited :)?

BTW Kaj smo že rekli da je pol-avtomatski menjalnik?

LP, Primož
Avtoslalom? Več na: www.amd-sempeter.si
 
Uporabniški avatar
LoCo
Uporabnik
 
Prispevkov: 960
Pridružen: Po jan 05, 2009 6:04 pm

Re: REPSOL Time Attack Chapter 2: Enga na hitr (8.4.2011)

Napisal/-a LoCo Pe apr 01, 2011 1:48 pm

Schkorc je napisal/-a:@LoCo: Res je, se popolnoma strinjam s tabo :D... Ampak recimo, da si s krajšim menjalnikom nekje sekundo hitrejši kot z navadnim, zakaj bi nekdo recimo z dog-boxom, ki bo hitrejši 1s+ dodatne 0,1s moral voziti v unlimited :)?


Čist subjektivno - če človek dela all out racecar projekt se pravi da vozi dogbox/sekvenco je to avto ki 100% sigurno ni za dnevno rabo in da je tudi ostali projekt primerno financiran, kar pomeni da zelo zelo verjetno sodi v unlimited. Če se zaradi tega zgodi krivica, žal - vsekakor pa boljš kot da en jamra da nima 3 jurje za dogbox da bi ujel tisti zadnji 0,2 sekundi. Sej si bil na sestanku - pravilnik smo delal iz obeh aspektov - hitrosti in financ.

Schkorc je napisal/-a:BTW Kaj smo že rekli da je pol-avtomatski menjalnik?
LP, Primož


DSG varjanta... Sicer je verjetnost da si bi pri nas kdo to zmontiral približno 0,001% ampak v tujini že najdeš veseljake :)
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.


Slika
 
Uporabniški avatar
eXtreme69
Novinec
 
Prispevkov: 244
Pridružen: Če maj 06, 2010 9:22 pm

Re: REPSOL Time Attack Chapter 2: Enga na hitr (8.4.2011)

Napisal/-a eXtreme69 Po apr 04, 2011 2:01 pm

Seznam prijavljenih?
Slika
 
Uporabniški avatar
wuky
Novinec
 
Prispevkov: 491
Pridružen: So jul 10, 2004 12:44 pm
Kraj: Ljubljana

Re: REPSOL Time Attack Chapter 2: Enga na hitr (8.4.2011)

Napisal/-a wuky Po apr 04, 2011 4:55 pm

eXtreme69 je napisal/-a:Seznam prijavljenih?


Zakaj te to skrbi? :roll:
Si med njimi =P
 
Uporabniški avatar
MRC
Novinec
 
Prispevkov: 159
Pridružen: To nov 20, 2007 7:08 pm

Re: REPSOL Time Attack Chapter 2: Enga na hitr (8.4.2011)

Napisal/-a MRC Po apr 04, 2011 6:34 pm

Js se moram pa na žalost odjavit :(
Pustite mi še kaj asfalta do naslednjič.
 
Uporabniški avatar
eXtreme69
Novinec
 
Prispevkov: 244
Pridružen: Če maj 06, 2010 9:22 pm

Re: REPSOL Time Attack Chapter 2: Enga na hitr (8.4.2011)

Napisal/-a eXtreme69 Po apr 04, 2011 7:35 pm

wuky je napisal/-a:
eXtreme69 je napisal/-a:Seznam prijavljenih?


Zakaj te to skrbi? :roll:
Si med njimi =P


Me zanima kok jih je in kdo pride! :P
Slika
 
Uporabniški avatar
LoCo
Uporabnik
 
Prispevkov: 960
Pridružen: Po jan 05, 2009 6:04 pm

Re: REPSOL Time Attack Chapter 2: Enga na hitr (8.4.2011)

Napisal/-a LoCo To apr 05, 2011 7:56 am

Plalakt je up :)
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.


Slika
 
Uporabniški avatar
bojc T
Novinec
 
Prispevkov: 120
Pridružen: Sr nov 02, 2005 4:32 pm

Re: REPSOL Time Attack Chapter 2: Enga na hitr (8.4.2011)

Napisal/-a bojc T To apr 05, 2011 8:18 am

Vreme bo krasno :D
Lp bojc T
 
Uporabniški avatar
HaMzO
Uporabnik
 
Prispevkov: 1164
Pridružen: So sep 30, 2006 1:05 am
Kraj: Ljubljana

Re: REPSOL Time Attack Chapter 2: Enga na hitr (8.4.2011)

Napisal/-a HaMzO To apr 05, 2011 9:44 am

LoCo je napisal/-a:DSG varjanta... Sicer je verjetnost da si bi pri nas kdo to zmontiral približno 0,001% ampak v tujini že najdeš veseljake :)


ČE bi jaz mel večja j***a, bi na race landu bolj izkoristu dsg, v prvo prestavo ga sploh nisem šaltal, niti ga nism hotel tako mučit ker so ble zgodbice da včasih zna počit kak zobniček oz poznam par primerčkov ko so pretiravali in potem moral odkartat (kokr prav loco) za nov/rabljen dsg :)

mislim da dsg oz podobnih hitri avtomatiki bi pripomogli k boljšemu času...na RL oz na takih progah

takrat ko sem ''drugič vozil z svojim golfom'' sem vozil bolj na eazy z velik rezerve,

drugače pa mislim da imam še vendo 2. najboljši ćas RL z modificiranim golfom mkV GTI dsg racing cup , takoj za nepremagljivim Stigom :)
 
Uporabniški avatar
srcnik
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1638
Pridružen: Po nov 22, 2010 10:51 am

Re: REPSOL Time Attack Chapter 2: Enga na hitr (8.4.2011)

Napisal/-a srcnik To apr 05, 2011 12:19 pm

HC je pa zdaj odpovedan :(
 
Uporabniški avatar
LoCo
Uporabnik
 
Prispevkov: 960
Pridružen: Po jan 05, 2009 6:04 pm

Re: REPSOL Time Attack Chapter 2: Enga na hitr (8.4.2011)

Napisal/-a LoCo To apr 05, 2011 4:50 pm

srcnik je napisal/-a:HC je pa zdaj odpovedan :(


Vreme bo v petek najbrž lepo.
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.


Slika
 
Uporabniški avatar
Schkorc
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 529
Pridružen: Po apr 21, 2003 11:38 pm
Kraj: Celje

Re: REPSOL Time Attack Chapter 2: Enga na hitr (8.4.2011)

Napisal/-a Schkorc Sr apr 06, 2011 1:54 pm

LoCo je napisal/-a:
Schkorc je napisal/-a:@LoCo: Res je, se popolnoma strinjam s tabo :D... Ampak recimo, da si s krajšim menjalnikom nekje sekundo hitrejši kot z navadnim, zakaj bi nekdo recimo z dog-boxom, ki bo hitrejši 1s+ dodatne 0,1s moral voziti v unlimited :)?

Čist subjektivno - če človek dela all out racecar projekt se pravi da vozi dogbox/sekvenco je to avto ki 100% sigurno ni za dnevno rabo in da je tudi ostali projekt primerno financiran, kar pomeni da zelo zelo verjetno sodi v unlimited. Če se zaradi tega zgodi krivica, žal - vsekakor pa boljš kot da en jamra da nima 3 jurje za dogbox da bi ujel tisti zadnji 0,2 sekundi. Sej si bil na sestanku - pravilnik smo delal iz obeh aspektov - hitrosti in financ.

Do takrat, ko bo to aktualno, bo že verjetno pravilnik tak, da bo OK :). Zato pustimo to debato za kdaj naslednjič... Čeprav pa vseeno tudi ne vidim kakšne konkretne razlike v financiranju v dirkalni sinhron menjalnik in dirkalni dog menjalnik oops, po tej teoriji bi se potem lahko pričakovalo tudi od nekoga, s sinhronim dirkalnim menjalnikom, da ima primerno financiran tudi ostali avto in da spada v TAU. Torej je takšna zgodba kot s kletko, dirkalnimi gumami.

Pa če smo ravno pri vlaganjih v avtomobile ->
airmike je napisal/-a:
ManIAK je napisal/-a:To pomeni da tisti ki pač nimamo toliko denarja, da bi si privoščili en "time attack" avto in enega za vsaki dan, pa nesmemo dirkat al kak sem zaj jaz to razumel?


Tako je :) Stock klasa je pa za golobe ki letajo nad racelandom :)

=ZiAn= je napisal/-a:...Seveda lahko vsi dirkajo, tudi z nepredelanimi avtomobili. Zato pa so tri klase na voljo...

Motite se ;). Res lahko vsi vozijo, ne pa tudi (konkurenčno) dirkajo. Ravno v tem je problem, ki ga nekateri precej izpostavljajo, ker NIMAJO VSI na voljo stock klase. Recimo Audi S2/S3, nekateri BMWji, Focus RS, Lancia Delta HF, Lancerji, Nissani, Megane RS,... in seveda tisti, ki najbolj opozarjajo na to: Subarujevci, ne morejo voziti v TAS, ampak v TAM. Ti avti brez dodatnih predelav (vsaj po trenutnem pravilniku) ne morejo biti konkurenčni v tej klasi. In če je razlaga za stock razred: "Kupi športen avto, če želiš biti konkurenčen na tekmovanju", potem verjetno velja za te omenjene (preveč) športne avtomobile razlaga: "Predelaj svoj avto, če želiš biti konkurenčen na tekmovanju". Ampak to ni enako :). Tako kot je težko pričakovati od nekoga, ki ima avto v osnovni klasifikaciji razvrščen nekje na koncu TAS in ima spuščen avto (recimo druge vzmeti in amortizerji-pač za izgled), po možnosti še kak drug zadnji lonec in zračni filter (da malo ropota), ter tako s predelavami pade v TAM razred, da pa bo sedaj zaradi tega šel delati konkurenčen avto za TAM (torej tisto kar sem že takrat pri spremembah pravilnika omenjal). Poleg tega imajo pa ti zgoraj omenjeni "preveč" športni avtomobili (trenutno) na voljo še kar nekaj rezerve pri predelavah in jim "pocket rocket" predelani avtomobili, ki so bili v štartu v TAS (vsaj po mojem mnenju) ne bodo mogli konkurirati.
@Drmo: Trenutno si imel glede na ostale verjetno daleč najbolj predelan avto (motor, menjalnik, špera, podvozje, spraznjen avto, dirkalni sedež in pas, dirkalne gume). Sicer pišeš, da še imaš nekaj točk rezerve, ampak kaj dosti jih po moji oceni pač ne more biti več :)... Prehitel pa te je naliM (kot je že sam napisal) s praktično čisto serijskim S3 na dirkalnih gumah :lol:. Se ne bom spuščal v primerjanje voznikovih sposobnosti, ampak bom rekel, da sta voznika primerljiva. Tak S3 ima (trenutno) po mojih izračunih še dovolj rezerve s točkami v TAM, da si naredi dovolj dobro podvozje, da bo lahko konkurenčen v TAU :roll: :)... Lancerja od andq ne poznam, ampak predvidevam, da ima tudi on več rezerve s točkami kot ti. Prav tako zna biti zanimivo, ko bo Bistri in še kak T-AWDjevec nataknil konkurenčne gume. Misliš resno, da jim lahko slediš? Pa da ne boš slučajno razmišljal o dogboxu/sekvenci, ker to ni dovoljeno v TAM :D.... Ne resno, če sta lansko leto Saxoja veljala za absolutno preveč predelana za TAM, bosta mogoče letos sredi sezone delovala že skoraj kot, da sta serijska :).


LP, Primož
Avtoslalom? Več na: www.amd-sempeter.si
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Re: REPSOL Time Attack Chapter 2: Enga na hitr (8.4.2011)

Napisal/-a nebivedu Sr apr 06, 2011 2:19 pm

Schkorc je napisal/-a:Res lahko vsi vozijo, ne pa tudi (konkurenčno) dirkajo. Ravno...


Če pravilno razumem pomen TA-jev, potem nekateri hodijo na TA zato, ker se drugje ne morejo znoreti (ceste so prenevarne za tako početje, pa še dovoljeno ni) in se tudi navozijo in znorijo, pa jim časi niso pomembni, drugi pa tekmujete med seboj. Tisti prvi so srečni tudi, če so zadnji na spisku, važno je da se vozijo in da lahko norijo. Tisti ki pa tekmujete, boste morali pa poskrbeti zato, da bodo vaši avtomobili konkurenčni, pa naj bo to s takim ali drugačnim menjalnikom in vsem ostalim, kar zraven paše. Ampak tako je povsod, v vsakem športu bencinskih hlapov. Tako je bilo tudi na offroadu v sloveniji, dokler se ni izrodil v pijanske veselice in drkanje, kdo ima daljšega za več denarja. Pa upam, da tega tukaj ne bo. (samo mislim, da je organizator dovolj inteligenten, da bo kaj takega že v štartu preprečil - če se bo začelo pojavljati)
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
airmike
Uporabnik
 
Prispevkov: 1214
Pridružen: Po okt 12, 2009 12:20 pm
Kraj: Rogaška Slatina

Re: REPSOL Time Attack Chapter 2: Enga na hitr (8.4.2011)

Napisal/-a airmike Sr apr 06, 2011 2:43 pm

nebivedu je napisal/-a:
Schkorc je napisal/-a:Res lahko vsi vozijo, ne pa tudi (konkurenčno) dirkajo. Ravno...


Če pravilno razumem pomen TA-jev, potem nekateri hodijo na TA zato, ker se drugje ne morejo znoreti (ceste so prenevarne za tako početje, pa še dovoljeno ni) in se tudi navozijo in znorijo, pa jim časi niso pomembni, drugi pa tekmujete med seboj. Tisti prvi so srečni tudi, če so zadnji na spisku, važno je da se vozijo in da lahko norijo. Tisti ki pa tekmujete, boste morali pa poskrbeti zato, da bodo vaši avtomobili konkurenčni, pa naj bo to s takim ali drugačnim menjalnikom in vsem ostalim, kar zraven paše.


Točno tak! Jaz se grem stavit da se mi ki smo na začelju lestvice 10x bolj zabavamo kot nekateri ki so tik pod vrhom. Sej se že dol vidi ko majo eni million dollar smile (spomnim se voznika AX-a lani, pa letos na TA#1 voznik in sovoznik rjaste R5), drugi pa celi poklapani hodijo okoli ker so par stotink ali desetink za "stopničkami". Pa racing izgovori pa to :)
 
Uporabniški avatar
Schkorc
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 529
Pridružen: Po apr 21, 2003 11:38 pm
Kraj: Celje

Re: REPSOL Time Attack Chapter 2: Enga na hitr (8.4.2011)

Napisal/-a Schkorc Sr apr 06, 2011 2:53 pm

nebivedu je napisal/-a:...Tisti ki pa tekmujete, boste morali pa poskrbeti zato, da bodo vaši avtomobili konkurenčni, pa naj bo to s takim ali drugačnim menjalnikom in vsem ostalim, kar zraven paše. Ampak tako je povsod, v vsakem športu bencinskih hlapov...

No sh!t, Sherlock :D (sem moral napisati, pa ne preveč resno vzet ;) :))...
Stvar je v tem, da se je pravilnik precej spremenil od lani in za letošnjega se še ugotavlja/debatira, če je v redu. In ni problem ravno v tem, da kdo ne bi želel predelati avtomobila, ampak v tem, da ima že v ekstrem predelanega in vseeno ne bo konkurenčen :D. Ali pa da želi nekdo s čisto serijskim Meganom RS tekmovati proti njegovem kolegu s serijskim Golfom GTI, ampak ne more, ker je serijski Megane že v osnovi med "predelanimi" avtomobili ;).

Za tiste ta prve, ki se pridejo samo voziti, je pa itak to to. Kot je airmike napisal, tisto je vožnja za uživancijo in sprostitev, če pa tekmuješ (sploh za kakšno tretje mesto) pa to NI več zabavno ali užitkarsko, SPLOH :D.

LP, Primož
Avtoslalom? Več na: www.amd-sempeter.si
 
Uporabniški avatar
airmike
Uporabnik
 
Prispevkov: 1214
Pridružen: Po okt 12, 2009 12:20 pm
Kraj: Rogaška Slatina

Re: REPSOL Time Attack Chapter 2: Enga na hitr (8.4.2011)

Napisal/-a airmike Sr apr 06, 2011 2:58 pm

Schkorc je napisal/-a:Ali pa da želi nekdo s čisto serijskim Meganom RS tekmovati proti njegovem kolegu s serijskim Golfom GTI, ampak ne more, ker je serijski Megane že v osnovi med "predelanimi" avtomobili ;).



Zakaj nebi mogo? Ker nista enako klasificirana še ne pomeni da po eventu ne smeta primerjat svojih časov...
Vrni se na Tekmovanja

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost