Cestne dirke, hitrostne preizkušnje, dosežki
 
Uporabniški avatar
gepl83
Uporabnik
 
Prispevkov: 817
Pridružen: Po avg 27, 2007 3:19 pm

Napisal/-a gepl83 So jul 24, 2010 12:26 pm

Več razredov, več zmagovalcev, večji motiv za udeležbo mogoče.
GQ
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Napisal/-a pskoda So jul 24, 2010 12:32 pm

To za moje pojme sploh ni proga za avte, ampak za karting in podobne stvari. Rrecimo mobikrog je bil veliko boljši in tudi moči in predelave avtov se je poznala na času, tukaj med stock in predelanim u poden je glih en k... razlike
 
Uporabniški avatar
skopusnik
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 515
Pridružen: Pe jul 18, 2008 7:59 pm

Napisal/-a skopusnik So jul 24, 2010 12:44 pm

ja pol se pejt pa v nemčijo na nordšlajf vozt ... bodte veseli da se je nekdo spravu pa organiziru na tem kar premore slovenija... sej če bi mel večjo pisto se bi verjetno tam vozil ne pa po karting pistah se ti ne zdI? :)
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Napisal/-a pskoda So jul 24, 2010 12:52 pm

Saj jaz nimam nič proti in hvala bogu da je nekaj tazga in tudi lušno je it pogledat, samo kar neki serjejo z nekimi klasim ker je še osnova čisto mim
 
gofra
Uporabnik
 
Prispevkov: 1153
Pridružen: Pe jun 22, 2007 8:56 pm

Napisal/-a gofra So jul 24, 2010 1:01 pm

Nobeden nic ne serje.

Event je ze nekaj casa nazaj prerasel okvire obicajnega druzenja in zabave in meni se zdi prav, da se udelezence na nek nacin tudi motivira. Ce ne drugega, konec koncev, gre za vedno bolj odmevne dogodke, s katerimi morda lahko nasi mali dezelici tudi nekaj sporocimo.

Vsi pa vemo, da se brez muje se cevelj ne obuje...seveda, pa je najlazje sedet nekje doma za racunalnikom in pametovat ter cakat, da se pravo dirkalisce pripelje samo od sebe direkt pred tvojo hiso.

Pa ne recem, ko bi vsaj poskusil - tam si ze bil, ce sem prav razumel...
 
Uporabniški avatar
LoCo
Uporabnik
 
Prispevkov: 960
Pridružen: Po jan 05, 2009 6:04 pm

Napisal/-a LoCo So jul 24, 2010 1:05 pm

pskoda je napisal/-a:To vse skupaj z nekimi klasami čista bedarija, vse skupaj se samo zakomplicira.
Ločit se mora samo stock, se pravi da je avto čisto serijski, gume niso važne in predelane vse od podvozja do mašine in konec

pskoda je napisal/-a:Saj jaz nimam nič proti in hvala bogu da je nekaj tazga in tudi lušno je it pogledat, samo kar neki serjejo z nekimi klasim ker je še osnova čisto mim


Stock Evo proti Stock puntotu... Sej to je fer... Preklet pravilnik ane? Kr ene klase... Važn da je stock!


bojc T je napisal/-a:Kar se men tiče teh razvrstitev ne razumem čist najbolš, kot drugo bi bil pa vesel enga iz tehniče komisije (ali nekaj takega), Da bi vsaj vodilnih par mal pogledal če imajo res avto, vsaj približno tak kot je prijavljen oziroma če še paše v klaso v kateri vozi (vsaj gume).
Drgač pa kam paše clio R27 in golf V GTI na štampah al kaj je mel gor pa ne vem lih :?
Itak kar se mene tiče med prvo in drugo klaso ena menjka.


Problem je to ker smo potem slišali za koga da je gume kej zamenjal... Večino ljudi sem ko so se prijavljali spraševal kaj ima, kako ima in če ni slučajno pozabil gum.

Vsi se učimo - cilj je to da bo pravilnik time attacka na koncu tako dodelan da bo o rezultatu v vsaki klasi odločal voznik in ne avtomobil (predpostavljamo da je avtomobil modificiran do točke kjer je na robu preskoka v naslednjo klaso, kar je tudi cilj pravilnika). Tole sezono bosta še 2 time attacka oz. mogoče trije, potem pa imam celo zimo in dovolj podatkov za review pravilnika in rebalansiranje. Ena stvar je sigurna - v stock klasi ne bojo več dovoljene kakršnekoli dirkalne gume. Za SM nisem čisto prepričan ampak razmišljam v smeri da bodo dovoljene največ DOT legal semi slick gume, slajki in štampe pa bodo samo v Unlimited.

Vsekakor bo po koncu sezone Time Attacka sklican en konstruktivni sestanek z udeleženci Time Attacka, kjer bomo lahko skupaj predebatirali kaj, kako in zakaj bi se naredilo da bo v bodoče bolj fer.
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.


Slika
 
Uporabniški avatar
bojc T
Novinec
 
Prispevkov: 120
Pridružen: Sr nov 02, 2005 4:32 pm

Napisal/-a bojc T So jul 24, 2010 2:04 pm

Ne me narobe razumet, tud jest podpiram tako druženje in res je prov luštn.
Tud organizacija je super (vaja dela mojstra, pač kakšna napaka bo vedno, se pa s časom odpravljajo.........) Kar se klas tiče je normalno da so in prav je tako, poživi vse skupaj.
Je blo pa fino da je že tud na šipi pisal kera klasa je kdo, je blo dost bolj pregledno.
Vsakič pač kej novga :D
Lp bojc T
 
Uporabniški avatar
wuky
Novinec
 
Prispevkov: 491
Pridružen: So jul 10, 2004 12:44 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a wuky So jul 24, 2010 2:17 pm

Ko smo lih pri šipah :)
Kje se da dobit še te flomastre po možnosti najdebelejše ker tega rumenega ni več.

Pa uni za po tabli mislm da ne bi bili dobri.
 
Uporabniški avatar
omahens
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 68
Pridružen: Po avg 02, 2004 3:54 pm
Kraj: Senovo

Napisal/-a omahens So jul 24, 2010 10:24 pm

Pozdravljeni vsi skupaj,

glede na to, da se je nabralo kar nekaj fotografij iz dosedanjih Time Attackov, me zanima, če bi bili zainteresirani, da se naredi foto album ali foto knjiga?

Seveda bi bili notri različni avtomobili in po možnosti vsi, oziroma vsaj večina. Prav tako pa naj povem, da je po novem možno naročiti fotografiranje in izdelavo fotografij. Za enkrat več na ZS, če koga zadeva bolj zanima! O foto albumu se pa kar tu razpišite!
 
Uporabniški avatar
__bambi__
Novinec
 
Prispevkov: 147
Pridružen: Sr maj 13, 2009 12:26 pm

Napisal/-a __bambi__ So jul 24, 2010 10:54 pm

Lahko bi se naredils web page!!
 
Uporabniški avatar
omahens
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 68
Pridružen: Po avg 02, 2004 3:54 pm
Kraj: Senovo

Napisal/-a omahens Ne jul 25, 2010 7:22 am

__bambi__ je napisal/-a:Lahko bi se naredils web page!!


Spletna stran je v zaključni fazi, potem pa boste lahko kupovali fotke. Vse bo uštimano do naslednjega eventa!
 
Uporabniški avatar
Matjaz46
Uporabnik
 
Prispevkov: 839
Pridružen: So feb 17, 2007 1:58 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a Matjaz46 Ne jul 25, 2010 10:18 am

Loco samo je najboljša ideja do zdaj, da morajo bit v prvi klasi cestne gume, ker vemo da so gume največji dejavnik na tej progi.
Tole bi lahko že letos naredil!
 
Uporabniški avatar
bojc T
Novinec
 
Prispevkov: 120
Pridružen: Sr nov 02, 2005 4:32 pm

Napisal/-a bojc T Ne jul 25, 2010 10:42 am

Gume so zlo velik, niso pa vse, avti pač tud niso vsi enaki, tko da jest ne vem kje bi se našu en kompromis, po moje bi ble lohk vsaj semi slick z DOT za na cesto dovoljene, ker so pač gume narejene za take vragolije, navadna cestna guma pa ne dela pa še hitr gre v nič.
Lp bojc T
 
Uporabniški avatar
mtl
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 595
Pridružen: Sr jul 14, 2010 8:56 am
Kraj: Vetrovno mesto

Napisal/-a mtl Ne jul 25, 2010 12:20 pm

pskoda je napisal/-a:To vse skupaj z nekimi klasami čista bedarija, vse skupaj se samo zakomplicira.
Ločit se mora samo stock, se pravi da je avto čisto serijski, gume niso važne in predelane vse od podvozja do mašine in konec

Heh, ne bi se ravno strinjal, da gume niso važne.

Sicer pa mene osebno sploh ne briga kdo je v kateri skupini. Sam itak tekmujem zgolj s seboj, čeprav je pa vseeno lepo malce primerjat tudi rezultate z drugimi. Kar pa recimo ravno gume onemogočajo. Namreč, če imaš gor gume za dirkat takoj pridobiš kar nekaj na krog.

Whatever, samo da bo še kakšen event. :D
 
Uporabniški avatar
W|zz
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2410
Pridružen: Ne jun 06, 2004 9:19 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a W|zz Ne jul 25, 2010 1:04 pm

Js bi sam predlagal, da se čim manj komplicira s tem.. Pa ne mislim glede samih pravil, ampak glede spreminjanja pravil. Raje se enkrat konkretno spremeni in dodela, kot pa da se vsak event določa in dodaja neka nova pravila, k js že itak ne razumem čist tega. Še zase ne vem a sem v stock al v street modified. Enkrat je tko, drugič drugače.
Vem, da se ne da kr na začetku takoj idealno postavit pravilnika, sam sej itak je rekel Loco da bo čez zimo čas, da se stvar izpili in določi tako kot je treba. Pa da se pač enkrat jasno in glasno objavi pravilnik, ki kasneje velja in po katerem si lahko folk tud zrihta avto in obutev zanj, če bi kdo izrecno želel bit v kšni klasi..
 
Uporabniški avatar
bojc T
Novinec
 
Prispevkov: 120
Pridružen: Sr nov 02, 2005 4:32 pm

Napisal/-a bojc T Ne jul 25, 2010 7:49 pm

x2
Lp bojc T
 
Uporabniški avatar
_B3yBo_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4121
Pridružen: Ne avg 28, 2005 5:21 pm
Kraj: vrhnika

Napisal/-a _B3yBo_ Ne jul 25, 2010 8:23 pm

ce se ze orng pravilnik dela, bi definitivno moralo biti po kobaturi delano.

primer seriski :od 0.0 do 1.3
od 1.3 do 1.8
od 1.8 do 2.5
od 2.5 odprto
potem pa isto po kobaturi samo, da so predalni. Sm spadajo vsi avti ki imajo kaj dodelano....


Drugace niso vsi ki imajo stampe avtomaticno hitrejsi oz na bolsem. Recmo moje stampe so samo 160 sirine (seriske 145 sirine). Navadna legalna guma 205 je glih tako dobra kot moja stampa.
Slika
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Napisal/-a pskoda Ne jul 25, 2010 9:13 pm

Jaz bi pa raje videl da bi šlo po konjih oz kilovatih, ker zelo malo avtov ima serijsko 2.0 in okrog 300km in tudi zelo velika je razlika med atmosfercem recimo 2.0 in turbačem
 
Uporabniški avatar
W|zz
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2410
Pridružen: Ne jun 06, 2004 9:19 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a W|zz Po jul 26, 2010 12:30 am

Če bi šli na to, pol bi blo še najbolj power-to-weight ratio.

kubatura je mal tko.. 2.0 motor ma lah 130 konjev al pa 310. Je treba pol spet delit turbo in NA.
Sami kilovati tut ne pomenijo veliko, ker bo en b3ybo s 100 konjih miljon hitrejši od golfa s 100 konji :)

Če gledamo pa razmerje moč-teža, pa pridejo skupaj avti, ki so si še najbolj enaki. Oziroma so lažji avti malenkost v prednosti. Potem bi pa 4x4 dodal par teh klasifikacijskih točk, pa (semi) slick gume, ker bi bli te avti pač v prednosti..

Sicer pa bv odkrivat toplo vodo, pravilnik je narejen, ostalo se bo pa itak čez zimo rihtalo oz. naj bi bil še nek sestank za vse udeležence pa to.. :)
 
Uporabniški avatar
DevilJDM
Novinec
 
Prispevkov: 104
Pridružen: Če jul 22, 2010 11:03 pm

Napisal/-a DevilJDM Po jul 26, 2010 10:26 am

tak pravilnik bi pa res zakompliciral vse....ne mores it na power-weight ratio. lih v tem je bla zmeri fora da si naredis avto cimlazji da si bolj konkurencen mocnejsim avtom oz. boljsi enakovrednim avtom. mogoce bi se slo tole s kubaturo, ampak potem treba spet turbo avte upostevat in ne vem kaj se vse. jst mislim da tko k je zdej je super, samo se par modifikacij bi bilo potrebno in bi bilo to to.
kokr ste nekateri rekli da naj se pravilnik spremeni cez zimo, se strinjam, ampak manjse modifikacije se pa lahko ze med enim in drugim eventom, da se tako takoj vidi ali je modifikacija pravilnika vredu ali ne, potem pa se cez zimo v zakup vzame vse kar smo se naucili in se naredi ornk modifikacija pravilnika, tako kot naj bi bilo najboljse.
SIcer pa je ta klasifikacija bolj kot ne samo da malo razdeli avte, in meni se zdi da je kar dobro narejena. kokr ste sami vidl, konji niso najvec, najvec so gume.
Jst nisem sel na TA zato da bi zmagal v katerikoli klasi, sel sem zaradi sebe, da sem videl kaj avto zmore, kaj bi bilo potrebno se postimati na avtu in pa najbolj zaradi druzenja. moj namen je bil dosezen, avto se je dobro obnesel, videl sem da stock gume ne morejo zdrzati in da so najsibkejsi clen mojega avtomobila, ter da bo avto treba malo postimati da bo bolj vlekel od nizkih obratov. seveda bom zaradi tega padel v SM klaso ampak kokr sm reku to mi je cisto vseeno, tudi ce me dajo v unlimited. Vazno je da jaz izboljsujem svoj cas, da se druzim s kolegi in da se mamo fajn. Na koncu je pa se zmeraj fajn malo primerjati svoj cas z ostalimi.

Lp
Vrni se na Tekmovanja

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov