Matjaz46 je napisal/-a:Če smo pošteni je loco naredil iz tega tekmovanje in pravila katerih se je treba držat!
Slovenci smo pa neverjetno tekmovalni in zato prihaja do konfliktov.
LoCo ali nekateri neverjetno tekmovalni vozniki?
Matjaz46 je napisal/-a:Če smo pošteni je loco naredil iz tega tekmovanje in pravila katerih se je treba držat!
Slovenci smo pa neverjetno tekmovalni in zato prihaja do konfliktov.
Goku-san je napisal/-a:Matjaz46 je napisal/-a:Če smo pošteni je loco naredil iz tega tekmovanje in pravila katerih se je treba držat!
Slovenci smo pa neverjetno tekmovalni in zato prihaja do konfliktov.
LoCo ali nekateri neverjetno tekmovalni vozniki?
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.
BigMAc(G&M) je napisal/-a:...
Lahko recemo da je razlika med seriskimi pa temi prestavnimi razmerji samo v dolžini prestav. Ker če gledamo čist teoretično je razlika samo v tem. Vendar se strinjam da je razlika v voznji kar velika.
BigMAc(G&M) je napisal/-a:... Je pa po mojem mnenju kr razlika med sinhronskim in dogbox menjalnikom.
Schkorc je napisal/-a:Saj vem, da je razlika (v teoriji, praksi ali čem drugim) "samo" v zobnikih in ničemer drugim, ampak hočem povedati, da je to v praksi (po moji oceni) 90% menjalnika (za nas). In zato se mi smešno sliši tisti stavek "da ima samo krajše prestave". Ne vem kak primer bi dal, da me boste razumeli... To je tako kot bi prevozniku (tovornjakarju) rekli, da je razlika med eno prikolico, ki ima nosilnosti 15ton in drugo, ki ima 30t nosilnosti samo v nosilnosti. Dejansko je razlika "samo" v nosilnosti, ampak to njemu pomeni v bistvu vse. In tako je s krajšim menjalnikom, ki nekaterim na RLju pomeni "vse". Ali res močan motor, ali pa res kratek menjalnik je pogosto ključ do uspeha.
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.
Schkorc je napisal/-a:@LoCo: Res je, se popolnoma strinjam s tabo... Ampak recimo, da si s krajšim menjalnikom nekje sekundo hitrejši kot z navadnim, zakaj bi nekdo recimo z dog-boxom, ki bo hitrejši 1s+ dodatne 0,1s moral voziti v unlimited
?
Schkorc je napisal/-a:BTW Kaj smo že rekli da je pol-avtomatski menjalnik?
LP, Primož
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.
eXtreme69 je napisal/-a:Seznam prijavljenih?
wuky je napisal/-a:eXtreme69 je napisal/-a:Seznam prijavljenih?
Zakaj te to skrbi?![]()
Si med njimi
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.
LoCo je napisal/-a:DSG varjanta... Sicer je verjetnost da si bi pri nas kdo to zmontiral približno 0,001% ampak v tujini že najdeš veseljake
srcnik je napisal/-a:HC je pa zdaj odpovedan
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.
LoCo je napisal/-a:Schkorc je napisal/-a:@LoCo: Res je, se popolnoma strinjam s tabo... Ampak recimo, da si s krajšim menjalnikom nekje sekundo hitrejši kot z navadnim, zakaj bi nekdo recimo z dog-boxom, ki bo hitrejši 1s+ dodatne 0,1s moral voziti v unlimited
?
Čist subjektivno - če človek dela all out racecar projekt se pravi da vozi dogbox/sekvenco je to avto ki 100% sigurno ni za dnevno rabo in da je tudi ostali projekt primerno financiran, kar pomeni da zelo zelo verjetno sodi v unlimited. Če se zaradi tega zgodi krivica, žal - vsekakor pa boljš kot da en jamra da nima 3 jurje za dogbox da bi ujel tisti zadnji 0,2 sekundi. Sej si bil na sestanku - pravilnik smo delal iz obeh aspektov - hitrosti in financ.
airmike je napisal/-a:ManIAK je napisal/-a:To pomeni da tisti ki pač nimamo toliko denarja, da bi si privoščili en "time attack" avto in enega za vsaki dan, pa nesmemo dirkat al kak sem zaj jaz to razumel?
Tako jeStock klasa je pa za golobe ki letajo nad racelandom
=ZiAn= je napisal/-a:...Seveda lahko vsi dirkajo, tudi z nepredelanimi avtomobili. Zato pa so tri klase na voljo...
Schkorc je napisal/-a:Res lahko vsi vozijo, ne pa tudi (konkurenčno) dirkajo. Ravno...
nebivedu je napisal/-a:Schkorc je napisal/-a:Res lahko vsi vozijo, ne pa tudi (konkurenčno) dirkajo. Ravno...
Če pravilno razumem pomen TA-jev, potem nekateri hodijo na TA zato, ker se drugje ne morejo znoreti (ceste so prenevarne za tako početje, pa še dovoljeno ni) in se tudi navozijo in znorijo, pa jim časi niso pomembni, drugi pa tekmujete med seboj. Tisti prvi so srečni tudi, če so zadnji na spisku, važno je da se vozijo in da lahko norijo. Tisti ki pa tekmujete, boste morali pa poskrbeti zato, da bodo vaši avtomobili konkurenčni, pa naj bo to s takim ali drugačnim menjalnikom in vsem ostalim, kar zraven paše.
nebivedu je napisal/-a:...Tisti ki pa tekmujete, boste morali pa poskrbeti zato, da bodo vaši avtomobili konkurenčni, pa naj bo to s takim ali drugačnim menjalnikom in vsem ostalim, kar zraven paše. Ampak tako je povsod, v vsakem športu bencinskih hlapov...
Schkorc je napisal/-a:Ali pa da želi nekdo s čisto serijskim Meganom RS tekmovati proti njegovem kolegu s serijskim Golfom GTI, ampak ne more, ker je serijski Megane že v osnovi med "predelanimi" avtomobili.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost