rs2 je napisal/-a:Kovcek je napisal/-a:tostorrm: če si bil na dirki in če si pogledaš moje posnetke in nisi gluh in slep, boš videl in slišal, da sem gas spuščal čisto vsako vožnjo nekje pri 250m, ker mi je začel avto zaradi grbin na cesti poskakovat in mi ga je metalo po pisti gor in dol, levo in desno (tudi izhodne hitrosti so se gibale od 180 do 190 km/h - torej 30 km/h manj, kot običajno)...in ja, ta cesta je postala prenevarna za tako dirko...dokler je in bo cesta taka kot je, dirke v MS na 402m ne pridejo več v poštev (kvečjemu 201m)...to ni nobeno opravičilo, ampak dejstvo...mi je pa brez veze se tu po forumu prepirat in debatirat o takih debilnih stvareh...naredi TI en super duper avto in bodi hitrejši!
To zgoraj napisano(odebeljeno) sem jaz potiho nabijal že pred leti. Za res hiter avto je cesta enostavno nevarna - zaradi visokih hitrosti pri slabem cestišču... Sam takrat se vi še niste tolk hiter pelal, pa ni noben poslušal
Drugače pa pohvale za dirko in seveda res dobre čase. Hitri bolidi se pri vas sestavljajo, pa štarte imate zares dobre. "Kot da ne bi bil prvi pogon"...
Lp
se strinjam s tem da je tista cesta zanic za dragrace, samo sta pa golf vr6 turbo in ford cosworth vseeno vozila čase 11s.
Je pa tudi dejstvo ,da ti nic ne pomaga avto z ogromno mocjo ce je nemores na cesto spraviti zaradi trakcije ali vseh drugih nevsecnosti...ce se pelje zelo hiter cas pac na z smolo politi progi ni to čas avtomobila ampak čas avtomobila pod posebnimi pogoji.Drugače pa to niso več avtomobili ampak dragsterji.Če tak avtomobil postavis na normalno cesto, upam trditi da na progi ko so ovinki si z normalnim 150 HP avtomobilom hitrejsi.
Drugačna pesem je pri EVO-tih, cosswortih,audijih ko je serijska karoserija z razporejeno težo( brez izrezanja odvecnih stvari).
Čudim se da tukaj ni nekih splošnih pravilnikov kot naprimer pri rallyu ,kjer je točno določeno v kateri grupi kaj lahko ima avtomobil, tukaj pa se gleda samo motorje ,karoserija pa je poljubna (tudi iz kartona....)
Toliko o varnosti, če se že omenja slabe ceste, kaj ima tak avtomobil v sebi samo zunanjo plast pločevine brez kletke ,brez notranje pločevine ki je izrezana v prid teže...potem pa ne čudno če na vsaki majhni grbini začne karoserija avtomobila plapolati ko zastava v vetru.