LoCo je napisal/-a:Schkorc je napisal/-a:LoCo je napisal/-a:... Spremembe so samo na področju tega da lahko več ljudi vozi en avto vendar le najboljši je uvrščen med zmagovalce...
Čemu je pa to dobro?
LP, Primož
To je bilo predlagano iz večih (nepovezanih) strani udeležencev Time Attacka. Če imaš kakšne predlog oz. kritiko glede tega, lepo prosim ker me zanimajo vsa mnenja.
Meni je načeloma vseeno (sem zelo prilagodljiv
), se mi pa osebno zdi res izjemno neumen predlog (vsaj dokler ne slišim pametnega razloga, zakaj bi se to sploh uvajalo).
Sploh in sploh se omenjeni stvari izključujeta, kot prvo naj bi en avto lahko vozilo več voznikov, kot drugo se upošteva samo najhitrejšega voznika
. To je dejansko tako, kot da bi v pravilniku pisalo, da lahko vozi 1 avto samo 1 voznik (če se že misli uvajati kaj takšnega bi res bilo bolje da bi bilo tako napisano)
. Osebno sicer kot omenjeno v tem omejevanju ne vidim kakšnega globjega smisla. So tekmovanja kjer menjavanje voznikov pač ni izvedljivo zaradi samega tekmovanja/proge (KHD, GHD, Rally in še kaj). Glede na to, da pa na takšnih tekmovanjih kot je ta TA (podobno kot avtoslalom), tekmovalec po zaključeni vožnji zapelje v "bokse" in naslednji tekmovalec ni časovno omenjen z vožnjo pa ima na voljo dovolj časa za menjavo voznika.
Pri avtoslalomih smo recimo na 1 avto omejili 3 voznike (3 ker je pač pravljična številka
), ne vidim razloga zakaj to ne bi bilo v redu in sprejemljivo za "kopiranje" pri TA pravilniku. Dejstvo je da niso/nismo vsi "polni" in da marsikomu takšna "delitev" avtomobila in vseh z njim povezanih stroškov, precej olajša sodelovanje v takšnem "motošportu". Na slalomih je to omogočanje delitve avtomobila poželo uspeh in se je pri nekaterih izkazalo za res koristno.
Da ne bo zaradi te in podobnih "zaželjenih" sprememb prišlo do neželjenih rezultatov.
Kot omenjeno, meni ta predlog ni všeč, me pa res zanimajo argumetni zakaj in kako.
Symon je napisal/-a:Schkorc je napisal/-a:Tole je pa res pametno... Upam da ni s tem mišljeno samo "vožnja na lastno odgovornost" glede telesnih poškodb in avtomobilov, ampak da je tukaj notri zajeta in
opisana tudi odgovornost do proge, ker sem zadnjič na Trackdayu prav debelo pogledal, ko sem izvedel kako je to urejeno
.
LP, Primož
Ja? Kako je?
Sicer gre pomoje zato, da če zletiš čez gume, da jih postaviš nazaj pa kaj takšnega a ne igralec?
Do sedaj nisem na nobenem Raceland dogodku zasledil, da je kdo omenjal škodo na/ob progi. Nekako logično se mi zdi (upam da tudi vsem ostalim), da če se zaletim v nekoga (na progi ali na parkirišču), da mu poravnam škodo. Nekako se mi recimo še zdi sprejemljivo, da če poškodujem stvari, ki so del Racelanda, da povrnem škodo (čeprav se mi zdi bolj logično, da bi to bila stvar zavarovalne police objekta/dejavnosti). Ni mi pa čisto jasno, da bi ob "svinjanju" proge (ne mislim ravno zaradi izletov s proge, kjer metla reši 80% težav) voznik poravnal "škodo".
Res da se ne spoznam na dirkališča, ampak pri nas recimo za slalom, ko se proga najame, so določene stvari vštete v najem, spet nekatere druge pa so stvar organizatorja. To sicer ne pomeni, da voznik nima odgovornosti. Ampak dobro bi bilo vedeti kaj in kako v primeru, da pride do tega in tega (se pravi da bi bil nek "pravilnik"
), da ne bo kdo potem slučajno pisano gledal, ko se bo strošek prijavnine povečal za x-kratnik.
To ne leti samo na TA ampak na splošno na Raceland. Pravila igre morajo biti znana! (res redko uporabim klicaj)
LP, Primož