Cestne dirke, hitrostne preizkušnje, dosežki
 
Uporabniški avatar
Sale
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3139
Pridružen: Po apr 22, 2002 5:49 pm
Kraj: Ljubljana

Grupa B legende - slike

Napisal/-a Sale Sr feb 12, 2003 11:10 am

PEUGEOT 205 T16 Group B Rally Car
Slika

AUDI SPORT QUATTRO S1 Group B Rally Car
Slika

FORD RS 200 Group B Rally Car
Slika

LANCIA O37 Evo 2 Group B Rally Car
Slika

Če ima še kdo kakšne slike naj jih da gor - v tej rubriki namreč ne velja "omejitev" slik ;).
Slika Slika
 
Uporabniški avatar
pro2c
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 619
Pridružen: Po dec 30, 2002 1:29 pm
Kraj: Maribor

Re: Grupa B legende - slike

Napisal/-a pro2c Sr feb 12, 2003 12:09 pm

za tistega audija sem slisal da je imel brutalno dosti konjev in da so zaradi prevec nesrec potem dali omejitev konjev na vse avte...
SlikaRenault Klub Slovenija [http://rk.avtomobilizem.com]
 
damjand
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 3
Pridružen: Sr feb 12, 2003 7:28 am

Re: Grupa B legende - slike

Napisal/-a damjand Sr feb 12, 2003 12:38 pm

F:\\Moji dokumenti\\DAMJAN\\Ren\\tommy2.jpg
F:\\Moji dokumenti\\DAMJAN\\Ren\\renault5.jpg
F:\\Moji dokumenti\\DAMJAN\\Ren\\renault_5_turbo.jpg
F:\\Moji dokumenti\\DAMJAN\\Ren\\ren.jpg
F:\\Moji dokumenti\\DAMJAN\\Ren\\R_5_Turbo.jpg
F:\\Moji dokumenti\\DAMJAN\\Ren\\02.jpg
 
Uporabniški avatar
dobek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4310
Pridružen: So mar 02, 2002 5:12 pm
Kraj: MarburgAnDerDrau

Re: Grupa B legende - slike

Napisal/-a dobek Sr feb 12, 2003 3:23 pm

sale: roverja si pozabil... (slike tud jaz nimam, oz. ne najdem nikjer)

ta mala j***a me je najbolj sokirala, ko sem zvedel, da so njegov motor malenost predelali in vsadili v jaguarja xj220


bom pa probal popoldan poiskat...


PS
skoda, da so avti bili prevec v zraku in ne na cesti, pa da je bilo toliko smrtnih zrtev, da so razred leta 84 ali 85 prepovedali...
SlikaSlika
Ce v svojih postih slucajno koga uzalim - prisezem, da je bilo nalasc!
 
Uporabniški avatar
kobreti
Uporabnik
 
Prispevkov: 1166
Pridružen: Če feb 06, 2003 3:33 pm
Kraj: MB

Re: Grupa B legende - slike

Napisal/-a kobreti Sr feb 12, 2003 3:26 pm

Meni se zdi ,da so to lancio prepovedali delat,ko je en zbil gledalce pa ,ko se je oni finec ubil!
Popravite me ,če ni prav!
 
Uporabniški avatar
din
Uporabnik
 
Prispevkov: 1410
Pridružen: Ne jul 21, 2002 9:50 am
Kraj: Maribor

Re: Grupa B legende - slike

Napisal/-a din Sr feb 12, 2003 6:49 pm

Lancia ima se eno hujso zverino z 500+ KM S4 in v tej se je ubil Toivonen na Corsici, kar je dokoncno prekinilo tekmovanje Gr.B, se prej pa je med gledalce na tekmi Wine rally na Portugalskem zgrmel Ford RS200

Dobra stran group B http://www.stormloader.com/groupb/lancia.html in http://autozine.kyul.net/strange_car/strange_60.htm

S4
Slika
motor
Slika
ce se kdo znajde :D

Rover
http://www.stormloader.com/groupb/photos/austin.jpg
ocitno so ga stezka drzali na progi :D

[Sporočilo uredil/a din na dan 13.02.2003 ob 17:37 GMT]
Slika
 
Uporabniški avatar
dobek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4310
Pridružen: So mar 02, 2002 5:12 pm
Kraj: MarburgAnDerDrau

Re: Grupa B legende - slike

Napisal/-a dobek Sr feb 12, 2003 6:51 pm

na Corsici sta dve uri mrtva lezala v prepadu...
SlikaSlika
Ce v svojih postih slucajno koga uzalim - prisezem, da je bilo nalasc!
 
Uporabniški avatar
dobek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4310
Pridružen: So mar 02, 2002 5:12 pm
Kraj: MarburgAnDerDrau

Re: Re: Grupa B legende - slike

Napisal/-a dobek Sr feb 12, 2003 6:55 pm

din pravi:
Rover

ocitno so ga stezka drzali na progi :D



ne samo roverja...ce se spomnis kakih posnetkov, bos vedel kajs em mislil s tem, da so avti bili vec v zraku kot na cesti

o tehnicnem razvoju takratnega obdobja pa toliko, da bo audi v TTju uporabil enak princip menjalnika, kot ga je imel ur-quattro (S1)
SlikaSlika
Ce v svojih postih slucajno koga uzalim - prisezem, da je bilo nalasc!
 
Uporabniški avatar
Sale
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3139
Pridružen: Po apr 22, 2002 5:49 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Grupa B legende - slike

Napisal/-a Sale Sr feb 12, 2003 9:10 pm

Vem, da sem še marsikaterega pozabil. Te sem dal gor samo tako za "vzorec", za obujanje spominov ;). Bom ob priliki dal gor še kakšne podrobnejše podatke o teh avtih.
Slika Slika
 
Skot_Racing
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 32
Pridružen: Pe dec 06, 2002 9:36 pm

Napisal/-a Skot_Racing Ne mar 02, 2003 9:04 pm

AHhh,končno še kak človk ki ima rad legende. To je bil rally. Ne pa zdej,ko se s 'samo' 300 konjev furajo okol. Včas pa 600 konjev in po kolovozih. To pa je blo!

Slik se mi neda limat,ampak nej pa povem da jih mam na računalniku okol 200,pa še okol 20 filmčkov iz tistih cajtov.
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Če mar 06, 2003 10:10 pm

A ni audi quattro imel cez 600KM!!!
Je bila enkrat neka reportaza na dsf!!
Pa je se za danasnje cajte prava bomba. :-P
 
Uporabniški avatar
Byrkus
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 70
Pridružen: Ne mar 23, 2003 10:45 pm
Kraj: MB - okolica

Napisal/-a Byrkus Po mar 24, 2003 12:00 am

B grupa... 'morilske čebelice', brutalne in nenormalne zadeve. Ravno prav sem star, da se še spominjam posnetkov iz otroštva, kako je tisti Ford RS200 v levem ovinku prekomerno zdrsnil, in nato švignil desno skozi dve ali tri vrste gledalcev... :(

Če je tukaj kakšen strokovnjak za rally - kateri avto je pravzaprav začel s trendom, ki je prerasel v grubo B? Lancia stratos? Renault 5 turbo? Kateri tretji, morda? Ker, skoraj ne morem verjet, da je minilo relativno malo let med dirkanjem v Saabu 96 in pozneje v Lancii stratos in še pozneje Rally 037.

Ampak, nekaj meje pa na teh vozilih vedno fasciniralo - zmogljivosti oz. tehnični podatki homologiranih cestnih vozil. Peugeot 205 T16, na primer. Manj kot 1800 ccm, in nad 300 KM??! Dva sedeža, centralni motor, cevna šasija, karoserija iz kevlarja... Vsak dandanašnji Impreza WRX ali kaj podobnega se skrije pred tem. Ali Lancia delta S4, edini avto doslej, ki je imel polnjenje preko kompresorja in turbine...

Na nek način mi je kar žal, da takih zadev več ni. Ampak, ko se spomnim leta 1986... Portugalska, Korzika, Essen... Preveč hudih nesreč je bilo...
Žeja me je napadla - Pil sem v samoobrambi!
 
Uporabniški avatar
din
Uporabnik
 
Prispevkov: 1410
Pridružen: Ne jul 21, 2002 9:50 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a din Po mar 24, 2003 7:50 am

Kolikor je meni poznano, bi naj Lancia Stratos, bil prvi avto delan ekstra samo za rally.
Slika
 
Uporabniški avatar
Mr-B
Novinec
 
Prispevkov: 147
Pridružen: So nov 30, 2002 7:34 pm

Napisal/-a Mr-B Po mar 24, 2003 8:24 am

Ker nisem tak frik za računalnik ne znam lepit slik naredite to tako preprosto kot na Mobisux-u mam slik na tone :D :D :D
 
Uporabniški avatar
OOwOp
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 36
Pridružen: Če mar 06, 2003 10:28 pm
Kraj: Kransterdam

Napisal/-a OOwOp Ne mar 30, 2003 10:27 pm

Peugeot 205 T16 Evolution 2: Neprimerljivo :!: Pravi :twisted:
239 modelov Evolution 1, cca. 300hp.

8 modelov Evolution 2
1775 ccm
430 hp
910 kg.
1 hp vleče samo 2,11 kg :!:

Pospešek: 3,3 sek do 100 km/h
Garrett turbo compressor ista firma kot v 206 WRC.
Če se kdo zanima za nakup Evo. 2. Ima človek v San Remu enega od 8ih.
za cca 15.000.- eur.

Primerjava:
'01 BMW 523 z 170 hp
1 hp vleče 12,35 kg
Peugeot 205 GTI 1.9 z 130 hp
1hp vleče 5,84 kg

Slika. Hm... najbol da zgodovino preverte na www.peugeot.com
More power!
 
Uporabniški avatar
Byrkus
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 70
Pridružen: Ne mar 23, 2003 10:45 pm
Kraj: MB - okolica

Napisal/-a Byrkus Pe apr 04, 2003 10:57 pm

Izvedel sem za Audijev prototip, ki nikdar ni doživel duha tekmovanja. Audi quattro s sredinskim motorjem...

Slika

Podatkov sicer nimam... ampak domnevno je imel isti, ali pa še boljši motor kot Audi Quattro Sport. Kar pomeni, da gre za zelo brutalno zadevo. Če bi B grupa trajala še eno sezono dalje...
Žeja me je napadla - Pil sem v samoobrambi!
 
Uporabniški avatar
din
Uporabnik
 
Prispevkov: 1410
Pridružen: Ne jul 21, 2002 9:50 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a din So apr 05, 2003 4:57 am

Mogoče pa je tudi ta Audi mišljen za novo grupo S, ki pa je kasneje niso uvedli zaradi nesreč v gruoi B. Lancia je v bistvu že imela avto pripravljen za grupo S
Slika
več na strani http://freespace.virgin.net/shalco.com/lancia_gp_s.htm

BDW saj vem malo čudna ura :? :P
Slika
 
Uporabniški avatar
kdk
Uporabnik
 
Prispevkov: 920
Pridružen: So avg 10, 2002 2:55 pm

Napisal/-a kdk So apr 05, 2003 8:36 am

4 zyl. 1800 ccm - 600KM - Impresivno.
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Če maj 20, 2004 7:27 pm

ja Lancia ECV je cista brutalcica, ce pomisls da je bla moznost da jo se za 40% lazjo nardijo, woow :D

drgac pa audi qattro za grupo B je imel tud cez 1000 konjev, baje je bla slaba lastnost tega avta to, da je, ko si pohodil gas sel samo se naravnost.

mal so pretiraval v rivalstvu, zato jih je pa tok pocrkal. ce nebi blo tazga duha tekmovalnosti bi bil se vedno v igri tok brutall rally :twisted:

un pezojcek, z sredinskim motorjem t13 al kva je ze je mel pa tud najmocnejso inkarnacijo cez 1000hp.

kva bi dau za eno tako roadlegal specialko z ene 1000hp :-P :twisted: :twisted:
najbplj zanimiv se mi zdi, da te masine sploh niso tok bencina konzumirale, kokr ga danes.

in se to, lancia je z sistemom 2 turbin + 2kompresorjev + 2intercoolerjev + triflux glavo motorja dosegla to, da graf moci in navora poteka po isti crti. tega do zdej ni naredu se noben.

tko da se mi zdi da avto tehnika sam nazaduje v zadnjih 10-15 letih.
zdj je povdarek na elektroniki, ki pa ma to bedno lastnost da crkuje, in pol nimas ciz nobene moznosti improvizacije, ker je napaka pac tm nek v mikronskem svetu.
se oblikovanje avtov zadn cajt se mi ne zdi lih nevemkok uredu.

verjetn sm pac sam se en old time fanatik, sam vem da bi meu stokrat rajs eno hudo mehanicno umetnino kot je naprimer lancia s4 ali ECV kot pa neko na pol hibridno chip driven skrpucalo, ki prizge rdeco lucko in te z tem obvesti da je treba avtovleko poklicat :)
 
Uporabniški avatar
Sportivo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1762
Pridružen: Pe avg 29, 2003 9:53 pm
Kraj: Cerkno

Napisal/-a Sportivo Če maj 20, 2004 7:37 pm

Slika
Zadnji toivonenov postanek.
Slika
Tik pred nesrečo.
Slika
Ostanek po nesreči.
Zaradi te nesreče je bila ukinjena grupa b, mislim da konec sezone 1986. Ustvarjena je bila grupa A, v kateri je bila omejitev ta, da mora biti specialka narejena iz serijskega avtomobila, kasneje pride pravilo, da je max moč lahko 300km.
Vrni se na Tekmovanja

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 11 gostov