DevilJDM je napisal/-a:fora je v tem da v prometni ne pisejo tocne teze avtomobilov.....se posebi pa se teza avtomobila razlikuje ze samo s tem kaksno opremo imas...servo, klima, airbagi, sway bari, ojacitve.....
Symon je napisal/-a:DevilJDM je napisal/-a:fora je v tem da v prometni ne pisejo tocne teze avtomobilov.....se posebi pa se teza avtomobila razlikuje ze samo s tem kaksno opremo imas...servo, klima, airbagi, sway bari, ojacitve.....
To je popolnoma res (Primera GT letnik 1997 baje tehta manj kot tono ) ampak kot, da je dandans težko pogledati na wikipedio, carfolio in dobiš okvirno oceno koliko tehta kak avto. Ko gre za opremo se lahko tolerira 50kg gor ali dol ampak še vedno dobiš okvirno klasifikacijo.
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.
mloncar je napisal/-a:Teža še ni takšen problem (a se ni nekaj govorilo, da bo naslednje leto vaga na RLju??), bolj problematično je ocenjevanje moči (to se bo delalo na lepe oči oz čez palec).
drmocar je napisal/-a:Če bi bili na sestanku bi vedeli da je opcija da bi naredili pred naslednjo sezono dyno day in avte tam tudi zvagali (prave vage ). Tako bi na podlagi tega tudi lahko zračunali pravi PtoW ratio. Mislim pa da se preveč komplicira. To sezono smo videli kakšne čase so sposobni kateri avtomobili postavit. Na sestanku smo se še dogovorili glede točkovanja predelav in mislim da bo pravilnik še bolj špilal naslednjo sezono.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 17 gostov