ja Lancia ECV je cista brutalcica, ce pomisls da je bla moznost da jo se za 40% lazjo nardijo, woow
drgac pa audi qattro za grupo B je imel tud cez 1000 konjev, baje je bla slaba lastnost tega avta to, da je, ko si pohodil gas sel samo se naravnost.
mal so pretiraval v rivalstvu, zato jih je pa tok pocrkal. ce nebi blo tazga duha tekmovalnosti bi bil se vedno v igri tok brutall rally
un pezojcek, z sredinskim motorjem t13 al kva je ze je mel pa tud najmocnejso inkarnacijo cez 1000hp.
kva bi dau za eno tako roadlegal specialko z ene 1000hp
najbplj zanimiv se mi zdi, da te masine sploh niso tok bencina konzumirale, kokr ga danes.
in se to, lancia je z sistemom 2 turbin + 2kompresorjev + 2intercoolerjev + triflux glavo motorja dosegla to, da graf moci in navora poteka po isti crti. tega do zdej ni naredu se noben.
tko da se mi zdi da avto tehnika sam nazaduje v zadnjih 10-15 letih.
zdj je povdarek na elektroniki, ki pa ma to bedno lastnost da crkuje, in pol nimas ciz nobene moznosti improvizacije, ker je napaka pac tm nek v mikronskem svetu.
se oblikovanje avtov zadn cajt se mi ne zdi lih nevemkok uredu.
verjetn sm pac sam se en old time fanatik, sam vem da bi meu stokrat rajs eno hudo mehanicno umetnino kot je naprimer lancia s4 ali ECV kot pa neko na pol hibridno chip driven skrpucalo, ki prizge rdeco lucko in te z tem obvesti da je treba avtovleko poklicat
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)