W|zz je napisal/-a:Če bi šli na to, pol bi blo še najbolj power-to-weight ratio.
kubatura je mal tko.. 2.0 motor ma lah 130 konjev al pa 310. Je treba pol spet delit turbo in NA.
Sami kilovati tut ne pomenijo veliko, ker bo en b3ybo s 100 konjih miljon hitrejši od golfa s 100 konji
Če gledamo pa razmerje moč-teža, pa pridejo skupaj avti, ki so si še najbolj enaki. Oziroma so lažji avti malenkost v prednosti. Potem bi pa 4x4 dodal par teh klasifikacijskih točk, pa (semi) slick gume, ker bi bli te avti pač v prednosti..
Sicer pa bv odkrivat toplo vodo, pravilnik je narejen, ostalo se bo pa itak čez zimo rihtalo oz. naj bi bil še nek sestank za vse udeležence pa to..
eXtreme69 je napisal/-a:W|zz je napisal/-a:Če bi šli na to, pol bi blo še najbolj power-to-weight ratio.
kubatura je mal tko.. 2.0 motor ma lah 130 konjev al pa 310. Je treba pol spet delit turbo in NA.
Sami kilovati tut ne pomenijo veliko, ker bo en b3ybo s 100 konjih miljon hitrejši od golfa s 100 konji
Če gledamo pa razmerje moč-teža, pa pridejo skupaj avti, ki so si še najbolj enaki. Oziroma so lažji avti malenkost v prednosti. Potem bi pa 4x4 dodal par teh klasifikacijskih točk, pa (semi) slick gume, ker bi bli te avti pač v prednosti..
Sicer pa bv odkrivat toplo vodo, pravilnik je narejen, ostalo se bo pa itak čez zimo rihtalo oz. naj bi bil še nek sestank za vse udeležence pa to..
Problem tuki je - kako boš stehtal avto?
DevilJDM je napisal/-a:tak pravilnik bi pa res zakompliciral vse....ne mores it na power-weight ratio. lih v tem je bla zmeri fora da si naredis avto cimlazji da si bolj konkurencen mocnejsim avtom oz. boljsi enakovrednim avtom.
_B3yBo_ je napisal/-a:...
pri turbo motorjih se pa itak kubatura mnozi x nevem kok....to bo bol Schkorc vedu
...
DevilJDM je napisal/-a:@wizz : drmo ma 140hp.
urosch je napisal/-a:W|zz je napisal/-a:Hm.. Sem se slučajno kej zmotil? Ker nisem siguren.. Peugeot mislim da jih ma 85, ne?
DrmoJr
W|zz je napisal/-a:Recimo ena impreza/lancer ma slabih 300 konjev.
GodOfAll je napisal/-a:W|zz je napisal/-a:Recimo ena impreza/lancer ma slabih 300 konjev.
Kar se dosedanjih udeležencev TA kliče je samo na nivoju impreza/lancer razpon med 230 in 400 konjev. Kako jih češ 'pravilno' uvrstit v klase? Mislm da je LoCo na pravi poti... edino kar se mene tiče bi takoj ukinu možnost dirkanja z vsemi gumami ki nimajo oznake DOT.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 16 gostov